3 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van H10 Conquistador

4 out of 5
H10 Conquistador
Avenida Rafael Puig, 36, Playa de las Americas, Arona, Tenerife

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 218 van 582 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 263 van 582 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 582 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 582 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 582 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

WEIPING

Reisde met familie
Positief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 3 feb 2024
Dear Weiping, Thank you for choosing us for your stay and thank you for your rate. We hope to welcome you back in the near future. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

10/10 – Uitstekend

Cathelijntje

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De WC stond in een krap hoekje waardoor je eigenlijk niet goed recht kon gaan zitten
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 29 nov 2023
Beste Cathelijntje, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw feedback die ons helpt te verbeteren. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Goede locatie met veel gratis parkeerplaats, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi en groot zwembad, nette kamers en prima buffet. Kleine minpuntjes: drinkwater op de kamer is niet gratis en de muziek aan het zwembad zijn steeds dezelfde 20 nummers.
8 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Daniela D.G op 23 okt 2020
Beste Nick, Bedankt dat u voor ons hebt gekozen om uw vakantie in Tenerife door te brengen. We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en van onze locatie. Ook bedankt voor je feedback. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te verwelkomen. Groeten van het hele team van de H10 Conquistador.

10/10 – Uitstekend

Christelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Subliem! Toppie
7 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Daniela D.G op 22 okt 2020
Beste Christelle, Dank u wel voor het delen van uw mening over uw verblijf. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te verwelkomen. Groeten van het hele team van de H10 Conquistador.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniela D.G op 21 jun 2019
Dear Guest, Thank you for rating us on Expedia. We hope to welcome again in the future. kindest regards from the H10 Conquisatdor's Team.

10/10 – Uitstekend

Annemiek, Esch

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was prima, badkamer wat ouder. Gehele complex prima schoon en goed onderhouden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Service is uitstekend
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Daniela D.G op 31 mrt 2019
Beste Annemiek, Allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van uw review en hiermee het delen van uw mooie ervaringen aangaande uw recente verblijf hier in H10 Conquistador. Ik ben voornamelijk erg trots te vernemen dat u de vriendelijkheid van ons personeel positief benoemt. Natuurlijk zullen we uw mooie woorden delen binnen ons team daar deze altijd dienen ter motivatie. We hope u te zien tijdens uw volgende vakantie. Vriendelijke groet het H10 Conquistador’s Team !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Daniela D.G op 8 apr 2019
Dear guest, Thank you for rating us on Expedia. We hope you visit us again in the next holidays in tenerife. Kindest regards from the H10 Conquistador's Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi schoon zwembad, zeer vriendelijk personeel, veel en goede restaurants. Door de privilege kamer zeer veel extra's wat het extra lekker maakte bijvoorbeeld de jacuzzi op het dak bij zonsondergang.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniela D.G op 6 mrt 2019
Beste Anonymous, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Water van douche : Te weinig capaciteit / kleine waterstraal. Tevens vaak onverwachtse overgang van ingestelde warme straal naar koud. Ook bij dit hotel : irritatie v.w.b. ligstoelen bij de zwemdaden, die op de ideale plekken de hele dag bezet worden door mensen, die er gewoon niet zijn of maar een paar uur per dag.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniela D.G op 30 apr 2019
Beste gast, Ontzettend bedankt dat u uw vakantie bij H10 Conquistador heeft doorgebracht. We willen graag deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor de ongemakken die u had tijdens uw verblijf bij ons. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en wij nemen al uw commentaar aan boord. Voor ons is onmogelijk al onze klanten te controleren met de reservatie met de handdoeken (ongeveer 1000 klanten/dag), als iedereen zou de normativen volgen zouden we dit probleem niet hebben, toch dank U voor de opmerking over dat. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

10/10 – Uitstekend

Paulus, Weert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel perfect gelegen, goed verzorgd. Schone en ruime kamers. Diverse restaurants in het hotel van hoge kwaliteit.
7 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Daniela D.G op 22 nov 2018
Beste Paulus, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel.ga voor privilege.
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Daniela D.G op 17 nov 2018
Beste Anonymus, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk, wij gaan terug! Fijne sfeer, fijne mensen, goed uitstraling. Ligging top!
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Anabel G.V op 31 mei 2018
Beste Anonymous, Hierbij willen wij u bedanken voor het verblijven bij ons. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons. Ook willen wij u hartelijk bedanken voor het invullen van ons webportaal. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

6/10 – Redelijk

hans, beverwijk

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is leuk, wel wat gedateerd.
Hotel is zeker goed gelegen op de boulevard ,hotel is zeker verouderd heeft wel onderhoud nodig .daar zijn ze nu dagelijks mee bezig. Eten is absoluut niet bijzonder en het personeel is zeker niet gemotiveerd en aardig tegen de gasten. Waar je wel moet op letten dat je voor de Spa en 3 restaurants in het hotel wel apart moet betalen (-40% korting op de rekening).
9 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Anabel G.V op 10 mei 2018
Beste Hans, Hartelijk bedankt om voor H10 Conquistador te kiezen om uw vakantie door te brengen en uw ervaring hier via Expedia mee te delen. De meerderheid van onze gasten zijn zeer tevreden met ons gevarieerd buffet. Het spijt ons te horen dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen wat ons buffet betreft. Wij zijn blij om te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons in het hotel heeft gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door de locatie. Vriendelijke groeten vanwege het H10 Conquistador's Team!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Als je een gerenoveerde kamer krijgt, heb je niks te klagen! Wij kregen eerst een "oude" kamer, waar we niet echt blij van werden en na verzoek kregen we de volgende dag een gerenoveerde kamer, die fantastisch was. Eten is prima, animatieteam is actief, maar niet opdringerig en de avonden worden heel leuk ingevuld met diverse optredens. Heel irritant is, dat 1 badmeester tot 9 uur de handdoeken van de bedden afhaalt als je er niet op ligt. Ben je al vroeg uit de veren om rustig je rondjes te zwemmen, kom je uit het water en is je handdoek weg!!Moet je nederig je handdoek bij hem op gaan halen, krijg je een standje en als je dan weer naar je stoel gaat, heeft iemand anders die al bezet. Dat verpest nou echt het vakantiegevoel!! Gevolg is, dat mensen tot 9 uur op hun stoel blijven zitten en dan gaan ontbijten; totaal mislukt effect dus!!
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Anabel G.V op 6 nov 2017
Beste Anonymous, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We voelen ons erg trots wanneer wij reacties krijgen zoals die van u. Wegens de vele klachten over het reserveren van ligbedden is er besloten dat het niet toegestaan is deze te reserveren voor 9 uur. Voor ons is onmogelijk al onze klanten te controleren met de reservatie met de handdoeken (ongeveer 1000 klanten/dag), als iedereen zou de normativen volgen zouden we dit probleem niet hebben, toch dank U voor de opmerking over dat. Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met het eten en de animatie. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons! Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd hotel
Het hotel ligt vlakbij het centrum, zeer vriendelijk personeel
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Anabel G.V op 21 okt 2017
Beste Enonymous, Wij willen u graag enorm bedanken voor uw commentaar over ons hotel H10 Conquistador. Het doet ons plezier te weten dat u een mooie tijd gehad heeft bij ons en verder zeer tevreden was met de service van het personeel en de locatie. Wij proberen dit uiteraard zo verder te zetten in de toekomst en kijken alvast uit naar uw volgende komst! Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima accommodatie
Vooral de ligging is ideaal, direct aan de boulevard en in de buurt van winkels, restaurants. Buffetten zeker 4 sterren, altijd voldoende en afwisselend met vaak thema avond. Personeel erg aardig en behulpzaam. Kortom zeker aan te raden dit hotel.
Reactie van Anabel G.V op 12 apr 2017
Beste Anonymous, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We zullen al ons personeel namens u bedanken. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tevreden klant
We gaan hier jaarlijks en zijn steeds zeer tevreden over het hotel.
Beste Anonimo, Bedankt voor uw beoordeling over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkome. Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

8/10 – Goed

Cindy, Zuid Limburg

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel, ideale ligging in Las Americas.
Prima hotel, ideale ligging in Las Americas. Centraal gelegen tussen Costa Adeje en Los Christianos, direct aan boulevard. Eten genoeg variatie, voor elk wat wils inclusief apart vegetarisch buffet. Kamer aan zwembad/zeezijde had onze persoonlijke voorkeur. Verder netjes, niets op aan te merken. Daardoor wel wat meer 'last' van animatie in de avond (tot max 00:45 uur) , maar door ons niet als storend ervaren. Zwembad prima, genoeg ligbedden en parasols.
Reactie van Anabel G.V op 29 sep 2015
Beste Cindy, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Expedia. We zijn erg blij om te weten dat u erg tevreden was met de keuze van voeding, de ligging en zwembad. We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Carlos op 14 nov 2015
Beste Anonymous, Bedankt voor uw geweldige recensie over H10 Conquistador. We proberen gasten altijd te voorzien van een memorabel verblijf en een onvergetelijke ervaring. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10 Conquistador. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team.

8/10 – Goed

schoeti, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel, prijs kwaliteit zeer goed
aanbod restaurant groot. a la minute bereidingen zeer goed.
Reactie van Anabel G.V op 2 jul 2015
Beste Schoeti, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van uw vakantie bij H10 Conquistador, op Expedia. We zijn er blij te horen dat u ontzettend te spreken was over de keuze van het eten. We hopen u nogmaals te verwelkomen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

8/10 – Goed

Guido E.

Positief: Netheid, comfort kamer
4 sterren ok
Voldoende waar voor zijn geld. Ontbijt buffet meer dan voldoende. Warm buffet evenzo. Nogmaals 4 sterren ok.

8/10 – Goed

Albertus, Norwich

Positief: Netheid, comfort kamer
Conquistador
Het schijnt altijd zo te zijn dat je in Spaanse hotels voor je water bij het eten moet betalen. Ik vind dat knieperig overkomen. Verder zou je verwachten dat de safe als service geleverd wordt. Maar nee, je moet huur betalen en een borg. Echt slecht vond ik het om geen ontbijt of ontbijtpakket te krijgen op de ochtend dat we weggingen. Het was wel vroeg, 5 uur, maar dit is echt de eerste keer dat ik dit meemaakte.
Reactie van Carlos op 21 mrt 2015
Beste Albertus, Allereerst wil ik deze kans gebruiken om onze excuses aan te bieden voor ongemakken die zijn opgetreden tijdens uw verblijf. Uw terugkoppeling is erg belangrijk voor ons en we nemen al uw reacties in consideratie. We streven ervoor om een excellente vakantie voor alle gasten te kunnen bieden en we hopen dat u ons in de toekomst een kans willen geven uw vertrouwen in ons terug te krijgen. Vriendelijke groeten van H10 Conquistador’s Team !

6/10 – Redelijk

Philippe, Maaseik, België

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Great hotel for vacation
Great hotel to stay with free Wifi, nice ( warmed ) swimming pool only negative point is that the bed’s are from a low quality an the noise from other rooms is clearly a problem for those that want to sleep

10/10 – Uitstekend

Brigida

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hôtel is super!!!!!
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 18 apr 2024
Chère Brígida, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience avec nous ! Votre satisfaction est notre priorité absolue et nous sommes heureux d'avoir pu répondre à vos attentes. Nous espérons vous revoir bientôt pour une autre expérience mémorable. Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis ! Salutation de toute l'équipe de H10 Conquistador.

6/10 – Redelijk

Mathew John

Reisde met partner
Positief: Netheid
This hotel is barely a 4 star. Its a lilttle run down due to its waterfront location. Staff are ok- waiting or just not getting things is normal here- can't complain about everything it just puts a damper. Website was very misleading- below expectations. Nice promenade along waterfront, had a great meal at Sirena.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 8 mrt 2024
Dear Mathew John, Thank you for sharing your review and thank you for your feedback. We apologize for not being able to fulfill your expectations and we hope you give us a second chance in the future. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

8/10 – Goed

Ken

5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 27 mrt 2024
Dear Ken, Thank you for taking the time to rate us. We hope you visit us again in the near future. Kindest regards from the H10 Conquistador's Team.

6/10 – Redelijk

BARRY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very limited parking at hotel. Room very small, no coffee/tea maker. Not value for money. Hotel a bit tired.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 22 feb 2024
Dear Barry, Thank you for your review and feedback. We don't offer parking as service because we have only a few places available. Coffee facilties are only available in superior rooms but if you need a kettle , you only need to ask for tea service by our reception. Thank you again for your feedabck and we hope you give you a second chance in the future. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Speisesaal aus den 60-er/70-er Jahren, riesig, laut wie eine Bahnhofshalle und laute Musik zu jeder Tageszeit. Büffet sehr vielfältig und auch gut. Kellner bedienen bevorzugt große Gruppen, räumen auch schonmal einfach ab. Lange Wartezeiten für Bestellungen. Es war nicht möglich, ein Glas Wein zu bestellen - nur Flaschen (das Doppelzimmer zu hohem Aufschlag an Einzelreisende zu vermieten, war hingegen kein Problem für das Haus…). Die teuren Zimmer mit Meerblick sind auch die Logen zur Band im Innenhof am Abend. Im Zimmer gibt es keine Trinkgläser, keinen Wasserkocher oder Kaffeemaschine. Beim Einchecken wird ein Bändchen ausgegeben als Zimmerschlüssel und Zahlkarte - dieses muss man for den kompletten Aufenthalt tragen und kann es nicht abnehmen.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 3 feb 2024
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Leider können wir Ihre Kommentare über unser neu renoviertes Restaurant vor weniger als sechs Monaten nicht verstehen. Wir freuen uns, dass Ihnen im Gegenteil unsere Gastronomie gefallen hat. Was die Art der Buchung als Einzelzimmer betrifft, so sind die Kosten geringer als bei einem Doppelzimmer, aber wie bei allen Hotels, Kreuzfahrten und touristischen Dienstleistungen sind die Kosten höher, wenn Sie ein Doppelzimmer belegen, als wenn Sie die Kosten auf zwei Personen aufteilen. Ihre Pension gilt jedoch für eine Person, und das ist der Preis, den Sie tatsächlich zahlen. Der Wasserkocher ist an der Rezeption erhältlich. Sie müssen nur danach fragen. Noch einmal: Wir bedauern, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben. Mit freundlichen Grüßen vom gesamten Team des H10 Conquistador.

8/10 – Goed

Emmanuel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
At the check-in was everything very nice and they welcome us very nicely because of privilege status. They give us a warm welcome and the staff was very nice. I get completely disappointed when we get into the room. While very clean, VERY small. But what totally disappointed me was that terrace that was supposed to be ‘privilege’. Turns out you can't have your curtains open because the people walking outside on that terrace can see in. So if you're thinking about this hotel, my personal take is that the privilege floor is not privileged at all; on the contrary, I would have loved to be on a different floor. Everything else like the staff, the food and the shows was great! I will come back but not to that floor! 😅
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 24 dec 2023
Dear Emmanuel, Thank you for your review and feedback. We are glad to learn overall you have enjoyed your stay. We feel a bit disappointed you didn't inform us that you didn't like the location of your room as the privilege rooms are located on the sixth, seventh and eight floor and we could have change your room. Usually guests prefere the sixth floor because it's closer to the lounge but of course it depedns of preferences. Please don't hesitate to contact us by email or chat if you visit us again, we will offer you a different floor location. Thank you again for your review. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

8/10 – Goed

Stephen Alun

Positief: Personeel en service
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 29 nov 2023
Dear Stephern Alun, Thank you for taking the time to rate us on Expedia. We hope to welcome you back in the future. Kindest regards from the H10 Conquistador's Team.

10/10 – Uitstekend

Bruce

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 29 nov 2023
Dear Bruce, Thank you for sharing this review and for such a regreat rate. We hope you visit us again in the near future. Best regards from the H10 Conquistador's team.

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property, would definitely return again
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 29 sep 2023
Dear Sarah, Thank you for your comments and great rate! We will be delighted to welcome you back in the future.Kindest regards from the H10 Conquistador's Team.

6/10 – Redelijk

Jane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Property in need of some modernisation. My room was small for 3 adults and the aircon was insufficient. The room however was kept clean and fresh towels delivers daily if needed. The staff were amazing and the hotel kept clean inside and out. Ample choice for breakfast (I booked b&b) all fresh. Enjoyed my stay
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 29 sep 2023
Dear Jane, Thank you for your comments and feedback. If you book a double room for three people, probably you will find small, because the room is not different for two or three people. It's guest option to add a third bed but of course it will take part of the space available. We recommend you to book a Junior suite for families. We thank you again for your feedback and we hope to welcome you back in the future. Kindest regards from the H10 Conquistador's team.

8/10 – Goed

fariba

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
The hotel location was great, near the nice beach and all the nice restaurants and shops, The staff were very welcoming and nice. Dislikes: Hotel had small cockroaches in the room, make sure you close luggage or bags specifically for your dedicated kids skin, however i have heard most of hotels have cockroaches, so its not this hotel only.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 8 aug 2023
Dear Fariba, Thank you for sharing your review nad thank you for rating us. We are glad you have enjoyed our great location and services. We apologise for the incidence with the insects as when we have very high temperatures it's hard to eliminates all the insects even with the more stricted protocols. We truly hope to welcome you back in the future. Best regards from the H10 Conquistador 's Team.

8/10 – Goed

Ming

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 20 aug 2023
Dear Ming, Thank you for choosing us and thank you for taking the tiome to rate us on Expedia. We hope to welcome you back. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

10/10 – Uitstekend

Natalie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed at the hotel for 6 days for my birthday.booked the privilege room, which included the a la carte dining and privilege lounge and terrace. Fabulous service and facilties and I would reccommend.Will return to this hotel.
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 26 mei 2023
Dear Natalie, Thank you for sharing your great experience in our hotel and thank you for such akind recommendation. We hope to welcome you back near in the future. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

10/10 – Uitstekend

Laurell

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
An amazing stay , 2nd time back and it’s the only place I want to stay !. Super clean , good food and wicked entertainment . Everyone so helpful and friendly .
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Daniela Dorta . Guest service. op 5 jul 2023
Dear Laurell, Thank you for choosing us again for yoru holidays in Tenerife.We are deligthed to learn you have again a beautiful experience.We hope to welcome you back near in the future.Best regards from the H10 Conquistador's Team.

6/10 – Redelijk

Aleksi

7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 19 mrt 2023
Dear Aleksi, Thank you for rating us on Expedia. We would love to know more details concerning your stay. You feedback is very important for us. Do no hesitate to let us know the matters we need to improve. Best regards from the H10 Conquistador's team.

8/10 – Goed

david

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 18 feb 2023
Dear David, Thank you for taking the time to share your rate on Hoteles.com. We hope to welcome you back int he future. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

8/10 – Goed

Ingi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 9 feb 2023
Dear Ingi, Thank you for taking the time to rate us. We hope to welcome you back in the near future.Best regards from the H10 Conquistador's Team.

8/10 – Goed

Thorsteinn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay. Great location.
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 25 jan 2023
Dear Thorsteinn, Thank you for rating us and thank you for your kind comments. We hope to welcome you back in the future. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

10/10 – Uitstekend

hajir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 23 dec 2022
Dear Hajir, Thank you for such a great rate! We are delighted tolearn you enjoyed your stay. We hope to welcome you back . Best regards from the H10 Conquistador's Team.

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 25 okt 2022
Dear Laura, Thank you for such a great rate. We hope to welcome you back in the future. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Shelly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
I truly loved all the staff! Very helpful and friendly! Did not like the fact that you had to pay for a hot tub or that you had to make an appt for the gym. That was very inconvenient and the gym VERY small so they only allowed 4 people in at a time. There were also too many rules surrounding making appts for meal times. Most all inclusive hotels allow me to go straight to dine and not have to stop and make An appt for each meal. The absolute best time was the live entertainment they had every night but the wifi was terrible. Beautiful infinity pool over looking the ocean was phenomenal!
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 28 jul 2022
Dear Shelly, Thank you for your review and for your feedback. We are glad you overall enjoyed your stay and we will take your feedback on board to keep improving our services. We hope to welcome you back. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

8/10 – Goed

michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 4 jul 2022
Dear Michael, Thank you for rating us! We hope to welcome you back in the near future. Best regards from the H10 Conquistador's Team.

8/10 – Goed

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel a few quirks such as having to book each meal before Otherwise staff very friendly and attentive Might consider again if return to Tenerife
11 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 24 jun 2022
Dear Keith, Thank you for choosing us for your stay and thank you for your feedback. We hope to welcome you in the future. Best regards from the H10 Conquistador's team.

10/10 – Uitstekend

Dany

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Essen war in allen verschiedenen Restaurants im Hotel ausgezeichnet!! Alle Angestellten waren immer sehr hilfsbereit unf Freundlich!!
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 13 jun 2022
Vielen Dank, dass Sie Ihre Bewertung auf Expedia geteilt haben. Wir freuen uns aufrichtig, dass Ihnen das Essen und die Freundlichkeit unseres Personals gefallen haben. Vielen Dank für Ihre freundlichen Kommentare. Wir hoffen, dass Sie uns in Zukunft wieder besuchen werden. Mit freundlichen Grüßen vom gesamten H10 Conquistador-Team.

6/10 – Redelijk

Carola

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Personale scortese. Organizzazione pessima. Bisogna prenotare l'orario della colazione e della cena tramite totem in reception con slot di 5 minuti!! Assurdo!! Le stoviglie per la colazione e per la cena erano sempre sporche. Media qualità del cibo. L'unico vantaggio è la vicinanza al mare, anche se Playa de las Américas è meglio. Le stanze sono ben ristrutturate ma i corridoi sono tristi. La piscina è grande ma è sempre molto affollata.
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 13 jun 2022
La ringraziamo per aver condiviso la sua recensione su Expedia. Siamo sinceramente dispiaciuti di non aver soddisfatto le vostre aspettative. La prenotazione dei pasti è obbligatoria e aiuta la gestione del ristorante. Ci dispiace sapere che non è stato di vostro gradimento. La maggior parte dei nostri ospiti lo apprezza. Ci auguriamo che la vacanza sia stata comunque piacevole. Saluti da tutto il team dell'H10 Conquistador.

8/10 – Goed

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely break in the heart of Las Americas
Last minute booking. Hotel was lovely. Let down by carpeted corridors leading to rooms looking very worn/stained. However, stepping in to the rooms the room was immaculate. Im always disappointed when you book meals and drinks are not included, even water. Overall a great stay just a few niggles.
Sunset from the balcony
6 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Daniela Dorta. Guest service agent op 4 apr 2022
Dear Elizabeth, Thank you for your review and feedback. We are glad you enjoyed overall your stay. Please take on board, Half board never included the drinks in any hotel if you book half board. We will take your feedback to improve our services. We hope you decide to visit us again. Best regards from the H10 Conquistador.