Hotel LN Courtyard

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en gratis valetparkeerservice in Ajmer

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel LN Courtyard

Exterieur
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Een televisie
Terras
Lobby

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Roomservice
De huidige prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
9 jul - 10 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Near SBBJ Bank, Shastri Nagar Road, Ajmer, Rajasthan, 305001

In de buurt

  • Ana Sagar Lake - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Jaïn-tempel Ajmer - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Dargah - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Buland Darwaza - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Mayo College - 5 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Ajmer Junction - 7 min. rijden
  • Kishangarh (KQH-Ajmer) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ana Sagar Lake - ‬18 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬12 min. lopen
  • ‪Ambrosia Restaurant - ‬10 min. lopen
  • ‪Harmony Hotel - ‬19 min. lopen
  • ‪Karim's - ‬17 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel LN Courtyard

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotel LN Courtyard zijn er de volgende voorzieningen: een dakterras, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel LN Courtyard zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: INR 350 tot 450 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2016

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 11.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 350–450 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel LN Courtyard Ajmer
LN Courtyard Ajmer
LN Courtyard
Hotel LN Courtyard Hotel
Hotel LN Courtyard Ajmer
Hotel LN Courtyard Hotel Ajmer

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel LN Courtyard?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel LN Courtyard?

Vandaag, 1 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel LN Courtyard van één nacht voor twee volwassenen op 11 jul. 2025 min. € 36,56, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel LN Courtyard te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel LN Courtyard?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 11.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel LN Courtyard uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel LN Courtyard?

Dit hotel in Ajmer ligt binnen 15 minuten lopen van Ana Sagar Lake en Mandir Shri Nimbark Peeth. Ook Jaïn-tempel Ajmer en Shah Jahan's Mosque liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Hotel LN Courtyard

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 15 beoordelingen

7,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rudolf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2 night stay in Ajmer

Very nice rooms, stylish and tasteful. Very good restaurant and attentive staff
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Ritu

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

HITAISH KUMAR REDDY

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall premium staycation property.
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avoid this hotel

This was a very poor hotel and is not the “boutique” as suggested. I understand this is India and style and taste are different, I was not expecting a London hotel. But it was dirty. The roof pool has been filled in. They had a wedding until 1am above our room one night so we had to move rooms
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Ritesh

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Inayat

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

sam

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Visit and stay

Rooms need improvement A/ C noisy and room not redone . Take your towels . Staff nice but appear down . No smile or warmth .
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Rozina, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice location and friendly staff

Staff were quite accommodating. We check in early and requested a late check out the staff requested to check out on time as we were going out but offered and provide a another room to fresh up on our return. The roof top restaurant was my favorite with a big screen and comfortable sitting arrangement and a fantastic view and food.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Vikas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Hotel!!

Excellent Hotel!! I was very impressed with the facilities and cleanliness. Staff was very friendly.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Gi, Budapest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Stay

We stayed overnight in this boutique hotel; the stay was pleasant, the room wasn't memorable in particular however the staff went beyond their duties to assist us. The restaurant on the top floor was very good as well. Breakfast had a lot of good options but surprisingly no proper coffee, which was a bit disappointing.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

will, england

Positief: Personeel en service

Nice hotel, bad location.

The hotel was nice although when we arrived we were given a room with 2 single beds and we had paid for a double so we asked to change and they gave us a smoking room so it wasn't great for people who don't smoke. We had a really bad experience with a threatening tuk tuk driver who collected us from the train station and wouldn't take us to the hotel, he took us miles away and when I told him to take us to the hotel he became really angry and was slamming his hand on his dash board and shouting at me. He drove us far into pushkar down a dark road where we were met by 3 Indian men who were demanding money of us. It was very scary for me and my wife. We demanded he take us back to the train station as we were safest there and he did eventually but he wanted even more money. The hotel didn't help us in the situation and we eventually arrived there, we stayed that day and then paid for a taxi to get as far away as possible. For your safety, please avoid!
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel with decent facility

The best part of this hotel that it looks exactly same as it is shown on Expedite site and they have a great staff to help you through your stay. It has a great location near to all famous places have a nice terrace with a view of the entire city which makes it an awesome experience. They have parking as they claim and food is really nice.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

ANIL GOMES, NEW DELHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel n Gud ambience......

Experience was gud n will always plan my stay here only whenever i come over to ajmer next in future
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Raunak

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid