Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access
Bij VIP Access-verblijven draait alles om kwaliteit en service. Deze verblijven krijgen keer op keer de beste boordelingen van onze gasten.
  • Verwacht een uitzonderlijke service
  • Extra besparingen en voordelen voor Expedia Rewards-leden

Kameropties

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Veelgestelde vragen

Is Liberty Hotels Lara - All Inclusive voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Liberty Hotels Lara - All Inclusive?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Liberty Hotels Lara - All Inclusive te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Liberty Hotels Lara - All Inclusive?

Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Liberty Hotels Lara - All Inclusive uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Liberty Hotels Lara - All Inclusive een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 900 per voertuig.

Biedt Liberty Hotels Lara - All Inclusive all-inclusive voordelen?

Ja, deze accommodatie is all-inclusive. Je kunt bij deze accommodatie windsurfen, kajakken, fietsen en nog veel meer.

Waar ligt Liberty Hotels Lara - All Inclusive?

Deze accommodatie in Lara ligt aan het strand, binnen 10 minuten lopen van Antalium Premium Mall en Aksu Belediyesi Halk Plajı. Ook Lara-strand en Red and White liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 381 van 661 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 58%
Gastenscore: 8 - Goed. 197 van 661 beoordelingen" "
" "8 - Goed 30%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 661 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 7%
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 661 beoordelingen" "
" "4 - Matig 3%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 661 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 2%

8,8/10

Netheid

8,9/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fatma

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zo aaardig personeel, een groot feest. Er is altijd wat te doen .
12 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel! All the staff at the restaurants/bars where TOP ! Super friendly, every day with a smile and hard work. The food was delicious, especially the pizza bar, and the pasta bar, very good! . We will come back, keep going the good work
8 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Leuk Hotel voor alle leeftijden. Er word van alles gedaan aan animatie, en ook heel leuk dat ze toch bij een all in, de drank aan tafel brengen. Strand en zeewater ook heel goed.
7 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Shumon, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meer dan wat wij hadden verwacht
Dankzij drie kinderen zaten wij in een duplex kamer die vrijwel groot daarnaast waren er ook 2 badkamers wat wel fijn is. Mijn vrienden met 2 kinderen kregen een normale kamer wat best wel klein was. Eten was erg uitgebreid en lekker. Veel keuzes. Bediening was ook erg goed en vriendelijk. Hotel gast service was ook goed en daarvoor hebben wij bij hem (Ramazan) alle tours geboekt wat goedkoper was dan bij anderen. Zwembad was groot en ook voor kinderen. Parachute vliegen vond ik te duur in een land als Turkije. Enige min punt is dat er weinig mensen zijn die Engels kunnen praten.
7 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

m, amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service
Slecht eten geen 5 sterren waard
Het eten van het hotel was slecht en ze gebruiken resten van vorige dag om andere dingen mee te maken. Heel smerig geen tweede keer voor mij. Verder was het personeel niet echt vriendelijk. Geen 5 sterren waard!
6 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

jan hendrik, alanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel,mooie zwembaden en aan het strand.
Goed hotel zeker een aanrader,veel zwembaden en zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Marjolein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ons tweede thuis
Voelt als thuis komen

4/10 – Matig

Bebeto, Roermond

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verwachtingen waren hoog, maar het viel tegen!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, maar geen 5*
Mooi hotel, mooie zwembaden. Goed eten! We hadden een mooie kamer, met zeezicht, kwaliteit van bed viel tegen. Schoon. Personeel spreekt niet goed Engels, bij de receptie hadden ze moeite te begrijpen wat je bedoelde. Al met al prima hotel, maar net geen 5* waardig vonden wij.