Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Dorint Hotel Alzey/Worms

Dorint Hotel Alzey/Worms
Karl-Heinz-Kipp-Straße 13, Alzey

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 192 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 89 van 192 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 192 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 192 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 192 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Dicht aan de snelweg maar wel gehorig en de akoestiek in het restaurant is niet prettig, te weinig geluiddempende materialen.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Chastonie Stola op 22 feb 2024
Dear Rene, Thank you very much for your rating. I apologize for any noise complaint you experienced. I hope you informed our reception staff immediately.My team and I are so pleased you enjoyed your stay with us and I hope you will stay with us again very soon. With kind regards, Chastonie StolaResident Manager

6/10 – Redelijk

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima gelegen in de buurt van de snel weg Slechte geluidsisolatie
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ea

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Rene

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij de snelweg prima voor een tussenstop
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Tanja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grappig hotel
Opzet was heel aardig. Ze probeerde het als een strandvakantie te doen lijken. Was echt grappig. Wel kleine badkamer en vreselijke hoofdkussens. Maar voor 1 nachtje vonden wij het prima.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was hard to find, because on sunday the navication to a closed parking lot.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Beau

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een superleuk (thema) hotel. Ontvangst was in orde. Engels spreken bleek wel lastiger dan je van een hotelmedewerker verwacht. Personeel van de receptie mag wel vriendelijker en een meer welkom gevoel geven aan gasten. Kamer was prima in orde. Voor de kleine was er een bedje klaargemaakt met bijpassend beddengoed. Super leuk! De schoonmaak van de badkamer had wel netter gekund. Ik had ook twijfels over de bevlekte (schone) handdoeken. Omdat ze wel schoon roken hebben we er niks van gezegd. Waterdruk in de douche is belabberd. We hebben goed geslapen. De keuze aan het ontbijt vonden wij niet heel groot, zeker niet voor de prijs die je ervoor betaald. De prijs kwaliteit verhouding vinden we wat scheef. Desalniettemin een fijn verblijf gehad. Groot pluspunt was de ruime parkeergelegenheid. Fijn op doorreis met een aanhanger!
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Umut

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

rudolf

Reisde met partner
Hotel voor doorreis oké
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hoteldirektor op 15 sep 2022
Hallo lieber Rudolph,fiel Dank für Ihre Reservierung und Ihre Bewertung.Wer Ihnen einen angenehmen Aufenthalt in unserem Dorint Hotel Alzey Worms wünscht.Wir stehen Ihnen rund um die Uhr zur Verfügung.HerzlichstHanni HemidaHoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Theo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen strandhotel maar toch bijzonder.
Alles perfect. Geslaagde inrichting in marinestijl wordt overal doorgetrokken. Prima kamer. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Dicht bij de snelweg.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hoteldirektor op 19 jul 2022
Hello dear Theo, Thank you for this review and I hope you had a pleasant return journey. It is nice to read how you were able to enjoy the Baltic Sea feeling between the vineyards in Rheinhessen. We look forward to pampering you again and hope that you will visit us again soon in beautiful Dorint Alzey Worms. Until then, I wish you all the best! sincerely Hany Hemida hotel manager

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hoteldirektor op 12 sep 2021
Hallo lieber Frank, vielen Dank für Ihre positives Feedback zu Ihrem Aufenthalt. Es freut mich, dass wir Sie als unseren Gast begeistern und gewinnen konnten. Ich wünsche Ihnen weiterhin schöne Zeit in unserem Hause und vorab eine angenehme Rückreise! Herzlichst Hany Hemida

8/10 – Goed

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met mooie kamers
Super hotel, kort bij snelweg! Voldoende eetmogelijkheden in de buurt
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Dorint Hotel Alzey/Worms op 8 mrt 2021
Bedankt voor je review. We kijken uit naar uw volgende bezoek aan Alzey. Doei voor nu!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Zoals een Dorint is. Simpel maar goed.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Dorint Hotel Alzey/Worms op 3 dec 2020
Bedankt voor je feedback en tot snel!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verrast door mooi en smaakvol ingerichte kamers en hotel. Net personeel en alles netjes schoon.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Dorint Hotel Alzey/Worms op 17 jun 2020
We zijn blij dat je ons speciale ontwerp leuk vond. Hoop je snel weer te zien?

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotelmanagement op 11 sep 2019
Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek was het thema en dat de kamer geheel dit thema volgde. Jammer dat wij geen echt rustig gelegen kamer, na dit te hebben gevraagd, hebben gekregen. Onze kamer was aan de kant van het parkeerterrein. Hierdoor konden wij niet met open raam slapen wat wij prettiger vinden.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Dorint Hotel Alzey/Worms op 11 jun 2019
Wij bieden u graag een rustigere kamer aan, als wij u deze kunnen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Dorint Hotel Alzey/Worms op 8 mei 2019
Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung! Beste Grüße aus Alzey

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Kerstin Keil op 7 okt 2018
Vielen Dank

8/10 – Goed

karin, overijssel NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachtingsplek op de route. Leuk zoals het maritieme thema is uitgewerkt. Zo zat ik s avonds middenin Duitsland toch even op het strand.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van BR op 31 jul 2018
Thank you very much for your Kind Review. Best Regards Your Best Western Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel stop-over hotel, dicht bij gezellig stadje.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van BR op 26 jun 2018
Dear Guest, many thanks for your Kind Review. Best Regards Your Team from The Best Western Hotel ALzey

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van BR op 26 jun 2018
Dear Guest, Thanks for Kind Review. Hope wie see you again. Best Regards Your Team from the Best Western Hotel ALzey

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Zeer goed alternatief voor een hotel tijdens een beurs in Frankfurt. Schoon, netjes en goede service
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel, close to highway exit. Great for overnight stay to break a long trip. Nice room, although the bed was a bit hard. Clean and well equipped bathroom. Nice buffet breakfast
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed doorreis hotel
Goed hotel, goede bedden, lekker ontbijt. Ik zou er de volgende keer weer naartoe gaan.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was prima voor onderweg.

10/10 – Uitstekend

Iris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns als Familie sehr wohl gefühlt. Wir hatten 2 Doppelzimmer gebucht. Alles prima.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chastonie Stola op 11 apr 2024
Lieber Iris,Danke für Ihre Bewertung. Dass Sie sich rundum wohl bei uns gefühlt haben freut mich sehr. Ich hoffe Sie schon bald wieder als Gast begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Chastonie StolaResident Manager

6/10 – Redelijk

Zbigniew

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Chastonie Stola op 11 apr 2024
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Bewertung und Feedback. Es freut uns Sie als Gast bei uns gehabt zu haben. Gern hätte ich mehr zu Ihrem Aufenthalt bei uns herausgefunden und hoffe inständig, dass Sie uns in Zukunft noch eine Chance geben Ihnen einen einwandfreien Aufenthalt zu gestalten. Mit freundlichen Grüßen, Chastonie StolaResident Manager

6/10 – Redelijk

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Übernachtung gut, hundefreundlich. Küche nicht gut
Freundliches Personal, hundefreundlich. Zimmer nett. Frühstück knapp in Ordnung, Gutenfreies Brot nicht richtig vorbereitet und hart wie Stein. Restaurant eingeschränkt empfehlenswert, insbesondere mit Hund, denn da darf man mit 70 Jahren auf Barhockern ohne Lehne speisen oder im Industriegebiet ein anderes Lokal suchen. Service nett aber nicht aufmerksam. Bestellte Mayonaise kam nie, der glutenfreie Salat kam über und über mit Brot bedeckt, extrem wenig Soße zum Schnitzel. Die Weinkarte ist dem Ambiente angepasst. Wie in einem Dorfgasthaus an der Ostsee. Ein Armutszeugnis für das Weinland Rheihessen!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Chastonie Stola op 22 feb 2024
Lieber Martin, Ich danke Ihnen vielmals für Ihre Bewertung und Feedback.Obwohl wir uns in einem Industriegebiet befinden, haben wir uns sehr viel Mühe gegeben dieses Abzuschotten und unseren Gästen einUrlaubsfeeling zu vermitteln. Das wir uns im Industriegebiet befinden ist auf allen Buchungsportalen hinterlegt.Es ist ebenfalls möglich in 2 Minuten in die Altstadt von Alzey zu gelangen. Sehr gerne sind wir Ihnen bei Ihrem nächsten Aufenthalt mit wer Wegweisung behilflich. Vielen Dank für Ihren Hinweis bezüglich Ihrer Erfahrung in unserem Restaurant - dieser wurde an unseren Küchenchef und die Restaurantleitung weitergeleitet.Sehr wünsche ich mir und meinem Team eine zweite Chance um Ihnen einen einwandfreien und entspannten Aufenthalt zu gestalten wie es schon beim ersten Mal hätte sein sollen. Mit freundlichen Grüßen, Chastonie StolaResident Manager

8/10 – Goed

Joachim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Chastonie Stola op 22 feb 2024
Lieber Joachim, Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Sehr gern hätte ich mehr über Ihren Aufenthalt erfahren und wünsche mir inständig, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit war. Ich freue mich schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns im Haus. Mit freundlichen Grüßen, Chastonie StolaResident Manager

8/10 – Goed

Jens, Neuss

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel im Nordsee Look etwas unscheinbar im Gewerbegebiet gelegen.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Chastonie Stola op 22 feb 2024
Hallo Lieber Jens, Ich danke für die Bewertung und Feedback. Dass Sie unser Ambiente genossen haben freut mich enorm! Ich hoffe Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichsten Grüßen, Chastonie StolaResident Manager

8/10 – Goed

Diana

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Chastonie Stola op 11 apr 2024
Guten Tag Diana, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Sehr gern hätte ich mehr über Ihren Aufenthalt durch Ihre Bewertung erfahren und hoffe inständig das alles in Ordnung war. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen, Chastonie StolaResident Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Chastonie Stola op 22 feb 2024
Guten Tag Thomas, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Sehr gern hätte ich mehr über Ihren Aufenthalt durch Ihre Bewertung erfahren freue mich aber, dass alles in Ordnung war. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen, Chastonie StolaResident Manager

8/10 – Goed

Birgitt

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute maritime decor in the entire hotel and a sandy beach in front of the patio that nobody would expect in this region. unfortunately, the many smokers cause an odor even in the rooms and the old carpet doesn’t help. My room was located next the linen room. Rattling carts and a banging door wike me up at 6 am.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

mohamed

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Pisid

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Jürgen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ist im Stil von einem Ostseestrandhotel. Frühstück ist gut.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Johann

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das einzige, was wir die beiden Tage vermißt haben, sind: . - kein Aufzug zu unserem Zi im 1. Stock - keine Klimaanlage - bei Offenem Fenster hört man nachts etwas die AB
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Sabine

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich war im 3. Stock. Dort oben steht die Luft und es ist viel zu warm. Im Zimmer ist keine Klimaanlage. Es steht ein kleiner Ventilator auf dem Boden. Ich müsste also auf dem Boden schlafen , damit ich die Luft spüren würde. Auch war das Ding zu laut weil etwas im inneren kaputt war. Frühstück war dürftig. Brot hatte nicht frisch geschmeckt. Ich hatte 2 Nächte gebucht und bin nach einer Nacht geflüchtet. Natürlich gab es auch keine Kosten zurück. Stil passt auch null zu Alzey.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Rainer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Helena

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Don't book here
there was plastic rubbish on the floor, taxi pre booked through reception didn't show so I was 30 mins late to a wedding, washing machine next to my room running at 2 am, etc. just do yourself a favour and stay somewhere else
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Klaus

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jerko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwar im Gewerbegebiet an der Autobahn,aber nicht laut.Sehr gefälliges, maritim-stylisches Ambiente
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Kerstin Keil op 16 apr 2023
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Ihnen der Aufenthalt in unserem Hotel gut gefallen hat.

8/10 – Goed

Martina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat alles reibungslos geklappt, die Ausstattung des Hotels ist gut und die Räumlichkeiten sind schön gestaltet.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Kerstin Keil op 25 mrt 2023
Liebe Martina,es freut uns sehr, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat.Mit freundlichen Grüßen