Een binnenzwembad, 2 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Gold Island Selected Hotel

5 out of 5
Gold Island Selected Hotel
Fugla Mah. Gölcük Cad. No: 27, Alanya, Antalya

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 91 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Muhammet Melih

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie was top. Mooie stranden en zwembaden echte aanrader. Vriendelijke personeel ben echt tevreden
9 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Sergul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stukje paradijs!
Stukje paradijs, super goed verzorgd met uitstekend service. Alles was top!
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Mine op 16 aug 2018
Thank you very much for your positive reply.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superhotel, alleen eten iets minder
Het eten viel wel mee, je had eigenlijk elke dag zelfde. Voor de rest perfecttttt kwa alles
6 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

sani, alken

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gezellig modern en comfortable hotel.
zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.verzorgde kamers en gezellige lobbybar.
speciale bouwstijl.

8/10 – Goed

arif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke hotel met een prachtige uitzicht
Het is klein maar een leuke hotel net goede servis. In de keuken gebruiken ze wel verrotte vlees en dat vond ik jammer. Ik had een börek gegeten en de vlees stonk zo erg dat je ziek kan worden als je eet. Dus de schef kok moet maar is een controle doen hier over

6/10 – Redelijk

Ferhat, A

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Tegenvaller
Hotel zag op zich er leuk uit, ruime kamer en vrij rustig. Maar het eten en service valt zwaar tegen. Personeel was onvriendelijk, eten was meer gericht op buitenland terwijl je in Turkije juist Turkse maaltijden verwacht. Hotel houd zich ook niet aan tijden. Late ontbijt van 11.00 tot 12.00 kan je vergeten. Dat geld ook voor de rest van etenstijd.

10/10 – Uitstekend

Ramazan

10 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Servet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra
8 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

muammer

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Alert Dont go here
I dont know how they get 5 stars but quality is 3 star no more then that for sure first animation shows sucks the guy they pick for show so amateur and creepy i was so excited to try different taste of food but big disappointed none had flavour just plain and our room supposed to be in circle building with see view they take as other building which is no view nothing only good think we were happy their workers was kind and helpful i wont recommend to anyone of my friends or family this hotel big disappointment waste of money
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Bahar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

sarah

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel. Clean, friendly staff, food delicious.
9 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jani

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Kai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel zeichnet sich durch eine geschmackvolle Architektur und Einrichtung aus; Strände sind unmittelbar zu erreichen; die Bucht bietet gute Gelegenheit zum Schwimmen; das Personal ist professionell und zuvorkommend.
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Amer

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Like: - food - clean Dislike: - agressive staff - Bad alcohol
8 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Ugur

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Rachid Rafic

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Hatice

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Ahmet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel genel olarak çok güzel ama yiyecekler yetersiz 5 yıldızlı bir otelde yiyecek çeşidini daha fazla beklerdim. İçecekler kalite olarak vasat durumda öyleki otelde midemiz bozuldu 4 arkadaş dönüş yaptık yine aynıyız. İçecek kalitesinin bu kadar kötü olması benim nazarımda kötü bir görüntü verdi. Starbucks
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Murat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The property and location is absolutely beautiful. However we were disappointed and frustrated during our check in process with the front desk young lady who couldn't answer most of our basic questions, and at the end gave us totally wrong information about resort operations hours, access, etc. In contrast, the public relations lady (we believe her name was Gulnara) was extremely helpful and went out of her way to help us with Covid test related issues, as well as other things.
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Hüseyin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yarımada üzerinde bulunan muhteşem bir otel
Sıradışı mimari Gözalıcı doğa Akdeniz’ in turkuaz suları ile çevrili muhteşem bir yarımada üzerinde Büyüleyici manzara
4 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Enver

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr Gut
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Omid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Inter net it was very slow a
1 nacht verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

S.D, Sverige

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fick betala 245€för en bungalov bakom poolen, lukten, ljudet från aircondition var så högt. Inte ens filten som vi skulle ha som täcke kändes ren, bruna fläckar. Har nog aldrig sovit i ett så dåligt rum. Vad jag förstår har detta hotell väldigt många olika standard på deras rum.
1 nacht verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Franchement c'est le pire hôtel que j'ai fais horrible
7 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Cilliers

Negatief: Netheid, personeel en service
Don't waste your money
I'll start by saying that this property is not 5 stars, maybe 4 at best. My major issue was with my room. I had booked a swim up room (at a premium) but only once we got there realised we were given the superior room instead. I asked reception why I had the wrong room and was told there was a problem with the hot tub and we will have our room correct room by 10am the next day. The room was not yet ready and I contacted Hotels.com directly to assist me. Gold Island told Hotels.com that the room was ready and they are waiting for us at reception this was at 12:30. At reception they informed us that the room will only be ready by 3pm.when the room was finally ready at 3:30pm it was very small and did not contain a hot tub as expected, we decided to just go back to the first room as we would rather just try and enjoy our holiday instead of going through any more of this back and forth with the hotel. The staff at reception also promised us a special gift for the honeymoon to apologise for the inconvenience, unfortunately we neever received anything. All in all a very average hotel with a very short entertainment schedule. The only possitive is the service from the entertainment and wait staff. I expect we would have received similar service and quality of food for a third of the price at the other hotels in the area.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Mirnesa

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Møkete ikke så god mat stressende og lite blie ansatte IKKE ALLE beliggenhet osv.!!
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Bilal

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Keine 5*, für >160€/ Nacht zu teuer.
Leider nicht sehr ordentlich Service des Hotels lässt auf jeden Fall sehr zu wünschen übrig. Strand ist super, ansonsten keine 5* würdig. Sauberkeit war fürchterlich. Zum Essen stand wenig zur Auswahl. Loben muss man jedenfalls das Abendprogramm das war immer abwechslungsreich und super.
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage des Hotels ist super, direkt am Strand. Wir waren sehr zufrieden. Wir haben soo viele neue Menschen kennen gelernt. Das Animations-Team, „Rubi, Carlito, Burhan, Zafer, Nika und weitere“, haben immer für gute Stimmung gesorgt. Service vom Servicepersonal „Tugay, Tayfun, Mehmet, Serkan, Ramazan und viele weitere“ war sehr gut. Sehr höfliche und gute Personen. Der Nachtchef Gürkan hat immer Ausschau für die Ruhe im Hotel gehalten und ist sehr hilfsbereit. Empfehle ich weiter!‘
13 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était très bien sauf la nourriture qui n’était pas à la hauteur d’un 5 étoiles. Certes, il y a beaucoup de choix mais devrait être amélioré niveau du goût.
11 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Faruk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemell.
Her yönüyle harika bir hotel. Çok meönun kaldım.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van mine op 19 aug 2019
Teşekkür ederiz güzel düşünceniz için, Faruk bey. Yine sizleri ağırlamak isteriz. Saygılarımızla,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ilmastointi ei pelannut. vaihdettiin kerran huonettakin ja sama ongelma.. lapsi sairastui ilmastointi laitteen takia päivä alanyassa sairaalassa...
11 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van mine op 19 aug 2019
Dear Guest, We are sad to hear about this.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Ferien waren schön. Das Zimmer war sehr gut und sauber. Das Essen war auch toll mit einer schönen Auswahl. Das Personal war mehr oder weniger gut, freundlich jedoch das männliche Personal war für meinen Geschmack manchmal aufdringlich (Handy genommen und Telefonnummer eingetragen obwohl man nicht danach gefragt hat.) Das Animations Team war immer aufgestellt und super freundlich. Die Wifi Verbindung war eine reine Katastrophe. Bin nicht der Typ der die ganze Zeit am Handy sein muss, jedoch wäre ich froh gewesen ohne Probleme ins Internet zu kommen. Ansonsten kann ich mich nicht beklagen. Das Meer war ein Traum.
8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van mine op 21 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback. Best wishes.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is set on a peninsula which means that there is a lot more space than the other hotels in the bay. We stayed in B Block which we found less busy than A Block. It took us 2 days to realise that there was a separate restaurant and beach in B Block which were much nicer than the main hotel. Food is good and plentiful and there is lots to do on site
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van mine op 21 aug 2019
Thank you very much for your kind feedback. Best wishes.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Ruoka oli hyvää, huoneet kunnostuksen tarpeessa. Liikaa aktiviteettihenkilökuntaa
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Hotelanlage. Essen ist SEHR GUT. Ich war schon in so vielen Hotels und solch freundliche Kellner wie MURAT und EMIN habe Ich noch nie gehabt. Danke euch zwei für die super freundliche Bedienung während unser Aufenthalts! Wir hoffen euch beim nächstem erneut zu sehen.
5 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Bjarne, Danmark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Et liv i luxus, fantastisk belliggenhed og dejlig mad
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Mine op 8 dec 2018
We are happy to see your high rate, Mr. Olexandr. Thank you very much for your feedback. Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Giriş Sorunu
Hotels.com vasıtasıyla rezervasyon yaptırmama rağmen resepsiyonda otele girişle ilgili bilgi gelmediğini, sorumluluğun kendilerinde olmadığını belirterek 1 saat resepsiyonda bekletildik. Hem ilgisiz hem de ukala çalışanlarla karşılandık. Yemekler son derece lezzetsiz ve çeşit azdı. Otel odası tuvalet kokuyordu.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mine op 8 dec 2018
Merhaba. Böyle bir durum olduğuna üzüldük. Expedia aracılığı ile yaptığınız rezervasyon sistemimize düşmesi halinde, ekibimiz işleminizi çabuklukla yapabilirdi. Olumsuz görüşlerinizi ilgili müdürlerimiz ile paylaşacağız. Sağlıcakla kalınız.

10/10 – Uitstekend

Dianafeghaly, Anfeh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the overall experience was excellent more than we expected!! the staff were amazing and very helpful. big thank you for Youssef one of the staff who is really a hard worker with outstanding personality.
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mine op 3 mrt 2019
We are happy to see your high rate, Mr. Olexandr. Thank you very much for your feedback. Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

lykke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice and beautiful hotel
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Mine op 29 aug 2018
Thank you very much.

10/10 – Uitstekend

lida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family Friendly
Beautiful hotel Staff for the most part very friendly Food was very good too, we will come back for sure Recommend it for anyone
6 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Mine op 29 aug 2018
Thank you very much.

6/10 – Redelijk

veyis

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
ücret pahalı hizmet ucuz
tesis gerçekten çok güzel inşa edilmiş fakat işletmeci sırf para kazanma odakı olduğu için kalite sıfır böyle bir konumda böyle bir tesise bu fiyatla bu kalitesizli yakışmıyor hizmet sıfır yeme içme kalite sıfır ucuz ve kalıtesiz personel çalıştırıldığı için hizmet kaliesi yok
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Mine op 27 aug 2018
Merhaba Sevgili Misafirimiz, Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla,

6/10 – Redelijk

Egor

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 звездочный отель, но в голове деревня.
Турция поражает! Отличные отели, стоимостью в сотни миллионов долларов, на хороших песчанных пляжах. Но в головах местрого населения все тот же колхоз. Продают кожанные куртки и дубленки, спортивные костюмы, подделки брендов в 10 метров от отелей. Из 4 лифтов стабильно работают 2 и формируются очереди. Перевод на русский язык сделали видимо через гугл - "Глазное яйцо", "Молочный овес", "Вылеченный гриб". Но самый фейл большой - это не придумана схема, как нам с друзьями из соседнего отеля сесть и вместе посмотреть футбол. В отеле все включено же, и никого не пускают. Охрана девушку гостя с коляской оберегает как террориста, договорился чтобы пустили погулять на лужайку, но внутрь здания охранник ни как не пускает. Я не понимаю, чего вы боитесь, что мои друзья выпьют кофе бесплатное? Да лучше бы оно продавалось за деньги и я бы платил чем занимался партизанством.
5 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Mariya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный отдых!
Замечательный отель! +: Инфраструктура, номер, питание, анимация - все на высшем уровне! Различные тематические вечера: проводились колумбийская ночь, дискотека, живая музыка. Спасибо поварам и сотрудникам ресторана, было очень уютно и вкусно: различные виды мяса, рыбы, фруктов (черешня/дыня/арбуз/персики/абрикосы/грушы). Бесплатное мороженое в брикетах на любой вкус, в барах готовят алгокольные и безалгольные коктейли. Территория очень ухоженная и красивая, спасибо за замечательный отдых! -: Из минусов могу только отметить плохой Wi-Fi в номерах (Его практически нет), вход в море (Имеется несколько пляжей, но даже на песчаном при входе в воду большие валуны), сотрудница на стойке Guest Relation очень плохо говорит по-английский (Крайне странно, ведь эта стойка как раз для решения каких-либо вопросов гостей), остальное все замечательно!
4 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tavsiye ederim.
Çok memnun kaldım. Oğlum ile gittik, güzel zaman geçirdim. Tavsiye ederim.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Mine op 19 jun 2018
Çok teşekkür ederiz, değerli yorumunuz için. Yine bekleriz sizleri.. Saygılarımızla,