Ingang accommodatie

Beoordelingen van Hotel Rubens - Grote Markt

4 out of 5
Hotel Rubens - Grote Markt
Oude Beurs 29, Antwerp

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 335 van 507 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 507 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 507 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 507 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 507 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Didier, Roosdaal

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was goed, alles was aanwezig, vers en lekker. Kamers waren ruim en lichtrijk, bed was comfortabel. Locatie is top, pal in het centrum. Qua netheid en lawaai wel een paar aanmerkingen: -Koffie-pads zouden toch uit het toestel mogen worden verwijderd bij aankomst nieuwe gasten; - Stilstaand water in de waterkoker hoort ook geledigd te worden; - Spiegels in kamer en badkamer waren nog met vegen besmeurd, dat kan netter. - Wij kregen een kamer op de eerste verdieping, aan de straatkant en deze zijn echt lamentabel geïsoleerd. Zowel naar de straat als naar de ander kamers toe. 's Nachts veel lawaai in de straat (roepende en zingende feestvierders), auto's die door de smalle straat komen hoor je zéér goed door de slechte isolatie. - Qua accessoires in de badkamer (geen showercap, watjes, zeep om je handen te wassen, etc...) ook wel wat ondermaats. Voor een kostprijs van om en bij de €550,00 (2 nachten) zou dit wel beter mogen zijn.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 20 apr 2024
Beste Didier,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.Het doet ons goed te horen dat u heeft genoten van het ontbijt en onze ruime, lichte kamers, evenals de comfortabele bedden en onze centrale locatie.We betreuren echter dat uw verblijf op enkele punten niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wat betreft de netheid van de koffie-pads en de waterkoker, nemen wij uw opmerkingen ter harte en zullen wij onze procedures herzien om te zorgen dat dergelijke onvolkomenheden niet voorkomen. Voor de spiegels die niet naar wens waren, onze excuses; we streven naar een onberispelijke staat van onze kamers en zullen dit aankaarten bij onze huishoudelijke dienst. Wat de geluidsoverlast betreft, zijn onze Deluxe kamers aan de achterkant rustiger en wij adviseren deze voor een volgend verblijf om u een stillere ervaring te bieden. Ook willen we graag vermelden dat al onze ramen dubbelglas hebben voor een betere geluidsisolatie. Tot slot betreuren we dat de badkameraccessoires niet volledig naar wens waren, wij bieden standaard een selectie van essentiële voorzieningen en staan altijd klaar om op verzoek aanvullende items te verstrekken.Uw feedback over de prijs-kwaliteitverhouding nemen we mee in onze continue inspanningen om de ervaring van onze gasten te verbeteren. Wij streven ernaar uitstekende service en comfort te bieden tegen een eerlijke prijs.Het was een plezier u te mogen ontvangen en graag tot een volgende keer.Met vriendelijke groet,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ann

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlak in het centrum en toch heel rustig. Aanrader!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect voor weekendje weg
Perfecte lokatie. Restaurant tegenover. Goed ondethouden en ruime kamers
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Martijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel. Room was great, breakfast was good and the people very friendly. Sidenote: the small restaurant across the street is also really nice! We only found out the day we left but had a great lunch before we headed home.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 27 jan 2024
Dear Martijn,Thank you for this kind review.It's wonderful to hear that you found the room to your liking and enjoyed the breakfast offerings. We're also glad to know our team's friendliness contributed positively to your stay. It's great that you discovered a nice place to dine across the street and had a pleasant lunch before your departure.We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. Best wishes,Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Ruben

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 9 jan 2024
Beste Ruben,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marcus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 7 jan 2024
Beste Marcus,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons.Gelukkig nieuwjaar en graag tot een volgende keer.Met vriendelijke groeten,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een schoon, mooi hotel in het centrum, met vriendelijk personeel! We hebben een erg fijn verblijf gehad.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 29 dec 2023
Beste Robert,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het doet ons goed te horen dat u de netheid van onze hotelkamers waardeert. We zijn ook blij te vernemen dat de staat van het hotel aan uw verwachtingen voldeed en dat onze service positief bijdroeg aan uw verblijf. De kwaliteit en het comfort van onze kamerfaciliteiten zijn voor ons van groot belang, en het is fijn dat u dit als uitstekend heeft ervaren.Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw.Met vriendelijke groeten,Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Marinus van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eén nacht geslapen en zeer tevreden over de gastvrijheid en service. Kamer was ruim en hotel ligt echt vlak achter de Grote Markt. Bezienswaardigheden, leuke bars en goede restaurants op loopafstand.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 24 dec 2023
Beste Marinus,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons te horen dat de gastvrijheid en service aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn blij dat u de ruimte van onze kamers en onze gunstige ligging vlak achter de Grote Markt waardeert, ideaal voor het verkennen van lokale bezienswaardigheden en het genieten van nabijgelegen bars en restaurants. Het is fijn dat u de nabijheid van attracties en eetgelegenheden op prijs stelt, aangezien ons hotel zich bevindt in de historische binnenstad, op loopafstand van vele hoogtepunten.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toplocatie en zeer vriendelijk.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 20 dec 2023
Beste Jerry,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze nette kamers en gunstige ligging.Fijn om te lezen dat u de gastvrijheid van onze medewerkers heeft gewaardeerd.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lesley

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 20 dec 2023
Beste Lesley,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Joyce

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Fijn verblijf gehad. Ik raad dit hotel zeker aan!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 23 okt 2023
Beste Joyce,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.We zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en ons hotel aanbeveelt. Ons team streeft ernaar om onze gasten een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en het is fijn om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.Graag tot een volgende keer!

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Prachtig hotel op loopafstand van historisch centrum. Mooie kamers en goede service. Heerlijk ontbijtbuffet!!!! We komen graag nog een keer terug
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 10 okt 2023
Beste Angela,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze mooie kamers en goede service. Het is fijn om te weten dat u ons heerlijke ontbijtbuffet heeft gewaardeerd. Onze locatie op loopafstand van het historisch centrum is inderdaad een groot pluspunt voor onze gasten.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Anika

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 24 okt 2023
Dear Anika,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Purley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 17 aug 2023
Beste gast,Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Robert, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
I would take a look at the lobby. Put some flowers on the counter for example. There is no happy vibe in the lobby.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 11 jul 2023
Dear Robert,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us overall and we acknowledge your suggestion regarding the lobby. We are always looking for ways to improve our guests' experience, and your input is valuable to us.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience.Kind regards,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Michiel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Zeer vriendelijk personeel. Heel lekker ontbijt. Perfect gelegen. Absolute aanrader!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 18 jan 2024
Beste Michiel,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.We zijn blij te horen dat u ons personeel zeer vriendelijk vond en dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijt. Het doet ons goed te weten dat u onze locatie perfect vond en dat u ons hotel aanbeveelt.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

wilhelmina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super aardig personeel , heel goed ruim ontbijt, centraal gelegen alles te voet bereikbaar
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 9 mei 2023
Beste Wilhelmina,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het doet ons plezier dat u heeft genoten van uw verblijf en dat de hygiëne van de kamer aan uw verwachtingen voldeed. Leuk dat u onze centrale ligging als een pluspunt heeft ervaren.Wat fijn dat het ontbijt in de smaak viel!We zien jullie graag weer eens terug.Didier Boehlen, General Manager

4/10 – Matig

Cleon

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 15 apr 2023
Dag Cleon,Bedankt voor uw beoordeling.We vinden het spijtig dat we u geen aangenaam verblijf hebben kunnen bieden.We willen zeer graag de redenen voor uw ontevredenheid kennen.Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Vriendelijke groet,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Godelieve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 7 dec 2022
Beste gast,Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was.Nogmaals bedankt !Met hartelijke groet,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een geweldig hotel. Heel modern en alles is keurig netjes..
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 22 sep 2022
Dag Cornelis,Bedankt voor de mooie score die u gaf aan ons hotel.Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u hierbij helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel. Ons team dankt u voor het compliment.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Philip

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 12 dec 2022
Beste Philip,Wat een leuke beoordeling! Hartelijk dank hiervoor.Het doet ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf.Nogmaals bedankt !Met vriendelijke groet,Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Romy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziet er erg mooi uit. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 6 mei 2022
Beste Romy Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Wat fijn dat de netheid van de kamer naar wens was en dat jullie de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhalen. We hopen dat jullie met plezier terugblikken op jullie verblijf bij ons. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kjell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 10 mrt 2022
Beste Kjell, Zeer vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was. Nog eens hartelijk bedankt ! Prettige dag, Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Berend

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastische ligging. Modern ingericht. Schoon
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 18 jan 2022
Beste Berend, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Fijn om te lezen dat onze netheid aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat u ook van een goede nachtrust genoten heeft. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

J.A.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
erg centraal gelegen, goed bed en uitgebreid ontbijt
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 12 jan 2022
Beste gast, Bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons veel plezier dat uw verblijf in ons hotel helemaal naar wens was. Daar doen we het voor! Vriendelijke groeten en een gelukkig 2022 gewenst, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel, voor een leuke citytrip in Antwerpen !
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 17 jan 2022
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Ons team staat alvast klaar om u nogmaals te ontvangen bij uw volgende citytrip in Antwerpen! We wensen u een heel gelukkig en voorspoedig 2022. Vriendelijke groet, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Louise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 21 dec 2021
Beste Louise, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Prettig te vernemen dat uw verblijf naar tevredenheid was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten! Met vriendelijke groeten en fijne feestdagen, Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Petra van

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 21 dec 2021
Beste Petra, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad. Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen. Met vriendelijke groet, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 13 dec 2021
Beste gast Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling. Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Nogmaals bedankt ! Hopelijk tot ziens, Didier Boehlen, General Manager

6/10 – Redelijk

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service
Ideaal voor city trip
De kamer kwam niet overeen met de beschrijving en ligging, ligging hoteltov centrum uitstekend
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 13 dec 2021
Beste Jeroen, Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling. Wat fijn dat u onze ligging nabij het centrum als een pluspunt opgeeft. We vinden het echter jammer dat u minder tevreden was over de kamer. We hebben verschillende types kamers, dit kan altijd gespecificeerd worden bij de boeking. Hopelijk heeft u verder wel genoten van uw verblijf bij ons en mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

M.A.Tellier

Uitstekend
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 4 dec 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Hartelijke groet, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Geweldig verblijf! De kamers zijn erg mooi, net en comfortabel en het ontbijt was erg goed. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is perfect gelegen.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 1 dec 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het doet ons veel plezier dat we met onze nette kamers, vriendelijke medewerkers en smakelijk ontbijt hebben kunnen bijdragen aan een geslaagd verblijf. We staan in de toekomst graag opnieuw voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Herman Frederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 8 nov 2021
Beste Herman, Wat een leuke beoordeling ! Hartelijk dank hiervoor. Het ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Hartelijke groet, Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Christiaan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Rubens is een prachtig hotel, zeer mooie kamers en een uitgebreid ontbijt. Ze stonden altijd klaar bij eventuele vragen. Ook is het hotel centraal gelegen zodat je snel na enkele minuten wandelen al op de grote markt bent voor een van de talloze cafés en restaurants. Al hebben wij wel opgemerkt dat de netheid nog net iets beter kon (spinnenwebben in sommige hoeken van de kamer, vlekken op de lakens..)
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 13 sep 2021
Beste Christiaan, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te lezen dat jullie tevreden waren met jullie verblijf bij ons. Jammer dat jullie tekortkomingen hebben ondervonden met betrekking tot de hygiëne. We zullen dit met ons schoonmaakpersoneel in de toekomst beter opvolgen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Hopelijk hebben jullie verder van een goede nachtrust genoten! Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf weekendje Antwerpen
Het verblijf was zeer aangenaam! Vriendelijk personeel,mooie kamers,lekker ontbijt.Ligt in het centrum wat ideaal is vinden wij persoonlijk.Een aanrader!
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 24 aug 2021
Beste Nele, Heel erg bedankt voor deze perfecte score! De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 23 aug 2021
Beste Sven, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat uw verblijf geslaagd was. Met hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goede ligging, vriendelijk personeel, nette kamers en uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 17 aug 2021
Beste Paul, Hartelijk dank voor uw perfecte score! Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Dat horen we graag. Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw. Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and lovely hotel
Super nice little hotel in a quiet street right in the center. Our room was facing the street but was still quiet. Very spacious for a standard room. The bed was very comfortable. Breakfast was nice too, and the service was friendly and helpful.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 27 jul 2021
Dear Guest, Thank you so much for this feedback. We are glad we were able to cater to all your needs and expectations. We look forward to welcoming you back on another occasion. Best wishes, Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Rustig gelegen - ontbijt is zeer verzorgd- kamer was niet zo proper ( stof - sanitair niet fris) - personeel zeer behulpzaam en correct. De bar mocht ietsje meer uitgebouwd zijn ( soort lounge zou gezellig zijn ).
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 30 jun 2021
Beste gast, Bedankt voor uw review, Fijn dat onze ligging en het ontbijt naar uw verwachtingen waren. Jammer dat de kamer niet zo proper was. Dit is zeker niet onze standaard en we zullen dit dan ook met ons schoonmaakteam bespreken om dit in de toekomst te kunnen vermijden. We nemen uw opmerking over de bar mee. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

geraldine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pal in het centrum
Perfect gelegen
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 19 apr 2021
Beste Geraldine, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat onze centrale ligging u kon bekoren en dat u van een aangenaam verblijf heeft genoten. Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader!
Leuk hotel, mooie kamers. Perfecte ligging.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 4 apr 2021
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u ons als een aanrader aanbeveelt, bedankt hiervoor! Graag verwelkomen we u bij een volgend bezoek aan Antwerpen opnieuw. Met warme groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 13 okt 2020
Beste Tom, Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was. Nog eens hartelijk bedankt ! Met vriendelijke groet, Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

M, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel op prachtige ligging. Mag wel een prullenbakje in t toilet en wc papier 1 laags, beetje skeer voor de prijs van de kamer. Ook vond ik het raar dat toen wij bij het ophalen van de koffers nadat we twee nachten verbleven hadden ik niet even naar de wc kon en er ook nul meedenkendheid van de balie medewerker kwam. Gewoon nee en zoek t maar uit. Slecht
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 27 jul 2020
Beste Gast, Onze excuses voor het ongemak die u ervaren heeft aan de receptie, dit is zeker niet onze standaard. We hebben op basis van uw feedback dan ook beslist om een oplossing voor het toilet te vinden binnen de Corona maatregelen die de overheid ons oplegt. Vanaf heden kunnen we onze gasten dus gewoon naar het toilet gaan nadat ze zijn uitgecheckt We zullen ook uw suggestie over het toiletpapier en prullenbakje nakijken. Hopelijk kon onze gunstige ligging en de sfeer van ons hotel de tekortkomingen die u heeft ondervonden enigszins goedmaken en mogen we u binnenkort evengoed opnieuw verwelkomen. Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Loek, Haarlem

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie. Mooi hotel. Mooie, schone kamers! Vriendelijk personeel! Privé parking beschikbaar.
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 20 jul 2020
Beste Loek, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Prettig te vernemen dat u een geslaagd verblijf heeft gehad. Bedankt voor alle complimenten, we delen ze met het team. Bij een volgend bezoek aan Antwerpen verwelkomen we u graag opnieuw! Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor weekendje Antwerpen
Mooi hotel, kamer was zeer rustig. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 12 feb 2020
Beste gast, Bedankt voor de goede rating! We zijn verheugd te lezen dat u een prima en rustig verblijf bij ons heeft gehad en dat u genoten heeft van onze goede service en ons uitgebreide ontbijtbuffet. Bedankt voor uw aanbeveling. Bij een volgend bezoek aan Antwerpen zijn we u graag weer van dienst. Met vriendelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf midden in de stad
Fijne kamer, zeer rustig midden in de stad. Kamer aan tuin kant. Ontbijt prima
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 1 feb 2020
Beste Lon, Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie. Wat fijn dat we deze perfecte score mogen ontvangen! Het doet ons erg plezier dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de rustige omgeving en het lekkere ontbijt. Met de beste groeten uit Antwerpen, en graag tot een volgende keer! Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klasse in hartje Atwerpen
Comfortabele smaakvol ingerichte kamer, lekker en uigebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 29 jan 2020
Beste Kris, Hartelijk dank voor de hoge tevredenheidsscore die u ons toebedeelt. Fijn dat het ontbijt heeft gesmaakt en dat u heeft kunnen genieten van onze ligging. We verwelkomen u graag bij een volgend bezoek. Hartelijke groeten, Didier Boehlen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale ligging , prachtig pand en mooie kamers. Ietwat afstandelijke houding van personeel
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 27 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Fijn dat we u van dienst konden zijn met ons prachtig pand, onze centrale ligging en het comfort van onze mooie kamers. We vinden het jammer dat u de professionele houding van onze medewerkers als afstandelijk heeft ervaren. We zullen dit dan ook intern bespreken om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groeten uit Antwerpen en graag tot een volgende keer, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 27 jan 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel Dergelijke positieve feedback van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Nog eens hartelijk bedankt ! Met vriendelijke groet, Didier Boehlen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Annie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Didier Boehlen, General Manager op 12 jan 2020
Beste Annie, Bedankt voor deze perfecte score! De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Met warme groeten, Didier Boehlen, General Manager