Receptie

Beoordelingen van Residhotel les Hauts d'Andilly

Residhotel les Hauts d'Andilly
Route De La Berchere, Andilly, Val-d'Oise

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 39 van 223 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vies, slecht onderhouden, vieze gangen, kamer ook niet alte schoon.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Ingrid, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit is een prima hotel op doorreis. De prijs/ kwal
Residhotel les Hauts d'Andilly is een prima hotel om een nacht of een paar nachten te verblijven. De kamer was picobello in orde en schoon. Het personeel is vriendelijk en attent. Er vliegen helaas vliegtuigen over van vliegveld Charles de Gaulle. Dat is alles. De prijs is uitermate gunstig en je zit aan de goede kant van Parijs om zonder files verder Frankrijk in te trekken of terug te keren naar Nederland.

4/10 – Matig

Veen, Antwerpen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dringend aan renovatie toe

8/10 – Goed

Dirk, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pluspunten: Dit Resid Hotel is nieuw met een vriendelijke staf. De kamers zijn eenvoudig maar goed. Wij hadden een familiekamer met koelkast, magnetron en bestek; erg handig. Tot slot: het is erg goedkoop. Mogelijke nadelen. Het hotel ligt bij een klein winkelcentrum buiten het dorp. Op het aangrenzende terrein wordt nog gebouwd. Om in Parijs te komen moet je met de auto naar Ermont-Eaubonne (5 km, parkeergelegenheid), vandaar met met de trein naar St Lazare (25 min).

2/10 – Ontzettend slecht

Ludovik

Negatief: Netheid, comfort kamer
la zone !!
Les photos datent de plusieurs années. Le parking n'est pas du tout fermé et ressemble plutôt à une poubelle. Tous les communs sont fermés. L'accueil n'est ouvert que quelques heures... On est bien loin des descriptions sur le site !
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Margarete

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein Stern ist zuviel. Unterkunft absolut runtergekommen und dreckig. Waschbecken und Badewanne waren kaputt, Schrank ist dieser Kochecke hing... Zimmer waren auch nicht sonderlich sauber. Lediglich das Bett was sauber, aber hart, wie ein Brett. Ich denke, dass da Menschen dauernd und gemeldet drin leben, da einige morgens Post bekommen und abgeholt haben. Meines Erachtens nach wird das Objekt teilweise als Flüchtlingsunterkunft genutzt. Was ja nicht schlimm ist. Nur sollte der Betreiber sich entweder für das ein oder andere entscheiden. Beides funktioniert auf Dauer nicht. Und die Unterkunft, egal für welche Zielgruppe, müsste komplett saniert werden.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

PASCAL

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Afonso

4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

isabelle

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Les exterieurs sont sales, le logement et l établissement auraient besoin d un bon coup de rafraîchissement. Bon accueil des réceptionnistes.
3 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Éric

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Diana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Une nuit a la residence chambre propre, directeur sympa et arrangeant, je recommande .
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid
Regular, demasiado enredado el acceso, solo cumplió el objetivo, que era dormir ahí
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Ekpe-Elike

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bin zufrieden
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Nikola

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bonne accueil, propre, lit confortable je vous le recommande.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

dominique

2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Guerry

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Guilhem

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

rebecca

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Khalid

3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
décevant
résidence pas entretenue très bruyant vu le nombre de gens étranger qui y son loger avec beaucoup d'enfants
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van AFG op 6 feb 2023
Bonjour,Nous sommes vraiment navrés que votre séjour ne se soit pas déroulé comme vous l'espériez.Nous travaillons à améliorer notre établissement au quotidien.Bien à vous.

2/10 – Ontzettend slecht

Mathieu

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
A fuir
Totalement déplorable
2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Gérald

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Raphaël

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
A éviter
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Sira andrea

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Yann

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van FG op 20 jan 2022
Cher Yann, L'ensemble du personnel du Residhotel Andilly vous remercie pour ce retour positif. Au plaisir de vous recevoir bientôt. Cordialement.

8/10 – Goed

Sabrina

1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van FG op 20 jan 2022
Chère Sabrina, L'ensemble du personnel du Residhotel Andilly vous remercie pour ce retour positif. Au plaisir de vous recevoir bientôt. Cordialement.

6/10 – Redelijk

Didier

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
C était super, rien à dire
2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

bouchaib

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Anthony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
qu’en cas d’extrême urgence!!
Cet Hôtel ressemble plus à un centre d’accueil de famille en difficulté qu’à un véritable apparthotel!! Odeur de friture, velo cassé sur parking, mécanique sur parking,....
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Emma, Service Qualité op 30 jul 2021
Cher Client, Une partie de la résidence accueille en effet des familles et nous faisons en sorte que la cohabitation avec nos clients, en déplacement professionnel ou en vacances, se passe bien, ResidHotel restant une résidence hôtelière. Nous avons fait remonter vos remarques sur l’entretien du parking et des extérieurs à la copropriété. Nous vous souhaitons une agréable journée. Bien à vous, Emma, Service Qualité

6/10 – Redelijk

MC, Tours

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pour une nuit c'est suffisant. Peinture, plinthes, état général à revoir. Parking avec des véhicules épaves non entretenu...
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

jacques d.

Passable
Potable
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Salle de bain rien à redire ,couvertures pas très nettes,coté cuisine equipement très très succint! Cafetière sale.J'ai ouvert la porte où se trouve le ballon d'eau chaude et là que de poussière! Un matin à 8h nous avons été réveillés par l'alarme incendie ,des personnes avait fait de la cuisine et ouvert la porte de leur chambre pour faire partir la fumée
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Véronique

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel (accueil, parties communes) dans un état déplorable. Chambre correct et assez propre malgré tout. Personnel accueillant. Calme la nuit.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

pedro

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Kimberley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Eric

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mauvaise experience
Aucun rspect pour le client. Bcp de famille a l année du coup enormement de bruit d irespect en un mot ça craint.pas de chauffage dans la chambre apres l avoir signaler propositio d un chauffage d apoint !!! Heu non . Literie plus que mauvaise petit lit et odeur dans la chambre bref a fuir a tt pris ce n est pas des logement pour les travailleurs serieux de passage Il n est pas consevable de ne pas avoir de suite apres un appel negatif et surtout d etre oblicer de se faché pour avoir un minimum d ecoute et de bon sens de la part de la direction
4 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Nadia

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel désastreux
Séjour catastrophique. Un manque de propreté certain. Ce qui est inadmissible, c'est qu'il n'y a pas d d'alèses sur les matelas, d'autant plus que ces derniers sont souillés.. Tout est à refaire. Apparemment nouvelle direction qui prévoit du changement mais vu l'état actuel de l'hôtel, cela risque de prendre du temps
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

lionel

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Elddis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had a good time, it was quiet, good breakfast
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

JEROME

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CATASTROPHIQUE INDÉCENT
Catastrophique Saleté rarement vue des taches partout murs literie saleté partout Mobilier cassé odeurs persistantes d’urine ... seul point positif la personne e à l’accueil très courtoise et serviable A fuite
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad service.
Unless you can figure many things out by yourself, that hotel is not for you. It has very limited front desk operating times. Entrance door codes are changed without telling guest almost locking me out if it wasn’t for another guest going in.
9 nachten verbleven in september 2019