Palms Lily Hotel Suites
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Al Hofuf
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Palms Lily Hotel Suites





Beoordelingen
5,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer, 2 slaapkamers, kamers met tussendeur laden

Familiekamer, 2 slaapkamers, kamers met tussendeur
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Prince Talal Bin Abdulaziz St, Al-Hofuf, 36361
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Al Ahsa InterContinental by IHG
Al Ahsa InterContinental by IHG
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
8.2 van 10, Zeer goed, 98 beoordelingen
De prijs is € 205
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. SAR 25 voor volwassenen en ca. SAR 15 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: SAR 350 per voertuig
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 10004374
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Palms Lily Hotel Suites Al Ahsa
Palms Lily Suites Al Ahsa
Palms Lily Suites
Palms Lily Hotel Suites Hotel
Palms Lily Hotel Suites Al-Hofuf
Palms Lily Hotel Suites Hotel Al-Hofuf
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Palms Lily Hotel Suites
Beoordelingen
5,8
5,8/10
Netheid
5,8/10
Personeel en service
3,0/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
5 mei 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Emad
26 okt 2023
Emad
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Viji
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viji
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
faisal
Reisde met familie
4 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
faisal
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Bassam
16 jun 2022
Bassam
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Mohammed
31 mei 2022
Mohammed
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
SAAD
28 mei 2022
SAAD
2 nachten verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Qassim
3 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اخر معامله معهم
Qassim
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Abduallah
Reisde met familie
24 feb 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Abduallah
1 nacht verbleven in februari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Saleh
Zakenreiziger
21 feb 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saleh
1 nacht verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
mohammed
10 feb 2022
mohammed
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Riad
27 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riad
1 nacht verbleven in januari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Abdulkader
6 okt 2021
Abdulkader
1 nacht verbleven in oktober 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Bader
27 sep 2021
Bader
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 sep 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Talal
12 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Talal
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
ABDULMONEM
Zakenreiziger
13 jun 2021
Negatief: Netheid, comfort kamer
سكن مناسب للافراد وذوي الدخل المحدود
ABDULMONEM
1 nacht verbleven in juni 2021
4/10 – Matig
Mohamed
29 mei 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Mishal
4 mei 2021
Mishal
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Mohammed
Reisde met familie
4 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1/10
Mohammed
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Vina
9 nov 2019
Vina
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Frag
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frag
1 nacht verbleven in september 2019