2 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Grand Uysal Beach&Spa Hotel - All inclusive

Grand Uysal Beach&Spa Hotel - All inclusive
Merkez mah. ibrahim bilgen cad. No: 16, Alanya

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 22 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Joy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent!!!!apart from there was no free Wi-Fi. I choose again and again 😊
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

izabela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Özdem

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Missnöjd/värsta hotellet
Hotellet var under all kritik. Kommer aldrig mer att åka dit eller rekommdet till andra. Inget av det som stod på hemsidan stämde med verkligheten. Ingen information vid incheckning. Städningen av rummen var ingen bra, blev heller inte bättre när man sa till receptionen. Maten hade ingen variation, man fick samma mat i flera dagar i olika former. Personalen var otrevliga o hade ingen bra service. Cheferna vi pratade med om olika saker tog oss inte på allvar. Brist på platser vid poolen och brist på handukar till pool området. Vi träffade på flera familjer som klagade på ovanstående. Vill man ha en kaos resa fullt av frustration o ilska, kan man åka dit!
10 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van GUEST RELATİONS MANAGMENT op 4 aug 2022
On behalf of our hotel, we thank you for sparing the time to share your views with us. Our guests' negative feedback is just as important to us as their positive feedback in order for us to improve ourselves and rectify our shortcomings. Grand Uysal Beach Hotel aims to meet the guests' expectations and desires at the highest level with its all inclusive concept. We would have wished that you had provided us with an objective feedback of our meals, staff, cleaning and hygiene, and that you had not dismissed our business that has been serving in the tourism sector for many years so easily. We would nevertheless like to express that we have greatly enjoyed your patronage and hope to one day see you again. Have a nice day.

6/10 – Redelijk

KATRIN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Sama ruoka joka päivä. Se ei ollut kiva 7 päivää samaa ruokaa. Aamupala aika huono. Uima-allas pieni ja aina varattu en kertakaan päässyt siihen. Liika lapsia joka puolella juoksentelemassa. Ei wifiä huoneessa harmi. Oli kyllä osa henkilökunnasta tosi nuoria kokoajan puhelimella eikä kiinnittänyt huomioi kun asiakas oli edessä. Baarissa huono juomavalikoima. Liikaa muovia käytössä! Muovimukeissa sai melkein kaikki juomat.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van GUEST RELATİONS MANAGMENT op 2 aug 2022
First of all, as the Grand Uysal Beach Family, we wish you a good day. Grand Uysal Beach Hotel has always adopted the principle of providing the best service to its guests. The main goal of all our teammates, especially our management, is to increase our service quality by analyzing the needs and expectations of our guests correctly and by constantly renewing them, to ensure guest satisfaction and to make it permanent. Unfortunately, we regret that you did not consult us about this problem during your stay. If you choose us again, we are ready to help you to spend your holiday in the best way possible. We wish you a nice day.

8/10 – Goed

Ihar

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Так себе
Отель тянет на 3 звёзды максимум. Осень грязно в номере,убирали на отвали. Еда так себе,обслуживание разное,кто-то старался,а кто-то проявлял «понаехали». Больше не поедем. Для тех,кто едет отдыхать и проводить время больше у моря будет норм.
4 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

IHAR

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van ibrahim nizam op 30 sep 2021
thank you for your comment.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Klimaanlage im Zimmer tropfte und das Personal war einfach nur unfreundlich. Die Sauberkeit des Zimmers lies zu wünschen übrig. Keine positiven Meldungen zu machen. Selbst das essen war ungeniessbar.
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Akif suat

Positief: Personeel en service
Befriedigend
Keine frische Handtücher, rostig, bad und klo zu klein, wlan funktioniert 80 Prozent nicht, essen gut
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Politesse, attentionné, bonne restauration. L'hôtel est juste situé à 1 minute de l'arrêt bus 1 ou 101 qui vous conduit directement au centre commercial et coûte 4 lires turc. Le personnel peut vous faire la réservation du mini-bus qui pourra vous conduire à l'aéroport de Gazipasa (30 lires) ou à Antalya(55 lires). La propreté est optimale.
8 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible I left hotel same Time I didn’t start there I need my money back
5 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Mehmet

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not happy
It was ok but was definitely not worth the price, I payed for all inclusive however had to pay for spa treatment even though it includes it in the description, we also had to pay for local drinks. Soft juice was all powder juice. Poor communication in reception most are miserable also someone crashed into my car in the hotels car park and none of the workers helped till I argued with them. Wouldn't reccomend this hotel to anyone, disappointed I wasted my money!
7 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
14 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

ismet

Positief: Netheid, personeel en service
Yemeklerde fazla secenek yoktu plaj fala düzgün degil
5 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

yfb, uk

Positief: Netheid, personeel en service
good hotel and private beach
It is a very clean hotel the rooms are very basic and could do with a little updating. Most of the staff are really friendly and very helpful but the food is very simple and the leftovers they use for the next meal or for a meal the day after. I would not recommend anybody to go to this hotel when it gets to the end of the season because when they run out of drinks they would rather not order these anymore until you put a complained in and then there is some of he drinks again within about 1 hour. Also at the end of the season the owner of the hotel invites her friends to come and stay for free and they get everything fresh and also everything is made there and then on the grill and we as guests are getting the leftovers again from the the before, there where only about 10 guests left in the hotel and then of course the 15 invited friends from the owner. They did get served by clicking there fingers and we had to go and get ours ourselves while we have paid money to be there. all by all i would not go to this hotel anymore. If everything was as good as most of her personnel that hotel would be 100 times better without the manager. all by all we paid a lot of money and not the complete service.
10 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Sait

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çok berbat bir otel
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Veronika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Уютный небольшой отель
Отличный отель! Рекомендую- персонал очень приветливый, Вкусная разнообразная еда, чистые номера без изысков. Развлечений особо нет, за исключением детской дискотеки. Пляж свой в 20 метрах, маленький и уютный. До центра Алании 5 км, удобно добираться на автобусе
7 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotel med goda buffé och programmet efter middag underbar
4 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Hakan

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerçek fikrim
Otel lokasyon olarak güzel. Kaldığım oda geniş fakat eşyalar eskiydi. Balkonu çok güzeldi. Fakat yemek olayı gerçekten facia. Lezzetsiz 2-3 çeşit yemek ve kalitesiz ürünler. Kahve makinalarındaki kahve çeşitleri bile tatsız kahveler. Bahçede her yer kedi dolu. Özellikle de restoran bahçesi. Resepsiyondaki arkadaşlar ilgili. Ama lobby de birşey içmek istiyorsanız kullanılmış bardak bulup yıkamanız gerek. 1 gece kaldım çok sorun değil ama uzun süreli tatil için asla böyle bir yer tercih etmeyin.
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Babir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bästa all inclusive hotell till barnfamiljer.
Bästa hotell till barnfamiljer som inte har extraordinära krav. Bra service, bra mat, barn och vuxen pool, 50 meter till havet och strand med egna solstolar, gratis mat och dricka även vid stranden. Lekpark och lekrum med leksaler för barn, barndisco varje ikväll efter maten. Även som vuxen kan man njuta hur som helst. Nära till affärer, man kan lätt ta sig till Alanya centrum.
18 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

yusuf, norge

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not cleaning
Rom is very dårlig.maten is not god.har sagt der er det ikke såpe toilett men forsett du sitte ikke såpe tolket.toielt kolesett er så skitten at man ønsket ikke toilett.vis det er gratis neste gang så ønsker ikke gå der
2 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Moe, washington dc

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
disorganized people and unfriendly
Had a reservation for two nights when we arrived at midnight tired after driving 16 hours, they couldn't find the reservation had to wait and no one was helping. I canceled the hotel and they didn't refund my money even though it was there fault they Kapped my money.
2 nachten verbleven in juli 2017