Receptie

Beoordelingen van Hotel Alma

3.5 out of 5
Hotel Alma
4A Koshkunov St, Almaty

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 63 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Yan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel for the money
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Aida Zaitova op 6 mrt 2024
Thanks for the great review

10/10 – Uitstekend

Yan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice, clean and friendly staff
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Aida Zaitova op 6 mrt 2024
Mr.Yan! Thank you for your high rating.

10/10 – Uitstekend

marina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and affordable! Attentive staff, perfect location.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Aida Zaitova op 19 jan 2024
Thank you very much!

4/10 – Matig

Ulrich Hermann

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Mittelmäßige Unterkunft, das Frühstück war unterirdisch und das Personal größtenteils unfreundlich und unmotiviert.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Aida Zaitova op 19 jan 2024
We apologize for disappointing you

10/10 – Uitstekend

JUNG WOO

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Konstantin, Brooklyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, great personal
22 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Соотношение цена-качество очень хорошее.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
Благодарим Вас , за высокую оценку!

6/10 – Redelijk

salih

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
Thank you for your mark

4/10 – Matig

Syed Haider

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very bad hotel.
A very bad hotel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
We apologize for disappointing you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
The hotel charges a tourist tax. Otherwise decent hotel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
Thank you very much for your feedback/Tourist tax has been introduced in Kazakhstan since January 2023

2/10 – Ontzettend slecht

HIROSHI

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Takashi

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
thanks for the high rating

4/10 – Matig

julian

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not up to expectations
Aside from one helpful employee, all others I dealt with were indifferent and uninterested. Whilst, for the cost I didn't expect 5 star, there were far too shortcomings in the facilities. The location of this hotel is good, but that is all
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

jean francois

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hôtel très bien situé et calme. Équipements satisfaisants. Point négatif, l'accueil vraiment déplorable à l'arrivée comme au départ. Certes la communication n'est pas facile mais cela n'interdit pas de sourire. Les femmes de ménage et le garçon du restaurant sont par contre très sympathiques.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
Dear guest, thank you for your review. Staff are trained on receiving and accommodating guests according to standards.

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is a joy to stay at....great staff
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
Thanks a lot

6/10 – Redelijk

Li Qi

Positief: Personeel en service
Old hotel near Kok Tobe
Peobably a 2 star rather than 3 star hotel. You get what you paid for i guess. The pipes in the toilet leaked a bit, the air conditioning turns on when the plug is inserted (frayed plug) but remote control does not work. Musty smell from the cupboard. Woemrn carpets. Very near to Kok Tobe gondola station and there are some eating options nearby too.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Natalia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at Alma for 1 week and were pleased with everything. The hotel is very clean, the staff is accommodating, location is fantastic - central to everything, breakfast is delicious. We will definitely stay here again if an opportunity arises.
8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
thank you for your high review

10/10 – Uitstekend

Marina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My mother stayed at this hotel for about 2 weeks. I am very grateful to all the employees for going above and beyond to help her. Great place and convenient location.
14 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
thank you very much

8/10 – Goed

Yury

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was OK
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
thank you very much

6/10 – Redelijk

GAI

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, service and food. We've been there twice and would return again.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
thank you very much

2/10 – Ontzettend slecht

Edward, Glendale

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
I arrived the airport at 1am and had been told there would be an airport shuttle. There was not. I messaged the hotel by chat and got no reply. I stayed somewhere else.
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Mohamad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Due to construction, the Resturant was not working. Breakfast was ok.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Aida Zaitova op 23 sep 2023
Dear guest, we inform you that there is a Ribs bar on the fifth floor of the Alma Hotel

6/10 – Redelijk

Benjamin

4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Administration op 30 jan 2020
Thank you! We will be glad to see you again!

8/10 – Goed

Obaid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it’s a decent place. Decent breakfast, rooms are decent comfy. The location is great. Near few restaurants and convenient stores and places to visit and see. Overall I enjoyed my time. I stayed there for 5 night. It was great. I recommend to all.
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Aida Zaitova op 18 jan 2020
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Kamza op 14 jan 2020
Thank you very much!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Zentrale Lage. Super freundliches Personal. In die Jahre gekommenes Hotel. Kein Frühstück für ein 3 Sterne Hotel.
9 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Schmick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
17 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Aida Zaitova op 16 jan 2020
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious rooms spotlessly clean. Close to shops and restaurants.
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Aida Zaitova op 18 jan 2020
Thank you very much for your rewiew! We will be glad to see you again in our hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One receptionist were rude and World not give me proof/number when I delivered my luggage some hours before check in and another one could not help me checking a local tour company because he did not speak any English. They had an advertisement from the tour company in the room and on the front desk in the reception but the staff on the hotel didn’t know anything about the company.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Sultan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Aibarsha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

CHAYKINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Aida Zaitova op 18 jan 2020
Спасибо за оценку!

10/10 – Uitstekend

CHAYKINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Aida op 18 jan 2020
Спасибо большое!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Aida op 18 jan 2020
Thank you very much!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
V hotelu mi vadila velmi jednotvárná snídaně (na jednu, dvě noci ok, pak už to je docela blbé) a hluk, nejspíše z generátoru, po ránu. Celkový dojem příjemný, personál velmi fajn.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
호켈 체크인은 프론트 직원이 설명을 잘해주었고 후 맞은편 한국식당이 위치해 있어서 좋았음 다음에도 여기
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Aida op 18 jan 2020
Thank you very much for your rewiew!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Buen hotel. Céntrico. Con buenos servicios y personal agradable y competente.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Aida op 19 jan 2020
Thank you very much!

8/10 – Goed

luana

Positief: Personeel en service, comfort kamer
O hotel vale pelos funcionários
Muito carpete, sem conforto no quarto promocional o colchão muito duro, mas os funcionários valem tudo 100
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Teboh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel
The hotel was perfect. the receptionist speak english and help us get a taxi to everywhere we. Without the hotel, taxi drivers will collect huge money from you. the hotel really help a lot. The rooms are a bit small but ok for travel purpose. Breakfast is also great.
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Sincerely yours,Booking Service of the Hotel Alma op 21 sep 2018
Thank you very much! We will be glad to see you again!

8/10 – Goed

Hedwig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gute lage
Hat eigentlich alles gepasst..wir hatten eine Suite..das Hotel Kasachstan ist nur 5min zu Fuß entfernt..das Frühstück war okay
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Gulnara Laubayeva. op 1 sep 2018
Good evening! Thank you for your review. We will be glad to see you again in our hotel. Best regards, Rservation Department,

6/10 – Redelijk

rossano

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel periferico ad Almaty
La stanza assegnata era piccola e con un materasso indecente. Dopo protesta mi hanno dato una stanza migliore. Personale accogliente. Ristorante scadente
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Manager of Hotel Alma op 21 sep 2018
Thank you very much for your rewiew!

10/10 – Uitstekend

WAI KIT, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel
The staff is professional and friendly.. Nice hotel and have a quiet environment.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Gulnara Laubayeva. op 30 aug 2018
Good evening! Thank you very much for your good feedback. We are very glad that you liked everything. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards,Reservation Department

10/10 – Uitstekend

Willonah A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOP Location für kleines Geld
Super gelegen, sehr freundliches Personal, check-in um 9 Uhr ohne Aufpreis möglich gewesen. Einfaches aber tolles Frühstück, sauber, geräumig. TOP empfehlenswert
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Hotel manager op 10 aug 2018
Thank you! We will be glad to see you again.

10/10 – Uitstekend

Martin, london

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jewel of a Hotel.
We spent 17 wonderful days at the Alma Hotel .The staff are very obliging ,I recommend the Breakfast This is a lovely place to stay.
17 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Hotel manager op 11 jul 2018
Thank you! We will be glad to see you again!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Difficult to speak English with the staff. Very comfortable room NIce restaurant, good quality
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Hotel manager op 11 jul 2018
Thank you! We will be glad to see you again! We will improve our English)