Privéstrand vlakbij, ligstoelen aan het strand, parasols, strandlakens

Beoordelingen van Big Blue Sky Hotel

4 out of 5
Big Blue Sky Hotel
Azakoglu Sahil Sitesi Yani 116, 116, Alanya, Antalya Region

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 32 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk hotel!
Het was een fijn verblijf en vriendelijk + behulpzame personeel. Vlakbij het strand en niet te ver van het centrum.
9 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima, prijs - kwaliteit
Prima hotel (oud (gerenoveerd) hotel) Prijs - kwaliteit is super
4 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van Blue Sky Team op 29 jun 2017
Thank you for your feedback.

8/10 – Goed

sergen, Duisburg

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Schönes Hotel
Strandnähe nicht weit vom Hafen und sehr freundliche Mitarbeiter kommen aufjedenfall wider Zimmer Reinigung war grad nicht das beste aber kann man mit leben
16 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Maria

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok för priset....
För priset vi betalade var det helt ok. Maten är rätt tråkig men många rätter att välja på. Till frukost finns det kokta ägg och Sen någon variant på ägg. Mycket grönsaker och flingor. Ostar. Bröd. Smör får man leta efter men det finns. Lite krångligt och svårt att hitta runt bland all inklusive bestämmelserna. Solstolarna på stranden kostar enligt uppgift. Vi fick ett papper med så svagt tryck att det knappt gick att läsa. Rummen är helt ok även om sängarna är stenhårda. Det är ganska hög ljudnivå om man bor i de bakre delarna av hotellet. En ljusgård gör att ljudnivån blir mycket hög. Poolområdet är helt ok. Många ryska familjer på hotellet. Det står att man får vatten på flaska på Hotels.com men man får en 1,5 liters flaska. Den får man sedan fylla på. Så det är inte som på andra all-inclusive där det finns flaskor med vatten överallt. Jo just det. Man får bara ett kort till dörren också...
7 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Selim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lokasyon haricinde tamamen fiyasko...
Lokasyon haricinde tamamen fiyasko...
Reactie van Quality Management Team op 16 mei 2018
Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

yasemin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Holiday
Everyrhing were really good. Hotels foods were good. When I here I felt I was so happy. So that was a good holiday for me. Also I went with my dog and she was happy in that hotel too.
Reactie van Mehmet op 6 mei 2018
Thank you for your valuable feedback. Looking forward to having you and your doggie with us again soon.

4/10 – Matig

jörgen , sundsvall

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strandnära
Såg bättre ut än på bilderna. Kall mat som skulle vara varm. Dåligt utbud på det som skulle vara all inclusive . Hotellets skick kunde vara bättre om det nu ska kallas 4 stjärnigt. Kan inte rekomendera detta hotell
6 nachten verbleven in september 2017
Reactie van MERT op 14 nov 2017
Tack för dina värdefulla kommentarer.

8/10 – Goed

Vida, London

Positief: Netheid, personeel en service
The location hotel very good
I work to London hotel ,and i very know that feel .
7 nachten verbleven in september 2017
Reactie van MERT op 14 nov 2017
Thank you for your valuable comments.

8/10 – Goed

Erja, Kokkola

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Oma ranta. Kiva hotelli, kun niin lähellä ranta
Erittäin hyvä ruoka ja ystävällinen henkilökunta. Hakivat jopa tarvittavia lääkkeitä apteekista. Kiitos hamamin pojille. Sijainti tosi hyvä ja Dolmukset kulkee molempiin suuntiin vartin välein. Oban keskustasta löytyi edullista ostettavaa ja alibassa erittäin hyvä ruoka ja palvelu viimeisen päälle. Koko meidän porukka (4henkilöä) oltiin erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen, joten kiitokset hotellille ja luultavasti tulemme uudelleen.
14 nachten verbleven in september 2017
Reactie van MERT op 14 nov 2017
Kiitos kaikille kommenttisi. Toivomme nähdä sinut jälleen.

6/10 – Redelijk

Inger, Norrköping

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ganska slitet hotell behöver en totalrenovering
Mycket dålig belysning i korridorer och andra utrymmen slitet över allt . lukt från pissuaren in till hotelett. Maten behöver bli bättre och kaffeautomaterna gav jättedåligt kaffe.
7 nachten verbleven in september 2017
Reactie van MERT op 14 nov 2017
Thank you for all your comments. We hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
all good
Music in the bar blasts until midnight, wish it ended earlier. Otherwise excellent hotel, good food, helpful service, great location, views from the restaurant on the roof extraordinary. Well equipped beach with a bar just across the road. Bus stop right next to the hotel, also the big shopping centre and travel agencies nearby.
9 nachten verbleven in september 2017
Reactie van MERT op 14 nov 2017
Thank you for all your comments. We hope to see you again.

8/10 – Goed

H

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
We had no internet reception in the rooms.no ventilation in the bathrooms,not very good selection on foods and most of the lights not working in the rooms
3 nachten verbleven in september 2017
Thank you for all your comments. We hope to see you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Mustafa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mycket besviken
jättedåligt
6 nachten verbleven in september 2017
Thank you for all your comments.

2/10 – Ontzettend slecht

Kenan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hayal kirikligi
Hersey dahil sisteminde bir otel fakat sahilde sadece alkolsuz icecekler servis ediliyor ve sahilde ki sezlonglar ile bed ler ucretli.odalarda yatak carsaflari 3 gunde bir degistiriliyor odada ki minibara sadece giriste 1 sise su birakiliyor birdaha yok.yemekler ayri bir rezillik icerisinde konusmaya hic gerek yok.calisanlar ise resepsiyon kismi haric asik suratli ve ters insanlar sanki kavga etmeye heran hazirlar.tam anlamiyla rezil bir tatil gecirdim.otelin tek begendigim yeri masaj salonu calisanlar guler yuzlu ve isini bilen insanlardan olusuyor.
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Mohamad wasim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was so good and clean and the food was so delicious and free. It is recommended hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Ugur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Begendim
Konaklama cok iyidi otel iki kısımdan olusuyor arka bölümde otelin devamı var plaj yakın hizmet iyi personel sıcak kanlı
4 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

BETUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tekrar konaklayacağıma emin olacak kadar memnunum
İlgili, güleryüzlü, duyarlı personel; lezzetli yemekler, evinizdeki rahatlığı hissedebileceğiniz bir ortam.. Çok sevdim, üzülerek ayrıldım. Özellikle İsmail bey ve Alper bey'e ilgilerinden dolayı minnettarım. Her şey çok güzeldi, teşekkür ederim :)
5 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
chambre inconfortable au niveau du bruit
hotel bien placée à alanya restaurant au dernier étage avec une vue magnifique sur la mer, pas d'animation ou très peu, repas plutot répétitifs , personnel sympa
12 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Canan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güler yüzlü hizmetinizden ötürü çok teşekkür ederiz
2 nachten verbleven in augustus 2017
Merhaba Canan Hanım, Değerliğ yorumunuz için teşekkür ederiz. Tekrar görüşmek dileği ile hoşçakalın. Blue Sky Hotel & Suites

8/10 – Goed

Orhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2017
Thank you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Otel çalışanlarının güler yüzleri ve ilgili tavırları muhteşemdi. Her konuda yardımcı olabilmek için çok çabalıyorlar ve hizmet dışında hoş sohbetleri çok güzel. Köpeğimle tatil yapmak istediğimden dolayı bu oteli seçtim ve hem müşteriler hem de personel açısından çok memnun kaldım. Yemek çeşitliliği çok fazla değil ama yapılan yemekler güzeldi. Kahvaltılarda ise maalesef bayat poğaça ve simit oluyordu. Havuz bölgesinde ve akşam yemeği sonrasında atıştırmalık olduğu otelin verdiği kağıtta ve burada yazmasına rağmen böyle bir şey bulunmuyor. Denizi ve kumsalı güzeldi fakat sahil barında sadece alkolsüz içecekler ücretsiz. Plaj havlularını 3 günde bir değiştirebiliyorsunuz. Haftada 2 akşam eğlence yapılıyor. Ben sıkıcı buldum eğlenceleri, katılım da azdı zaten. Odası ve konforu açısından yeterli bir otel. Otelin konumu çok güzel, ulaşım kolay.
6 nachten verbleven in juni 2017
Değerli yorumunuz içi çok teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

BÜLENT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çok güzel zaman geçirdik, yemekler lezzetliydi ve yeterince çeşit vardı. Sadece bayrama denk geldiği için yemeğe geç çıktığımızda bazı çeşitleri bitmiş oluyordu. Küçük köpeğimizin adına özellikle teşekkür etmek istiyoruz. Neredeyse her yere onu yanımıza alabiliyorduk, bütün personel ona sevgi ve anlayış ile davranıyordu. Umarım tekrar geleceğiz.
2 nachten verbleven in juni 2017
Merhaba Bülent bey, Güzel yorumunuz bizi çok mutlu etti.En kısa zaman da kusurlarımızı giderip bir daha ki ziyaretinizde de güzel bir tatil geçirmeniz dileği ile görüşmek üzere, hoşçakalın. İyi günler dileriz, Blue Sky Team

6/10 – Redelijk

mustafa

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OTELİN KONUMU SÜPER
Alanya merkez çarşısına taksiyle 5 dakikada ulaşabileceğiniz konuma sahip. Genel anlamda otelde can sıkıcı bir durumla karşılaşmadık. Çalışan arkadaşlar ilgili ve saygılı. Yeme içme konusuna değinecek olursak 10 üzerinden 6 puan verebiliriz. Kısacası memnun kaldık tavsiye ederiz düşünen arkadaşlara.

6/10 – Redelijk

Kari, Helsinki ,Suomi

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pihistelijöille !!
huone pieni , tv pieni , wc ahdas , siivoja ei siivonnut kunnolla ,kuuma huoneen ulkopuolella ei , ilmastointi ei toiminut muualla hotellissa ,ruokavalikoima niukka ,mutta syötävää , ei missään nimessä 4 tähden hotelli !

8/10 – Goed

FAZLI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ole, Kristiansand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supert hotell
Veldig bra og rent hotell

8/10 – Goed

KERIM, Alanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rahat bır tatıl
güzel sakın bir otel personel cana yakın

8/10 – Goed

Torben, Aarhus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok Hotel
Dejlig ophold,men lidt ensformig mad og dårlig / meget langsom Wi-fi Hotellet virker lidt mørkt.

8/10 – Goed

Tina, Denmark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great All inc hotel.
Great All inc hotel. Very nice staff and the Manager is amazing. She found out that it was our son's birthday during our stay and offered to arranged our son's birthday with a nice table and a really nice birthday cake with candles and sparklers. No cost! Amazing service - she even ask what time our transport to the airport was and she came to say goodbye.. Really nice stay with nice food!! Would definitely stay again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All inclusive passer perfekt for barne familier. Dårlig nett dekning på rommet eller kort vei til sentrum og privat strand.

6/10 – Redelijk

Michael, Skanderborg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Fint hotel med surt personale
Sammenlagt en fin oplevelse, alt var rent og pænt. Beliggenheden er perfekt, lige ned til stranden, som er dejlig på trods af en del sten i vandet. Hotellet er meget mørkt. Der er ikke meget lys hverken fra vinduer eller lamper, hvilket kan give et noget dunkelt indtryk. De kunne heller ikke finde ud af at vi havde en person, der tjekkede ind senere end os andre og ville have betaling for en person mere på trods af at alt var betalt på forhånd. Jeg synes faktisk ikke at personalet var specielt service minded, men det kan måske tilskrives at det er et all inclusiv hotel, hvor man ikke skal sælge noget.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flies in the food and terrible management!
Absolutely terrible food standard! Flies all over food and our party of four were all down with a bad stomach one day into our vacation! We have stayed in 300+ hotels across the World and never before left a negative review. This hotel however must be avoided at all cost! When we went down to the reception to tell about the food poisoning, we were kept waiting 1,5h before the manager came out, looked down on us, and read out the terms of the booking! I.e once you have booked and paid, you will not get to change the reservation. We moved out anyways, but Blue Sky is a disaster and by miles not a 4 star stay as it says on all booking sites.