Mildom Premium Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Almaty

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mildom Premium Hotel

Dagelijks ontbijtbuffet (KZT 5000 per persoon)
Receptie
Familiekamer | Kamervoorziening
Receptie
Familiekamer | Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen

5,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
128 Bogenbai Batyr Street, Almaty, 50000

In de buurt

  • Zenkov Kathedraal - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Operahuis van Alma-Ata - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Panfilovpark - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Republieksplein - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Winkelcentrum MEGA Park - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Almaly - 6 min. lopen
  • Station Almaty - 10 min. rijden
  • Alma-Ata (ALA-Almaty Intl.) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Цугцванг - ‬4 min. lopen
  • ‪Огонёк - ‬3 min. lopen
  • ‪Bitanga - ‬6 min. lopen
  • ‪Harat's Pub - ‬3 min. lopen
  • ‪Coffeedelia - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Mildom Premium Hotel

Hotel in Medeu District
Bij Mildom Premium Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een tuin en een kapsalon. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Een bankethal, een waterkoeler en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd en bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 55 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Russisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: KZT 5.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 55 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Roomservice
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen KZT 5000 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. KZT 5000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: KZT 10000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
  • Toeslag voor extra bed: KZT 5000 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mildom Premium Hotel Almaty
Mildom Premium Almaty
Mildom Premium
Mildom Premium Hotel Hotel
Mildom Premium Hotel Almaty
Mildom Premium Hotel Hotel Almaty

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mildom Premium Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Mildom Premium Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mildom Premium Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Mildom Premium Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Mildom Premium Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van KZT 10000 per voertuig.

Waar ligt Mildom Premium Hotel?

Dit hotel ligt in Medeu District, binnen 10 minuten lopen van Zenkov Kathedraal, Herdenkingspark voor 28 Panfilov-helden en Operahuis van Alma-Ata. Ook Nedelka-park en Kathedraal van Alma-Ata liggen binnen 15 minuten lopen. Almaly ligt op 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Mildom Premium Hotel

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 9 beoordelingen

6,4/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10

Good location, no elevator.
3 nachten verbleven in april 2025

2/10

The experience was very unpleasant. There was no hot water in the bathroom to begin with and the staff was totally indifferent. Later they fixed it but the hot water remained a problem throughout as it was sometimes available, other times it was not. Then the housekeeping - in one room they were proper, but in the second room they never cleaned for 2 nights or replenished the water bottles until it was notified. Finally very unpleasant experience during check out. They deducted a big sum from the security deposit claiming that we consumed stuff from the minibar. In reality nothing was consumed but the staff was rude, adamant and not open to understand. I lost that money for nothing. The hotel is not good for tourists as the staff cannot even understand basic English or are willing to cooperate. A strong no - no for anyone travelling to Almaty.
4 nachten verbleven in december 2024

10/10

Simple, great location however room size is super small. Difficult to move around with luggage, no elevator so pack lite. Good breakfast
1 nacht verbleven in juli 2024

4/10

no elevator. very noisy room. unfriendly staff
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10

4 nachten verbleven in juni 2024

2/10

2 nachten verbleven in juni 2024

4/10

1. Номер был не готов, с учётом того что за номер было оплачено за ранее, мы приехали в 14:30. Пришлось ждать ещё пол часа, пока будут убирать номер. 2. Номер был очень холодным а одеяло (какое-то короткое) было тоненьким. Хорошо что потом принесли другое, после того как мы попросили. 3. Полотенце какое-то слишком застиранное и имело странный вид, как будто его тупо сложили то что осталось от предыдущих гостей. А теперь про завтрак. Это конечно отдельная тема. Еда была не свежей, скудный выбор. Картошка и куриные то ли бедра то ли окорочка были очень жёсткими и видно было что им дня два как минимум. На следующий день эта же еда. На вопрос это когда было приготовлено, нам сказали вчера, хотя вчера мы его же и ели. Только супы были свежими.
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10

2 nachten verbleven in december 2019

4/10

Отличный персонал и район. Завтраки хорошие, компактные, сытные. Заселили в корпус где шел ремонт. Пыльно, пахло краской. Окна грязные, туалетную бумагу мне забыли положить. Ночью было особенно весело. Горничная затеяла уборку в 02:00 часа ночи в номере напротив. После 2-х замечаний ее успокоили к 03:00 ночи или утра. На следующий день меня переселили в другой корпус (не премиум). Там тек кран у раковины и шумел бачок унитаза. Пришлось перекрывать воду на ночь. Увы, но больше никогда в этом отеле не остановлюсь. Если бы не усталость после перелета и отсутствие сна в первый день более 24 часов, то поругался бы и уехал в другой отель.
2 nachten verbleven in januari 2019