Comfort vierpersoonskamer | Woonruimte | Een flatscreentelevisie

Beoordelingen van Le Pavillon Du Golf D'Arras

Le Pavillon Du Golf D'Arras
1 Rue Briquet-Taillandier, Anzin-Saint-Aubin

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 93 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
de deur was stuk en er was niemand om ons the helpen
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk comfortabel, ondanks overstroomde douche
Makkelijk en snel kinnen inchecken. Goeie communicatie op voorhand per mail en sms want er is geen receptionist aanwezig. Kwalitatieve materialen, stijlvol. Ontbeten in arras. Zeer ontgoocheld echter doordat de afloop van de douche verstopt zat en de badkamer onder water liep tijdens het douchen. Bij kameropkuis en onderhoud zou dit altijd moeten gedetecteerd worden. Toen ik dit melde aan de aanwezige poetsdame kreeg ik een eenvoudige “ok ik zal alles wel opkuisen”. Spijtig!
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belles prestations chambre au top et PDJ copieux je recommande fortement
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Francoise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Kiran

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Do not trust this property
We arrived late in the evening, around 2330 local time with 3 children under 5 in tow. I had been in contact with the hotel several weeks prior to let them know about my arrival time, and I had been assured that there was no further action needed - I would be sent instructions 24 hours prior and that there was no need for anyone from the hotel staff to be there on arrival. On the day of travel and arrival, I received a message from hotels.com, which I mistakenly thought was from the property. Checking all my inboxes, spam and hotels.com inbox, I had no other messages. I had a message in addition from hotels.com saying that there was no need to call to reconfirm. On arrival, I checked the email for the code and instructions, but there was no code. There was simply a generic message. I called each and every number available to me for the hotel, with everything being diverted to the same voicemail. I left a message in French, but still several days later, no-one has contacted me from the hotel to even apologise or talk about what happened. Quite frankly, maybe I should have checked the specific contents of the email, but having received a seemingly relevant message and being explicitly told that I'd receive instructions in that time period, I trusted the property. Do not trust this property, otherwise you will be stranded outside with your three kids at midnight. Thanks to a hotels.com representative I was able to gain access to the room. When we got in, the room was fine.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Stephane op 24 okt 2023
Dear Mr. RAMSAROOPWe are sorry to learn that your stay did not live up to your expectations.I have just taken note of your comment which is very confusing.On the big day at 10:06, you received an email and at 10:13 a text message with your code to be able to access the parking lot, the hotel and your room.The number we had indicated that you were French. There may have been a problem sending the SMS and in this case we are sorry that there was a problem with your number because we did not have the correct number that you entered when making your reservation.Regarding your calls to the different numbers, it was indicated that the on-call was until 11 p.m. in the text message and that after that no one was available so you received all the items from us on time.Yours sincerelyStephane from the Arras Golf Pavilion

10/10 – Uitstekend

dominique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
très bel établissement de bed&breakfast. décoration somptueuse, prestation plutôt haut de gamme. Entrée le soir sans soucis grâce au code envoyé à l'avance. Vraiment très bien. petit déjeuner déposé devant notre porte avec tout ce qu'il faut dedans. Juste un petit bémol sur le parking dont le nombre de place n'est pas en adéquation avec le nombre de chambres. il y'a pour autant quelques places à l'extérieur de la propriété. Le Rapport qualité/prix est imbattable, je recommande vivement.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Laurine

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Diego

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très confortable et propre ! hautement recommandé
Enregistrement automatique très simple, place de parking privée incluse, chambre très propre et confortable avec machine à café de très bonne qualité,
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Diego

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Martine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Concept très simple pour cet etablissement en totale autonomie pour l arrivée tardive...ça marche!
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Johan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Arnaud

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

JEAN LUC

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Antoine

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Pavillon op 29 mei 2023
Monsieur Congoste,Votre note est basée sur une expérience qui s'est mal déroulée puisque vous avez réservé une chambre pour 1 personne en souhaitant y loger 4 personnes. Comme expliqué longuement et à plusieurs interlocuteurs, il est illégal de loger plus de personnes que déclarées sans oublier le fait que vous souhaitiez payer un tarif pour 1 personne au lieu de 4 en weekend et en pleine saison. Je vous ai contacté bien avant l'arrivée pour confirmer que la chambre était pour 1 personne et vous n'avez pas contesté. Dès l'arrivée je me suis rendue disponible pour régler ce problème et vous ai répondu dans la minute à chaque interaction. Si je pouvais cacher votre note je ne le ferai pas afin de montrer qu'un petit établissement familial ne peux pas se permettre de loger des voyageurs gratuitement et n'accepte pas les clients comme vous. Cordialement

6/10 – Redelijk

Alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Passage dans le Nord
Un endroit calme et paisible, je n'ai pas pû profiter des extérieurs vu la saison. Chambre spacieuse et bien équipé, machine a café capsules. Petit déjeuner au panier, copieux et gourmand. Un beau séjour.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

2/10 – Ontzettend slecht

gaelle

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Annick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

sylvain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Alec

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Gordon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Mickael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Agaath

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Florent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Très belle chambre, cosy et confortable, belle salle de bain. La bâtisse garde bien la fraîcheur en été, la literie et le linge de bain sont de très bonne qualité.
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Thierry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beau décor et belle ambiance
Superbe chambre, bien équipée, et ambiance calme : nickel ;-)
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Jacques

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

guenhael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jacques

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Lenny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juste magnifique , je recommande sur tous les points . Tarifs tres correct , calme , rien n a dire , a deux pas du golf .
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Caroline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

sandrine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Audrey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Audrey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Stéphanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Idéal weekend en amoureux près d'Arras
Espace bien agencé et décoré avec goût, literie bien confortable, petit déjeuner copieux servi devant la chambre : tout ce qu'il faut pour passer un bon weekend en amoureux à proximité d'Arras.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel correct
Très belle chambre & déco. Literie parfaite. Pas de réception. Le code pour l'accès est envoyé par Email.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

corinne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Kadmiel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away
About 15-20 flies in the bathroom, two spiders in the bed, and no one to talk to (customers service not answering the phone and won’t call back).
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Manuela

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Very nice
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

ELISABETH

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Week end golfique
Très bon établissement Bon rapport qualité prix Très calme, grand lit confortable Petit déjeuner servi dans un panier déposé devant la porte
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jerome

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nul
Belle établissement confortable. Le point très negatif: Nous avions opté pour le petit petit-déjeuner. Il nous a été déposé devant la porte dans 2 petits paniers. N'ayant pas terminé ce copieux ptit dej, nous lavons emporté avec nous pour les enfants. 1 heure après notre départ, on nous appel pour restituer les paniers. Nous assurons que nous les enverront via la poste malgré l'aspect grotesque des paniers. 2 jours plus tard, nouvel appel, plutôt menaçant nous demandant un numéro de suivi! Travaillant la semaine, impossible de se rendre a la poste si rapidement. De là, nous recevons un mail nous traitant de voleur! Il n'est pas acceptable d'être traité ainsi de la part d'un établissement quel qu'il soit. Bref, plus que médiocre et complètement déplacé. Si vous vous rendez dans cet hôtel, attention aux paniers en plastique! Déplorable
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very hot without air conditioning and very hot duvet covers.. Other than that, a great, secure stop off on the way to Disneyland
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019