Aparthotel

Luna Miramar Club

3.5-sterrenaccommodatie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Luna Miramar Club

Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Theatershow
Serveert ontbijt, lunch, diner, Mediterrane gerechten, buitendiner
Appartement, 2 slaapkamers | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Tuin

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • All-inclusive
  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Appartement, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 50 m²
  • 1 slaapkamer
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoons slaapbank

Appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 66 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 tweepersoons slaapbank

Studio, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
  • 34 m²
  • Studio
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Appartement, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad (3 Adults)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoons slaapbank

Appartement, 1 slaapkamer (3 Adults)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoons slaapbank

Studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
  • 34 m²
  • Studio
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Appartement, 1 slaapkamer (3 Adults + 1 Child)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoons slaapbank

Appartement, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 50 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoons slaapbank

Appartement, 1 slaapkamer, uitzicht op zwembad (3 Adults + 1 Child)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoons slaapbank

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
do Pacifico, lote 24,, Albufeira, Faro District, 8200-166

In de buurt

  • Peneco Strand - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Albufeira Old Town Square - 16 min. lopen - 1.4 km
  • The Strip - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Jachthaven van Albufeira - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Balaia Golf Village - 6 min. rijden - 4.0 km

Lokaal vervoer

  • Albufeira - Ferreiras Station - 12 min. rijden
  • Faro (FAO-Faro Intl.) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪Albufeira Shopping - ‬3 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬7 min. lopen
  • ‪Pastelaria Marinela - ‬6 min. lopen
  • ‪Pastelaria Riviera - ‬5 min. lopen
  • ‪Láemcasa - Self-Service - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Luna Miramar Club

Enjoy a range of recreational amenities, including an outdoor pool, an indoor pool, and a sauna. Additional features at this aparthotel include complimentary wireless Internet access, babysitting/childcare (surcharge), and an arcade/game room. The complimentary beach shuttle makes getting to the surf and sand a breeze.#Pets not allowed Check-out time is 11 AM

All-inclusive details

Dit aparthotel is all-inclusive. Het eten en drinken op het terrein is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Eten en drinken

In één of meer zaken is het aantal en type dranken beperkt

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans, Portugees en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Strand

  • Wit zandstrand in de buurt
  • Gratis shuttleservice van/naar het strand

Zwembad/spa

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Massage
  • Parasols bij het zwembad
  • Sauna

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 1 km afstand
  • Gratis shuttleservice van/naar het strand

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang (toeslag)
  • Kinderzwembad

Restaurants ter plaatse

  • Miramar

Keuken

  • Kitchenette
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Magnetron

Eetopties

  • Dagelijks ontbijt tegen een toeslag beschikbaar
  • Beperkte roomservice
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Badkamer

  • Bad
  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Buiten

  • Tuin

Wasvoorzieningen

  • Stomerij/wasserijservice
  • Wasserette

Werkplekken

  • Bureau
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Klimaatregeling

  • Airconditioning

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rookvrije accommodatie

Diensten en faciliteiten

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Hulp met excursies en tickets
  • Kluisje
  • Kluisje bij de receptie
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verduisterende gordijnen

Uitgelichte locatiekenmerken

  • In het stadscentrum

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Eigen motorboot
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool
  • Golfbaan in de buurt
  • Golflessen in de buurt
  • Parachutespringen in de buurt
  • Raften in de buurt
  • Rondvaarten in de buurt
  • Scubaduiken in de buurt
  • Snorkelen in de buurt
  • Surfen/bodyboarden in de buurt
  • Waterskiën in de buurt
  • Windsurfen in de buurt
  • Zeilen in de buurt

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Algemeen

  • 1 gebouw
  • 103 units
  • 6 etages
  • Fietsenverhuur
  • Gebouwd in 1999
  • Geluiddichte muren
  • Tuin

Beleid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn niet beschikbaar van 6 oktober 2024 tot 1 november 2024 (datums kunnen wijzigen):
  • Eén van de bars/lounges
  • Ontbijt

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 31 maart betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 13 jaar.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 31 oktober betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 13 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Luna Miramar Aparthotel Albufeira
Luna Miramar Aparthotel
Luna Miramar Albufeira
Luna Miramar
Perola Do Algarve Albufeira
Perola Algarve
Perola Do Algarve Hotel Albufeira
Perola Portugal
Luna Miramar Albufeira, Portugal - Algarve
Aparthotel Luna Perola do Algarve
Luna Miramar Club Albufeira
Luna Miramar Club Aparthotel
Luna Miramar Club Aparthotel Albufeira

Veelgestelde vragen

Is Luna Miramar Club voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Luna Miramar Club?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Luna Miramar Club te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Tot hoe laat kan ik bij Luna Miramar Club uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Luna Miramar Club een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Biedt Luna Miramar Club all-inclusive voordelen?

Ja, deze accommodatie is all-inclusive.

Waar ligt Luna Miramar Club?

Dit gezinsvriendelijke aparthotel in Albufeira ligt vlak bij het strand, binnen 15 minuten lopen van Praia do Inatel en Albufeira Beach. Ook Albufeira Old Town Square en The Strip liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Luna Miramar Club

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 147 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 147 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 147 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 147 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 147 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

cornelis

Positief: Netheid, personeel en service

Netjes

Balkon piep klein kan je benen niet kwijt.Schroeven in de vloer van badkamer bij toilet in de kamer en slaapkamer stoot stoppers waren eraf achter elke deur stoot je je voeten lelijk open.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Keurig appartement en groot dichtbij voorzieninge

Keurig net en mooi appartement elke dag schoonmaak en regelmatig nieuwe handdoeken en badspulletjes mooi zwembad maar de ligbedden werden wel bezet gehouden prima personeel vriendelijk en behupzaam bij de receptie goede ligging bij winkelcentrum en restaurant 10 /15 minuten van mooi strand en OLd town

8/10 – Goed

paesmans, Hasselt Belgie

Positief: Netheid, personeel en service

goed gelegen en rustig.

hotel is zeker geen 4sterrenhotel meer. kamers zijn netjes maar hebben renovatie nodig.ontbijtbuffet is ok. goed gelegen tussen oude stad en strand.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed hotel

Ruime en schone kamers. Parkeren kan voor of naast het hotel. Vriendelijk personeel personeel behalve dame bij het binnen zwembad/fitness ruimte. Water Indoor zwembad is overigens niet verwarmd en met een diepte van zo'n 90cm totaal ongeschikt om in te zwemmen. Badmuts (m/v) vdrplicht. Ruime openingstijden restaurant. Winkelcentrum voor de deur.

10/10 – Uitstekend

Maria de Fatima

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente trato del personal son muy amables todos para mi tido Excelente
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Lovely appartment.. Hotel was quiet.. Plenty of sunbeds by the pool. Good location. Stayed here before and will be back again.
3 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Lorretta

5 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Danielle

Reisde met familie
Booked and paid for all inclusive on September 18th arrived the 23rd to be told all inclusive ended in September 16th so we now were booked on a room only basis. Hotel blamed Expedia, Expedia blamed the hotel no offer of a refund or any help with the situation apart from an email sent to the hotel who didn’t respond
3 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Sameera

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved it however I payed for all inclusive however once I got there was told it’s ended even though I had payed for it
3 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sonia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible 3-night stay, our reservation was made with breakfast, finally when we arrived at the hotel, we had to sort it out ourselves, the breakfasts were ultimately not included, whose fault is it??? Called Expedia services who said they would contact us within 72 hours, no call back and our stay is over. Finally, the nauseating smell coming from behind the pipes in the kitchen area increased tenfold the last night to the point of waking us up, despite the bay window remaining open, certainly due to the general water cut in the middle of the night, we left the hotel at 8am in the morning without showering to end our stay in Portugal. We reported our unpleasant stay to the young hostess without holding it against her, but observed the management who attended the discussion without even coming to apologize or ask for explanations
3 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Lotte

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
Stedet var i utrolig ringe forfatning. Værelserne var meget nedslidte. Det lykkedes os at få et lidt bedre værelse efter første overnatning. Vores fødder var helt sorte efter at have gået på gulvet. Der var hår På gulvet. Der manglede helt basale køkkenting så som skærebræt, el kedel med videre. Køkkenskabene kunne ikke lukkes ordentligt og fryseren var fuldstændig iset til. Virkelig ringe hotel til prisen.
6 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hamidur

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Mahanta

2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Natalie

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Jurgita

5 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Gabrielle

Positief: Netheid, voorzieningen
.
3 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Serge

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avions réservé une chambre avec petit-déjeuner et avons été logé dans un grand studio non prêt à l arrivée pas eau chaude pas de produit et en plus le pdej etait en sus.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Helder

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
.
5 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Nicole

Reisde met partner
After having our breakfast that on Expedia was added for £0 when booking we were handed a €25 bill. When challenging this with the breakfast staff they continually refused to let us speak to reception and they claimed not to understand English or acknowledge the shown booking from Expedia and the card machine was continually shoved under our noses aggressively. Then when attending reception and showing the receptionist and manager how Expedia says breakfast was added for £0 and a short (genuinely polite) chat we were threatened with police and the manager was shouting at me and making derogatory comments about how I am poor. None of which I rose to. Eventually I was told I would have to contact Expedia and ask for the refund of €25 but would have to pay the €25 to the hotel. They said that yes it was a mistake by Expedia but they refused responsibility as it’s not their website and their records show no breakfast included. I refused to pay €25 as the breakfast was very below standard (the cafe up the street does breakfast from €2). Begrudgingly the manager then agreed I could pay half the amount. It was incredibly unprofessional and if a manager acted like this to me after a 2 minute conversation where I was nothing but pleasant and simply trying to make my case then I would hate to see him in a real disagreement with a customer. He had to walk off in anger twice during the conversation. The whole ordeal reaked of a scam. The police never turned up, strangely enough?
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Myranda

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel vieillissant, seul le hall de l’hôtel a été rénové. Équipements moyens, l’équipe très peu présente.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bien ds l'ensemble.

J'ai trouvé dommage d'avoir loué 1semaine avec petit déjeuner inclu et une fois sur place pas de petit déjeuner. ET PAS DE REMBOURSEMENT OU GESTE.
7 nachten verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Abandonamos el hotel al segundo día, por la mala atención recibida y hotel viejo. Todo decepcionante. No había ni parking y no aceptaban mascota.
6 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Silvia, Milano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In generale la pulizia. La piscina in tanti anni di viaggi penso sia la migliore che abbia mai visto con l’acqua pulitissima e perfettamente curata. Il buffet ripetitivo ma adeguato al rispetto norme Covid
7 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2020