Zitruimte lobby

Beoordelingen van Avena Resort & Spa Hotel

4 out of 5
Avena Resort & Spa Hotel
Oba Mah. Fatih Cad. No.20, Alanya, Antalya

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 41 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marzia

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ferhat Sadi | Front Office Manager op 28 okt 2023
Dear Marzia; Thank you very much for your interest in our hotel and for your kind comments. We would like to state that the evaluation you have made is an important source of motivation for us to exceed the conditions we have presented. We state that we will be happy to see you again in your next holiday, and we wish you a healthy and happy day with your loved ones.

8/10 – Goed

Basel Shammo

Bara
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fatih op 25 feb 2024
Dear Shammo; Thank you very much for your interest in our hotel and for your kind comments. We would like to state that the evaluation you have made is an important source of motivation for us to exceed the conditions we have presented. We state that we will be happy to see you again in your next holiday, and we wish you a healthy and happy day with your loved ones.

10/10 – Uitstekend

Smilla Amanda

7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist zu klein für die große Anzahl der untergebrachten Gäste. Die Partybeschallung durch die anliegenden Bars/Restaurants stört nachts. Das Wasser im Pool war nicht klar. Laut meiner Familie nicht der richtige Ort für erholsamen Urlaub. Die Briten und Russen fanden es aber offenbar ganz toll.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ferhat Sadi | Front Office Manager op 20 aug 2023
Dear Martin , Thank you for your interest in our hotel. We would like to express our apologies for the shortcomings you have experienced. We are renovating our hotel according tou your comments. We are waiting for you again for unforgettable moments and compensation for our mistakes.

8/10 – Goed

Anu

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ferhat Sadi op 7 aug 2023
Dear Guest; Thank you very much for your interest in our hotel and for your kind comments. We would like to state that the evaluation you have made is an important source of motivation for us to exceed the conditions we have presented. We state that we will be happy to see you again in your next holiday, and we wish you a healthy and happy day with your loved ones.

8/10 – Goed

Kathrine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Bra hotell
Vi hadde en helt super ferie. Vennlig personale og veldig god mat. Bare en ting å klage på, er rengjøringen på rommet. Gulvet var ikke ordentlig rent selv etter de hadde gått over med mopp. Sokkene ble svarte etter av å gå på gulvet i 5 min bare. Klagde og ble noe bedre, men ikke helt tilfredsstillende likevel. Vil fortsatt komme tilbake på grunn av at alt annet var 10/10 👌
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ferhat Sadi op 16 jun 2023
-Hallo Kathrine ,Tusen takk for din interesse for hotellet vårt og for hyggelige kommentarer. Vi vil slå fast at evalueringen du har gjort er en viktig kilde til motivasjon for at vi skal overgå de forutsetningene vi har presentert. Vi slår fast at vi gjerne vil se deg blant oss igjen i din neste ferie, og vi ønsker deg sunne og glade dager med dine kjære.

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ferhat Sadi | Front Office Manager op 28 apr 2023
Dear Guest; Thank you very much for your interest in our hotel and for your kind comments. We would like to state that the evaluation you have made is an important source of motivation for us to exceed the conditions we have presented. We state that we will be happy to see you again in your next holiday, and we wish you a healthy and happy day with your loved ones.

10/10 – Uitstekend

Anka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles sauber, Personal sehr freundlich und hilfsbereit, kann man mit ruhigen Gewissen weiter empfehlen
Reactie van FERHAT SADİ op 12 nov 2022
Vielen Dank für Ihren wertvollen Kommentar. Wir würden uns freuen, sie wieder begrüßen zu dürfen.

2/10 – Ontzettend slecht

Mustafa

3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Anne

4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van ferhat sadi op 23 jul 2022
Dear guest, thank you again for choosing our hotel. We will be pleased to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Ane Beathe Martha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alle er godt, vi kan kommer igen👍
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Ferhat SADİ op 17 jul 2022
Dear guest, thank you for choosing us. We will be pleased to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Admir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Ferhat SADİ op 17 jul 2022
Dear guest, thank you for choosing us. We will be pleased to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Noora

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henkilökunta todella ystävällistä
12 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Dorothy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean staffed very helpful will stay again
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ferhat SADİ op 13 jun 2022
Dear guest, we look forward to hosting you again. We wish you healthy days.

10/10 – Uitstekend

Mellissa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good clean hotel very helpful and friendly staff x
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ferhat SADİ op 13 jun 2022
Dear guest, we look forward to hosting you again. We wish you healthy days.

10/10 – Uitstekend

Hanna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Khurram

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A men working on reception is very slow and rude . He fill all foam from us . There is no Wi-Fi in the room
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Ferhat SADİ op 11 nov 2021
Dear guest, first of all, welcome to our hotel. Your complaints and suggestions are very valuable to us. In our hotel, wifi is free only in the lobby. Our rooms are chargeable. We wish you healthy days.

6/10 – Redelijk

Wenche

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ferhat SADİ op 11 nov 2021
Dear guest, first of all, welcome to our hotel. Your complaints and suggestions are very valuable to us. We wish you healthy days.

6/10 – Redelijk

Trine

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ikke verd pengene, selv om det var billig!
Hotellet så flott ut, men var dessverre ikke det. Rommet var stort og fint, men sengene harde og det luktet fukt på badet. Stille om natten. Dessverre gikk strømmen en natt, og de startet opp et diesel aggregat rett uten for rommet. Eksosen fylte rommet på få sekunder. Vi måtte kjøpe til internett. Dette er normalt inkludert i et 4 stjernes hotell, men det hadde vært greit om det hadde fungert, men det falt alt for ofte ute. Det var rimelig å bo der, men maten var heller ikke noe å skryte av. Der i mot var det restauranter som hadde veldig god mat rett ved.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ferhat SADİ op 9 nov 2021
Ensinnäkin toivotan sinulle terveellistä päivää. Olemme käsitelleet kaikki valituksenne. Jokainen valituksesi on meille erittäin tärkeä. Haluamme isännöidä sinut uudelleen. Hyvää päivänjatkoa.

6/10 – Redelijk

Lutfiye

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotellet i sig selv er fint. Maden er dog uspiseligt. Det har ingen smag overhovedet, og er langt fra pengene værd.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Ferhat SADİ op 31 jul 2021
Kære gæster, dine vurderinger er meget vigtige for os. Hvis du havde informeret vores manager eller reception om din klage under dit ophold, kunne vi have gjort vores bedste for at behage dig, men hvis du vælger os igen, vil vi gerne være vært for dig med en bedre service. Jeg ønsker dig og din familie et godt nytår.

6/10 – Redelijk

ALI

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Si sådär
I överlag, bra hotell för familjer med små barn. Det fanns dock några saker som inte uppfyllde våra förväntningar, det städades alldeles för lite i vårat rum var tvungen att påpeka det och begära att det ska städas. Det fanns inte gratis Wi-Fi på hotellet utan man skulle köpa separat. Ingen barnpassning. Fick inte hjälp med att beställa taxi till flygplatsen utan vi fick promenera runt och leta efter en taxi själva.
14 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

MOHAMAD FAUZI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing, room are bigger and comfortable. Staff also professional and very friendly.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Ferhat SADİ op 30 jun 2021
Dear guest, thank you for choosing us. we'd be happy to welcome you back. wish you healthy days.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

11 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Buona struttura personale attento nelle aree comuni, ma no nelle stanze la pulizia lascia a desiderare spiaggia ok
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Mahmut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel temizlik ve hizmet olarak süper. Oda konforu guzel.Yemekleri de güzel ama hindi eti agırlıklı. Sosyal alanı az. Animasyon yetersiz.denizi yürüme mesafesi 10dk. DeniZi taşlı kötü
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

nurdan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pişmanlık
Odalar 30-40 yillik 1980lerden kalma odalar sadece bi kısmı yenilenmis koydukları fotoğraflar ordan ama bize verdikleri odayla arasında dağlar kadar fark var. Yemekler kotu çeşit az. Cok gürültülü bir otel cok küçük bir alanda şehrin içinde sıkışıp kalmış. Havuz küçük. Aquapark dedikleri 1 adet dandik kaydırak. Denizi pis ve dalgalı. Personel cok suratsız ve laubali. Suratina bakarak cakkidi cakkidi sakız çiğneyip cay icin beklicen kahve de ekstra diyor aslinda müşterisi olmasan eğlenceli otel. Fotoğrafları buraya yükleyemedim ama baska yerlerdeki yorumlarimdan ulasabilirsinz.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

belal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi maksullinen eikä sittenkään toiminut huoneessa. Hints ilmoitettiin euroina ja hotelli ei pystynyt ottamaan kuin liiroina vaikka kortilla maksoin ja kurssin takia tuli reipasta ylitystä luvattuun ja kun tästä managerille kerroin, ei ymmärtänyt tai siis ollut ymmärtävinään.. muissa hotelleissa Alanyassa kyllä voi eurohintaisena mikä sovittu kortilla maksaa. Siivooja tuli kun illalla ennen dinneriä suihkuun menossa.. ei meinannut puhtaita pyyhkeitä antaa ym.. lattiat niin likaset että kostealla ei varmaan koskaan oltu pesty.. Ravintolan ruoka hyvää ja hlökunta ok, tosin ei gluteenitonta ollut tarjolla esim leipää..
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Aliaksandr

Positief: Netheid, comfort kamer
normal holiday
very noise as in all Turkey hotel. But very good room and reception service. All inclusive food and drink it is not for everyone - the best way to eat and drink - restaurants near the hotel in the city center
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Monika, Leeds, UK

Positief: Netheid, personeel en service
Decent enough
Booked an economy room as advertised on Expedia and was quite disappointed when actually taken to the room on arrival - it looked nothing like the pictures on Expedia. The room décor was dated, holes in bedding, dirty curtains etc. The cleaning ladies were doing a great job but the room itself was far from what I expected. Hotel staff in general very helpful. Pool area was nice as well as the beach. Food - as expected in an all inclusive hotel of this category was not great, but there was always something to eat. The whole thing is geared towards Russians which make up about 85% of the guests. The animation team was fantastic - they did try to talk and engage with everyone, and even though the evening entertainment wasn't anything special they did work hard to make sure you're having fun.
6 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Berk, Köln

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 mal da, immer wieder.
Schickes Hotel mit wirklich schönen neuen Zimmern. Das Restaurant ist auch ein Restaurant und die Speisen sind abwechslungsreich. Sehr aufmerksame Kellner. Hier fühlt man sich rundum wohl. Es war bereits der zweite Besuch und ich würde bedenkenlos wieder buchen. All inklusive halt sogar an der Strandbar. Publikum ist größtenteils russisch. Aber sehr nett und gesittet.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Claus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ferie på Avena for 3. gang
Dejligt hotel med god all inclusive

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Tuula, Naantali

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positiivinen yllätys
Hotelli kokonaisuudessaan oli erittäin hyvä, Ruoka oli maukasta ja oleskelu siellä hyvin mukavaa. Ainoa haittapuoli oli hotellin sulkeutuminen. Siivous ei enää ollut niin hyvää, eikä ravintolassa toimineet kaikki laitteet viimeisinä päivinä. Minulle ei myöskään ilmoitettu, että joudun vaihtamaan hotellia 4;ksi viime päiväksi sulkeutumisen takia, vaikka olin tehnyt varauksen jo 5 kk aikaisemmin. Hotellin siivooja kertoi päivää ennen asiasta. Tilalle sain "samantasoisen" hotellin, mikä ei todellakaan ollut samaa tasoa. Jäi vähän paha muisto.
15 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Helena, Sweden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge! Bra mat! Fint poolområde o stora rymliga rum. Fräscht o fint!
8 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Fa, Dk

Negatief: Personeel en service
Fint hotel udover personalet!
Vi oplevede ikke at en eneste medarbejder i hotellet var smilende. Maden var forfærdelig! Vi fik kolde pommes fritter hver dag, og selvom vi havde all inclusive var vi nødt til at spise udenfor og betale ekstra under hele vores ferie. Jeg vil overhovedet ikke anbefale dette hotel.
7 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

MUSTAFA, alanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
profesyonel çalışma anlayışı
oteli ve çalışanları beğendim herkes fazlasıyla işini yapıyor. yemek ve oda temizliği güzel plaj güzel şehir merkezine çok yakın etrafında market vs gibi yerler var.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Julia, london, uk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Decent hotel for a budget holiday
Everything was good apart from room: it was noisy, you could hear people next door clearly. Also avoid booking room marked as economy, they are situated in noisy areas: Main Street, pool area etc.
13 nachten verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dejlig mad
flot hotel set fra gaden men inde virker det slidt med dårlig wifi