Exterieur

Beoordelingen van Grande Real Santa Eulalia Resort

5 out of 5
Grande Real Santa Eulalia Resort
Estrada de Albufeira - Olhos de Água, Albufeira, Faro

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 513 van 891 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 264 van 891 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 891 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 891 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 891 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Inês Caeiro op 4 mrt 2024
Dear Erik,Thank you for leaving us a maximum score about our Hotel.It’s very special for us to learn that your experience was great and that you had such a pleasant stay with us.We look forward to welcoming you again.Kind Regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Inês Caeiro op 1 mrt 2024
Dear Erik,Thank you very much for the maximum score you gave to our hotel and to our service. We look forward to welcoming you again soon for another magnificent experience at our Hotel.Kind regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Petrus, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Het is van alle gemakken voorzien. Spa, binnen en buitenzwembaden. Verschillende restaurants en het ontbijt is prima.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ashkan Mohammad, Rotterdam

Reactie van Inês Caeiro op 6 mrt 2023
Dear Ashkan Mohammad,It is very special to learn how enjoyable your stay through your score measure.It is always a pleasure to know that a Guest is satisfied with our service, and our staff.Only the best Guests make it possible for us to be the best Hotel.We look forward to welcoming you again, hopefully soon.Kind regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vriendelijk, goede locatie prima ontbijt. Hotel kamers zijn verouderd Verder prima hotel.
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Inês Caeiro op 17 jul 2020
Geachte Dennis, Wij waarderen uw positieve reactie. In feite, onze locatie is een van de sterke punten van ons hotel. Het is met trots dat wij rapporteren hun geluk voor uw verblijf bij ons. Hopelijk kan je weer snel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Inês Caeiro - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel Grande Real Santa Eulalia Resort
Mooie ruime kamer met balkon met uitzicht op zee. Heel comfortabel. Goede bedden. Goed en uitgebreid ontbijt. Buiten fijne ligbedden en in februari is 1 buitenzwembad verwarmd. Hotel op loopafstand van het strand en de zee. Kunt prachtige strandwandelingen maken in de omgeving met indrukwekkende rotsen.
9 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van João Clímaco - Real Experience Manager op 18 mrt 2020
Dear Guest, It was a real pleasure to read your review and learn how much you enjoyed your stay with us. Thanks for pointing out the details of our hotel and service. We look forward to welcoming you again. Kind regards, João Clímaco - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Peter, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie aan het strand. Ruime en schone kamers. Vriendelijke bediening en een uitstekend ontbijt.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van ines caeiro op 1 mrt 2020
Geachte Peter, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. Groet, Inês Caeiro - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Cristóvão Silva - Real Experience Manager op 25 jul 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We hope to see you soon. Best regards, Cristóvão Silva - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een zeer mooie accommodatie met goede voorzieningen.
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van João Clímaco - Real Experience Manager op 6 jun 2019
Dear Guests, Thank you for your comment and for rating our Hotel and our service. We look forward to welcoming you again. Kind regards, João Clímaco - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging direct aan het strand en de service is super.
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van João Clímaco - Real Experience Manager op 25 mrt 2019
Geachte Gast, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de score toegewezen aan ons hotel en onze service. We hopen te kunnen om u weer van harte welkom binnenkort naar een andere goede ervaring. Vriendelijke groeten, João Clímaco - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Peter, Den Haag, nl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een hotel op een prachtige locatie. Ruime kamers en badkamer. Goed ontbijtbuffet.
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van ines caeiro op 6 mrt 2019
Geachte Peter, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. Groet, Inês Caeiro - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Mia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met allure!
Kamer met uitzicht op zee was geweldig. Zeer ruime kamer met groot balkon. schoonmaak kamer perfect. Aardig personeel. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en goed. Eén van de buitenzwembaden was verwarmd. Heerlijke ligbedden rondom. Handdoekenservice. Strand is op loopafstand met mooie rotspartijen en kliffs. Met auto is de omgeving goed bereikbaar. In deze tijd van het jaar was alles rustig, wat een weldaad voor ons was.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van ines caeiro op 22 feb 2019
Geachte Mia, Dank u voor uw mening, vooral voor hun vriendelijke opmerkingen over de vriendelijkheid van onze medewerkers, die veel werd gewaardeerd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in het hotel. Met vriendelijke groet, Inês Caeiro - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van João Clímaco - Real Experience Manager op 2 apr 2019
Dear Guest, Thank you so much for rating our Hotel and our service. We look forward to welcoming you again, hopefully soon. Kind regards, João Clímaco - Real Experience Manager

4/10 – Matig

Kid, Rotterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in verval
Hotel heeft een nieuwe eigenaar nodig of een investeerder die het hotel opknapt. Zeker geen ***** meer waars. Zeer achterhaald. Bijna alle parasols zijn stuk. Op het terras bij de eetzaal staan vijf verschillende parasols en allemaal mankeert er iets aan. Hotelkamer was oké. Waarom elke dag schone handdoeken!! De chef bij het buffet moet zich schamen. Kwaliteit laat zeer te wensen over. Personeel op alle vlakke prima en zeer behulpzaam. Helaas waren wij te vroeg voor het seizoen. Veel restaurants waren gesloten. Ook bij het Hotel.
8 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van João Clímaco - Real Experience Manager op 1 apr 2018
Geachte Kid, Bedankt voor uw mening, die onze volle aandacht verdient en dat recht zal niet helpen bij de verbetering blijft beide verdedigen. Wij betreuren het dat uw verblijf in ons hotel gingen niet tegen uw verwachtingen, omdat een van onze belangrijkste taken is om unieke ervaringen te bieden aan onze gasten. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel of in andere Real eenheden. Groet, João Clímaco - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niets op aan te merken. Alles ok.
Wij waren er in het laagseizoen en toen was er 's avonds ook al animatie. In het hoogseizoen is er zowel overdag als 's avonds animatie, dus goed voor groot en klein. Alles is ter plaatse aanwezig: bars, restaurants, zwembaden, zee, strand.
5 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van João Clímaco - Real Experience Manager op 25 mrt 2018
Sehr geehrter Gast, Sehr schätze Ihre Kommentare über den Zustand unserer Hotel. Wir bemühen uns, die Bedürfnisse unserer Kunden zu befriedigen und ihren Komfort und Wohlbefinden zu fördern. Es ist mit besonderer Wertschätzung, die wir unser Ziel erreicht! Wir hoffen, Sie in einem der Real Hotels wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, João Clímaco - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Peter, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel op een mooie lokatie
Heel goed hotel dat aan het strand ligt. De kamers zijn ruim en schoon. Ruime badkamer. Goed ontbijt, ruime keuze. Hotel heeft een wellness en twee buiten zwembaden. Hotel is een aanrader
6 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van ines caeiro op 7 mrt 2018
Geachte Peter, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. Met vriendelijke groet, Inês Caeiro - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Igor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grote kamers, netjes en goede ligging
Mooi hotel ietsbuiten nieuwe centrum albufeira, mooie kamers goed ontbijt. De Spa is niet kosteloos de fitness wel. Gelegen aan prachtig strand. Overal nooi hotel goede lokatie.
8 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van João Clímaco - Real Experience Manager op 23 jan 2018
Geachte Igor, Dank u voor het verlaten van uw feedback over ons hotel. Zeer waarderen uw commentaar. Ik hoop je weer te zien, misschien bij een andere gelegenheid, naar een ander goed verblijf in het. Vriendelijke groeten, João Clímaco - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Marius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
Prachtig/prima Resort erg mooi fijn om te vertoeven
9 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Caeiro op 4 okt 2017
Geachte Gast, Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn. Ik hoop je weer te zien, misschien bij een andere gelegenheid, naar een ander goed verblijf in het Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa. Vriendelijke groeten, Inês Caeiro - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Ria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Portugees paradijs op aarde!
Het was maar voor 1 nachtje, maar wij gaan zeer zeker volgend jaar voor 1 of 2 weken boeken. Heerlijk die rust en het mooie strand met alles erop en eraan.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Real Hotels Group op 21 sep 2017
Geachte Ria, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. groet, João Clímaco - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

jos, utrecht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima lokatie
Mooie lokatie, iha prima hotel. Vriendelijk personeel. Dichtbij strand. Appartement hadop sommige onderdelen onderhoud nodig, maar all in all goed in orde.
Reactie van João Clímaco - Real Experience Manager op 12 mei 2017
Geachte Jos, Wij stellen uw opmerkingen, vooral door commentaar te geven op de vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze medewerkers, die wij zeer gewaardeerd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel als de overige eenheden van de groep. Met vriendelijke groet, João Clímaco - Real Experience Manager

8/10 – Goed

corry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel, vlak bij het strand
Heerlijke week gehad in dit hotel! Zeezicht kamer is geweldig! Goed ontbijt. Bedden waren geweldig! Mooi schoon hotel, alleen de vloerbedekking in de kamer was wat versleten! Vriendelijk personeel en erg behulpzaam
Reactie van João Clímaco - Customer Experience Manager op 22 mrt 2017
Geachte Corry, Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn. Dank u voor de vermelding van de aspecten die, naar zijn mening, kan beter. Blijf met zekerheid dat deze in aanmerking worden genomen. Ik hoop je weer te zien, misschien bij een andere gelegenheid, naar een ander goed verblijf in het. Vriendelijke groeten, João Clímaco - Customer Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Marc, Deventer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk!
Prachtige locatie met seaview room. Grote keuze bij ontbijt en diner. Heerlijk gegeten. Vriendelijk en service gericht personeel. Aanrader!
Reactie van João Clímaco - Customer Experience Manager op 5 mrt 2017
Geachte Marc, Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service. Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group. groet, João Clímaco - Customer Experience Manager

8/10 – Goed

Peter, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel aan het strand
Het hotel ligt in het nieuwe gedeelte van Albufeira. Het is een mooi luxe hotel. Jammer dat men de vlekken op de vloerbedekking in de kamer niet heeft weggehaald. Het hotel is van alle gemakken voorzien. Er is een shuttle service in het hotel aanwezig en brengt/haalt je een aantal keren per dag op van/naar het oude centrum van Albufeira. Wil je meer zien dan is zeker een huurauto aan te raden.
Reactie van João Clímaco - Customer Experience Manager op 20 feb 2017
Sehr geehrter Peter, Sehr schätze Ihre Kommentare über den Zustand unserer Hotel. Wir bemühen uns, die Bedürfnisse unserer Kunden zu befriedigen und ihren Komfort und Wohlbefinden zu fördern. Wir hoffen, Sie in einem der Real Hotels wieder begrüßen zu dürfen. Grüße, João Clímaco - Customer Experience Manager

8/10 – Goed

eddy, mechelen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
leuk mooi zich van uit de kamer
was ok beter prijs klasse lekker eten en service was koud 4 graden dus het zwembad niet getest
Reactie van João Clímaco - Customer Experience Manager op 25 jan 2017
Sehr geehrter Eddy, Sehr schätze Ihre Kommentare über den Zustand unserer Hotel. Wir bemühen uns, die Bedürfnisse unserer Kunden zu befriedigen und ihren Komfort und Wohlbefinden zu fördern. Wir hoffen, Sie in einem der Real Hotels wieder begrüßen zu dürfen. Grüße, João Clímaco - Customer Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Wim, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel op rustige locatie
Wij waren met 4 personen (2 oudere kinderen). Het is een mooi hotel, wel is de leeftijd eraan af te zien maar dat is geen probleem. Vriendelijke mensen (als je ze vriendelijk behandelt krijg je dat ook terug). Klein zwembad-deel maar met een paar minuten lopen ben je op het strand (openbaar). Daar kan je een strandbed huren of op het zand liggen. Strand is betere optie dan zwembad. De div. restaurants vh hotel zijn niet zo Europees ingericht. Je ziet erg veel Portugese gasten, wat op zich geen probleem is maar ik heb het idee dat de restaurants daar toch meer op afgestemd zijn. In de omgeving is niet veel te doen. Je hebt al snel een taxi nodig om naar het centrum (oud of nieuw) te gaan. Lopen naar de Strip is 20 minuten en niet gezellig langs een drukke weg. Taxi's terug zijn schaars en dus wachten (half uur in deze drukke tijd is normaal) in de stad totdat je vervoer terug hebt. Naast Portugezen zagen we aardig wat Engelsen (Albufeira zit er vol mee), Duitsers en een enkele Nederlander.in het hotel. Wij hadden 2 nette kamers. Niets bijzonder. Alles werkte en het was schoon. Grote badkamer, netjes en ook schoon. Uitzicht op het parkeerterrein ( Resort-view noemen ze dat....). Upgrade naar dezelfde kamer met zeezicht was 100 euro per kamer per nacht. Beetje te gek en een gemiste kans. Ontbijt was prima verzorgd, volop keuze maar na 9 uur te druk. Dus op tijd eten! Het is ons goed bevallen.
Reactie van João Clímaco - Customer Experience Manager op 29 aug 2016
Geachte Wim, Wij stellen uw opmerkingen, vooral door commentaar te geven op de vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze medewerkers, die wij zeer gewaardeerd. Dank u voor de vermelding van de aspecten die, naar zijn mening, kan beter. Blijf met zekerheid dat deze in aanmerking worden genomen. Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel als de overige eenheden van de groep. Met vriendelijke groet, João Clímaco - Customer Experience Manager

10/10 – Uitstekend

sonam, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk park met kids
Restaurants waren vreemde tijden open. En de ene open die was hartstikke duur en een borrel drinken aan de bar ook zeer prijzig .
Reactie van João Clímaco – Customer Experience Manager op 8 jun 2016
Dear Guest, It is really gratifying to know how enjoyable your stay was and that you were pleased with our service. We regret that you were not satisfied with the prices of our bar. Our prices are based on operational and food costs and as we always seek to offer the best possible service, we only work with quality products, which unfortunately reflects in the price. Your feedback is very important for us as well as appreciated, as it helps us to achieve our aim of constantly improving our service according to our guest’s preferences and needs. We hope to welcoming you again to our Hotel. Kind regards, João Clímaco – Customer Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Norbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van General Manager op 19 aug 2016
Dear Norbert, It is very special to learn how enjoyable your stay was and that you were pleased with our service. It is always a pleasure to know that a guest is satisfied with our service, our staff and with the hotel in general. Small details, big differences is our purpose! We look forward to welcoming you again, soon. João Clímaco - Customer Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Mathasja, Bocholt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel dicht bij het strand en mooi uitzicht
Vriendelijk personeel, fijne ontvangst. Kamers zijn netjes en verzorgd. Mooi gelegen dicht bij het strand, en dicht bij de winkels en restaurants.
Reactie van João Clímaco - Customer Experience Manager op 31 mrt 2016
Dear Mathasja, Thank you for the comment and for the great opinion about our hotel! It’s very special for us see that your experience was great and had a pleasant stay with us. It's for comments like yours that our team works daily. We look forward to welcoming you again. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, friendly staff, good service
Visited the Grande Real Hotel in Januari and the weather was great. Once we arrived (late in the evening) we were greated nicely and received our keys promptly. A driver with a golf car drove before us so we could park our car in the underground parking. He then took our luggage and drove us with our luggage to our appartment. It was nicely decorated, had a great view of the pool (no sea views in the appartments). We had all kinds of utensils for cooking etc. We arranged our own breakfast each day (intermarche three minutes away) because the hotel charges 20 euros a person for breakfast. The apartments are cleaned every day and the ladies also do the dishes :-) We had a one bedroom appartment and bith the bedroom as the living room has an airconditioning. We had two minor issues, one was the microwave / grill, it only does that, so no oven function. That would have been greatly appreciated, this way cooking was more difficult. Second thing was that we requested a quiet room with a view. The view was great but there was a private residence nearby with a great big water feature. And that water feature makes a lot of noise if you're in an appartment. We thought after the first night it had rained the while night, it did not, it was the neighbours. After a few nights we did not notice it anymore. Location wise, the hotel is on the beach and close to a road with some shops and restaurants. The old center of Albufeira is about an hours walk away (one way). We had a car and then i
Reactie van General Manager op 6 mrt 2016
Dear guest, We would like to thank you for your complete description concerning our apartments and service! It is a pleasure to be considered as a “great hotel” and to know that you appreciated our reception staff, bell boy attention and the cleaning. We hope to have the opportunity to welcome you once again in the near future. Warm regards, Jorge Teixeira General Manager

8/10 – Goed

MONIQUE L.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeer goede ligging aan zee !
Het hotel was goed, maar is geen spa... er is geen binnenzwembad en voor de spa moet je 20 euro per uur per persoon betalen. Een groot ondergronds bubbelbad met zeewater, kleine sauna en stinkende hamman. Na betaling mag je er een uurtje in, ze komen je eruit halen. Wel handdoeken ter beschikking... Met manager gesproken dat dat niet kan...maar zo is het... Zeer spijtige zaak... anders zeer vriendelijk personeel !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was goed
Veel comfort, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht.

8/10 – Goed

Sjakie

Positief: Netheid, personeel en service
Relax hotel
Een hotel om te relaxen. Rust is een must! Niets voor jongeren of energieke types!

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Patrícia Moutas- Guest Experience Manager op 30 apr 2024
Dear Mr. Paul, It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service and our staff. Only the best guests make it possible for us to be the best Hotel. We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Grande Real Santa Eulália. Kind regards,Patrícia Moutas- Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Douglas

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only one of the advertised 4 restaurants were open during our stay, no beach amenities, indifferent, bordering on rude staff and broken items in our bathroom. The only thing that saved them from a one star was an excellent breakfast buffet and the very nice gentlemen who ran the towel exchange.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Inês Caeiro op 26 apr 2024
Dear Douglas,We regret that your stay at our hotel did not entirely correspond to your expectations and would like to thank you for your feedback. Please be assured that your comments will be taken into consideration and that we will do our utmost to improve wherever we can. We look forward to welcoming you again, for a better holidayKind regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Luca

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima location , ok anche cibo e spiaggia
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mariana Pontes - Guest Experience Manager op 2 mei 2024
Dear Mr. Luca, It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service and location. We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Grande Real Santa Eulália. Kind regards, Mariana Pontes - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Moira

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were lovely and very helpful. The beach location was perfect. Best breakfast ever!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mariana Pontes - Guest Experience Manager op 22 apr 2024
Dear Mrs. Moira, It is very special to learn how enjoyable your stay was and to know that you were pleased with our service and our staff. Only the best guests make it possible for us to be the best Hotel. We look forward to welcoming you again, hopefully soon at the Grande Real Santa Eulália. Kind regards, Mariana Pontes - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Andy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When I went for my trip to Albufeira, it was during December where everything was very quiet but not too cold to not go into the private beach that this resort had. I went with 3 other people and stayed in a 2 bedroom villa, and paid around 30 pounds per person. An absolute bargain during this time! Therefore, on the facilities, they were excellent. The rooms were clean and spacious, the arrangement this resort had with the little villas (like little homes) littered around the area with a swimming pool in the vicinity was extremely comfortable. One thing to rave about is the private beach. It is exactly what you would want at your doorstep, and we had some moments where we looked at the stars while laying there at night. The sauna rooms with the indoor swimming pool also offered a very comfortable experience. Overall excellent experience. Recommended if you see a great bargain!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mariana Pontes op 7 apr 2024
Dear Andy,Thank you very much for your comment about our hotel.We are very proud to see that you enjoyed the services offered by our hotel and would therefore recommend it. Our daily aim is to serve our guests well and provide unique, unforgettable and memorable experiences and we are delighted to see that these objectives have been metWe hope to welcome you again soon for another magnificent experience at our Hotel.Best regards,Mariana Pontes - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Micheline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Patrícia Moutas- Guest Experience Manager op 20 mrt 2024
Dear Micheline,Thank you for leaving us a maximum score about our Hotel.It’s very special for us to learn that your experience was great and that you had such a pleasant stay with us.We look forward to welcoming you again.Kind Regards, Patrícia Moutas - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

linda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were very happy with our stay! Honestly if we had gin to Algarve first we probably wouldn’t have made it Lisbon. Shuttle in to town very convenient. Breakfast delicious and ample. Location so very pretty. Pillows could use to be changed out , were a bit flat and firm. But other than that, would definitely recommend.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Inês Caeiro op 17 mrt 2024
Dear Linda,Thank you for your comments.The nicest compliment that our team can get is your recommendation.We are truly happy to learn that you enjoyed the quality of our buffet breakfast as like as our location by the sea.We look forward to your next visit to our hotel.Kind Regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant January stay.
Pleasant January stay, Relaxing and quiet, but the hotel was still running very good service. Pools were open and the food was very good. Great breakfast.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Patrícia Moutas- Guest Experience Manager op 25 jan 2024
Dear Mr. ErikThank you for your comments.The nicest compliment that our team can get is your desire to return.We are truly happy to learn that you enjoyed the quality of our food and our rooms. The availability and the friendliness of our staff is a characteristic of all of our staff members, and we're very happy to know that you felt them.We look forward to your next visit to our hotel.Kind Regards,Patrícia Moutas- Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Derrie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Inês Caeiro op 21 jan 2024
Dear Derrie,It's really gratifying to hear how pleasant your stay was and how satisfied you were with our service and staff.Thank you very much for your maximum score and we hope to welcome you back to our Hotel soon.Kind regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Tim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Inês Caeiro op 13 jan 2024
Dear Tim,Thank you very much for your rating you gave to our hotel and our service. We are very proud to see that you enjoyed the services offered by our hotel. Our daily aim is to serve our guests well and to provide good experiences, and we are delighted to see that these objectives have been metWe look forward to welcoming you again soon for another magnificent experience at our Hotel.Kind regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Inês Caeiro op 9 jan 2024
Dear Guest,It's really gratifying to hear how pleasant your stay was and how satisfied you were with our service and staff.Thank you very much for your score. We hope to welcome you back to our Hotel soon.Kind regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Prince

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
The receptionist were helpful and the hotel has a good ambiance.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Inês Caeiro op 8 jan 2024
Dear Prince,Thank you so much for your review, especially for your kind comments about the friendliness of our team, which were really appreciated.We are happy to know that you had a thoroughly enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you again to our Hotel.Kind regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

SUBIR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfortunately, the the two-bedroom villa, allocated to us, is extremely poor. Family room room felt like volcano with no stopping of heating, other two bed rooms were freezing cold with faulty thermostat, and one bed room had moldy smell. Contacted property, and sent someone to reset the thermostat, and was told that services would come next day but none showed up.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Inês Caeiro op 8 jan 2024
Dear Mr Subir,We would like to thank you for your comments. It will be helpful to improve our service and its quality.We regret that your stay with us was not the great experience that we strive to provide to our Guests.We look forward to welcoming you again for a better experience.Kind Regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

kiarash

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Inês Caeiro op 8 jan 2024
Dear Kiarash,We are very happy to learn that you had such a great experience with us.Your maximum score is very special to us because it shows that our goal was accomplished.We hope you stay with us again soon.Kind Regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Sudrashana

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Patrícia Moutas- Guest Experience Manager op 17 jan 2024
Dear Sudrashana,We regret that your experience was not the perfect experience that we strive to provide to our Guests.Usually the comments about our Hotel are very positive. We look forward to welcoming you back hopefully for an improved experience.Kind regardsPatrícia Moutas- Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Jean-Michel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Inês Caeiro op 22 dec 2023
Dear Jean-Michel,We are very happy to learn that you had such a great experience with us.Thank you for your maximum rating regarding the Grande Real Santa Eulalia Resort & Hotel Spa.Looking forward to your next visit. Kind Regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

M Manuela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Inês Caeiro op 16 dec 2023
Estimada M Manuela,É realmente gratificante saber como a sua estadia foi agradável e o quão satisfeita ficou com o nosso serviço e staff.Agradecemos muito a sua pontuação máxima e esperamos voltar a recebê-la no nosso Hotel em breve.Melhores cumprimentos,Inês Caeiro - Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Christian

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Inês Caeiro op 16 dec 2023
Dear Christian,We are flattered by your review, which we thank you for. It is with special appreciation that we see how much you enjoyed your stay at our Hotel. Looking forward to your next visit.Kind regards,Inês Caeiro - Guest Experience Manager