Lobby

Beoordelingen van Delphin Imperial - All Inclusive

5 out of 5
Delphin Imperial - All Inclusive
Kemeragzi Mevkii Lara Beach, Kundu Antalya Lara, Antalya, Antalya

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 137 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 230 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

yasemin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gökhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nadia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super 👍
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

MURAT

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader Relax uitrusten, eten drinken amuseren
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen op of aanmerkingen alles was goed.
8 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

lm, antalya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super 2 dagen
Heel mooi hotel. Goed eten en vriendelijk personeel op het animatie team na.. oké het is winter maar ze waren nog te beroerd om hallok te zeggen of een praatje.. ook zij hadden vakantie!!
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

John Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super.
Geweldig hotel, ga er zeker nogmaals naar toe.
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

elly, alanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel,prachtige ligging
Hotel was echt super was niets op aan te merken,goed eten en super personeel.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van CRM op 28 dec 2017
Dear Guest, thank you so much for taking your time to leave a review. It is really important for us to hear your experience and impressions. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more. Hope to see your again. Best Regards, CRM of Delphin Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Geweldige verblijf was het! Een hele fijne ervaring en service was geweldig!!
7 nachten verbleven in december 2017
Reactie van CRM op 11 dec 2017
Dear Guest, thank you so much for taking your time to leave a review. It is really important for us to hear your experience and impressions. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more. Hope to see your again. Best Regards, CRM of Delphin Hotels

8/10 – Goed

John Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super netjes
Alles naar wens geweest.
Reactie van General Manager op 26 jan 2017
Beste Gast, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten CRM of Delphin Hotels

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke hotel , groot, vlak bij strand
Vriendelijk personeel, minder vriendelijk receptie. Uitgebreid buffet, goed kwaliteit. Restaurantjes minder kwaliteit eten. Je hebt weinig keuze in A la carte restaurantjes. Je geniet wel van je verblijf. Mooi modern hotel. Zwembaden netjes en schoon, genoeg faciliteiten voor kinderen.
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 1 aug 2015
Beste Gast, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

naz, Purmerend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delphin Imeprial Fantastisch!!!!
Het is ons 7de bezoek aan dit hotel. Blijft ons favoriet.
Reactie van CRM of Delphin Hotel op 1 aug 2015
Beste Gast, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Svetlana, Lincoln

4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

kusumkumar Shamji

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jederzeit wieder
7 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Melih

Reisde met partner
Negatief: Netheid
In der Broschüre steht das die Bettwäsche alle 2 Tage gewechselt wird, kann ich NICHT bestätigen. Der Pool ist übersättigt mit Chlor dachte schon ich plantsche in Bleichmittel. Die hohen Preise die das Hotel hier aufruft kann ich überhaupt nicht nachvollziehen. Habe viel mehr erwartet… jedoch sogar weniger bekommen als bei einem günstigeren Konkurrenten. Das Buffet war gut. Die Kellner waren stets freundlich. Im ganzen nur ein ok für den Aufenthalt.
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Cengiz

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mobolaji

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wow! everything you could need is here, such attention to detail in terms of everything design,deco, staff , and facilities endless what a beautiful place to be. Were so Glad we chose Delphine Imperial .
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Deniz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein tolles Hotel was wir nur weiter empfehlen können. Das ganze Personal Mega super freundlich und ich finde , dass es im jedem Hotel so sein sollte. Wir kommen bestimmt wieder 👍👍👍.
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sven-Olof

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Darius Adam Caleb

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The all-inclusive package was great From indulging in rejuvenating spa services to relishing an array of delectable food options, the hotel provided a comprehensive and satisfying holiday experience. However, the housekeeping standards were bad on the second day. The bed sheets were haphazardly arranged, and cushions were carelessly thrown on the sofa, suggesting a lapse in attention to detail. Our visit in November, while generally pleasant, was met with disappointment as the water rides, a key attraction, were unexpectedly closed. This information was not adequately communicated before our stay, leaving us unprepared for the lack of access to these facilities. Clearer communication regarding the availability of attractions would have allowed us to manage our expectations better. The waiters were overly clingy, making it difficult to enjoy our meals in peace. We would have preferred a more subtle approach to service, allowing guests to savor their dining experience without feeling constantly interrupted. I guess they want tip. I only travel via card. Another point of contention was the insistence on using the hotel's taxis, with an exorbitant charge of £40 to the airport. Opting for an Uber instead, we paid only £11, highlighting a significant price difference and leaving us questioning the hotel's transparency in their transportation services. In conclusion, provided a great overall experience with its fantastic amenities but housekeeping is bad
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a wonderful resort. Their service, quality of food, room, lobby, restaurants, staff, beach, decor, activities, pools, bars, the abundance of food, drinks and liquor was superb. I dont think any European hotel can even think of providing so much food and drink and such atmosphere, service and taste...well done...really really impressed and will definitely strongly recommend it to all...and we will go back there again, for sure...A big well done to all the Staff, management and chefs and dancers, singers, show men and women....definitely the best hotel I have ever stayed in
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

tahir

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Serdar

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kemal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great all inclusive with an abundance of delicious food and fantastic service by all members of staff.
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mathias

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional. We have been to other resorts in the same price range in the area and nothing compares to this one. Big but not too big. Food quality, service, all great. if I had to add one thing, the hotel could spend some money on having some cheap basketballs in the court (currently there are none available at all unless you participate in a set time with the entertainment guy).
5 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Manizheh

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Рай начинается здесь
6 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Amaar

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

YONG CHEOL

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Nadeim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a great place, the only issue I had was that no one really explained anything to us, just gave us our keys and we found out everything ourselves , like the restaurants and pools and what's open and what's closed. I really did not like the distance between food and dinning area. It would take us about 10 to 15 minutes from getting the food to getting back to our seats (very far from food). The only other issue I had was that the dinning area was not ventilated and it was really warm, it didn't feel great.

8/10 – Goed

Murat

10/10 – Uitstekend

Saud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Alain ramon

10/10 – Uitstekend

HABIBALLA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jason

5 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed S

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

talia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
this was a great resort and right in the center of many hotels. it was a fun place to stay and perfect for families. lots of daily entertainment at night and amazing buffet
4 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

MUSTAFA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very bad
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Nathaly

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an okay stay!!!
The resort is very nice many things to do. The food was very upsetting not tasty at all. Because of the language barrier it was very difficult to communicate with staff.
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Brian

5 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Emrah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk hotell
Kanskje det aller beste hotellet i Lara-området. Nydelig mat, fantastiske fasiliteter og usedvanlig god service i alle ledd. Moderne, luksuriøst og verdt alle pengene. Vi kommer garantert tilbake.
4 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Anzhela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

abdelhadi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
L’hôtel est très beau propre le nourriture est très bonne aussi mais Il y’a un serveur au bar d’entré est mal poli, mauvais façon de communication.
4 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Semse Aldag

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Die Anlage ist sehr schön, privater Sandstrand Oh leider ist es bis 12:00 Uhr richtig laute Musik, dass man mit geschlossenem Fenster und ohrstöpsel nicht einschlafen kann.
5 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

James

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Additional charges taken by hotel
6 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Sajad

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
8 nachten verbleven in september 2021