Mildom Hotel
Barokke accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mildom Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Luxe suite, 1 tweepersoonsbed, roken laden

Luxe suite, 1 tweepersoonsbed, roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bogenbay Batyr 128 Str., Furmanov, Almaty, 50000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Uyut Hotel
Uyut Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 117 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: KZT 10000 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. KZT 5000 voor volwassenen en ca. KZT 5000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: KZT 10000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor extra bed: KZT 5000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mildom Hotel Almaty
Mildom Hotel
Mildom Almaty
Mildom
Mildom Hotel Hotel
Mildom Hotel Almaty
Mildom Hotel Hotel Almaty
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mildom Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 dec 2024
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Thor
8 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Thor
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Massimiliano
4 apr 2024
Massimiliano
6 nachten verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Boris
Zakenreiziger
9 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not the condition that is in the photo
Boris
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
SungKeun
6 okt 2023
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
SungKeun
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Alexandra
Reisde met familie
26 aug 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Bailey
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfactory stay
Bailey
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Semen
Zakenreiziger
10 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Semen
3 nachten verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Alex
7 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alex
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
daisuke
Zakenreiziger
29 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
daisuke
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
shahin
28 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
shahin
3 nachten verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Jonas
18 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge men slitet och trött personal.
Jonas
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Greg
27 jun 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Greg
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
SANGYONG
22 jun 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
저는 만족합니다


SANGYONG
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
TJ
17 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TJ
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Holm
Zakenreiziger
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Holm
26 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Darkhan
13 sep 2021
Negatief: Netheid
Darkhan
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Nelson, Alabama usa
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nelson
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Regis
16 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel à Almaty.
Regis
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Regis
22 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon hôtel à Almaty
Regis
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasantly Pleased
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2017
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Daniel Dino
20 nov 2016
Negatief: Personeel en service