Ramira Joy Hotel

Hotel met 2 buitenzwembaden, in de buurt van Kleopatra-strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ramira Joy Hotel

2 buitenzwembaden, gratis zwembadcabana's, parasols voor strand/zwembad
Receptie
Voorkant van accommodatie
Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer | 1 slaapkamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
1 slaapkamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • All-inclusive
  • Bar
  • Spa
  • Fitnessruimte
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Appartement, 1 slaapkamer, balkon

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2020
Aparte slaapkamers
Een haardroger
  • 45 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Familie vierpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Saray Mahallesi Yunus Emre Caddesi, No: 34/A, Alanya, Antalya, 07400

In de buurt

  • Alanya waterpark - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Kleopatra-strand - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Damlatas grotten - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Haven van Alanya - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Alanya kasteel - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Antalya (AYT-Internationale luchthaven Antalya) - 117 min. rijden

Restaurants

  • ‪Çıtırım Pastanesi - ‬5 min. lopen
  • ‪Lezzet Kebap Evi - ‬10 min. lopen
  • ‪Mezza Gurme Market&Doğal Ürünler - ‬2 min. lopen
  • ‪Coffee Conpanna - ‬4 min. lopen
  • ‪Bildiklerim Tost - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Ramira Joy Hotel

Hotel in de buurt van Kleopatra-strand, verbouwd in 2020
Ramira Joy Hotel ligt niet alleen in de buurt van Alanya waterpark maar beschikt ook over faciliteiten zoals een bar aan het zwembad, een stomerij/wasserijservice en een outdoor entertainmentgebied. Gun jezelf een manicure/pedicure, een lichaamsbehandeling of een body scrub bij Ramira Joy, de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant met Turkse gerechten, RAMIRA JOY RESTAURANT, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van diners in de openlucht. Naast voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad met gratis cabana's, ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een bagageopslagruimte, scooterverhuur en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle 85 gastenkamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 37 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Ramira Joy Hotel. Deze prijzen zijn hoger omdat eten en drinken op het terrein bij de kamerprijs zijn inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gesproken talen

Engels, Duits, Russisch en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • RAMIRA JOY RESTAURANT

Dingen om te doen

  • 2 buitenzwembaden
  • Brommer-/scooterverhuur
  • Bubbelbad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Entertainmentzone buiten
  • Gratis zwembadcabana's
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Tuinmeubels

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in april 2020
  • Gebouwd in 2007

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv van 37 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn elk jaar gesloten buiten het seizoen. Ze zijn gesloten van 1 november tot 27 maart:
  • De bar/lounge
  • Het zwembad

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 3400 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor kamerkluis: TRY 100 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 2022-7-0093
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 6 jaar oud worden niet tot het zwembad, de fitnessruimte en het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Kinderen jonger dan 18 jaar oud worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ramira Joy Hotel Hotel
Ramira Joy Hotel Alanya
Elite Orkide Suite Hotel
Ramira Joy Hotel Hotel Alanya
Ramira Joy Hotel All Inclusive

Veelgestelde vragen

Is Ramira Joy Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad. Het zwembad is elk jaar gesloten van 1 november tot 27 maart.

Zijn huisdieren welkom bij Ramira Joy Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Ramira Joy Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ramira Joy Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Ramira Joy Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Ramira Joy Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 3400 per voertuig.

Biedt Ramira Joy Hotel all-inclusive voordelen?

Sommige tarieven van deze accommodatie zijn all-inclusive.

Waar ligt Ramira Joy Hotel?

Dit wellness hotel ligt in Alanya Stadscentrum, binnen 15 minuten lopen van Tuinen van Alanya en Alanya waterpark. Kleopatra-strand ligt op 1,3 km.

Beoordelingen over Ramira Joy Hotel

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 117 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 117 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accomodation was in perfect condition. If you dont mind taking the bus or taxi to the hotel your fine! Personal was great. Food: Alright to good.
5 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Svanna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super godt hotel. Personalet er god ikke så smilende
12 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

aneesa

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Very good value for money. Limited food selection but very tasty and an extensive salad bar. Pool is small but it was always easy to find a sunbed. Very clean and modern. Reception sell currency at an excellent rate. Safe place to stay and easy walking assess to the shops. Would most definitely return. PS: Housekeeping only change towels and fold the bed sheet.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren das dritte Mal in diesem wunderschönen Hotel und sind immer wieder gerne hier. Sauber und sehe freundliches Personal. Die Lage ist top.
8 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jonna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Muammer Yusuf

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Hotel lag in unmittelbarer Nähe zum Strand und zu verschiedenen Touristenattraktionen (ca. 10 Gehminuten). Außerdem gibt es einen Shuttle zu einem Standabschnitt, bei dem man gratis Liegen und Schirm nutzen kann. Das Personal war stets hilfsbereit und freundlich. Durch die Lage direkt an einer Hauptstraße und dünne Wände zu den Zimmernachbarn wurden die Nächte etwas laut. Die Qualität des Essens war höchstens mittelmäßig.
6 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Naide Dilay

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Hale

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Mehmet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Von vier Hotel am Mitteleer innerhalb von zwei Wochen hat uns dieses Hotel am besten gefallen.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein ausgezeichnetes Hotel in allen Kategorien gibt’s keine Kritiken, mit professionell geschultem Personal. Stadt und Strandnähe ist gewährleistet. Auf Sauberkeit wurde geachtet. Das Hotel ist im neuwertigen Zustand. Obwohl wir nur für eine Nacht bleiben wollten, haben wir weitere Rechte dazu gebucht. Kurz gesagt: ausgezeichnet und durchaus in der Landeskategorie Fünfsternehotel wert. Sehr empfehlenswert.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Christer

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Guntis

4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place, very friendly/helpful stsff.very good breakfast.
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Hilmi

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

ergür

3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Mete

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

sulaiman

1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Carina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

Stenhårde senge

Alt var i top, god service,rengøring og morgenmads buffet. Dog var sengen så sten hård at det er den eneste grund til at jeg ikke bestiller det hotel igen. Jeg kender tyrkiske standarder for senge og hårdhed, men det her var en helt anden skala end normalt.
15 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Teşekkürler

Genel anlamda keyifli bir konaklamaydı, teşekkür ederim
8 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Emre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Aydin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wahr alles supper. Sehr gutes Hotel.Fpr das grld..
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Susan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lights messing in the Bathroom The food could be more delicius / fresh NO Sun in the pool Area - and outside in the morning while eating breakfast in oktober. I missed that!
5 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Teija

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2024