Via Expedia een leuke deal in januari 2015. Het receptie personeel was vriendelijk en hulpvaardig. We zouden met drie personen in het appartement zijn. Wegens ziekte werden het twee personen. De kamers werden netjes opgeruimd, de vuilnisbak werd dagelijks geleegd. De keukendoek was er pas de derde dag, er werd weleens een handdoek te weinig geplaatst maar op verzoek werd dit direct door het receptie personeel aangevuld.
We hebben geen gebruik gemaakt van de transfer naar het hotel, dit kostte rond € 56 voor 3 personen, enkele reis. Via de Eva toeristen pas die we in Faro hadden aangeschaft voor € 36,00 zijn we na 's ochtends te zijn geland in de middag aangekomen. De bus deed er ruim anderhalf uur over, vraag trouwens bij aankoop om alle Eva trajecten. Omdat we om 7 uur in de ochtend op de luchthaven wilden zijn hebben we gevraagd om een chauffeur die we eerder hadden ontmoet te bellen. Volgens mijn reisgenote is de chauffeur niet gesproken, wellicht stond er een boodschap op de voicemail. De receptioniste gaf aan dat het niet mogelijk was via die chauffeur á € 15,00 per persoon terug naar de luchthaven te gaan, er zou minimaal 3 dagen van te voren moeten worden gereserveerd. Alternatief de avond voor vertrek was om toch de transfer via het hotel regelen € 50,00 voor 2 personen. We werden keurig om 6 uur opgehaald en netjes en op tijd 7 uur bij de luchthaven afgezet. Continent en Lidl in de buurt, markt +/- 15 minuten en de bus 14 stopt om de hoek, rijdt niet op zondag.