Lobby

Beoordelingen van Royal Garden Beach Hotel - All Inclusive

5 out of 5
Royal Garden Beach Hotel - All Inclusive
Konakli Kasabasi, Alanya, Antalya

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 26 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Thi Nu

8/10 – Goed

Onur

Positief: Personeel en service
9 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Abolfazl

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very poor selection of food, we ended up eating most meals outside the hotel. Free wifi does not work so you have to pay extra for "premium wifi". Once we complained about low quality of food management told us to leave ! I highly recommend not staying at this property.
6 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Mete

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles super. Vor allem Sauberkeit war erster Platz

10/10 – Uitstekend

Teuvo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siisti lux hotelli uimaaltaat hyvät meri lähellä
7 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Deyar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Pega

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for everybody
10 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Halil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ertan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super nice hotel
Service mat städning top kvalitet! Mindre bra är att Wi-Fi kostar.. Nära till allt ! Strand centrum tivoli.
13 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Georgi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Hotel, very clean and good staff.
7 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Fares

Negatief: Netheid, personeel en service
Normal
Bien passer dans la globalité, la nourriture n’est pas très bonne très grasse est tout le temps la même, on vous dit tout les restaurants compris mais en faite non c le restaurant principal et à la carte 1 seul donner pas séjour, niveau boisson infecte ses des jus en poudre, y’a même des restaurants pas ouvert ni même le Wave snac de la plage pas ouvert bcp de monde avec des enfants mal élevés et l’hôtel est loin de tout et le taxi est cher pour aller à la ville à coter qui est à 14km alanya il faut prendre le taxi qui coûte 10€ par trajet donc 2€ aller retour à chaque fois ça fait bcp si on fait le trajet plusieurs fois
8 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

M.W.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig mooi en uitstekende verzorging zowel het eten als drinken.gratis airco en alle faciliteiten top alleen zwembad zeer koud wel heel mooi met palmen en planten
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

ahmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine et Aqua Park
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vu les tout les avis négatif précédent notre départ ( incompréhensible pour ma part )dans cette hôtel , qui finalement nous à donner entièrement satisfaction , super hôtel !! Cuisine au top , le seul petit bémol les pâtisseries le reste magnifique, bravo !
9 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Patels, Manchester

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Mevlüt

3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

David, Köln

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Die Öffentliche Toiletten waren nicht immer sauber. Zimmer in Select-Teil. war gut. Service in Select war gut in Suite-Teil weniger gut.
14 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

ABEDALLUH

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق نظيف لكن تعامل بعض الموظفين لم يكن بالمستوى المطلوب
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat uns alles sehr gut gefallen, ausgenommen die Lautstärke der Musik am Pool zur Mittagszeit und der Kieselstrand am Meer.
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Tarik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flot
Ganske fint
5 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

EKREM

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Acemi resepsion Rezil otel
Royal garden slect otel bir rezalet ilk once sizden yaptığım rezarvasyon için çok pişmanım otele saat 14:00 vardır resepsion bizde rezarvasyonuz yok dedi ve saatler bizi bekletti bende otelci olduğumum ve sistemi bildiğim için resepsion pc gectim ve kendi ödemesini yaptığım rezarvasyonu onlara buldum:( sonra saat 17:00 hakkımız yenilerek odamıza gectik temizlik çok kötü yeni tadilar görmiş ama molazlar vardı.Akşam yeöegine gectik güzeldi begendim tabiki hep böyle olacak düşündüm ama hertesi akşam sanki aşcı değişmiş tüm yemekler rezletsiz ve hindi.Daha fazla yazmak istiyorum ama canımın ve ekmeğe saygı için susuyorum siz anlayın artık.
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Royal Garden Select & Suite Yönetimi op 22 mei 2019
Merhabalar Ekrem Bey, Öncelikle yaşamış olduğunuz kötü deneyim için üzgünüz. Ancak expedia rezervasyon sistemi tarafımıza defalarca yapmış olduğunuz rezervasyonu İPTAL olarak göndermiş, giriş gününüze 2 gün kala expedia müşteri hizmetleri tesisi arayıp, İPTAL işlemini aktif rezervasyon haline getirmek istediklerini dile getirdiler.Talebi onaylamamıza rağmen sistemden her hangi bir değişiklik yapılmadı. Giriş gününüzde kendi kullanıcınızla sisteme girmenizden dolayı extranet sisteminden rezervasyonunuzu ancak görebildik. Yinede yaşanan tahlisiz durumlardan dolayı üzgünüz.Bununla birlikte tatiliniz süresi içerisinde hoşnut olmadığınız durumları hakkında (Temizlik , Yiyecek vb )tesis yöneticilerine bildirimde bulunsaydınız , gerekli işlemleri derhal yapmaktan memnuniyet duyardık. Sizleri daha sonra aramızda görmek ister , edinmiş olduğunuz olumsuz tecrübeleri unutturmak isteriz. Bir sonraki rezervasyon talebinizde tesis olarak tarafınıza % 20 ekstra indirim yapılacaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, Royal Garden Select & Suite ailesi olarak iyi bir gün geçirmenizi dileriz.

10/10 – Uitstekend

hacimurat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
harika
her şey güzeldi
9 nachten verbleven in september 2017
Teşekkürler.

8/10 – Goed

Marie-Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solid 4
Great staff amenities and food. Pool chairs need to be changed. Overall very good.
7 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

rocky, bgh

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad staff to much cost bad food no internet
It's very bad hotel nothing interest no internet bad food the bad not comfort the cleaning gay open the door without knoking the doooor i hate this plase