Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Gungor Ottoman Palace Thermal Resort

5 out of 5
Gungor Ottoman Palace Thermal Resort
Gungor Uydu Kent, Antakya, Hatay

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 50 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed zijn de voorzieningen. Beter kan de staat van sommige voorzieningen. Hier en daar zie je achterstallig onderhoud . Bijvoorbeeld de kranen in de badkamer die gaan stroef
10 nachten verbleven in april 2019

10/10 ā€“ Uitstekend

Mehmet, Den haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer tevereeden heerlijk eten, personeel zeer vriendelijk
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 ā€“ Uitstekend

ƖzgĆ¼r

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Toomaj

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

DURDU

2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Halil

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 ā€“ Redelijk

Ɩmer akƧay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was nice, but there's a little bit of room missing. There's no coffee machine, no water heater. Also, there's no total light isolation.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 ā€“ Goed

Volkan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 ā€“ Goed

Volkan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 ā€“ Uitstekend

Urlauberin, Stuttgart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich war fĆ¼r eine Woche dort. Es war wunderbar und sehr erholsam. Der Service die Freundlichkeit der Mitarbeiter war sehr angenehm. Ich wĆ¼rde jederzeit nochmal hin. Leider war ich auƟerhalb des Sessons dort im September, da war leider der AuƟenpool geschlossen, aber man war so nett und hat mich noch drauƟen sonnen lassen. Herzlichen Dank an das Hotel und alle Mitarbeiter. Ich hatte eine schƶne Zeit.
5 nachten verbleven in september 2019

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 room changes before we got what we booked. Pool not open. Staff rude
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 ā€“ Redelijk

Maria, NĆ¼rnberg

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schƶnes Hotel fĆ¼r ein Wellness Wochenende Die Zimmer sind sehr groƟzĆ¼gig und nd sauber . Das Personal freundlich und bemĆ¼ht. Der Wellnessbereich ist schƶn aber leider ist das Freibad schon etwas renovierungsbedĆ¼rftig ! Liegen waren fast alle kaputt und HotelgƤste dĆ¼rfen erst eine halbe Stunde nach Erƶffnung rein ! Die Rutschen sind nicht durchgehend geƶffnet und am vorderen Pool ist die Musik zu laut . Die Essen Auswahl ist gut allerdings immer das gleiche und die Zeit des mittags essen zu kurz , nur eine stunde und leider beim Abend Essen auch zu laute Live Musik . Beim Essen unpassend wie ich finde. Im groƟen und ganzen ok aber nicht fĆ¼r lƤngere Aufenthalte
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 ā€“ Goed

emre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Thermalbad war sehr gut, FrĆ¼hstĆ¼ck buffet sehr reichhaltig und sehr nettes Personal. Wifi auf den Zimmern ist nicht das beste.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 ā€“ Goed

Oguz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 ā€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Geht so. Nur der Aussenpool ist sehr gut. Hotel etwas in die Jahre gekommen. komische Regeln mit Bademantel , Badekappe, usw. Personal war gut und zuvorkommend.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 ā€“ Redelijk

Bayram

3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed at hundreds if not thousands of hotels around the world. This hotel is the one that will always stand out as one of the best. The hotel is in Hatay, Turkey šŸ‡¹šŸ‡· and is a five star hotel that offers guests a truly remarkable visit. From the moment you arrive, youā€™ll be awestruck by the lobby in of itself. Then you see the rest of the hotel which includes a hot thermal pool, fresh water pools a huge outdoor pool with water slide. The breakfasts were the best in Turkey. Very few employees spoke english but youā€™ll learn to overcome the language differences. They really try to make it work. The only downfall was a 3.6 MPs WiFi but that was more for me to figure out how to deal with it. Highly recommended 10/10. I was here 4 nights. I canā€™t wait to return again ā¤ļø
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Eh işte
Havuzlar ve hijyen gĆ¼zel masaj yapan elemanlar sĆ¼per ancak yemek fiyasko!Mutfağı ile Ć¼nlĆ¼ olan bir şehirde yenebilecek en kƶtĆ¼ meze, yemek ve tatlı bardaydı herhalde ya da sezon olmaması nedeniyle bir baştan savma oldu yakışmadı
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in juni 2019

6/10 ā€“ Redelijk

Faiz

1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 ā€“ Uitstekend

MĆ¼slĆ¼m

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2019

8/10 ā€“ Goed

ugur

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
iyi hizmet
Otel konum olarak şehirin dışında sayılır araƧ ile yaklaşık 20dk. hizmet alaka iyi havuzlar gĆ¼zel. 12. ay olması ile termal havuz kalabalıktı biraz. bay bayan karma ayrı havuzlar var . Ƨocuklar dĆ¼ÅŸĆ¼nĆ¼lmĆ¼ÅŸ sinema salonu oyun alanı vs. var. odalardaki yatak biraz eski sƶylenecek tek sorun bu
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 ā€“ Goed

Ɩmer faruk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 ā€“ Goed

Hanife

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel gĆ¼zel
Havaalanindan servis olmamasi ve carsiyada ulasimin olmamasi kƶtĆ¼ ondan hairicinden otel sĆ¼per !
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 ā€“ Matig

isa Lutfi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Şehre Ƨok uzak kalınmaz
Denemek iƧin kaldım.hiƧ memnun kalmadım yemekler mutfak hayal kırıllığı daha iyi lezetler beklerdim antakya otelinden.şehir merkezinde kalmak daha mantıklı Ƨok uzak.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 ā€“ Redelijk

Yusra, Riyadh Saudi Arabia

Negatief: Netheid
the offer included shuttle bus transportation from/to Airport ,but I had to pay !! that was disappointing. I missed my flight to Hatay so I arrived 12hours late, I found my room but expected a treat from them, like for instance offer one more free night, or allow late check-in . there was a bee in the room
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 ā€“ Goed

Arif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gĆ¼zel hizmet
Severek gittiğimiz bir otel. Harika bir hafta sonu tatili geƧirdik. Hemen herşey gĆ¼zeldi. Memnuniyetsizliğimiz ise; wi-fi otelin hiƧbir yerinde kullanılamıyordu ve hemen herşey acıydı. yemeklerin acı sevmeyenler ve Ƨocuklar da dĆ¼ÅŸĆ¼nĆ¼lerek acılı/acısız seƧenekli olması gerektiğini eklemek isterim.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 ā€“ Redelijk

s.m, hessen Frankfurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wir haben uns am Hatzi Flughafen ein Auto gemietet weil ohne Auto geht dort gar nicht, das Hotel liegt 10 km von der Stadt weg und mit der Auto waren wir flexible . ParkplƤtze sind kostenlos. Das essen war gut nur bei 33 grad im Oktober dĆ¼rften wir die AuƟenpool nicht betreten und nicht mal in der Sonne liegen, wir waren sehr enttƤuscht weil wir extra dieses Hotel gesucht haben mit auƟen Pool. Wir hatten Vollpension.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 ā€“ Goed

Fayez

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in september 2018

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ingen udefaciliteter pƄ et ellers dejligt hotel
Ikke mulighed for at bade udendĆørs... det var en vigtig Ć„rsag til at vi valgte dette hotel. Ingen udendĆørs faciliteter overhovedet... cafe eller frokost. Vi var spƦrret inde pĆ„ et fint hotel - men det kan I gĆøre bedre! Kun mulighed for wifi pĆ„ 1 app ad gangen. Det kunne I ogsĆ„ gĆøre bedre.
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 ā€“ Goed

Aysen

Positief: Netheid, personeel en service
Eh işte
Yarım pansiyon olduğu iƧin herşey parayla satın almak zorunda kaldık. Bu yĆ¼zden hayalkırıklığı
Reactie van Rasim Hunkaroglu op 8 mei 2018
Merhaba Aysen Hanım.Ɩncelikle otelimizi tercih ettiğiniz iƧin teşekkĆ¼r ederiz.Otelimiz Tam Pansiyon konseptinde olduğu iƧin genel alanlarda alınan iƧecekler ekstra Ć¼cretlendirilmiştir.Ć–ÄŸĆ¼nlerde alınan meşrubat tĆ¼rĆ¼ iƧecekler limitsiz olarak fiyatlara dahildir. Bir sonraki tatil planınızda otelimizi tercih ederseniz;sizleri ağırlamaktan memnuniyet duyarız. Saygılarımızla,

4/10 ā€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Resepsiyon rezalet
2 nachten verbleven in februari 2018

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Abdulkadir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ƈok kƶtĆ¼ydĆ¼ bizimle ilgilenmediler.. yemekhane kokuyordu.. yemediğimiz yemeğin Ć¼cretini iƧeri girdik diye aldılar.. ve şahısa itibar etmeden kendi kafalarına gƶre sormadan bekletiyorlar.. şahsımıza sormadan bar kontrolĆ¼ iƧin 15 dk beklettiler..bir daha gitmeyeceğim
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 ā€“ Uitstekend

enver sedat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gĆ¼zel
gĆ¼zeldi
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 ā€“ Redelijk

ibrahim

Positief: Netheid, comfort kamer
Tam pansiyon olmamış
Tam pansiyona geƧilmiş termal otelde Ć¶ÄŸle yemeği rahatsız ediyor. Yemek Ƨeşitliliği azalmış lezzet kalite dĆ¼ÅŸmĆ¼ÅŸ
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 ā€“ Goed

naim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 ā€“ Goed

Muhammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harika
Personel nazik otel gayet iyi yemekleri perfect
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 ā€“ Uitstekend

volkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MĆ¼kemmel
Konaklama ve karşılama Ƨok iyiydi.
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 ā€“ Uitstekend

nancy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice destination hotel
The staff was friendly and accommodating and greeting of guests was pleasant.
2 nachten verbleven in juli 2017

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Şehbal Derya

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tek kelimeyle Pespaye bir yer ...
Eşimle odanın iƧinde şortla otururken bir takirti sesiyle donakaldik.bit kişi iskele kurmuş camdan bize bakıyordu.uyarinca da rahatsız mı oldunuz dedi.Soylenecek kelime bulamıyorum.Personelinden tutun da oda temizliğine teƧhizatına kadar herşey o kadar niteliksizdi ki boşa giden paralar denebilir sadece...Ɯstelik merkeze de oldukƧa uzak .karga tulumba dƶkĆ¼ntĆ¼ bir servisle aksayan sattler iƧinde bir hizmet de sunuluyor tabiki!!!!
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 ā€“ Goed

MUHAMMET ALI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Temiz
Ä°yidir

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was great except SPA service
The hotel was great and we wanted to try spa services with additional cost. Even though we spent a high end amount, the service was equal to the cheapest spa locations. I think spa staff had chosen from housekeepers, not from trained pros.

10/10 ā€“ Uitstekend

Claudia, Stahnsdorf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel
Dieses Hotel ist besser als jedes 5 Sterne Hotel in Dubai. Die Sauberkeit der Zimmer, die geschmackvolle Einrichtung besser kann ein Hotel nicht sein. Als einzige Anmerkung oder Verbesserung wƤhre im Bad ein VergrĆ¶ĆŸerungsspiegel mit Licht fĆ¼r die Frau zum schminken, da das Licht im Badezimmer sehr gedimmt ist und ein Wasserkocher im Zimmer, dass man sich am Morgen noch im Zimmer einen Tee oder Kaffee machen kann. Dies sind aber nur Kleinigkeiten die uns gefehlt haben. Wir werden auf jedenfall wieder dieses Hotel besuchen.

4/10 ā€“ Matig

Ali Can, Istanbul

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
It was a horrible... Crowd, terrible foods, interesting people, they charge money for everything even for tea or orange juice in the breakfast, very bad room view, pure bathroom, uneducated staff.

6/10 ā€“ Redelijk

ismail ahmet, adana

oda kahvaltı konaklama yaptık. kahvaltı gerƧekten 5 yıldız seviyesi olduğunu iddia eden bir otel iƧin Ƨok kƶtĆ¼. 3 yıldız otellerde bile daha iyi kahvaltılık Ć¼rĆ¼nler mevcut. peynir memleketinde bu kadar kƶtĆ¼ peyniri bir arada nasıl toplamışlar anlayamadım. belirtmek isterim ki oda servisi ile istediğim kĆ¼nefe şehirdeki en Ć¼nlĆ¼ yerlerden daha gĆ¼zel az şıralı olmasını ƶneririm. ilk gece verilen oda konumu itibari ile mutfak a da bulaşıkhane Ć¼zerinde idi. kokudan uyuyamadık. ertesi gĆ¼n sƶyleyince itirazsız değiştirdiler ƶzellikle katlardaki ƶne bakan odaları tercih edin. otel neredeyse aƧıldığı gĆ¼nkĆ¼ gibi hiƧ bir yenileme yapılmamış. termal havuz Ƨok ufak bazı saatlerde şezlong bulmak bile gĆ¼Ć§. sadece yemek saatlerinde rahat oluyor millet yemeye gelmiş sanırım. ikinci bir termal havuza ihtiyacı var otelin

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel giriş esnasında sorun yasadım.ben sitenizden suit oda almama rağmen standart odaya yerleştirmek istediler. Sizden gelen Ƨıngırak Mail'ini gƶstermeme rağmen odemis olduğum Ć¼cretin standart oda Ć¼creti olduğunu sƶylediler.yaklasik 1 saatlik bir sinir harbinden sonra beni zorla da olsa istediğim odaya yerleştirdiler.ama keyfimiz kacti

8/10 ā€“ Goed

SEZAI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer