Hotel Shree Kanha Residency

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Prayagraj

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Shree Kanha Residency

Serveert ontbijt, lunch, diner, Indische gerechten
Exterieur
Gratis parkeerplaatsen
Gang
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Executive kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5C/7,5C/8, CLIVE ROAD, Prayagraj, UTTAR PRADESH, 211001

In de buurt

  • Hanuman Mandir - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Allahabad High Court - 16 min. lopen - 1.3 km
  • Chandra Shekhar Azad-park - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Allahabad Universiteit - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Sangam - 7 min. rijden - 6.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Allahabad - 12 min. lopen
  • Allahabad (IXD) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kamdhenu Sweets - ‬4 min. lopen
  • ‪Jannat in kanha shyam - ‬10 min. lopen
  • ‪Indian Coffee House - ‬4 min. lopen
  • ‪Pind Balluchi - ‬12 min. lopen
  • ‪El Chico Restaurant - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Shree Kanha Residency

Hotel in Civil Lines
Met voorzieningen zoals een tuin, een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum kom je niets tekort bij Hotel Shree Kanha Residency. Het plaatselijke restaurant met Indische gerechten, Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Een rookvrije accommodatie, een 24-uurs receptie en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Shree Kanha Residency zijn voorzien van leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Verwarming en plafondventilatoren
  • Regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 36 inch met kabelzenders
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en waterkokers

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: INR 300 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 36 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 300 voor volwassenen en ca. INR 300 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Shree Kanha Residency
Hotel Shree Kanha Residency Hotel
Hotel Shree Kanha Residency Prayagraj
Hotel Shree Kanha Residency Hotel Prayagraj

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Shree Kanha Residency?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Shree Kanha Residency te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Shree Kanha Residency?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Shree Kanha Residency uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Shree Kanha Residency een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel Shree Kanha Residency?

Dit hotel ligt in Civil Lines, binnen 15 minuten lopen van All Saint's Cathedral en Hanuman Mandir. Ook Sai Dham Mandir en Chandra Shekhar Azad-park liggen binnen 2 km afstand. Station Allahabad ligt op 12 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Shree Kanha Residency

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 17 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

sarith

Negatief: Netheid, personeel en service
They don’t have a DND sign usage in the hotel and staff keep disturbing by pressing the bell all the times inspite of instructing the reception staff not to disturb
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Sushant Singh

1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Had bad experience here

One of the worst place to stay. There is door between rooms. You can hear everything from neighbouring rooms. We could not sleep whole night as it was very much disturbing. No use of complaining also.There is some motor that was also making continuous sound for whole night. Will not suggest to anyone who want to have peaceful stay in Prayagraj
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Javed

Reisde met familie
Positief: Netheid
In night time, public transport is an issue.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

MOHAN LAL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Dipak

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

maneesh

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant staff should be trained to be more polite and courteous .
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Shwetank

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff needs to be trained properly. Gets argumentative very easily even when they are at fault.
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Nil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is located in a very accessible place. Lots of restaurants and other stores are in a walking distance. Very basic amenities.

10/10 – Uitstekend

Kulwantt

1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

MUNEESH

Zakenreiziger

Hotel close to Station and Civil lines

it was just ok
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Sriramkumar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in hotel for two days
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Varun

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rates ( Rs 3000 per night) are quite high considering the location, type of hotel and ambience. The neighbourhood is really a concern. Staff is good and sensitive to customer issues. Rooms are small but clean. Bathroom are clean and spacious.Very Good if you are going to sleep in hotel only. proximity to railway station is added advantage.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ashok Kumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay. Helping staff.food requires improvement.
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not book this hotel

Horrible stay, it did not have hot water, the AC was not working, the staff was not polite at all, this hotel is a scam, the rooms are covered with molds, really badly maintained, the linens were dirty
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a nice place to stay in Prayagraj! Look forward to stay again during my next visit.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Kumar, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Coming from my previous bad experiences in Uttar Pradesh, It was surprising to find a good Hotel to stay in Allahabad. It should be a safe place to stay for a female traveler with in house decent food and well behaved staff, along with the proximity to major shops/medical stores etc. Devendra at the reception was extra nice and helpful, there are however certain things that the hotel can fix. 1. The shower slopes are not good a shower curtain should help. 2. Most travelers would not know on their own about the MCB that switches on the water heater. 3. The bell is super loud and my request to only knock was not respected. 4. Room service forgets to put towel/hand towel etc, special requests for early clean at 11am to 12 noon was not attended. 5. There seems to be a slight disconnect between the room service, reception and restaurant. 6. Restaurant is the worst offender like everywhere in UP, always check your food before eating for foreign objects,, even coffee. To top it up the restaurant head manager succeed (by frustrating me) to do a cover up, when i cancelled the coffee order. He was really unvarying in his efforts.
2 nachten verbleven in december 2019