Luchtfoto

Beoordelingen van Mercure Lisboa Almada

4 out of 5
Mercure Lisboa Almada
Rua Abel Salazar, 9 - Pragal, Almada

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 214 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 528 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jannigje

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
really nice room and good dinner and breakfast
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Duarte Ferreira – The Director op 13 dec 2023
Dear Jannigje, We express our deepest gratitude for your honorable preference, score and comment with which you distinguished us, a fact that greatly touched us and served as motivation to continue performing our duties with the same dedication as always, in order to provide a pleasant stay and truly memorable to all our customers. We are committed to doing more and better in favor of the excellent service we offer to everyone who comes to us. Please accept my most cordial greetings. Duarte Ferreira – The Director

10/10 – Uitstekend

Cipto de, Rosmalen

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie was goed. Ontbijt kan meer uitgebreid. Personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren heel erg schoon. En de hotel is centraal gelegen. Kortom het was fantastisch! zeker een aanrader.
13 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Duarte Ferreira op 24 sep 2021
Dear Maria, Thank you for having distinguished us with your preference as well as with a comment and score that left us all very sensitized and motivated to all the challenges with a view to trying to overcome the expectations of all those who prefer and trust us . It will be a pleasure to receive you again with friendship and sympathy. Duarte Ferreira – The Director

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Zeer slecht, veel Aziaten die erg luidruchtig zijn. Slecht Engels en vieze gangen.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mercure Lisboa Almada op 4 jan 2020
Goedemiddag Mr Roger Claessen, Dank u voor uw voorkeur. Hoewel we het Hotel in goede staat hebben gezien het permanente onderhoud, kunnen we u meedelen dat de volledige renovatie van het Hotel al is begonnen om de kamers en badkamers volledig gerenoveerd te hebben. We zijn al begonnen met de renovatie van de gemeenschappelijke ruimtes, zodat we uiteindelijk het hotel hebben uitgerust met meer en betere faciliteiten voor onze gasten. Al onze gasten, ongeacht hun oorsprong, verdienen ons uiterste respect en een betere behandeling. Stemmen voor een goed jaar 2020. Bestr groet, Duarte Ferreira - Diretor de Hotel

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met halal eten
Prima hotel, wel ver van centrum, weinig te doen in directe omgeving , bijzonder was dat alle eten in de hotel halal was, dus voor Moslims een aanrader, verder alles uitstekend
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel, centrum is goed bereikbaar met veerboot en tram. Openbaar vervoer op 3 minuten afstand. Gratis parkeren in de parkeergarage van het hotel.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd hotel, beperkte kaart voor avondeten. Goed verzorgd ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Marinus, Voorburg Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel met prima personeel.
Een hotel, waar een aangename sfeer hangt. Het personeel van dit hotel zet de klant echt centraal. Ondanks de drukke momenten, zoals bij het ontbijt, behield het personeel het overzicht en blijft men een ieder resoectvol behandelen. De entourage is netjes en schoon, zo ook de kamer. Mijn kamer was schoon en voor 1 persoon voldoende ruim en comfortabel. Het enige minpuntje vond ik persoonlijk de soberheid van de ruimte c.q. het restaurant waar het ontbijt werd opgediend. Dat vond ik meer een bedrijfskantine.
1 nacht verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

gerrit jan, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig, boven verwachting.
Prima prijs, kwaliteit verhouding. Hotel is dicht bij metro station. 3 min lopen. Je kunt je auto in de kelder parkeren. Kamers waren ruim en netjes, met een goed ontbijt.
2 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel near to Lisbon city centre, quiet rooms.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prettig hotel net buiten Lissabon
Leuk hotel net buiten Lissabon gelegen. Tochtje met de tram en boot naar de stad was leuk al kostte het al met al toch aardig wat tijd. Hotel is verder prima. Supermarkt naast de deur voor de broodnodige inkopen. Taxi vanaf het vliegveld is wel aan de kostbare kant.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Jan, Hoorn nh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een absolute aanrader
Uitstekend hotel. Uiterst vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet is vers en uitgebreid. Prima kamer,en goed geïsoleerd. Met Airco. De kaart in het restaurant is klein, maar het eten is uitstekend. Dichtbij openbaar vervoer naar Lissabon. Volgende keer nemen wij weer dit hotel.

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustige buurt vlakbij metro om naar ferry te gaan
Goed hotel, rustige buurt, ik heb mij geen moment onveilig gevoeld, mooie zeer nette kamers, wij kregen een kamer op de 7 de verdieping vraag erna prachtig uitzicht. Vriendelijk behulpzaam personeel, spreken goed engels.Goed ontbijt. Ze hebben een parking waar je veilig je auto kan parkeren dit was gratis, Met de metro ben je zo bij de ferry 15 min. die naar Lisabon vaart 25 min dit is een leuke ervaring dit kan wel veel tijd kosten, al met al ben je toch 1 uur onderweg..Laat je goed adviseren hoe je de kaartjes voor de metro en de ferry moet kopen dit was wel een puzzel voor ons.

10/10 – Uitstekend

Christophe, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Heerlijk hotel,makkelijk naar toe te rijden en makkelijk om met openbaar vervoer de stad in te gaan.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dicht bij de New University of Lisbon
Een recent en mooi hotel in een niet-toeristische plaats maar met vlotte verbinding naar Lissabon: tram (met airco) op 200 meter van het hotel, enkele tramhaltes verder is de ferry (10') naar het centrum van Lissabon aan de andere kant van de Taag (Cais do Sodre). Mooie, ruime kamers met goede geluidsisolatie en (stille) airco. Vlotte verbinding naar de universiteitscampus (Caparica), internet. Hoge druk op het water, fantastische douche. Ruimschoots vier of vijf sterren waard. Het ontbijt haalt niet hetzelfde niveau: geen vers sinaasappelsap, geen sterke espresso, ... Het voldoet maar een gemiste kans als men weet wat Portugal in huis heeft.

8/10 – Goed

Tessa, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel, maar ver weg van het centrum.
Hotel is niet makkelijk bereikbaar van het stadscentrum. Je moet eerst de ferry nemen vanaf cais de sodre, duurt ongeveer 15 minuten en kost 95 cent (plus heroplaadbare kaart voor 1 euro). Dan metro nemen naar halte ramalhas. kost 85 cent per rit, (plus prijs oplaadbare andere kaart). Overstappen zorgt voor lange tijd wachten soms. We hoefden geen borg te betalen, ook niet extra betalen voor de kluis in de kamer (stond er wel). Geen extra belastingen te betalen. Grote luxe, moderne kamer. lekkere bedden, erg prima. mooie badkamer. goed schoon,. wifi bleek niet inclusief te zijn, maar toen ik expedia fomulier ziet zien kreeg ik het toch gratis (op gsm). er stonden 2 computers met internet, gratis tegebruiken, ook printen. Wij wisten niet van te voren over de transfer mogelijkheid naar het hotel, was handig geweest maar vel verkeer. grote weg voor het hotel, maar wij hadden er geen last van: deden raam dicht en airco aan. Met openbaar vervoer kan het je wel 1,5-2 uur kosten van vliegveld naar hotel te komen.. zeker met zoeken erbij 2,5 uur. viel ons erg tegen. dag van vertrek hebben we kluisjes op treinstation Rossio gebruikt om onze koffers even neer te zetten zodat we niet terug hoefden. ontbijt was erg lekker, uitgebreid. diner eerste avond gehad, ook erg prima.

10/10 – Uitstekend

Dan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great facility, unique restaurant, tempura shrimp was great, burgers great, great vegan menu.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Tarazullah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near a large park good for walking
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nelson, Barry Vale of Glamorgan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff....
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van FOM op 17 mrt 2024
Dear Nelson, We are very grateful for your preference and comment that left us very touched and motivated, as it is something that recognizes our commitment to achieving the full satisfaction of our guests, working with dedication to provide a memorable, pleasant stay . It will be a great pleasure to continue to count on your trust and preference, looking forward to welcoming you soon. Please accept my most sincere and cordial greetings. Mauro Santos - Front-Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ronaldo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van FOM op 17 mrt 2024
Dear Ronaldo, We are very grateful for your preference and comment that left us very touched and motivated, as it is something that recognizes our commitment to achieving the full satisfaction of our guests, working with dedication to provide a memorable, pleasant stay . It will be a great pleasure to continue to count on your trust and preference, looking forward to welcoming you soon. Please accept my most sincere and cordial greetings. Mauro Santos - Front-Office Manager

10/10 – Uitstekend

LUIZ ROBERTO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dez
Experiência excelente. Melhor Mercure que já fiquei. Atendimento cinco estrelas, colaboradores preparados e educados, ótima pegada de sustentabilidade, limpo, novo e, além de tudo, tem um ótimo hambúrguer.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kiyotaka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Iddo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A pleasant overnight stay Nice breakfast
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Duarte Ferreira – O Diretor op 8 dec 2023
: Dear Iddo, It was with great satisfaction that we noted your preference for the Mercure Lisboa Almada and above all the evaluation you gave us, a fact that made us very happy and proud to know that we have fulfilled what is truly our objective, that is, to provide a memorable stay for all our guests. It will be a great honor for all of us to welcome you back soon. Please accept our most sincere greetings and best wishes for Happy Holidays with health and peace. Duarte Ferreira – The Director

6/10 – Redelijk

Jorge

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Duarte Ferreira- O Diretor. op 13 nov 2023
Prezado Jorge, Agradecemos desde já a preferência com que nos distinguiu. Embora tenhamos recebido a sua pontuação que nos surpreendeu por ser muito inferior a que estamos verdadeiramente habituados, por outro lado reparamos que não fez qualquer comentário, pelo que, manifestamos a nossa total disponibilidade para qualquer crítica construtiva, dado que a nossa missão é fazermos de tudo com vista a conquistarmos a satisfação de todos os nossos hóspedes. Despeço-me com estima, consideração. E com os meus mais cordiais cumprimentos. Duarte Ferreira- O Diretor.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Duarte Ferreira – Director op 20 nov 2023
Dear guest, thank you very much for your preference , it was a great honor for us. We promise to continue to provide more and better services to our guests and always provide them with a pleasant stay experience. We are excited to welcome you back as soon as possible and earn your trust. Please accept my sincere regards. Duarte Ferreira – Director

8/10 – Goed

keith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff were generally very helpful and their English was very good
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Duarte Ferreira- The Director op 3 nov 2023
Dear Keith, Thank you very much for the honor with which you distinguished us by choosing Mercure Lisboa Almada Hotel and for your kind comment, which is so gratifying for all of us, as it recognizes our work, which is focused on making memorable and pleasant our all guests stay. Our commitment is to continue working in order to get the satisfaction of all our clients and deserving your trust and preference in future. It will be a pleasure to welcome you back soon. Please accept my most sincere and cordial greetings, Duarte Ferreira- The Director

4/10 – Matig

Ahmed

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van AC op 5 nov 2023
Cher Ahmed, Merci beaucoup pour votre honorable préférence. Suite à votre conversation avec notre superviseur Ilina Cardoso concernant un membre de notre personnel dont vous n'avez pas apprécié le service, nous vous informons que nous avons pris toutes les mesures pour que cette situation ne se reproduise plus, afin que nous puissions poursuivre nos inscriptions habituelles et particulièrement apprécié sur les plateformes de commentaires, c'est-à-dire que tout le monde fait l'éloge de notre équipe. Veuillez accepter nos excuses et notre engagement à faire tout notre possible pour garantir que vous et tous nos clients recevez un excellent service, ce qui est notre objectif principal de garantir que le séjour de chacun soit mémorable. Avec mes salutations les plus cordiales et respectueuses. Duarte Ferreira – Le Directeur

10/10 – Uitstekend

RHOBSON H

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima relação custo benefício
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Duarte Ferreira – O Diretor op 25 okt 2023
Caro Rhobson, Muito obrigado pela preferência e pontuação máxima com que nos distinguiu e verdadeiramente nos premiou, o que nos deixou felizes e motivados para todos os dias nos focarmos no nosso propósito primordial que é o bem estar dos clientes. Embora não tenha efetuado nenhum comentário, não podemos deixar de manifestar a nossa disponibilidade para qualquer sugestão naturalmente com o objetivo de aperfeiçoarmos a nossa performance de modo a assegurarmos sempre a satisfação dos nossos hospedes, tornando memorável a estadia dos mesmos. Na expetativa de continuarmos a merecer a sua confiança e preferência, aceite os nossos mais cordiais cumprimentos. Duarte Ferreira – O Diretor

10/10 – Uitstekend

Esdras

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Duarte Ferreira – O Diretor op 6 nov 2023
Caro Edras, Agradecemos a sua preferência pelo Mercure Lisboa Almada. Embora não tenha comentado a sua estadia que muito nos honrou , não posso deixar de expressar a nossa gratidão pela pontuação que nos atribuiu, o que é particularmente gratificante e muito motivador, pois reconhece o nosso trabalho na permanente tentativa de alcançarmos a satisfação plena de todos aqueles que nos procuram e a quem proporcionamos a excelência dos nossos serviços e vontade de todos os dias fazermos mais e melhor. Esperamos voltar a vê-lo em breve e até la aceite as nossas mais sinceras saudações.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel excelente. É fora de Lisboa mas atende muito bem as necessidades. Equipe cordial, café da manhã ótimo. Estacionamento gratuito. Supermercado ao lado.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Duarte Ferreira – O Diretor op 27 okt 2023
Caro hospede, Não podemos deixar de começar por manifestar a nossa mais profunda e sincera gratidão pela preferência com que nos distinguiu, pontuação e sobretudo o comentário com que verdadeiramente nos premiou e que foi partilhado com toda a equipa que naturalmente ficou bastante grata, feliz e motivada para todos os dias superar o melhor do dia anterior, tentando sempre proporcionar uma estadia memorável para todos os nossos hospedes. De facto a nossa localização é privilegiada perto da famosa Ponte 25 de Abril que separa as 2 belas margens separadas pela tranquilidade da cidade de Almada e o centro de Lisboa apenas a 10 kms e com múltiplas opções de transporte a partir da estação de metro (estação Ramalha) a 300 metros do hotel que o liga ao centro de Almada e Cacilhas (15 minutos) com ligação regular e particularmente agradável de barco/ferry até ao Cais do Sodré/centro de Lisboa bem como ao Pragal (10 minutos) de onde tem-se acesso aos confortáveis comboios regulares para o centro de Lisboa. Na expetativa de voltarmos a merecer a honra da sua preferência e confiança, aceite os meus cordiais cumprimentos.

10/10 – Uitstekend

Fernanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Duarte Ferreira – O Diretor op 6 nov 2023
Prezada Fernanda, Desde já agradecemos a sua preferência pelo Mercure Lisboa Almada e pontuação com que nos prémiou. Apesar de não ter comentado, a sua pontuação é verdadeiramente gratificante e motivadora para que continuemos focados em tentar alcançar a satisfação de todos aqueles que nos procuram. A excelência dos nossos serviços e a vontade com que todos temos para fazermos mais e melhor é o que nos move no nosso quotidiano para assegurar que, não só a sua experiência, mas a de todos que nos procuram seja inesquecível. Confiantes na continuidade da sua preferencia e confiança esperamos voltar a vê-lo e até la aceite as nossas mais sinceras saudações.

8/10 – Goed

ROBERTO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A rede tem um padrão de conforto muito bom e segue essa linha com o atendimento... O café da manhã, como sempre bom e com muita variedade...
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ilina Cardoso op 2 nov 2023
Caro Roberto, Agradecemos a sua preferência e o seu comentário que mereceu a nossa melhor atenção. Estamos muito felizes em saber que você ficou satisfeito com sua estadia em geral. No que diz respeito ao pequeno-almoço geralmente muito elogiado é composto por uma boa variedade de produtos frescos e preparados na hora para que possa desfrutar da refeição mais importante do dia e os nossos hóspedes também podem solicitar algo mais que esteja ao nosso alcance. Esperamos hospedar sua estadia mais uma vez e continuar atendendo às suas expectativas. Será sempre um enorme prazer ter a honra de voltar a merecer a sua preferência. Aceite nossos mais sinceros cumprimentos. Duarte Ferreira – O Diretor

6/10 – Redelijk

MARC, Toulouse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit déjeuner à revoir (café infecte et jus d’orange de synthèse), personnel charmant et chambre propre et confortable
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ilina op 2 nov 2023
Cher Marc, Merci beaucoup d'avoir choisi le Mercure Lisboa Almada et pour votre commentaire, qui a été très important, car c'est le seul moyen pour nous de connaître les retours de nos clients qui méritent notre plus grande considération. En particulier en ce qui concerne le jus d'orange, le fait est qu'à l'époque (septembre dernier), ces oranges n'étaient pas de saison, puisque le jus était fabriqué à partir d'oranges pressées à cette époque et de rien d'autre. Vos commentaires ont été cruciaux et, à l’époque, nous les avons pris au sérieux en apportant les modifications nécessaires pour garantir que nous puissions constamment offrir des options agréables et de haute qualité à tous nos clients, quelle que soit la saison.Quant à notre petit-déjeuner, généralement très apprécié, il est basé sur une variété de produits frais et fraîchement préparés afin que vous puissiez profiter du repas le plus important de la journée, sans préjudice de pouvoir commander autre chose qui est à notre portée. pour satisfaire nos clients. Dans l'espoir de gagner à nouveau votre préférence et votre confiance, veuillez accepter mes cordiales salutations. Duarte Ferreira – Le Directeur

10/10 – Uitstekend

Dulcelina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Duarte Ferreira – O Diretor op 19 sep 2023
Cara Dulcelina, Manifestamos a nossa gratidão e satisfação por nos ter honrado com a sua preferência com que nos e pontuação máxima que nos atribuiu. Embora não tenha efetuado qualquer comentário, não podemos deixar de manifestar a nossa disponibilidade para qualquer sugestão com o único propósito de aperfeiçoarmos a nossa performance de modo a assegurarmos sempre a satisfação e o bem estar dos nossos hospedes e naturalmente sempre na esperança de tornarmos memorável a estadia dos mesmos. Na expetativa de continuarmos a merecer a sua confiança e preferência, aceite os nossos mais cordiais cumprimentos. Duarte Ferreira – O Diretor

8/10 – Goed

Avishek, Toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The hotel was great. There was lack of basic needs such as extra water bottles.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Duarte Ferreira – The Director op 4 sep 2023
Dear Avishek, Thank you very much for your preference, which has greatly honored us. Your comment was carefully analyzed and we would like to inform you that we usually leave 2 bottles of waters as a courtesy from our side on the day of every check-in, although customers can purchase more water in our restaurant. It will always be a great pleasure to welcome you back. Please accept my most sincere and respectful greetings. Duarte Ferreira – The Director

10/10 – Uitstekend

laurence

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Duarte Ferreira – Le Directeur op 1 sep 2023
Chère Laurence, Merci d'avoir choisi MERCURE Lisboa Almada et pour la note maximum que vous nous avez attribuée, ce qui nous a laissé très satisfaits et motivés pour rester encore plus engagés à toujours fournir un excellent service à tous nos clients. Cependant, nous avons remarqué que vous n'avez pas laissé de commentaire, nous sommes donc ouverts aux suggestions, car ce sont les retours de nos clients qui sont très utiles pour améliorer nos performances. Nous espérons vous voir dans un avenir proche. D'ici là, je vous dis au revoir et vous envoie mes meilleures salutations, Duarte Ferreira – Le Directeur

10/10 – Uitstekend

Gitanjali

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Duarte Ferreira - the Director op 17 aug 2023
Dear Gitanjali, Thank you in advance for choosing Mercure Lisboa Almada and for the excellent evaluation, revealing your satisfaction, which for us is truly a reward for what we strive to do more and better every day in order to exceed our Customers expectations. It will be a great honor to welcome you back. We are looking forward to see you soon. Accept our most cordial regards, Duarte Ferreira - the Director.

8/10 – Goed

Thiago

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Duarte Ferreira op 27 jul 2023
Estimado hospede, Agradecemos a sua distinta preferência e pontuação que nos deixou muito felizes por reconhecer o nosso trabalho no sentido de tudo fazermos para conquistar a satisfação dos nossos hospedes. Crentes na continuação da sua preferência e confiança, despeço-me com os meus melhores cumprimentos. Duarte Ferreira

8/10 – Goed

didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel top
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Duarte Ferreira – Le Directeur op 22 jun 2023
Chère madame Didier, Merci d'avoir choisi le Mercure Lisboa Almada. Bien qu'il n'ait fait aucun commentaire, nous tenons à vous informer que nous sommes toujours à l'écoute de nos clients, afin d'améliorer le niveau de nos services pour obtenir une satisfaction toujours plus grande. C'est notre mission et nous la remplissons avec un dévouement et un plaisir total de notre part. Nous espérons vous voir bientôt. Avec nos salutations les plus respectueuses. Duarte Ferreira – Le Directeur

10/10 – Uitstekend

Carol, Bexleyheath

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel and staff were great but little middle of nowhere….
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Duarte Ferreira- The Director. op 26 jul 2023
Dear Carol, we are pleased to know that you prefer Mercure Lisboa Almada Hotel. Regarding our location is strategic, 300 meters from the metro station (Ramalha) that connects you to the center of Almada and Cacilhas (15 minutes), where you can enjoy the best restaurants with traditional Portuguese food overlooking the Tagus River and Lisbon. From Cacilhas there is also a regular boat connection to the center of Lisbon (Cais do Sodré). From the metro station – Ramalha, in a few minutes you will reach the metro station – Pragal from where you can take trains to the center of Lisbon- Campolide. The Hotel is a short drive from the beaches of Costa da Caparica, a 15-minute walk from the iconic Cristo Rei Sanctuary and a 5-minute taxi ride to the "Almada Forum" Shopping Centre, which is one of the best and largest in Greater Lisbon It should be noted that the entire front of the Hotel is equipped with a very extensive park with green areas that are very popular for physical activities and further back you can see the access to the 25 de Abril bridge to the center of Lisbon, less than 10 km away, being able to choose to move by an uber with a cost of around 10. Accept our must sincere regards, Duarte Ferreira- The Director.

10/10 – Uitstekend

Marcia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prático
Localização boa e tranquila, funcionários simpáticos e prestativos, higiene boa, instalações adequadas. Escolha o pequeno almoço em horário de menor pico.
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Joannie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon endroit pour une dernière nuit avant de se rendre à l’aéroport, mais je n’y aurais pas passé mes vacances. Il s’agit d’un hôtel de type business, plus que de type loisir. Stationnement sous-terrain un peu compliqué, mais ça va… propre
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Duarte Ferreira - Le Directeur op 24 mei 2023
Chère Joanine,Tout d'abord, nous vous remercions de votre préférence. L'accès à notre parking est très bien fléché et une fois garé, vous n'êtes qu'à quelques mètres de l'ascenseur qui dessert directement les chambres ou la réception. Nous avons également été très demandés pour les hôtels de loisirs, dont l'emplacement stratégique aide beaucoup, à 300 mètres de la station de métro (Ramalha) qui vous relie au centre d'Almada et Cacilhas (15 minutes), où vous pourrez profiter des meilleurs restaurants de cuisine portugaise traditionnelle avec vue sur le Tage et Lisbonne. De Cacilhas, il y a aussi une liaison régulière en bateau vers le centre de Lisbonne (Cais do Sodré). De la station de métro – Ramalha, en quelques minutes, vous arriverez à la station de métro – Pragal d'où vous pourrez prendre des trains pour le centre de Lisbonne- Campolide. L'hôtel se trouve à quelques minutes en voiture des plages de Costa da Caparica, à 15 minutes à pied du sanctuaire du Cristo Rei et à 5 minutes en taxi du centre commercial "Almada Forum". Il est également à 10 minutes du célèbre Cristo Rei. via une route rapide qui donne un accès immédiat au pont 25 de Abril dans le centre de Lisbonne, à moins de 10 km, et vous pouvez choisir de prendre un uber avec un coût d'environ 10 . Acceptez notre plus cordial salutations,

10/10 – Uitstekend

Evandro F

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Isabel Cristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estadia excelente em todos quisitos !!!!
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Felcy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very co operative and service was quick.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Duarte Ferreira – The Director op 18 mei 2023
Dear Felcy, Thank you very much for your preference. All our teams daily work to achieve the success that is the satisfaction of our guests. For this reason, your comment was very important for us and that is how we will continue focused more vigorously on satisfying our guests. We look forward to welcoming you back soon. Accept our most sincere regards, Duarte Ferreira – The Director

8/10 – Goed

Antonio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tudo bem
Muito bom!
1 nacht verbleven in april 2023