Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 16 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
7
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 16 beoordelingen" "
8 - Goed
5
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 16 beoordelingen" "
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 16 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 16 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Alles dik in orde!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van saphir op 1 sep 2018
thank you
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Het was een goed hotel, het was heel erg schoon! De personeel was heel vriendelijk. Leuke activiteiten voor de kinderen.. Top hotel!!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van saphir op 1 sep 2018
thank you very much
10/10 – Uitstekend
ali
17 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel erg leuk
Eten drinken uitstekend. Strand perfecht. Zeer klantvriendelijk.
ali
8/10 – Goed
Elena
8 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
9 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Saphir Hotel Guest Relation Department op 9 jun 2023
Dear Elena,Thank you for your valuable comment.We would like to see you for the next holiday.
8/10 – Goed
Jeffrey
Reisde met partner
18 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The all inclusive food is not up to the standards of All Inclusive Hotels in Mexico and Western European Countries. Same for this restaurants at the hotel. Limited drink selections. This is all somewhat to be expected because the cost is lower than All Inclusive Hotels in Mexico and Western Europe. We stayed in mid October and the weather was hot and Humid.
Jeffrey
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Saphir Hotel op 25 nov 2022
Thank you for sharing your accommodation experience. We would always like to host you.
10/10 – Uitstekend
Milo
16 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, well appointed, clean room, sea view from the room was amazing. Perhaps the beds could be somewhat more comfortable. Everything else was perfect. Lush garden /extra point/, two pools, a nice stretch of sandy beach, a pier, good food, wifi throughout the property, friendly staff. Shopping outlet right next to the property; a local bazaar and a small mall across the road.
Milo
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Releation Team op 17 okt 2022
Dear guest. Thank you for your valued feedback.
6/10 – Redelijk
Orhan
22 sep 2022
Orhan
3 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
KAMEL
Reisde met familie en kleine kinderen
2 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je souhaite surtout mettre en exergue le fait que je n'ai pas eu la chambre que vous m'aviez détaillée avant que je ne souscrive à votre offre.
Vous m'aviez garantie une chambre double standard, nous avons eu une chambre standard !!!!
De plus, ou en êtes vous avec ma réclamation ????
J'ai eu un agent jeudi dernier (M. JARAB), je devais avoir un retour pour ce mardi 9 août.
Dans l'attente de vous lire.
Bien cordialement,
Kamel BOUGHALMI
33 6 98 67 74 11
KAMEL
16 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Amin
Reisde met familie
16 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ren, trevligt personal, säker och nära till köpcenter.
Amin
5 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Børnevenligt
Jeg var på ferie med min famile og nød hele mit ophold. Der skal jeg hen næste gang jeg rejser til alanya..
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Tim, Luzern
19 aug 2018
Negatief: Netheid
Hotel Saphir
Hotelanlage ansich ganz ok. Zimmer eigentlich auch in ordnung.
Bad war weder sauber noch den bildern entprechend und stank. Alllgemein Hotelanlage nicht den Bildern entsprechend.
Schöner Strand ansosten nicht das überzeugenste.
Tim
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van saphir op 1 sep 2018
danke schön
8/10 – Goed
Jim, Hamburg
20 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect für Russen geeignet
Strand ist schön,nicht weit von der Stadt Alanya nur 13 Km entfernt,
für nur umgerechnet 4 LIRA also nur 80 Cent kann mann mit den buss nach Alanya fahren ,service ist gut
Jim
7 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Saphir op 9 jun 2018
Danke schön Herr Jim
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
A very good hotel. This is one of the best hotels i have been on ever. This is defenitely a 5+ star hotel!
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
sandra z.
5 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Entspannungsurlaub mit meiner Tochter
Unsere Ankunft im Hotel war nachts 01.30. wir wurden sehr gastfreundlich empfangen. um diese Zeit wurden uns noch Leckereien aufgetischt. Ob Zimmer, Essen, Hammam oder Strand - alles perfekt. Das Personal war immer super freundlich! Ein wundervoller Urlaub