Çaglayan Mah 2050 Sk No 20 Barinaklar, Antalya, Antalya
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 66 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
16
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 66 beoordelingen" "
8 - Goed
22
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 66 beoordelingen" "
6 - Redelijk
16
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 66 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 66 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
5,2/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel vlak bij het Duden Park
we hebben het al aanbevolen aan familie en onze buren. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en niet te ver van het vliegveld
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekende kamer voor je geld.
Uistekende kamer voor je geld. Schoon, verzorgd, prima verblijf voor een of twee nachten.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Goede vriendelijke ontvangst, met duidelijke infor
Is het geld waardt vriendelijke , uiterst behulpzame mensen , en een uitstekend ontbijt met voldoende thee of koffie niet een grote kamer maar alles netjes en schoon , goed
onderhouden hotel.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Mubin
19 nov 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mubin
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Joerg
Reisde met partner
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisches Hotel im Bereich der Steilküste von Antalya. Zimmer klein aber sauber, für eine Nacht eine akzeptable Option. An der Küste pulsiert das Leben, 300m entfernt.
Joerg
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Teos Hotel op 21 okt 2023
Dear Guest,Thanks for sharing your valuable opinions with us. We will be very happy to host you at our hotel again.Best Regards,Teos Hotel
10/10 – Uitstekend
Berkant
1 sep 2023
Berkant
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Tatjana
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tatjana
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İşletme sahibi ve personeller çok ilgiliydi lara bölgesinde kalınabilecek en iyi butik otellerden biri
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Sevim
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice small clean inexpensive hotel. It has basic everything. We stayed here to be closeto Antalya airport. No pool or breakfast.
Sevim
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Mahdi
22 apr 2023
Mahdi
4 nachten verbleven in april 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Yusuf
9 mrt 2023
Yusuf
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Atakan
9 sep 2022
Atakan
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Osman
Reisde met familie
25 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Osman
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Viktorija
14 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viktorija
6 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Yasmina
Reisde met een groep
1 sep 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Il n’y a pas de petit déjeuner,
Yasmina
2 nachten verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
9 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
murat
31 dec 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
murat
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 aug 2020
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Murat
Zakenreiziger
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sessiz sakin
Küçük bir iş seyahati için güzel bir butik hoteldi temizlik ve sessizlik bakımından harika konforlu diyemem ama fiyat performans harika
Murat
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van cengiz narcın op 23 jul 2020
teşekkürler
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 jul 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbat
Uygun fiyatlı olması bakımından kalite beklentimizi düşük tutmuştuk ancak bu kadar berbat olmasını beklemiyorduk. İlk olarak "ne koparsak kar" mantığıyla yaklaştılar. 3 kişilik rezervasyon yapmış olmamıza rağmen "yanlış rezervasyon yapmışsınız" diyerek fark almaya çalıştılar. Yırtık delik çarşaflar, ortalamanın altında temizlik, fazlasıyla küçük oda ve 5 yaşından büyük insanın rahatça duş alamayacağı kadar dar duş kabini, içinden kir akan ve kendini bile soğutamayan klima. Mecbur bile kalsanız bir daha düşünün derim.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Cengiz Narçın op 23 jul 2020
Sn hanımefendi,
Öncelikle babanız ayrılırken otelimizi çok sevdiğini,çok beğendiğini belirterek ayrılmıştır.Size hizmet edenler otelin sahipleri olup otelcilik mezunu 2004 yılından beri otelcilik tecrübesi olan kişilerdir.Pandemi dolayısıyla kapalı kaldığı zamanda tüm otel tadilattan gecirilmiş,boyanmış,yenilenmiş ve dezenfekte edilmiştir.Kir diye fotorafını çekmiş olduğunuz şey eğer klimanın kapağını kaldırıp bakmış olsaydınız klimaların bakımdan geçtiğini temizlendiğini görecektiniz .kat görevlimiz 6 temmuzda iş başı yaptı tecrübesizliğinden kaynaklı yırtık çarşafı sermiş ve klimanın o bölümünü gözünden kaçırmış. Kabulümüzdür.Eğer bizimle bağlantı kursaydınız bu eksiklikleri de hemen giderirdik.
Siz önce bizi arayıp fiyat aldınız ve kesin rezervasyon yaptırdınız.Daha sonra sistemsel bir hatadan kaynaklı (ki aynı gün bu hata giderilmiştir) cuzi de olsa fiyat farkını tespit edip yapmış olduğunuz rezervasyonu iptal edip internet firması üzerinden rezervasyon yaptırdınız.Karlı bir iş yaptınız.3 kişi tek kişi fiyatı üzerinden otelimizde kaldınız.C/in yapılırken eşim size yalnızca sistemsel bir hata olduğunu söylüyor durumu izah ediyor para falan da istemiyor.Hiç bir zaman ne koparırsam kar diye bir tavrımız olmamıştır.Şükür yeterince var. Pandemiden dolayı zaten can çekişen sektörde,binlerce otel açılmamışken ,yüz binlerce çalışan işsiz gezerken bu ne ,otelini açabilenler de para kazanmak değil yalnızca ayakta kalmanın mücadelesini verirken , devletin yayınlamış olduğu 131 maddelik pandemi genelgesini yerine getirmeye çalışırken ve yazamadığım bir çok zorluklarla insan üstü gayret sarfederek süreci devam ettirirken ve tüm bunları siz misafirlerimizi yansıtmadan en iyi hizmeti almanızı sağlamaya çalışırken üzülerek belirtmek isterim ki yukarıda yazılmış olan yazı tarzı yazılar bizi en çok demorilize ediyor. Empati yapmanızı dilerim.Ortalamanın altı temizlik,ne koparırsam kar hele berbat gibi itamlarınızı kesinlikle kabul etmiyoruz.Mecbur değilsiniz ama bir daha düşünün derim.
6/10 – Redelijk
Farah
Zakenreiziger
4 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad Service
Just fur the money ...
Not having internet ....
Farah
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Liz, New Hampshire US
17 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
management with no apathy to my situation. A sudden lost of family member that i had no choice to cancel the reservation. They refused to refund the money, just a hundred fifty USD something, reason that i booked a room as non returnable. Who could expect the worse thing ever happened when your love one was departed without chance to say good bye. Very disappoint, action spoke volume of characteristic of a person.
Liz
7 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So dirty please don’t book in this hotel the bedroom and bathroom to smile the floor never clean
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
На пару ночей можно
Расположение отеля отличное. За 10 минут пешком на набережной. Прекрасный вид. Поблизости очень много разных ресторанов на любой вкус. До центра Лары можно также пешочком за несколько минут дойти. Завтрак был не очень богат, может из за того, что не сезон был. На чистоту в комнате не жалуюсь, а в ванной- настоящий ужас. Стены очень тонкие. Все что у соседа происходит слышно. В целом удовлетворительно.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Für 1 oder 2 Nächte okay. Betten sehr gut. Möbel alt. Tür zum Balkon nicht verschließbar. Bäder renovierungsbedürftig.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
gülcan
30 nov 2019
gülcan
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Sergei
15 nov 2019
Negatief: Comfort kamer
Не понравилось
Вода вытекала снизу душевой кабинки. Шел ремонт в смежной части здания, было шумно. Пляж очень далеко, там где скалы - пляжей нет вообще. Завтрак скромный, приносят на тарелке, но хуже то что курят на веранде прямо во время завтрака
Sergei
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Detaylı Değerlendirme
1. Çalışanlar sıcak ve nazikler
2. Odaların durumu bu fiyat bandında ki ortalamanın üstünde, sadece daha çok havalandırılmalılar
3. tuvalet ve duşlara el atılması gerekmekte (kaldığım odada ki duşa ince biri olarak zor sığdım)
4. odalarda tuvalet kağıdı veya içme suyu bulunmuyor check in sırasında receptiondan istemeyi unutmayın !!! (önce ki başka bir yorumda da belirtilmişti ben unuttum)
5. Standart kahvaltı yeterli
6. Otelin konumu merkezi sayılabilir. (hava alanına taksi ile 60 TRY mesafede) Otel tarafından başka bir ulaşım alternatifi sunulmuyor
Genel intiba olarak yeni bir işletme imajı yaratıyor, umarım daha iyiye giderler
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Carina
Reisde met familie
13 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very kind and friendly staff, good service what is most important for stating in Antalya. Clean room. Bathroom could be better.
Carina
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 sep 2019
Positief: Netheid
Konaklama anlamında olumsuz bir yorumum yok . fakat duş alma konusunda sıcak su akmıyordu . Su kendini ısıtmadı bile diyebilirim . Elimizi yıkarken kullanacağımız sabun dahi yoktu .
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Mohamed
8 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable étape.
Accueil disponibilité et propreté
Mohamed
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel personeli çok ilgiliydi
Tekrar kalmayı tercih ederim
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Bora
16 jul 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bora
5 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Ali
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yatagı cok sertti. ve bazası kırıktı. ayrıca oda cok kucuktu. fakat yer fiyat ve temizlik olarak gayet iyi.
Ali
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Enes Ertugrul
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enes Ertugrul
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein kleines, aber feines und vor allem junges Hotel mit einem überaus hilfsbereiten personal.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Dmitry
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dmitry
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lokasyon güzel fakat haftasonu çevredeki eğlence mekanları sebebiyle geceleri çok gürültülü oluyor ayrıca odaların ciddi şekilde elden geçmesi gerekli.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jan 2019
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Didem
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harika
Tertemiz ,konforlu,konumu çok otel.Guleryuzlu personeli var.Fiyat dengesini göz önünde bulundurursak süper.
Didem
10 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Baris
26 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sıcak su hizmeti hakkında
Tuvaletleri berbattı. Sıcak su azıcık akıyor yıkanmasınlar diye sanırım.
Baris
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Kseniya
5 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kseniya
7 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
sergio, köln
1 okt 2018
Positief: Personeel en service
zum nur schlafen reicht es !!
direkt an der hauptstrasse . 50 meter !
es fahren alle 5 min busse vorbei ! bis zum strand sind es 20 min mit bus / zum grossen einkaufzentrum(terracity) 5 min !
sergio
4 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Gutes Hotel für den Preis. Frühstück sehr gut
Klimaanlage leider technische probleme.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Tamay koray
20 jan 2018
Negatief: Netheid, personeel en service
Tamay koray
4 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
E.Yilmaz, Essen
15 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Befriedigend
E.Yilmaz
2 nachten verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
CEREN
14 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 gece kaldım Allah'tan 2. Gece kalmak zorunda kalmadık
CEREN
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Ali
19 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
4 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
burak ahmet
8 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service
İdare eder
Çift kişilik yatak özellikle belirtmemize rağmen , 2 tek kişilik yatak birleşik olan oda verildi ve başka oda olmadığı söylendi , o hariç temiz ve orta karar otel