Een binnenzwembad, 4 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van NoxInn Deluxe Hotel - All inclusive

5 out of 5
NoxInn Deluxe Hotel - All inclusive
Konakli Mah Plaj Sok No:3, Alanya

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 21 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Emin

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HANİFE YILDIRIM op 8 jul 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a comment.Best Regards

8/10 – Goed

Fam van den

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel misschien optie om mooiere glijbanen bij zwembad te doen
10 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Sergei

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HANİFE YILDIRIM op 20 jun 2023
Наш уважаемый гость,Благодарим вас за то, что поделились своим опытом и добрыми отзывами о нашем отеле здесь с нами и другими нашими гостями. Мы с нетерпением ждем возможности снова приветствовать вас в нашем отеле.Желаем вам крепкого здоровья всей семьей.С уважением,

10/10 – Uitstekend

Sergei

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HANİFE YILDIRIM op 20 jun 2023
Наш уважаемый гость,Благодарим вас за то, что поделились своим опытом и добрыми отзывами о нашем отеле здесь с нами и другими нашими гостями. Мы с нетерпением ждем возможности снова приветствовать вас в нашем отеле.Желаем вам крепкого здоровья всей семьей.С уважением,

2/10 – Ontzettend slecht

Elena, Dallas

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was ok, not impressive, drinks are bad, you have to take taxi every time when going to town. Long lines at the restaurant, limited quantity of coffee cups, knifes and forks.
9 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van HANİFE YILDIRIM op 2 nov 2022
Dear Guest ,I would like to express that we are truly sorry about your experience with your stay.We would like to emphasize that necessary studies will be carried out on the subject and we will be happy to see you among us again.Regards

8/10 – Goed

Damir

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van HANIFE YILDIRIM op 17 okt 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a comment.Best Regards

8/10 – Goed

David

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall it’s a good 4 star Hotel, but not 5 star
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HANIFE YILDIRIM op 17 okt 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a comment.Best Regards

4/10 – Matig

Ramil

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
We had 3 rooms, none was available when we arrived. We were placed into very poor condition rooms at NoxInn club half a mile away. This was my first time in Turkey and I was shocked by the "club" rooms condition. The hotel promised to issue a refund for 1 night when Expedia contact them. Expedia is saying they cannot get a response from the hotel and cannot give the refund. Additionally, there was some stinky sewage leaking just 100 m from the main beach (from the diving center to the sea). Terribly slow elevators. No ATM, no tour guide services. Fresh beach towels were not available at least one day
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HANİFE YILDIRIM op 17 okt 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a comment.Best Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Karakaya

5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HANİFE op 18 aug 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar zu schreiben. Mit freundlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Aree

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ist zu außerhalb gelegend.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HANİFE op 14 aug 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben zu schreiben.

4/10 – Matig

Turker

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
Nice hotel in general. Large comfortable rooms with AC. Clean in general, but smelly pillow covered by a clean pillow case was really disappointing (could be an isolated event). Packed with an incredible amount of tourists at this time of the year, I feel that the hotel is overwhelmed by the number of guests during peak season. Great buffet but 20 minute wait standing in line for any grill item. Not overpriced. If you don’t mind an overcrowded modern hotel, this place can be a good choice.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HANİFE op 2 aug 2022
Hello Turker, Thank you for taking the time to write a comment. We will take your comments into consideration. Yours truly

6/10 – Redelijk

emmanuelle Paule

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dans l’ensemble, nous sommes satisfaits de notre voyage, mais le personnel n’est pas toujours très serviable. Pour la clientèle . Il nous a été refusé de nous appelé un taxi ! Et au niveau du service au bar de la piscine c’était vraiment désagréable. Les buffets sont copieux mais tout a un peu le même goût . On passe énormément de temps à attendre l’ascenseur, car trop petits par rapport à la taille du bâtiment et le nombre de clients . La propreté était parfait , ainsi que l’accès direct à la plage. Bien placé car proches de plusieurs commerces
14 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HANİFE op 2 aug 2022
Bonjour Emmanuelle, Merci d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire. Nous prendrons vos commentaires en considération. Votre sincèrement

6/10 – Redelijk

Tareq

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Lower than expected!
Very congested hotel! Sometimes u feel the working Stuff lose control, two hours to check in ,we booked 4 rooms they gave us every room in different story. No signage at all u lose ur way easily between floors and facilities. Very noisy A/C, shower cabinet leaks.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HANİFE op 29 jul 2022
Hello Mr. Tareq, Thank you for taking the time to write your thoughts. We will do our best. Yours truly

4/10 – Matig

Mohammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Points need to be considered by the Hotel manageme
The hotel was ok, but: 1) the check in time over than an hour…. 2) during the waiting, the reception team advised us to have coffee while wait from lobby as all inclusive, but the lady was rude and refused as they asked for bracelets… 3) 4 rooms which we have as family, was separated very far a part and after long complains they changed 1 to make them closer 4) the internet is the worst ever. The number of routers are very less which do not have enough bandwidth for the number of people, so every time you try to connect you will be booted immediately. 5) The team at the pool area was rude at the time of requesting the snacks as they delayed alot and was arguing with us for the reasons of delay and forgot the hospitality of the Hotels… 6) the spa team was the worst, as they were arguing for no reason and trying to convince you to purchase their service packages and every time you want to your the facilities they have without paying they will either tell you it is not working as the steam area and sauna which will break from adding water and the jacuzzi was broken until they fixed it The only 2 things which was good, are: 1) the food was nice and several options available ( but restaurant AC damaged as it is very hot inside) 2) the pools was good and nice.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HANİFE op 30 jul 2022
Hello Mohammad, Thank you for taking the time to write a comment. we will do our best Best Regards

4/10 – Matig

Ömer

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ikke tilfred tjekkede ud før tid
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HANİFE op 28 jul 2022
Hej Ömer, Jeg beklager, at du ikke var tilfreds med vores hotel. Jeg ville ønske, at du havde kontaktet os under dit ophold. Med venlig hilsen

6/10 – Redelijk

Perihan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vänta på hissen det va den värsta halva resan gick på väntan eftersom vi bodde längst upp så vi va tvungen..annas det va ok
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HANİFE op 18 jul 2022
Hej Perihan Hanım, Vi beklagar det problem du har upplevt med hissen. Det finns 5 hissar på vårt hotell. Tack för din utvärdering. Vi kommer att tillhandahålla nödvändig information. Vänligt

10/10 – Uitstekend

Maxine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A warm welcome, friendly staff, large rooms and delicious food, thanks to everyone at Noxinn for a great stay.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van HANİFE op 12 jun 2022
Thank you for taking the time to write a review. We look forward to welcoming you again. Kind regards

8/10 – Goed

Hung-Lin

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Generally it’s good. But when they couldn’t find our booking in their computer at the beginning, the hotel didn’t wanna help uns contacting Expedia. They asked us to call Expedia by ourselves while didn’t let us use their telephone. Fortunately they found our booking later, otherwise we would be there alone and helpless in turkey while everything’s actually paid.
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HANİFE op 12 jun 2022
I would like to express that we are very sorry for this incident. Necessary warnings have been made. Thank you for informing us. Thank you for taking the time to write a comment. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Bodil Overby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi har rejst meget og overnattet på rigtig mange hoteller. Dette var ud over al forventning - vi plejer ikke at lade os benove, men vi følte os nærmest som kongelige med udsøgt betjening og meget flotte værelser med udsigt over havet. HELT fantastisk oplevelse 😊😊. Vil anbefale til alle !
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

M A, USA

Nice vacation hotel for a few days
Surprised that the beach was two floors down and across the street from the hotel. Also the beach is a bit rocky and rough.
7 nachten verbleven in april 2018
Reactie van FOM op 30 apr 2019
We thank to our guests of their being and having nice time in our resort. Our resort's common area is two floors. So, it means it is on the same floor. That street which our guest mentioned is being used by services which brings our guest to the hotel. So, it is not a big and busy street. About beach, we will have a sandy beach with our hotel's big renovation next year. We want to thank to our lovely guest again and we wait them for next year too.

6/10 – Redelijk

Ali, İstanbul

Positief: Netheid, comfort kamer
ekonomik oluşu tercih sebebi
Havuz küçük ve kalabalıktı, 5 dakika yürüme mesafesi olan Deniz genellikle çok dalgalı, sakin olduğu günlerde iskeleden denize girmek keyifliydi. Yemekler fena değildi. Plajda gün batımını, dalgaların sesi ile yıldızları seyretmek güzeldi