Receptie

Beoordelingen van Jardy Hôtel & Suites

3.5 out of 5
Jardy Hôtel & Suites
Route Nationale n°5 Bab Ezzouar, Algiers

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 17 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Diomedes Junior

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Fernando

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sentirse como en casa
Llevo muchos mese yendo de forma muy continua y siempre me han atendido bien. Me han ayudado con cualquier problema que haya surgido y siempre me reciben de forma personalizada.
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Jamel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Booking service op 9 apr 2019
Dear sir/ ma'am, Thank you for staying in our establishment. We appreciate your review. Respectfully

10/10 – Uitstekend

Marta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Jose Alberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personal muy amable y atención exquisita
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel para largas estancias.
Es un hotel limpio y agradable. Buena atención. El desayuno es muy variado. Zona tranquila. Wifi a veces se queda un poco corto sobre todo para video-llamadas. Depende mucho de la ocupación.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Lilia op 2 nov 2018
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

8/10 – Goed

Francesco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Lilia op 4 nov 2018
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NT
今回当該ホテルの滞在は始めてでしたが、全体的に快適でした。ただ、ホテル内の案内、レストランのメニュー等全てフランス語のみでフランス語が分からない自分には不便さを感じました。
Reactie van FERIEL op 11 jun 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your Reviews!

6/10 – Redelijk

Pierre

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Chambres propres mais literie à revoir. Extérieurs moyen : devant ok, mais derrière a revoir...
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Denis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Séverine

Hôtel correct et personnnel accueillante ...
Hôtel vieillissant avec suite correcte malheureusement l'eau de la super douche était froide ....petit-déjeuner bien fourni et'personnel accueillant ...assez' cher rapport qualite / prix

6/10 – Redelijk

Sébastien

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien placé
Bon hôtel relativement récent. Bon emplacement avec proximité des grands axes et de l'aéroport. Restaurant de l'hôtel assez basique. Bon Wifi

6/10 – Redelijk

christophe, nantes

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
correct
Hotel correct. Rapport qualité prix très moyen (comme un peu tous les hotels à Alger). A part l'alcool, tout y est, mais vraiment tristouille.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Das Hotel ist relativ neu. Während meines Aufenthaltes wurde das Zimmer aber nicht jeden Tag gereinigt. Es fehlen Schränke für die Wäsche, kein Safe verfügbar. Das Frühstück war ok. Das Restaurant ist nett eingerichtet, aber das Angebot ist sehr limitiert. Teilweise sehr laut.

4/10 – Matig

Martin Thomas, swansea

Negatief: Personeel en service
Could make it so much better easily!
Algerian Hotels can have 1,2,3,4,or even 5 stars, but they all have something in common, they mean nothing as the standard bench marks is measured to Algerian standards and the bench mark is low. The Jardy hotel is fairly new, could be really good but needs management to finish it. No saucers for coffee cups, no tea spoons, no serviettes, Internet only worked 1.5 meters from the reception desk. Bathroom tiling not finished, air conditioner control did not work, empty refrigerator, all little things that can be sorted easily and many more. Good things, quick taxi service, fresh fruit at breakfast great selection, food was not bad. Staff will do anything they can within their limits to make you happy. Someone has spent a lot of money on this hotel, but needs some guidance, matching furniture in the bedrooms, instruction and the local area contact information in the room, they need to go visit a 3, 4 or 5 star hotel in Barcelona or other part of Europe to appreciate what people need and want for business, pleasure and relaxing.