Exterieur

Beoordelingen van ibis Sint Niklaas Centrum

3 out of 5
ibis Sint Niklaas Centrum
Hemelaertstraat 2, Sint-Niklaas

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 82 van 262 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 144 van 262 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 262 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 262 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 262 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Shana De Cock, Operations Manager op 8 apr 2024
Beste Anja,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Met warme groeten,Shana De Cock, Operations Manager

4/10 – Matig

Dennis

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The water drainage was terrible. Could hardly take a shower. Towels felt old and it was quite noisy.
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 25 jan 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your review.Regarding your comments about the water drainage and the towels, we take such feedback seriously and will look into the matter to ensure that our amenities meet our guests' expectations. We're sorry to hear that street noise was a concern; we do offer rooms facing the terrace which are quieter, and we would be happy to accommodate a request for one of these rooms during any future stay.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in the future. Best regards,Debbie DE CLERCK, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 25 jan 2024
Beste gast,Bedankt voor uw feedback.We vinden het spijtig dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Zou u ons kunnen vertellen wat u graag anders had gezien? Zo kunnen we het een volgende keer beter doen. Wel fijn om te lezen dat ons personeel u wel kon bekoren.In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Debbie DE CLERCK, General Manager

8/10 – Goed

Susanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenvoudige, maar complete kamer. Makkelijk parkeren in nabij geleden ondergrondse parkeergelegenheid. Fijne bedden. Warme kamer. 24 uurs receptie bar
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 6 nov 2023
Beste Susanna,Bedankt voor uw positieve reactie.We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze eenvoudige maar complete kamers en de parkeergelegenheid in de nabijgelegen ondergrondse parking. Ook fijn om te weten dat u onze bedden comfortabel vond.We begrijpen dat u de kamer warm vond tijdens uw verblijf. Ons klimaatbeheersingssysteem kan zowel verwarmen als koelen, afhankelijk van het seizoen. In de tussenseizoenen kan het soms lastig zijn om de juiste balans te vinden. Onze gasten kunnen echter de temperatuur in hun kamer zelf aanpassen of het systeem uitschakelen. We hopen dat dit in de toekomst voor een aangenamere ervaring zal zorgen.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Debbie DE CLERCK, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pierre

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 17 okt 2023
Beste Pierre,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Debbie DE CLERCK, General Manager

4/10 – Matig

Aad

5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 15 jul 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor uw behulpzame feedback.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring.Vriendelijke groet,Debbie DE CLERCK, General Manager

10/10 – Uitstekend

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette en stille plek met een zeer centrale ligging. De kamer was netjes en voorzien van de nodige voorzieningen. Fijne gesprekken gehad met het personeel.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 14 jun 2023
Beste Alan,Bedankt voor uw fijne review.Het doet ons plezier dat u heeft genoten van uw verblijf en dat de hygiëne van de kamer aan uw verwachtingen voldeed. Leuk dat u onze centrale ligging als een pluspunt heeft ervaren.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Debbie DE CLERCK, General Manager

8/10 – Goed

willy

Reisde met een groep, Reisde met partner
De kamers zijn net en goed onderhouden. Het personeel is zeer vriendelijk. enig minpuntje : Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats in/onder het gebouw. Moeilijk een parkeerplaats te vinden in de omliggende straten. Op loopafstand(200m)er is wel een openbare parkeergarage waar het hotel tussenkomt in de parkeerkost.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 5 jun 2023
Beste Willy, Bedankt voor uw beoordeling.Wat leuk dat u zo tevreden was met de leuke kamer en het vriendelijke personeel. Jammer dat u niet geheel tevreden was met de parkeermogelijkheden. We hopen dat dit niet onoverkomelijk was en dat u verder van uw verblijf genoten heeft!Hartelijke groeten,Debbie DE CLERCK, General Manager

8/10 – Goed

Jacobus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Was wel goed
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 27 mrt 2023
Beste Jacobus,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Debbie DE CLERCK, General Manager

8/10 – Goed

Ester

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel en vriendelijke medewerkers. Jammer dat er gezegd word dat je voor parkeren een uitrij kaart krijgt en niet duidelijk is dat je er wel voor moet betalen, terwijl op straat parkeren dat moment gratis was. Daardoor wel €6 parkeer moeten betalen voor niets.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 29 okt 2022
Beste Ester,Bedankt voor uw feedback.Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ons team dankt u voor het compliment!Natuurlijk betreuren we het misverstand omtrent de parking. Enkel op zondag is het gratis parkeren op straat in het stadscentrum. Alle andere dagen is er van 9u tot 18u een tarief per uur op straat. Voor de ondergrondse beveiligde parking kan u dan inderdaad bij ons een ticket aan het voordeeltarief van 6 per uitrit verkrijgen. Anders is dit ook betalend per uur. Uiteraard nemen we dit mee en bekijken we dit met de persoon van dienst die dag, om zo in de toekomst verdere misverstanden te vermijden. We hopen verder dat u goed heeft geslapen en met plezier aan uw verblijf terugdenkt.Bij een volgend bezoek staan we opnieuw voor u klaar. Vriendelijke groeten,Debbie DE CLERCK, General Manager

8/10 – Goed

Johannes

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 16 aug 2022
Beste Johannes, Dank voor uw positieve feedback. Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad. Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend? Hartelijke groet, Debbie DE CLERCK, General Manager

10/10 – Uitstekend

Sonja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer tevreden over deze accommodatie. Uiterst vriendelijk ontvangen en, ook al waren we iets te vroeg, konden we direct inchecken. Mooie en vooral rustige kamer. Als er mensen op het terras zitten en je sluit het raam ( wij sliepen op de 1ste verdieping) hoor je absoluut niets meer. Ruime douche, heerlijk bed. Elke dag propere handdoeken. Ruime veelzijdige keuze qua ontbijt en heel lekker. Personeel is uiterst vriendelijk en voorkomend. Ideale ligging als je het OV wil gebruiken. Kort samengevat... uitstekend over de ganse lijn. Wij gaan zeker nog gebruik maken van deze accommodatie.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 10 mei 2022
Beste Sonja, Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score. Het verheugt ons dat we met onze vriendelijke medewerkers en mooie, propere kamers aan een comfortabel verblijf hebben bijgedragen. Bedankt voor de complimenten, we delen ze met het team! Een volgende keer verwelkomen we u heel graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Debbie DE CLERCK, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pierre

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en behulpzaam
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 17 jan 2022
Beste gast Bedankt voor deze positieve beoordeling. Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was. Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen. Vriendelijke groet, Debbie DE CLERCK, General Manager

6/10 – Redelijk

OUSAMA

Zakenreiziger
Goed hotel
Goed was
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not great
This was my second stay and this time it was not great. Every 30min there was quite a loud crackling sound which seemed to be coming from the ventilation (with the heater turned off). Also until midnight I heard something that sounded like a washing machine. My first stay I was much more lucky with how quiet it was in the room.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 6 jan 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share feedback regarding your recent visit. We are sorry that your recent stay at our hotel didn't meet all your expectations and that you experienced some disturbance due to noise. Our team is always on hand to assist with any issues you may have and is happy to offer a quieter room should one be available. Thank you for bringing this to our attention; we will certainly look into this matter so that we can better ensure the comfort and satisfaction of our guests in the future. It would be a pleasure to welcome you back for an improved experience. Best wishes for the new year, Debbie DE CLERCK, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Harry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel dicht bij restaurants
Prima hotel dicht bij restaurants, dicht bij parkeer garage (korting via hotel receptie). rustige kamer aan de binnenkant vh hotel
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Dominique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 20 sep 2021
Beste Dominique, Dank voor uw positieve feedback. Leuk om lezen dat alles naar wens was. Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen. Hartelijke groet, Debbie DE CLERCK, General Manager

10/10 – Uitstekend

christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel vriendelijke ontvangst, super comfortabel bedden !
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 20 aug 2021
Beste Christel, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Dat horen we graag. Met warme groeten, Debbie DE CLERCK, General Manager

10/10 – Uitstekend

steve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super goed verblijf gehad
Vriendelijk onthaald door het personeel aan de check-in & het ontbijt . Heel behulpzaam bij het zoeken naar een goed restaurant in de buurt van het hotel . Propere kamer . De corona regels van het hotel zijn duidelijk , wat ons gerust stelt .
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel erg net hotel en vriendelijke medewerkers. Prijs/kwaliteit prima.
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

W.L.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
n het centrum van St. Niklaas "the best there is
Voor een ééndagsbezoek aan AZ St. Niklaas vonden wij Ibis St. Niklaas als een prima hotel om te verblijven. Vriendelijke mensen, schoon enz. Dit alles ondanks de coronamaatregelen.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De receptie was wel bijzonder. Sympathieke eye catcher met vlotte bediening. Ook het ontbijt was volledig.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van LG op 12 mrt 2019
Bedankt voor de postitieve feedback. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg Receptie team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
De receptie was wel bijzonder. Eigentijdse eye catcher met vlotte bediening. Volledige en smaakvolle ontbijt.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Receptie op 30 apr 2019
Bedankt om voor ons hotel te kiezen en voor de leuke feedback. Reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eerlijke prijs-goed hotel
Goed hotel voor een eerlijke prijs.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Reception op 28 jan 2019
Beste Bedankt voor bij ons te verblijven en de positieve feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De ideale uitvalsbasis . Leuk verblijf, proper en heel vriendelijk. Waarschijnlijk tot volgend jaar.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Receptie op 28 jan 2019
Beste Bedankt voor bij ons te verblijven en de leuke feedback, hopelijk tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We zijn naar een concert in De Casino geweest. Lekker dichtbij en gemakkelijk
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van LG op 12 dec 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Night over after a night out. Perfect breakfast.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Gaétan op 16 okt 2018
Dear Thank you for staying with us and for the good review. Hope to see you next time again. IbisTeam

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Kamer was basic maar ok . Ontbijt was teleurstellend.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 14 sep 2018
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Fijn dat u genoten heeft van het comfort van uw kamer. Jammer dat het ontbijt u minder beviel. Onze gasten zijn over het algemeen heel tevreden over ons uitgebreid aanbod. Graag horen we alvast hoe we dit kunnen verbeteren. We hopen u bij een volgend bezoek aan Sint-Niklaas opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel
Dit was onze tweede keer in deze hotel. Het is een leuke hotel voor een mooi prijs
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Fijn hotel in een toffe buurt voor een kort verblijf in de stad vol leven en een goeie nacht uitgaansbuurt
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Debbie DE CLERCK, General Manager op 13 jun 2018
Beste gast, bedankt voor uw hoge tevredenheidsscore! Het verheugt ons dat uw verblijf in ons hotel aan uw verwachtingen voldeed en dat u onze centrale ligging als een pluspunt opgeeft. We kijken ernaar uit om je in de nabije toekomst weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Debbie DE CLERCK, General Manager

6/10 – Redelijk

Rudi, Limburg

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt kan echt beter. Geen of onvoldoende doorbakken spek. Geen spiegelei. Eitjes koken lukt ook al niet goed. Slechts 1 vd 2 koffie-automaten werkt wat tot lange wachttijden leidde. Kamer rook niet fris.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Danny, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel voor kort verblijf badkamer iets klein voor een week met 2 personen
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Debbie DE CLERCK, General manager op 3 mrt 2018
Thank you

6/10 – Redelijk

evelyn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verdeeld gevoel
Wat tegen viel was dat je je auto niet voor deur kon zetten maar in een betaalde parkeergarage zodat je met tassen loopt te zoeken waar het is..afgelopen weekend extra moeilijk door een festival wat je ter plaatsen pas ziet en op een briefje in de lobby leest. Hotelkamer was in eerste instantie ook niet beschikbaar maar omdat we door moesten naar lokeren voor het festival is het na enig gedoe toch opgelost. Hotel kAmerikaanse was netjes en schoon
1 nacht verbleven in augustus 2017
Beste Evelyn Wat jammer dat je moeilijkheden hebt ondervonden met de wagen. De locatie midden in het hart van Sint-Niklaas heeft inderdaad zijn voor- en nadelen. Je staat op een seconde op de Grote Markt met al z'n restaurants en bezienswaardigheden maar dit zorgt er natuurlijk ook voor dat er geen parkeersplaats bij het hotel is. Kleine tip: Indien u om 18u toekomt, is het parkeren in de straten (excl. Grote Markt) gratis tot 9u 's anderendaags! We proberen bij drukke evenementen ervoor te zorgen dat kamers tijdig schoongemaakt worden. Normaal ligt het check-in uur tegen 14u. Graag willen we u ook bedanken voor uw compliment over onze kamers. De Ibis standaard staat voor superkwaliteit aan een degelijke prijs. Hier zijn we dan ook trots op! Hopelijk mogen we u op de volgende Lokerse Feesten terug verwachten! Met vriendelijke groeten Juan-Carlos Receptie Team Ibis Sint-Niklaas Centrum

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Voldoende voor 1 overnachting
Hotelkamer en badkamer wat klein maar prijsverhoging prima. Het ontbijt vonden we voor je 15 euro aan de matige kant. Keuze is beperkt en als je wat later ontbijt is er veel op en moet je vragen en tijdje wachten.
Reactie van Debbie DE CLERCK, General manager op 12 mei 2017
Beste gast. Leuk dat u de tijd nam om uw verblijf te beoordelen en dat u onze goede ligging en de parkeergelegenheid nabij ons hotel vermeldt. Al onze kamers hebben een standaardgrootte van11,20m2 en de badkamers meten 2,70m2. We betreuren het indien het buffet net aanvulling behoefde wanneer u kwam ontbijten. Onze medewerkers doen hun best om dit zo snel en vlot mogelijk te laten verlopen. Als alternatief voor het uitgebreide warme en koude ontbijtbuffet kan men ook een koffie met croissant krijgen aan 6€. We hopen u snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend ontbijt,nette kamer,reden om terug te k
Onze indruk was erg goed.Het verblijf duurde maar een dag.Erg tevreden. Reden om terug te komen.

8/10 – Goed

Rudolph Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen hotel
Vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
toegankelijk hotel voor een goede prijs

8/10 – Goed

alfex, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in centrum van de stad
Mooi hotel, goede personeel, schoon. Cafés en restaurants op loop afstand. Goed ontbijt

6/10 – Redelijk

Yvonne, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig Hotel dicht bij grote markt
Overdag en in de avond zijn de parkeerkosten 1,60 per uur, in de nacht 0,60. Personeel aan de bar is daarvoor niet opgeleid en komt over alsof ze het er even bij doen, wel vriendelijk. Rond de markt is voor het drinken van oa. een biertje voldoende gelegenheid. Het onbijt is prima, in buffetvorm en voldoende.

10/10 – Uitstekend

Mark Heyrman, Beveren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam, zorgeloos verblijf. Zéér goed geslapen!

8/10 – Goed

Linda, Papendrecht

Positief: Netheid, personeel en service
Dichtbij centrum en comfortabel
Het was een prettig verblijf in een goede en schone kamer. De receptie is vriendelijk en correct. De bedden zijn prima.

8/10 – Goed

Luc, Duitsland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Verwacht niet te veel.
Zeer onvriendelijke ontvangst. Receptioniste was zelfs niet op de hoogte dat de kamer reeds vooraf werd betaald.

8/10 – Goed

Leony, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne hotel we hebben een prettig verblijf gehad jammer genoeg geen bad verders prima.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel.
Prima hotel. Keurige kamers. Voordeel: loopafstand naar het gezellige centrum.