Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, an IHG Hotel

3 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 178 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 206 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 455 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hilde, Wezemaal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, ruime kamers, lekker ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op de dag van mijn verjaardag een attentie op de kamer. Heel leuk. We zaten in de bar en plots kwam een vrouw een klacht tegen de receptioniste.Ze sprak heel luid en nogal hevig. Toen ze terug weg was kwam de receptioniste zich verontschuldigen en bood ze ons een drankje aan voor het ongemak. Heel attentvol. Misschien nog een negatief puntje. Er was geen toiletborstel aanwezig. Wel handig bij een bevuilde wc-pot.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 4 jan 2024
Dear Jan,Thank you for the fantastic 5-star rating! We're thrilled that you had a great experience with us. Your support means a lot, and we hope to welcome you back soon!Kind regards, Maya AdriaensensGeneral Manager

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader voor een kort verblijf in Mechelen
Uitstekende ligging, supervriendelijke ontvangst, goed uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 6 dec 2023
Dag Marie,Zo fijn om te lezen dat je ons hotel zou aanraden aan anderen. We zijn zeer tevreden dat je verblijf zodanig naar wens was. Het doet ons plezier dat je hebt genoten van ons uitgebreide ontbijt. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo aangenaam verblijf. Met vriendelijke groeten, Maya AdriaensensGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

J.O.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Alles prima, maar best wel warm binnen en te weinig tafels voor ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat het ontbijt niet werd aangevuld, op is op blijkbaar.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 3 nov 2023
Dag Ann,Bedankt om ons een review achter te laten. Het ontbijt is van 06h30 tot 10u00h. Het ontbijt wordt regelmatig aangevuld zodat elke gast kan benuttigen waar hij zin in heeft. We hopen dat uw verblijf verder naar wens was en dat u bij uw volgend verblijf in Mechelen opnieuw voor Holiday Inn Express kiest.Met gastvrije groeten, Maya Adriaensens - General Manager

8/10 – Goed

Yves

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 11 okt 2023
Dear Yves,Thank you for taking the time to leave us a rating. I hope you had a wonderful stay with us. We hope to see you again soon.Kind regards, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Rudy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppi
Het was zeer gezellig en personeel super vriendelijk en behulpzaam een aanrader als je in mechelen wil overnachten .
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dag RudY,Wow wat een schitterende score! Het is fantastisch om te lezen dat u ons hotel zou aanraden aan anderen, dat is het mooiste compliment dat we van onze gasten kunnen krijgen. Ik hoop u snel terug te zien.Met vriendelijke groeten, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Bartholomeus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij centrum.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dag Bartholomeus,Fijn om te lezen dat u genoten heeft van de centrale locatie van Holiday Inn Express Mechelen. Ik hoop dat u snel nog eens bij ons verbijft.Met gastvrije groeten, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Jos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omwille van de deur naar de aansluitende kamer, was er wel geluid van een gast die meerdere uren luidruchtig aan het bellen was tot 22u
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dag Jos,Dankjewel voor de mooie score en om ons een review achter te laten. Als u bij uw volgend verblijf een dergelijk probleem voorhebt, mag u altijd de receptie contacteren. Wij zullen een gepaste oplossing zoeken. Tot snel!Met vriendelijke groeten, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dear Paul,Thank you for this amazing score! We're happy you were satisfied about your stay with us. We hope to welcome you again sometime in the future.Kind regards, Maya Adriaensens - General Manager

8/10 – Goed

Eveline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 9 nov 2023
Dear Eveline,Thank you for leaving us a rating. I would love to hear your feedback. Feel free to let me know what improvements we can make. I look forward to hearing from you.Kind regards, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dear Martin,Thank you for this amazing score! We're happy you were satisfied about your stay with us. We hope to welcome you again sometime in the future.Kind regards, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Irene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel op een mooie locatie. Het personeel was erg vriendelijk
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dag Irene,Dankjewel voor de mooie score. Fijn dat u genoten heeft van de locatie en je interacties met onze teamleden. Ik hoop je snel terug te zien in ons hotel! Met gastvrije groeten, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Stijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijk receptionistes goed onbijt en alles lekker fris en schoon perfect verblijf !!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dag Stijn,Dankjewel voor de schitterende score en het mooie compliment naar onze teamleden toe. Het is fantastisch om te lezen dat je je verblijf als perfect omschrijft. Vertel zeker je familie en vrienden over je ervaring bij ons. We hopen ze allemaal te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Ronald

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dear Ronald,Thank you for taking the time to leave us a rating. I hope you had a wonderful stay with us. We hope to see you again soon.Kind regards, Maya Adriaensens - General Manager

10/10 – Uitstekend

Bert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dag Bert,Wauw je beloonde je verblijf met een 5/5! Wat fijn om te lezen dat je een heel positieve ervaring bij ons hebt gehad. Ik kijk er naar uit je terug te mogen verwelkomen.Met gastvrije groeten, Maya Adriaensens - General Manager

8/10 – Goed

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op loopafstand van de gezellige grote markt. Ontbijt was erg uitgebreid.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 21 sep 2023
Dag Bianca,Fijn om te lezen dat je genoten hebt van ons ontbijtbuffet en de centrale ligging van Holiday Inn Express Mechelen. Tot snel!Met gastvrije groeten, Maya Adriaensens - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Maya Adriaensens op 20 mrt 2023
Dear Guest,Thank you for leaving us a rating. I hope you choose to stay with us again on your next stay in Mechelen.Kind regards, Maya Adriaensens, General Manager

8/10 – Goed

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Maya Adriaensens op 24 nov 2022
Dear Ann,Thank you for leaving us a rating. See you soon!Kind regards, Maya Adriaensens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Frederik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ingerichte en aangeklede ruimtes. Prettig om te verblijven. Hotelkamer smaakvol, mooie badkamer met prettige blauwe nachtverlichting.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Maya Adriaensens op 6 dec 2023
Dag Frederik,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw weekend met ons te delen. We zijn erg blij dat u onze kamers top vond. Uw feedback is van onschatbare waarde om ons te helpen verbeteringen aan te brengen. Ik kijk er naar uit u terug te verwelkomen!Met gastvrije groeten, Maya AdriaensensGeneral Manager

6/10 – Redelijk

Nicole

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
prima locatie, redelijk kleine kamers en krappe badkamer. Op de 4 de verdieping staat de hele nacht en dag en pomp te draaien. Nauwelijks geslapen, teveel lawaai.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Maya Adriaensens op 16 nov 2022
Beste Nicole,Oei, jammer dat je verblijf bij ons niet aan je wensen voldeed. We gaan het technische team een kijkje laten nemen naar de pomp waar u naar verwijst. Wanneer u dit in de toekomst merkt, mag u dit altijd aan een teammember melden. We zullen dan ons best doen om het probleem nog tijdens uw verblijf op te lossen, zodat we u de best mogelijke ervaring kunnen bieden.Met vriendelijke groeten, Maya Adriaensens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Carine

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Maya Adriaensens op 16 nov 2022
Dear Carine,Thank you so much for giving us the maximum score! I'm overjoyed you loved your stay with us. We look forward to welcoming you again in the future.Kind regards, Maya Adriaensens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Leon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Maya Adriaensens op 4 sep 2022
Beste Leon,Bedankt voor deze maximum score! We zijn dolgelukkig dat je verblijf top was.Tot een volgende keer.Met gastvrije groeten, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

Christian

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Siilke

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jeanne

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Kristin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanpassingen voor rolstoelgebruiker zijn ok. Lekker ontbijt,vriendelijk en hulpvaardig personeel. We keren terug
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van General manager op 7 jun 2022
Beste Kristin, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring van uw verblijf bij ons. Het is een waar genoegen te horen dat u een uitstekend verblijf bij ons heeft gehad. We zouden het fijn vinden u weer te zien. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Viola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en dichtbij centrum.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Maya, General Manager op 10 mei 2022
Beste Viola, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u het zo naar uw zin had bij ons en dat u heeft genoten van onze service en gastvrijheid! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

Werner

3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Vanessa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie stad en ontbijt Spijtig geen koelkast op de kamer dus mijn drinken was altijd warm
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Maya, General Manager op 14 mrt 2022
Beste Vanessa, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we u van dienst konden zijn met ons lekker ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel. Bij Holiday Inn Express zijn er inderdaad geen koelkasten op de kamer. Wij houden met plezier goederen koel voor u aan de receptie. Met vriendelijke groeten. Maya, General Manager

8/10 – Goed

Heleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Maya, General Manager op 11 mrt 2022
Beste Heleen, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het doet ons veel plezier dat uw verblijf geheel en al naar naar wens was. Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw. Hartelijke groet, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

CM

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel midden in centrum, een aanrader!
De ontvangst was supervriendelijk en attent met leuke ideeen om in Mechelen te doen. Ook waren onze kamers al klaar. We kregen gerenoveerde kamers die helemaal aan onze wensen voldeden. Goede bedden, mooie badkamer en mogelijkheid om thee/koffie te zetten. Ook de kamermeisjes waren heel vriendelijk. Het ontbijt was netjes verzorgd en zeer uitgebreid. We hebben genoten en komen zeker terug.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Maya, General Manager op 11 mrt 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw aardige woorden. Wat is het fijn om zulke mooie woorden in ontvangst te mogen nemen met betrekking tot de vriendelijkheid en de gastvrijheid van onze medewerkers. Het doet ons ook veel plezier dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons en dat ons rijkelijk gevulde ontbijt hiertoe kon bijdragen. Met vriendelijke groet, Maya, General Manager

8/10 – Goed

I.A.A. Van der

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Om je spullen kwijt te raken was het een beetje aan de krappe kant. Het personeel aan de balie was heel behulpzaam. Het ontbijt was uitstekend!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Maya, General Manager op 4 feb 2022
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback! Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met ons lekker ontbijt en uw kamer. Graag verwelkomen we u opnieuw bij een volgend bezoek aan Mechelen Vriendelijke groeten, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Maya, General Manager op 24 jan 2022
Beste Christine, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat we u een positieve ervaring hebben gegeven. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijk en behulpzaam personeel
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Maya, General Manager op 2 jan 2022
Beste Martin, Hartelijk dank voor deze fijne woorden. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Mechelen en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Maya, General Manager

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Maya, General Manager op 4 mrt 2022
Dag Edwin, Bedankt voor de hoge score die u gaf aan ons hotel. Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit. Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens! Maya, General Manager

6/10 – Redelijk

Guy

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Maya, General Manager op 22 nov 2021
Beste Guy, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zouden graag weten hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. We horen graag uw feedback. Graag tot snel! Met vriendelijke groeten, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Rustig hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt. Goed bed.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Maya, General Manager op 15 nov 2021
Beste Patrick, We vinden het fantastisch om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Het doet ons plezier dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over de netheid van de kamer. Wat fijn dat u heeft genoten van een goede nachtrust in onze bedden. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Maya, General Manager

6/10 – Redelijk

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Maya, General Manager op 14 okt 2021
Beste Eddy, Hartelijk dank voor uw feedback. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Maya, General Manager

8/10 – Goed

Christ van den

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hier een prettig verblijf gehad, goede centrale ligging, vriendelijk personeel, goede kamers
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Maya, General Manager op 11 okt 2021
Beste Christ, Wij danken u hartelijk voor uw positieve feedback. Het verheugt ons dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Ons team dankt u voor het compliment. Met vriendelijke groeten, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

FRANCIS

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Maya, General Manager op 13 dec 2021
Beste Francis, Bedankt voor uw review en hoge score. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

Eddy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijke ontvangst. Kamers waren zeer proper. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt was prima. Uitstekende uitvalsbasis om Mechelen te ontdekken
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Maya, General Manager op 30 aug 2021
Beste Eddy, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Het doet ons veel plezier dat u onze vriendelijke service waardeerde. Fijn dat onze gunstige ligging, het uitgebreid ontbijt en de netheid van uw kamer pluspunten voor u betekenden. We hopen dat u ook van een goede nachtrust en van Mechelen heeft genoten! Met vriendelijke groet, Maya, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elke dag een lekker ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Echt een dikke pluim aan het personeel. 1 keer werden we wel gevraagd de kamer te verlaten rond 9u zodat ze konden poetsen. Kleerkast zou goed zijn en de kamers zijn een beetje klein voor met 4 personen
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Maya, General Manager op 23 aug 2021
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam ons te beoordelen. Het doet ons plezier dat u heeft genoten van onze gastvrije service! Jammer dat u uw kamer echter wat aan de kleine kant vond. Bij uw volgende bezoek helpen we u graag met het vinden van een grotere kamer. In de toekomst staan we graag opnieuw voor jullie klaar. Vriendelijke groeten, Maya, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aangename plaats om te verblijven in het centrum van Mechelen. Fietsvriendelijk. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit zeer goed!
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Maya, General Manager op 17 aug 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Mechelen en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment. Hartelijke groet, Maya, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede en ruime accommodatie.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Maya, General Manager op 10 aug 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw aardige woorden. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Maya, General Manager

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prijs-kwaliteit ok
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Maya, General Manager op 25 jul 2021
Beste Luc, Hartelijk dank voor uw fijne review! Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden was over uw verblijf en onze prijs-kwaliteitsverhouding. Met vriendelijke groeten, Maya, General Manager

8/10 – Goed

Lucien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Reception op 14 jun 2021
Thank you very much for your positive review.

10/10 – Uitstekend

connie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Maya op 25 mei 2021
Beste Connie, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was. Nogmaals bedankt ! Hopelijk tot ziens, Maya

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Kamer niet goed schoongemaakt! Halfvol waterflesje, papiertjes onder het bed. En ook: air-conditioning maakt veel lawaai.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Maya Adriaensens, General Manager op 1 mrt 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback, we appreciëren dit ten zeerste. Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons enorm dat u zo ontevreden was over de hygiëne van ons hotel, dit is nochtans absoluut niet onze standaard. Aarzelt u dan ook niet om dit nog tijdens uw verblijf te melden aan onze receptie, zij hadden u graag een oplossing geboden. Verder hebben we dit intern doorgegeven en ons onderhoudsteam zal dan ook actie ondernemen. Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Maya Adriaensens, General Manager