Kemeragzi Tesisler Cad. No: 339, Lara-Aksu, Antalya, Antalya
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 163 van 378 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
163
Gastenscore: 8 - Goed. 121 van 378 beoordelingen" "
8 - Goed
121
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 378 beoordelingen" "
6 - Redelijk
50
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 378 beoordelingen" "
4 - Matig
18
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 378 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
26
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Veronique
Reisde met familie en kleine kinderen
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit ia prima. Ben vaak in het hotel geweest. Grzellig familiehotel. Mijn enige advies is en blijft.
Veronique
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Corendon Hotels & Resorts op 17 mei 2024
Dear Veronique,Thank you very much for your positive feedback and for your repeated visits to our hotel. We are delighted to hear that you appreciate our value for money and the cozy family atmosphere.We value your advice and will certainly consider it to make your experience even better.Best regards,
8/10 – Goed
Maite
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maite
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 22 apr 2024
Dear Guest,The Grand Park Lara team wants to thank you very much for your scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
6/10 – Redelijk
Murat
Reisde met familie
14 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ontbijt en diner was goed, 24/u eet mogelijkheden
Verschillende keuzes,shuttlebus naar strand was goed. Vriendelijk personeel..behulpzaam.
Te druk hotel, als je rust wil is het zeker niet aan te raden.
Murat
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 15 apr 2024
Dear Murat,We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback regarding your stay at Grand Park Lara.We are so happy to know that you enjoyed every moment you spent with us. Our staff is doing their best to offer you an incredible experience and we would like to thank you for highlighting their work. We would also like to thank you for your constructive comments related our Hotel struckture.Our Grand Park Lara Team is ready to welcome you. We are looking forward to welcoming you again.Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Arjan
Reisde met partner
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A month ago I uploaded a recommendation about this hotel. However we went again and can we confirm it is the best value for money stay in Lara/Antalya. Friendly staff, nice pools, amazing diversity of bars and restaurants. Rooms are very large, clean and comfrotable.
Arjan
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Burçak Tekin op 9 okt 2023
Dear Arjan,Dear Guest,Thank you very much for your review of your stay in Grand Park Lara, it is highly appreciated.Our professional team is always happy to meet & exceed your expectations.We are glad that you had a wonderful holiday with us!Best RegardsCorporate Communication & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Arjan
Reisde met partner
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good value for money. Several swimming pools and a nice private beach. Multiple restaurants and bars, with very good food and a diversity of snacks. Large and clean rooms that are divided over several building that have there own additional lobby with bar. Very helpful and friendly staff. To summarize: not the luxury of some of the other hotels in Lara, but it has all what you want and need for a great beach holiday!
Arjan
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Burçak Tekin op 7 sep 2023
Dear Arjan,Thank you so much for choosing to make Grand Park Lara your home during your vacation time!We are so happy to know that you enjoyed every moment you spent with us. Our staff is doing their best to offer you an incredible experience and we would like to thank you for highlighting their work. Your review is a source of motivation for our team and we will look forward to sharing it. We will be glad to welcome you back to Grand Park Lara shortly.Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Sana
8 mei 2023
Sana
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Burçak Tekin op 31 mei 2023
Dear Sana,The Grand Park Lara Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation Management
10/10 – Uitstekend
Ayten
Reisde met een groep
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Perfect
Ayten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Burçak Tekin op 8 mei 2023
Dear Guest,The Grand Park Lara Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Burcin
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Burcin
7 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Saleem
Reisde met familie
30 apr 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima resort en veel drukte
Saleem
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Grand Park Lara Ailesi op 2 mei 2022
Beste Saleem,
Bedankt voor je reactie! We zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf en om uw complimenten over te brengen aan de desbetreffende afdelingen.
Tegelijkertijd willen we zeggen dat we trots zijn op onze service.
We hopen u bij uw volgende bezoek aan Antalya weer te mogen verwelkomen in ons Grand Park Lara hotel.
Groeten,
Grand Park Lara Team
10/10 – Uitstekend
Djulia de
25 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Djulia de
4 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Mustafa
Reisde met familie
28 okt 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel. Personeel doen zeker hun best. Vind de hygiene wel een aandachtpuntje. Kamers werden niet goed schoongemaakt. Bedden wel ok. Maar de vloer en de badkamer werd niet goed schoongemaakt. Vind ook wel wat achterstallig onderhoud in de kamers.
Mustafa
8 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Grand Park Lara Team op 28 okt 2021
Geachte Mustafa,
Hartelijk dank voor het kiezen van Grand Park Lara hotel en natuurlijk voor uw kostbare tijd en hoge score om uw persoonlijke review te delen! Graag willen wij u melden dat wij ook voor onze tekortkomingen verbeteringen zullen aanbrengen. Uw mening wordt uiteraard gedeeld met het management.We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
8/10 – Goed
Elena
Reisde met familie
3 sep 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Customer Relationships Management By Corendon op 4 sep 2021
Dear Mrs. Elena,
Thanks for the scoring. We wait for you to our hotel again.
Sincerely,
Grand Park Lara Team
10/10 – Uitstekend
Ahmet, Rotterdam
Reisde met een groep
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hele mooie hotel alles was perfect mensen die daar werken waren heel aardig eten waren goed serive was goed schoone hotel 24:7 schoonmaak
Ahmet
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Customer Relationships Management By Corendon op 9 aug 2020
Beste Ahmet,
Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd.
Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Het Grand Park Lara Team
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
11 okt 2019
Positief: Personeel en service
veel te druk, lange rij aanschuiven om iets te nuttigen, bijna of geen plaats in de eetzaal, zelfde probleem 's avonds geen plaats als er iets te doen was.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Customer Relationships Management By Corendon op 14 okt 2019
Beste gast,
Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara.
En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen.
We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed! Baby en kinder faciliteiten volop aanwezig. 24u eten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Customer Relationship Management By Corendon op 11 mei 2019
Dank u voor uw positieve feedback!
We zijn erg blij dat u tevreden was met onze hulp en onze service.
De tevredenheid van onze gasten is de hoogste waarde voor Grand Park Lara en het is altijd een genoegen om te lezen dat we geslaagd zijn.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super service! Personeel was aardig en vriendelijk. Leuke activiteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Customer Relationship Management By Corendon op 29 apr 2019
Dear Guest ,
Thank You for your positive feedback.
We are very pleased that You were satisfied with our help and our service.
The satisfaction of our guests is the highest value for Grand Park Lara and it is always a pleasure to read that we have succeeded.
We will be happy to pass on Your compliments to the hotel management.
With respect,
The Team Of Grand Park Lara.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 apr 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Over het hele complex eten en drinken te krijgen, ook 24 uur lang. Kamer was oke. Restaurant aan de kleine kant voor hoog seizoen en de lounge binnen is ook aan de krappe kant.
Het personeel aan de bar mag vriendelijker zijn.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Customer Relationships Management By Corendon op 3 mei 2019
Beste gast,
Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd.
Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Het Grand Park Lara Team
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel te druk,hotel te vol .je moest net nog niet vechten om aan eten te komen,vreselijk niet normaal
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Customer Relationships Management By Corendon op 2 jan 2019
Beste Gast,
Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Antalya.
Wij zijn trots op de vriendelijke en efficiënte service in ons hotel en dit is de reden waarom we teleurgesteld zijn om te lezen dat uw ervaring niet binnen onze gewoonlijke standaard valt. We nemen de feedback van onze gasten zeer serieus waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team zodat we onze service blijven verbeteren.
Ook willen wij u eraan herinneren dat er een Guest Relations team aanwezig is waar u informatie of hulp kan vragen, uw mening of wens kan uiten zodat u ter plaatse geholpen wordt en u niet vertrekt met een naar gevoel.
Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel,
Met vriendelijke groeten,
Het Grand Park Lara Team
8/10 – Goed
Anja Bongers- van
20 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor een goede prijs
Wij gingen onze Nederlandse vrienden bezoeken en hebben een schitterende dag en nacht gehad. Mooi hotel vriendelijk personeel en heerlijk eten en drinken.
Hebben het prima naar de zin gehad
Anja Bongers- van
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Customer Relationship Management By Corendon op 25 mrt 2018
Beste Anja,
Bedankt voor de review. Wij zijn heel blij om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Wij hopen dat wij u zo spoedig mogelijk weer terug zien.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met goede prijs- kwaliteitverhouding
Eten is goed en lekker. Ruime keuze en sommige personeelsleden spreken een woordje Nederlands.
Helaas geen binnenzwembad en geen directe ligging aan strand.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Customer Relationships Management op 14 mrt 2018
Beste gast,
Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara.
En wat een motiverende reactie! Super om dit te mogen vernemen!
We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen,
Met vriendelijke groeten,
Het Grand Park Lara Team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig hotel
Top hotel met top service. Het enige wat ik persoonlijk wat jammer vond is dat er nog al weinig Turkse specialiteiten aanwezig waren. Maar voor de rest alles super!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Customer Relationship Management op 18 dec 2017
Beste Gast,
Wij zijn zeer verheugd het voorrecht genoten te hebben u in ons hotel te hebben mogen verwelkomen.
Wij hechten grote waarde aan de tevredenheid van onze gasten en waarderen het ten zeerste dat u uw ervaringen met met ons deelt. Het is een eer om uw aanmoedigende opmerkingen over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen.
Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw aanmoedigende opmerkingen te delen en kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!
Met vriendelijke groeten,
Het Grand Park Lara Team
10/10 – Uitstekend
Ufuk
9 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn leuk schoon hotel
Goed hotel, schoon, netjes en vriendelijk...
Ufuk
6 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Customer Relationship Management op 5 jan 2018
Beste Ufuk,
Wij zijn zeer verheugd het voorrecht genoten te hebben u in ons hotel te hebben mogen verwelkomen.
Wij hechten grote waarde aan de tevredenheid van onze gasten en waarderen het ten zeerste dat u uw ervaringen met met ons deelt. Het is een eer om uw aanmoedigende opmerkingen over ons hotel, ons personeel en onze diensten te mogen lezen.
Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw aanmoedigende opmerkingen te delen en kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!
Met vriendelijke groeten,
Het Grand Park Lara Team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super goed
Ik heb genoten van me vakantie
Eeten waar zeer goed
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Customer Relationship Management op 7 jan 2018
Beste Gast,
Wij danken u van harte voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om deze lovende review met ons te delen.
Gasttevredenheid wordt hoog in het vaandel gedragen in Grand Park Lara en daarom appreciëren wij ten zeerste uw opmerkingen. Wij zijn heel blij als team erin geslaagd te zijn u een heerlijke vakantie te hebben laten beleven in ons hotel.
Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u opnieuw te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groeten,
Het Grand Park Lara Team
8/10 – Goed
Houman
14 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Pros: excellent location, close to many shops, a bazaar and many restaurants, food was good (see cons also) with good selection, decent kids facilities, nice rooms, even though not on beach but free shuttle was provided to the beach from across the street
Cons: very unhelpful and unmotivated staff (emphasis on very), way too crowded, lots of food was being placed on the counter cold
Houman
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 17 mei 2024
Dear Houman,Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at our hotel. We are glad to hear that you enjoyed our facilities, environment, and food, and that you were able to have a good vacation overall.However, we are sorry to hear that you encountered some issues with the attitude of our staff. Please be assured that this is not reflective of our usual high standards of service, and we apologize for any inconvenience caused.We will be sure to address this with our hotel management ensure that they provide the courteous and friendly service that we expect from all of our team members.We appreciate your valuable feedback as it helps us to improve our service and guest experience.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back again in the future.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Serbeza
Reisde met familie
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff very nice and pleasant 😊😊
Serbeza
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 8 mei 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind comment! We are pleased that you had a nice vacation.We are looking forward to welcoming you back to Grand Park Lara Hotel in the near future.Best RegardsCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Sadia
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekt super sted
Sadia
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 8 mei 2024
Dear Sadia,The Corendon Hotels & Resorts Team wants to thank you for your excellent review. We are happy that you enjoyed your holidays with us and hope to welcome you soon again to our hotel.Best Regards
8/10 – Goed
Natoya
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I must say it is a beautiful hotel and affordable. It was my birthday and I had received a platter of fruits and wine to my room. Apart from that they didn’t offer anything else to make it remarkable.
Different places to go to relax and be alone. However, I didn’t like the fact there’s not a wide variety of dishes (especially meat wise). I struggle with that.
When I ask for an additional hour for late checkout Because my flight wasn’t until 9pm and pick was 6pm, I had to pay, Where most hotels I’ve been it’s free.
The ironing (pressing) clothes service is ridiculous because there’s no clothes iron provided. I paid £23 (€27) just to iron 3 items, ridiculous I just say.
Overall experience was good and I would visits again but ensure I’m fully equipped with steamer for clothes so forth.
Natoya
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 22 apr 2024
Dear Natoya,As hotel management, we appreciate the detailed feedback provided by our guests. We strive to maintain standards in line with many other hotels, with a standard check-out time of 12:00 p.m. However, we are pleased to accommodate requests for an additional hour (like 1 hour) based on availability, free of charge.For late check-out requests beyond this time, there is a nominal fee. Regarding our dining options, we offer a wide variety of dishes across various outlets, including both meat and vegetarian options. We regret any inconvenience caused by the ironing service; please note that laundry services, including ironing, are typically subject to an additional charge in many hotels.We are glad to hear that despite some shortcomings, the overall experience was positive. We look forward to welcoming you again, and we will take your feedback into account to ensure a more enjoyable stay in the future.Kind Regards
10/10 – Uitstekend
Vladimir
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is ok
Vladimir
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 22 apr 2024
Dear Guest,Thank you very much for your review of your stay in Grand Park Lara, it is highly appreciated.Our professional team is always happy to meet & exceed your expectations.We are glad that you had a wonderful holiday with us!Best Regards
10/10 – Uitstekend
Muhammad
Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay with kids, especially with all inclusive. It was an amazing experience. Toilet did not have toiletries which was originally mentioned on Expedia page which we arranged ourselves. There was no iron in the room or provided on loan so we had to arrange these things. Apart from that the stay was great and we enjoyed a lot. Will definitely book again if we can.
Muhammad
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 22 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking out time to share your feedback.We always appreciate feedback and were delighted to learn that you enjoyed your stay in our hotel.Guest satisfaction and maintaining a high level of service are our utmost priorities; It is always so pleasing when a guest takes the time to recognize exceptional service. We will share your review with our Grand Park Lara team, they will be amazed.We look forward to welcoming you back to our hotel on many more occasions.Best Regards
10/10 – Uitstekend
Grace Constance
Reisde met partner
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only negative was that we had a standard room without a balcony (and I really wanted a balcony)…
So many positives though… staff couldn’t do enough for guests, the hotel was incredibly clean and well organised, with lots to do on site. I travelled with my partner and it was great for us, but it would also be ideal for families with kids as they are so well catered for.
Usual niggle about those selfish guests who get up early to place towels on sun beds and then disappear for hours on end. So I guess what I’d like to see implemented is staff monitoring and removing towels if someone is away from the bed for more than 40 mins.
Drinks were great, although the cocktails could be improved… food was good, lots of variety to suit most palates.
I would definitely return if I visit Antalya region again.
Grace Constance
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 15 apr 2024
Dear Grace,We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback regarding your stay at Grand Park Lara.It's important to note that we are only able to provide guests with the room type they have booked. If guests express an interest in a bigger room category with balcony, we can certainly make an offer for an upgraded room, subject to availability and an extra fee. We extended this option to you as well.Our Grand Park Lara Team is ready to welcome you. We are looking forward to welcoming you again.Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
GHIDA
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GHIDA
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 15 apr 2024
Dear Guest,The Grand Park Lara team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
2/10 – Ontzettend slecht
Ugur ramazan
27 jan 2024
Ugur ramazan
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 7 feb 2024
Değerli Misafirimiz,otelimiz hakkında yapmış olduğunuz değerlendirme puanı için teşekkür ederiz.!Sizi tekrar Grand Park Lara ekibi olarak ağırlamaktan mutluluk duyarız!Saygılar,Corendon Hotels & Resorts
6/10 – Redelijk
Burhan
7 jan 2024
İdare eder
Geçen yılda gitmiştim konsept değişmiş mini bar bos içecekler bilinen marka degil 12 den sonra hersey ücretli ve barlarda plastik bardak veriliyor yemekler değişmiş iyi değil klima bozuk cıktı yarın yaptıralım dediler zorla oda değiştirdik
Burhan
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 7 feb 2024
Değerli Misafirimiz Burhan Bey,Değerli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.Misafirlerimizin olumlu ve olumsuz görüşleri, kendimizi geliştirmemiz açısından büyük önem taşımaktadır.Otelimizde uygulanan yaz ve kış konsepti dahilinde servis ve hizmetlerde değişkenlikler bulunmaktadır. Kış uygulamasında bulunan konseptimiz "her şey dahil" hizmetinde içecek servisimiz gece 00:00'a kadar verilmektedir. Minibar dolumunda sadece su ikram edilmektedir.Tüm rezervasyon siteleri ve broşürlerimizde yukarıda belirtilen bilgiler yer almaktadır.Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder sizi en yakın zaman da tekrar ağırlamayı dileriz.Saygılarımla,Corendon Hotels & Resorts
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was really poor we all were ill with sickness and diarrhoea bug and it ruined our Christmas
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Corporate Communications & Reputation Management op 29 dec 2023
Dear Guest,Thank you for choosing our hotel for your detailed review of your experience with us.On behalf of the hotel management, we are very saddened by the incidents that you experienced during your stay.We would like to inform you that your comments are investigated and evaluated. According to our group hotel standards we use the best quality and seasonal products in our food preparation to ensure a delightful dining experience for our guests. Hotel compliance with the legislation and the requirements of ISO 9001, ISO 22000, ISO 14001, and ISO 10002 for quality standardization. You informed our Restaurant staff about the eggplant salad and our cuisine team reported it to our food engineer, she took replicate samples and sent them to our corporate laboratory.You informed our Guest Relations team about your concerns and they immediately were ready to provide you medical care and offered you to go to the hospital. Unfortunately, you didn't accept it.We also would like to inform you that, there have been no cases or any claims recorded during your stay in the hotel. Replicate samples of the food products are kept for 72 hours which is mandatory for quality measurements. We are doing our best to take the necessary measures for the health, safety, and satisfaction of our guests.Kind Regards
10/10 – Uitstekend
Anita
Reisde met familie
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra hotell med god service dygnet runt.
Anita
Reactie van Burçak Tekin op 7 nov 2023
Dear Anita,The Corendon Hotels & Resorts Team wants to thank you for your excellent review. We are happy that you enjoyed your holidays with us and hope to welcome you soon again to our hotel.Best Regards Corporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Jane
6 nov 2023
Jane
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 8 nov 2023
Dear Guest,The Grand Park Lara team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Gillian
5 nov 2023
Gillian
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Burçak Tekin op 7 nov 2023
Dear Gillian,The Grand Parkr team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Walter
5 nov 2023
Positief: Voorzieningen
Sauber zuvorkommend sehr zufrieden
Walter
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 7 nov 2023
Lieber Walter,Wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Haus genießen können!Wir freuen uns darauf, Sie ein weiteres Mal im Grand Park Lara begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenCorporate Communication & Reputation ManagementCorendon Hotels & ResortsLieber Gast,Wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Haus genießen können!Wir freuen uns darauf, Sie ein weiteres Mal im Grand Park Lara begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenCorporate Communication & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
8/10 – Goed
Senada
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Empang könnten niemand deutsch
Senada
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 31 okt 2023
Liebe Senada,Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden und Ihr wertvolles Feedback mit uns geteilt haben.Ihre Anregungen haben wir gern aufgenommen und werden diese auch an die verantwortliche Abteilung weiterleiten!Wir hoffen Sie dennoch bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen, um Sie diesmal mit unserem Service überzeugen zu können und verbleiben mit freundlichen Grüßen,Corporate Communication & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Nathalie Michelle
Reisde met familie en kleine kinderen
30 okt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for holidays with children. There is a lot to do for them. Also 24/7 restaurant is nice, many shops and private beach. Overall very pleasant stay. Maybe the rooms could be a bit more clean, its not dirty though.
Nathalie Michelle
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 31 okt 2023
Dear Nathalie, Thank you very much for your kind comment! We are pleased that you had a nice vacation.We are looking forward to welcoming you back to Grand Park Lara Hotel in the near future.Best RegardsCorporate Communications & Reputation Management Corendon Hotels & Resorts
8/10 – Goed
Erika
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It started off rocky as I am a solo traveller and the room I got had a number of issues, but was remedied quickly and the rest of my experience was wonderful.
Erika
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 30 okt 2023
Dear Erika,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay at Grand Park Lara Hotel. We hope that you will stay with us several more times on your next vacation. Your kind comments about our service are highly appreciated. We will share your comments with our management. Our Grand Park Lara Team is ready to welcome you. We are looking forward to welcoming you again.Best RegardsCorporate Communications & Reputation Management
10/10 – Uitstekend
Eftimov
Reisde met familie
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches Personal, gutes Essen und gute Erholungsmöglichkeit.
Eftimov
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 23 okt 2023
Liebe Eftimov,Vielen lieben Dank für die tolle Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass wir Ihnen einen tollen Aufenthalt bescheren konnten.Dies ist uns eine Verpflichtung, den hohen Erwartungen unserer geschätzten Gäste gerecht zu werden. Es freut uns umso mehr, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen, ja sogar übertreffen können.Ihre Anregungen über Klimaanlage und Hygiene haben wir gern aufgenommen und werden diese auch an die verantwortliche Abteilung weiterleiten!Gerne teilen wir Ihr Lob mit unserem Grand Park Lara Team !Es wäre uns eine Freude Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.In der Zwischenzeit wünschen wir Ihnen einen angenehme Zeit und senden unsere lieben Grüße aus Lara!Mit freundlichen GrüssenCorendon Hotels & Resorts
8/10 – Goed
Alex
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's been pretty nice.
Alex
10 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 23 okt 2023
Dear Alex,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay at Grand Park Lara Hotel. We hope that you will stay with us several more times on your next vacation. Your kind comments about our service are highly appreciated. We will share your comments with our management. Our Grand Park Lara Team is ready to welcome you. We are looking forward to welcoming you again.Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Radica
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evenings
Radica
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 20 okt 2023
Dear Radica,The Grand Park Lara Team thanks you for your great and emotional review. We are happy that you and your family had a nice day in our hotel and we hope to see you soon again as our guests.Sending you lovely greetings from Corendon Hotels & Resorts.Kind RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Lina
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super ich empfehle 👌
Wir sind zu zweiten mal dort 🤗
Lina
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 19 okt 2023
Liebe Lina,vielen Dank für Ihre erneute Buchung und Ihr Vertrauen in das Grand Park Lara Hotel. Wir freuen uns sehr darüber, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genießen und uns weiterempfehlen. Wir werden sicherstellen, dass Ihr zweiter Besuch genauso großartig wird wie der erste!Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte, und wir freuen uns auf ein Wiedersehen im Grand Park Lara Hotel!Mit freundlichen GrüssenCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
8/10 – Goed
Cindy
14 okt 2023
Positief: Personeel en service
Ist ein schöner ort um ferien zu machen
Cindy
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 19 okt 2023
Liebe Cindy,vielen Dank für Ihre wunderbaren Worte und das positive Feedback zu unserem Grand Park Lara Hotel! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.ielen Dank für Ihre freundlichen Worte, und wir freuen uns auf ein Wiedersehen im Grand Park Lara Kemer Hotel!Mit freundlichen GrüssenCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
8/10 – Goed
Thomas
12 okt 2023
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Thomas
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 12 okt 2023
Dear Thomas,The Grand Park Lara Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
10/10 – Uitstekend
Tzahi Yitzhak
Reisde met familie
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tzahi Yitzhak
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Burçak Tekin op 9 okt 2023
Dear Tzahi Yitzhak,The Grand Park Lara Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts
2/10 – Ontzettend slecht
Ahmed
4 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No wifi in property
Ahmed
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Burçak Tekin op 7 sep 2023
Dear Ahmed,Thank you for taking the time to comment regarding your Grand Park Lara visit.We do value feedback from our customers as it is the only way we can truly improve our service.We would like to inform you that we are providing free access to Wi-Fi opportunities for our guests. Accessing problems, all our guests can visit our reception desk, where they can ask for information or help or share their opinions so that they leave our hotel satisfied.All feedbacks are valuable for improvement of guest satisfaction. Best RegardsCorporate Communications & Reputation Management
10/10 – Uitstekend
dekel
31 aug 2023
dekel
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Burçak Tekin op 4 sep 2023
Dear Dekel,The Grand Park Lara Team wants to thank you very much for your high scoring!We hope to welcome you soon again to Corendon Hotels & Resorts!Best RegardsCorporate Communications & Reputation ManagementCorendon Hotels & Resorts