Terras

Beoordelingen van Algarve Race Resort Hotel

5 out of 5
Algarve Race Resort Hotel
Sitio Do Escampadinho,Mexilhoeira Grande, Portimão, Faro

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 73 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

JEAN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Dimitri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very great hotel!!! Except that you can't go anywhere if you don't have a car...
5 nachten verbleven in september 2020
Reactie van TP op 27 sep 2020
thank you Dimitri, It was a pleasure to welcome you. On foot you can go to the Algarve international race track and to the Kart track, and you can also stroll in this magnificent area of the Algarve with all the security. To the beaches it is 20 minutes by car. Hope to see you again soon Algarve Race Resort Hotel

10/10 – Uitstekend

h. bui, nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautyful hotel
The room was big and very nice. Staff were kind. Breakfast was good.
5 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Guest Service Manager op 28 sep 2017
Dear h. bui, Thank you for your visit to Pestana Algarve Race and for taking the time to share your feedback on Expedia. I hope you had a pleasant journey back home. It is words such as yours that actually encourage us and motivate us to continue and improve our work. Your comments made us feel very proud in the work we do every day with the main goal of exceeding each guest expectations and make each stay a Memorable Moment. We do hope you can visit us again in the future so that we can have the pleasure of welcoming you once again. Kind regards, André Freire, Unit Supervisor

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van IN | Algarve Race Resort op 23 feb 2024
Estimado hóspede, Agradecemos a sua avaliação e esperamos puder recebê-lo novamente no nosso Resort!Atenciosamente,

8/10 – Goed

Mik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Race on top
Nice and clean, fantastic location for racing
7 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Ivan

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a maximum a 3 star hotel overall. Breakfast and dinner were really poor. In the morning almost all tables were dirty and staff have done nothing about that. Also we weren’t offered any drinks or eggs, later we found out that we could have a sunny side up or similar by request but it was impossible to find staff. Beds are just awful and painful, old mattresses with broken springs. Only 1 (ONE!!!) average speed EV charger in the whole facility.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van IN | Algarve Race Resort op 2 sep 2023
Dear Mr. Ivan,Thank you for your preference for the Algarve Race Resort and also for your evaluation. It is always important to receive feedback from our guests so that we can improve and provide better customer service and a better experience. We are sorry to hear that the experience was not to your liking. We will report your important assessment to our teams and managers. We hope that on your next visit the experience will go according to your expectations. With our Best Regards,

8/10 – Goed

Karsten

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van IN | Algarve Race Resort op 2 sep 2023
Dear Karsten, We thank you for choosing Algarve Race Resort and also for your feedback.We hope to receive you again at our Resort!Best Regards,

10/10 – Uitstekend

jean

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van IN | Algarve Race Resort op 10 sep 2023
Estimado hóspede, Agradecemos a sua avaliação e esperamos voltar a recebê-lo no nosso Resort!Atenciosamente,

8/10 – Goed

Chuan Hui

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van I. Nicolau - Front Office op 14 aug 2023
Dear Mr. Hui, Thank you for your feedback!We hope to welcome you again at our Resort!Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Alberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van IN | Front Office op 1 aug 2023
Estimado Sr. Alberto, Agradecemos a sua avaliação e esperamos voltar a recebê-lo no nosso Resort!Atenciosamente,

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van IN | Front Office op 14 feb 2023
Estimado Sr. David, Agradecemos a sua avaliação e esperamos poder voltar a recebê-lo numa nova oportunidade.Atenciosamente, Inês Nicolau Front Office

10/10 – Uitstekend

Anthony

2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van IN | Algarve Race Resort op 12 mrt 2023
Dear Mr. Orbitz, Thank you for your evaluation and preference in Algarve Race Resort!We hope to welcome you back in the future and remain at your entire disposal for any further questions or request.Best Regards,

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Adrian

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van . op 14 jun 2022
Dear Guest, Thank ou very much for your feedback. We feel glad to know that you enjoyed your stay at the resort and will pass the message to all the team! We look forward to welcome you again in a near future! Kind Regards, Inês Nicolau| Front Office

10/10 – Uitstekend

Katja

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel mit großzügigen Zimmern, das Personal ist hilfsbereit und super nett. Das Essen ist sehr gut. Schöner wellnessbereich und sehr schöne Aussenanlagen. Ein minus sind die Betten, die Topper waren in meinem Zimmer durch gelegen, was man auch sofort sehen konnte.
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Underbart hotell om man gillar racing, vilket jag gör. Det finns inga andra restauranger i närheten men den som finns på hotellet var mycket bra. Promenad på cirka 20-25 minuter till Portimao racingbana. Rent och fint, trevlig personal och utsikt över racingbana från balkongen.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Yu Fang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
Everything is perfect ! Room is specious, clean and quiet. The bed and pillow are also perfect for a good night rest. Restaurant serves great food that we did enjoy during our stay. Will come back next time !
6 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Maria Gorete A

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
3 star hotel not a 5 star hotel
Several times the hotel forgot our food orders. The room had a sewage smell after complaining it was offered a lower grade room which is a bit pathetic. The swimming pool doesn’t have maintenance the wall and floor are in a quite bad shape. Definitely is not 5 star hotel is more a 3 star hotel. Besides this it’s a good 3 start hotel not a 5 star hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Véronique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle accueil la chambre était très propre, les 2 piscines était moyen, on a bien mangé. C’était bien dans l’ensemble.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ME ENCANTO LA HABITACION Y NO ME GUSTO QUE EN LA MEDIA PENSION COBRARAN EL AGUA. DEBERIA ESTAR INCLUIDA, EL RESTO DE BEBIDAS ENTIENDO QUE SE COBREN
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Descanso na certa e absoluto.
Hotel ideal para descansar, ótimas condições, vistas lindas, extremamente limpo, muito bom pequeno almoço e simpatia do staff. Apenas apontar a falta de alguma espreguiçadeiras/cadeiras à volta da espetacular piscina e zona de jardim.
5 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Fábio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Abdo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Portimão win
We got everything we were promised and we liked it
8 nachten verbleven in december 2020
Reactie van TP op 16 dec 2020
Thank you so much Adbo, And we liked having you with us! We always keep our ptomisses and more :-) Hope to see you again very soon, Algarve Race Resort Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van TP op 16 dec 2020
Dear Guest, thank you very much for your appreciation, your opinion is very important for us to improve every day. We hope to see you again soon Algarve Race Resort Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas d’isolation phonique entre les chambres et le couloir
3 nachten verbleven in november 2020
Reactie van TP op 23 nov 2020
Cher invité, Merci beaucoup pour votre commentaire Ce fut un plaisir de recevoir votre visite. Désolé si vous avez été dérangé par le bruit des autres clients Nous espérons que vous nous rendrez visite bientôt. Algarve Race Resort Hotel

6/10 – Redelijk

JEAN-CHRISTOPHE

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in november 2020
Reactie van TP op 18 nov 2020
Cher Jean-Christophe. Nous apprécions votre appréciation. Cependant, nous regrettons que vous n'ayez pas été entièrement satisfaits. Revenez nous rendre visite, nous sommes sûrs que cela changera votre opinion moins positive. Algarve Race Resort - Hotel

8/10 – Goed

serge

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Autodrome portimao!
Qualité tres correcte pour un « 5 étoiles » portugais même si l établissement semble froid et calme entre le béton brut partout et les hauteurs de plafond . Literie à changer rapidement !
3 nachten verbleven in november 2020
Reactie van TP op 16 nov 2020
Cher Serge, Merci beaucoup pour votre préférence et commentaire. Nous sommes, comme vous le dites, à proximité du circuit international de l'Algarve à Portimão, et pouvons être rejoints à pied pour regarder toutes les émotions des courses. Nous espérons que vous reviendrez bientôt. Algarve Race Resolt Hotel

6/10 – Redelijk

Anthony, Quimper

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel situé a proximité du circuit de Formule 1 et MotoGP. Bon hotel, classe et propre. Ne répond pas à des exigences d'un 5 etoiles (pas de machine a café dans chambre, entretien des sanitaires, bruits...)
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van TP op 29 sep 2020
Cher invité, Merci beaucoup pour votre commentaire suite au séjour à l'ALgarve Race Resort. C'est vrai, on est vraiment proche de toutes les émotions de la Formule 1, du MotoGP et des autres courses. Nous apprécions les suggestions dont nous tiendrons compte. Nous espérons recevoir à nouveau votre visite. Algarve Race Resort Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van TP op 29 sep 2020
Dear Guest, Thank you very much for your appreciation, following your stay at the ALgarve Race Resort. We hope to see you again soon Algarve Race Resort- Hotel

10/10 – Uitstekend

Jeremy, Lymington

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were really friendly and helpful we had a late check in and they were most helpful with providing us with a meal and taking our luggage up to our room. It helped us to relax after a long day, excellent.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van TP op 18 sep 2020
Dear Jeremy, Thank you very much for your comment, it was a pleasure to welcome you to the ALgarve Race Resort. We are here for your satisfaction and collaborate in everything you need. We hope to receive your visit again greetings from our staff Algarve Race Resort Hotel

8/10 – Goed

Wayne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Covid stay
The room was clean and fresh. The bed was the only minor fault - not the best mattress otherwise fantastic. The breakfast was lovely. The evening meal buffet was poor and overpriced. Plenty of parking. Not enough sun loungers. I would definitely stay here again. Some good local restaurants within a few miles.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van TP op 29 aug 2020
Dear Wayne Thank you very much for your comment and preference, it was a pleasure to welcome you. We had to reduce the amount of sun loungers in the pool, for safety reasons. We hope to see you again soon Algarve Race Resort Hotel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
Não recomendo!
A entrada no hotel estava prevista para as 15h mas, como os quartos ainda não estavam limpos, tivemos de esperar umas (valentes) horas... e só conseguimos entrar pelas 18h! Não oferecendo qualquer tipo de compensação pelo transtorno causado uma vez que perdemos 3h da nossa estadia.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van TP op 17 aug 2020
Estimado Hóspede, Agradecemos a visita e comentário. Lamentamos a demora na entrega do quarto, o nosso check in, com a actual situação de pandemia e de modo a assegurar uma limpeza e desinfecção dos quartos é a partir das 17h Sempre que possível permitimos o check in antecipado, mas nem sempre é possível. A vossa segurança está sempre em primeiro lugar. Volte a visitar-nos, estamos certos que alterará a sua opinião Algarve Race Resort Hotel

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ana Cristina-Alcochete
Tudo 5 estrelas
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van TP op 17 aug 2020
Estimada Ana, Serviço 5 estrelas para uma cliente 5 estrelas :-) Volte sempre, estamos à sua espera, com o sorriso e profissionalismo que já conhece. Algarve Race Resort Hotel

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boas condições. Estadia tranquila.
Hotel com excelentes condições. Precisa melhorar a qualidade dos servicos e o profissionalismo de alguns colaboradores.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van TP op 5 apr 2020
Caro Jorge, Muito obrigada pelo seu comentário no seguimento da estadia no Algarve Race resort. Tranquilidade é sem dúvida uma das nossas qualidades. Agradecemos as sugestões que teremos certamente em conta. Esperamos a sua próxima visita Algarve Race Resort

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

LUIS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL SOSSEGADO E EXCELENTE
Funcionários simpatiquissimos, quer os da receção, quer os de servir à mesa, os do bar e também a senhora de serviço ás casas de banho. comida é deliciosa, com excelente apresentação. O spa é excelente e de livre acesso. Os quartos são confortáveis, apenas com um senão, falta uma chaleira, para nos sentirmos mimados, caso queiramos um chá ou um café.Instalações novas, bem cheirosas e bem decotradas, ADOREI!!!!!!!
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

NIKOLAOS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Very nice hotel, nice & kind staff, awesome facilities
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

James

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor Food Options.
This is an amazing hotel, but it didn't offer a fully serviced restaurant. The menu on offer was very much pre-prepared food only. There was not even a chef to complain to. If you plan to stay at this hotel, add to your plans the need to drive out to a town for an evening meal. There is nothing local to this hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

José

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Alberto

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Un buen hotel, pero no un 5*
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

José María

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Filipe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Tatiana, Barcelona

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Personal súper amable, hotel en general bueno lo único que podrían mejorar es la calidad del bufete que nos resultó muy pobre para ser de un hotel 5 estrellas.
8 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

jean marc

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
DESASTRE DE 5 ESTRELLAS
Un hotel 5 estrellas por su piscina, sus habitaciones, su silencio. Pero un 2.5 estrellas sobre el trato del personal de recepcion, y en general. Ejemplo: a llegar a la recepcion, no nos han pedido la tarjeta de credito para una estancia de 10 dias, entonces hemos tenido un problema a la hora de pagar nuestro primera bebida......; hemos tenido que volver para abrir la linea de credito...... no nos han dicho a que hora eran lo desayunos, ni el precio de las cenas........ nada de informacion sobre el gimnasio , sauna, hammam, piscina interior, NADA DE NADA; En la habitacion habia el porte toallas roto, un ruido de camion de la climatizacion en la ducha, hemos tenido que pedir 2 veces a la recepcion para arreglar estos 2 problemas. Despues de 3 dias, no teniamos gel de ducha, solo crema y shampoo........ hemos tenido aue reclamar......... otro dia nos quedamos con 1 toalla grande para 2 ........ un desastre de servicio. Fuimos a cenar la ultima noche, era un bufé, pero parecia mas a una cafeteria . NADA DE 5 ESTRELLAS ESTE HOTEL;Una Grande Decepcion.
9 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel bud managed badly
Nice hotel but some things should be improved: we asked double bed-we got two twin beds, put next to eachother-we have been falling in between them all the time. Curtains in the room were super dusty, shower could be cleaner. Robes only in xl size (waaay to big), torn pockets. External children area floor covered with green fabric full of holes-dangerous for children and simply looking bad. Windows in the internal swimming pool dirty. Breakfast ok, but they serve water that tastes like tap water, glases only 100ml (in a 5* hotel?!)-to hydrate yourself you need to visit water/juice station several times. Swimming pool bar closed 1 hour before closing the pool, during the day some drinks not availiable (bartender send me to go upstairs to the other bar). In general: nice design of the room and the hotel itself, nice relaxing area and swimming pool, great views, friendly staff (but some don’t speak English). Hotel more for families with children (lot of them, very loud) than for a romantic weekend.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019