Exterieur

Beoordelingen van Premiere Classe Dunkerque Est - Armbouts Cappel

Premiere Classe Dunkerque Est - Armbouts Cappel
Le Lac - Sortie Armbouts Cappel - Le, Armbouts-Cappel, Nord

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 74 van 739 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 184 van 739 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 233 van 739 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 128 van 739 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 120 van 739 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Marjolein

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de prijs die wij betaald hebben kan je niet veel verwachten. Wel dat de spullen niet kapot zijn. Het ophangen van kleding was niet mogelijk omdat de kapstok kapot was.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Diane

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van La réception. op 4 okt 2023
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

Yvan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smerig en vuil
Incheck vriendelijk en snel Weg naar accomodatieskamers smerig, buitendeur écht vuil, binnen rookgeur, overgeefsel nog ruikbaar en muren besmeurd zijde badkamer. Lakens ruiken naar cigaretten en overal nog stof (kamer 53) Dit is inderdaad een budgethotelletje, maar basishygiëne is nu toch niet moeilijk. Mijn laatste keer Première calsse...
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Yvan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondermaats
+ Goedkoop + Vriendelijk onthaal - Vuile buitengangen - Kamers onvoldoende gepoetst - Gehorige kamers - Lakens met cigarettegeur
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Patricia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic is an understatement. Breakfast if het niet waard om er bij de bestellen. Kamers zijn snel te warm, wifi is niet snel. Plus punt je hoort niet dat je aan een snelweg ligt, maar de hoort wel alle hotel gasten. Gasten roken buiten, wat je door de open gangen als nog binnen kan ruiken..
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Greetje

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van La réception op 8 apr 2022
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Sara

2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Nicole

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Julien op 28 sep 2021
Bonjour, Nous sommes navrés de ne pas avoir pu vous satisfaire. Vos commentaires sont un axe d'amélioration constant. Cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Typisch hotel voor 1 nacht. Zeker geen verblijfshotel. Maar 1 handdoek beschikbaar voor een kamer met 2 personen , die vooraf geboekt was.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Julien op 4 nov 2021
Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire qui est un axe d'amélioration pour nos équipes Le petit prix fait parti du concept 1er classe afin de protéger le porte feuille de nos clients. Cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij overnachtten hier 17-18 okt. en 21-22 okt. met 3 personen. Op de terugreis was de kamer onvoldoende: 2 handdoeken ipv 3, geen dekens op de 3 bedden, deur kon niet op nachtslot, verwarming werkte niet. Betreft kamer 52. In voorgaande jaren zijn we ook in dit hotel geweest. Het is natuurlijk een eenvoudig hotel , maar dit is de 1’ keer dat het echt onvoldoende was.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Eric op 28 nov 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire sur notre établissement. Nous nous voyons désolés que votre chambre ne soit pas à la hauteur de vos attentes. Espérons faire notre possible la prochaine fois pour vous satisfaire pleinement Bien Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek dat het op alle fronten niet goed is. In dit hotel wil je echt niet verblijven. Het is dat ik al betaald had en er geen alternatief beschikbaar was.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Eric op 15 okt 2019
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire. Nous constatons que votre séjour ne fut pas à la hauteur de vos attentes et nous nous en excusons Bien Cordialement

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Stéphanie op 7 mei 2019
Merci pour votre commentaire. En espérant vous revoir prochainement.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Kamer héél klein, zeer lawaaierig, hoorde buurman snurken, om 4u wakker van verkeerslawaai.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Stéphanie op 7 mei 2019
Geachte klant, wij hebben kennis genomen van uw mening over ons etablissement en danken u dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door deze situatie en we begrijpen dat deze situatie uw verblijf heeft geschaad. Met vriendelijke groeten.

6/10 – Redelijk

Dirk, Gent

Negatief: Comfort kamer
Voor goedkope prijs max 1 nacht OK enkel voor slapen Kamer is heel klein Electrische verwarming niet af te zetten Was warm ( heb in adamspak geslapen)
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van JULIEN op 9 nov 2018
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te schrijven. De mening van onze klanten is een bron van voortdurende verbetering

6/10 – Redelijk

vanbael, belgium

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs soms renovation
Walls can use some new paint, door locks should be changed with new locks.
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Hanny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net even anders
Het hotel ligt zoals de meeste hotels van deze keten bij een industrieterrein. En naast een Campanile Hotel, waar gedineerd kan worden. In de omgeving ligt echter een meertje, met een klein natuurterrein. Dat maakt deze vestiging bijzonder. Voor de rest standaardketen. Goed voor 1 à 2 overnachtingen. Alles is minimaal aanwezig.
Reactie van JULIEN op 12 mei 2018
Geachte klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. De mening van onze klanten is een essentieel hulpmiddel in ons verbeteringsproces. Ik hoop je snel weer te zien in ons hotel. Met vriendelijke groeten

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
Mijn buren man en vrouw waren de hele nacht bezig en nog toen ik 8 uur vertrok (hard praten,sex) Ze rookten onder mijn raam wat ik niet opendeed terwijl het erg benauwd was en hadden de deur wijdopen.Ik durfde niet naar buiten en kon dus niet het personeel inschakelen, Een refond zal ik erg op prijs stellen,ik sliep nog liever in mijn auto,maar wat ik zei,het was beangstigend om naar buiten te
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van JULIEN op 14 apr 2018
Sehr geehrter Kunde, mit Aufmerksamkeit haben wir Ihren Kommentar zur Kenntnis genommen und wir danken Ihnen für Ihre Rückkehr. Wir entschuldigen uns für die aufgetretenen Unannehmlichkeiten und berücksichtigen diese als Bereiche für Verbesserungen. Mit freundlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nos laisser votre commentaire lors de votre séjour. La satisfaction de notre clientèle est pour nous notre priorité et nous mettons tout en oeuvre pour l'améliorer. Espérant vous revoir dans de meilleures conditions. Eric .C

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

prima plek
Makkelijk, schoon en value for money en een prima plek om te overnachten als je met de boot naar over gaat.
Reactie van Eric op 13 mei 2017
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire sur notre établissement. Sachez que nous mettons tout en oeuvre pour améliorer notre qualité. Espérant vous revoir prochainement; Bien Cordialement Eric .C

4/10 – Matig

Herman

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
te simpel
We waren er voor één overnachting, op doorreis. De kamer was te klein en gebrekkig onderhouden. Teveel rumoer van andere gasten hoorbaar.
Reactie van General Manager op 25 jan 2017
Bonjour, L'avis de nos clients sont pour nous un axe d’amélioration. Nous sommes désolé des contraintes que vous avez rencontré lors de votre séjour. Sachez que nous mettons tout en oeuvre pour rendre votre séjour le plus agréable possible. Espérons vous revoir prochainement Cordialement Eric

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Echt een premium hotelletje
Klein maar fijn dekt de lading. Alles is er alleen klein
Reactie van Eric op 27 jan 2017
Bonjour, Nous vous remercions pour vote commentaire Cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Ideaal hotel voor 1 nachtje!
Ideaal hotel voor een nachtje, gunstige ligging en voor die prijs, prima! :)
Reactie van Eric op 27 jan 2017
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire. Espérant vous revoir prochainement Cordialement

4/10 – Matig

Ben, Noord Holland

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Onder de maat
Leuk voor een nachtje op doorreis,meer niet. Had al ruim vooraf betaald via de bank, betaalbewijs mee,maar moest even goed opnieuw betalen omdat "het geld nog niet binnen was". Geld terug krijgen lukt niet.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
VERSLETEN MATRASSEN

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Je kunt ook niet veel verwachten voor die prijs.
De bedden zijn erg hard. het toilet heeft de hele nacht gelopen. Erg klein maar het was maar voor 1 nachtje dat dat overleef je wel

4/10 – Matig

René, Lelystad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verwacht niets meer dan een basic motel
Hotel is niet duur en erg basic. Voor 1 nacht op doorreis wel oke verder zou ik er niet willen verblijven. Airco's doen het niet in het hele hotel, na elke schoonmaak weer standaard 2 handdoeken op de kamer terwijl we er met drie personen verbleven. Kamer is een zeecontainer ingericht als hotelkamer verwacht niet veel meer. De prijs is hier ook wel naar maar je verwacht wel dat alles werkt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
prijs is goed
Kort verblijf ivm voetbaltoernooi

8/10 – Goed

Albert

Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goedkoop ,goed genoeg
prima om te slapen, het lijkt op een hut op een ferryschip,klein alles is er. een paar dingetjes niet nieuw meer,een hogedruk spuit buiten zou wonderen doen. tv werkt,badkamer is klein dus voorzichtig aan.bedden prima.

8/10 – Goed

Daniel, Arnhem

Positief: Personeel en service
Prima prijs kwaliteit verhouding!
Prima optie als je de boot smorgens moet halen.. niet te duur.. prima.. verder.. verwacht geen "exclusieve" kamer.. voor 30 euro... Ik ben tevreden!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte service
Hele slechte service en een plak kaas bij het ontbijt waar je ook nog eens 5 Euro extra pp voor betaald kan er niet eens vanaf..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Was gewoon goed
Was gewoon goed. Aardig personeel. Goedkoop. Goed bereikbaar.

6/10 – Redelijk

sas, harderwijk

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
precies wat je kan verwachten voor de prijs,
goedkoop hotel, kamers dan ook goedkoop ingericht niet luxe, bedden wel schoon, voor de prijs klopte het precies. voor een korte overnachting goed te doen, niet voor langere tijd

8/10 – Goed

christie, landgraaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ligging super
Knusse, schone kamer. Badkamer heel klein maar ook schoon. Voor dit geld, prima hotel. De ligging is heel centraal. Genoeg plekken voor een uitstapje te maken. Zeeaqarium is een echte aanrader.

6/10 – Redelijk

juul

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor de prijs mag je niet klagen...
het was een overnachtingsplaats maar: de incheckautomaat is in het donker, wij kwamen toen het donker was en konden niets zien, niet veilig en niet prettig. de badkamerdeur was een harmonicadeur die niet sloot. 's avonds was er geen warm water, maar gelukkig konden we 's ochtends douchen. dat was ook wel nodig om spieren in beweging te krijgen na een nacht op een slechte matras. de spinnenwebben in de hoek van het plafond maakten geen schone indruk, maar was niet het ergste!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prakties voor overnachting onderweg naar Calais.
Volgens ons moet dit hotel terstond gesloopt worden en opnieuw op die plek worden opgebouwd omdat de locatie goed is. Wat een enorm achterstallig onderhoud en wat gehorig ! Zou eens ernstig gesprek met een bedrijfsleider (mocht die er zijn) willen voeren.

2/10 – Ontzettend slecht

Ankie, Enschede

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Zo snel mogelijk weer weg wezen!
We zijn er één nacht geweest, en dat was méér dan genoeg. De mensen die er werken doen hun best om al het koude, harde en afstotelijke van het hotel te compenseren. Ik ben nog nooit eerder in zo'n mistroostige plek verbleven. Geen aanrader!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer dat niet aangegeven staat dat de toegang via de A25 is. Via de E16 is het een gigantisch gezoek

6/10 – Redelijk

Müller

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Für eine Übernachtung ausreichend, wenn man keine Ansprüche hat
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gwendoline

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would not stay there again
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Lquman

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

khalid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bien
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Marjorie la reception op 15 mrt 2024
merci pour votre gentillesse

4/10 – Matig

Gregor

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Badezimmer Tür Schloss defekt, lies sich nicht schließen. Zimmertür undicht, eiskalte Luft zieht rein. Heizung zu schwach.TV Signal gestört, Containerhotel.....
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Paige

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ali

4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Heuguet

1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grosse déception
Hôtel très vieillissant, un besoin d’urgence d’être rénové. La Propreté laisse à désirer, murs tachetés salle de bain très moyen et à peine la place pour se doucher. Sols abîmés, chauffage dans un sale état, manque un cache sur une boîte de dérivation câble électrique apparent. La même enseigne a 15min de cet hôtel, est totalement différente. Je ne critique pas l’enseigne mais cet établissement. A contrario le personnel est très agréable et serviable
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Timothee

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van La réception. op 16 jan 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

Sofyane

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La réception. op 16 jan 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.