Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Ashford

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Bubbelbad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe suite

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
Verwarming
Badjassen
Haardroger
Privébadkamer
Koffiezetapparaat / waterkoker
Elektrische waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, 1 tweepersoonsbed (Luxe)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
Verwarming
Badjassen
Haardroger
Privébadkamer
Koffiezetapparaat / waterkoker
Elektrische waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke kamer (Manor)

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
Verwarming
Badjassen
Haardroger
Privébadkamer
Koffiezetapparaat / waterkoker
Elektrische waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
Een kluis
Verwarming
Haardroger
Privébadkamer
Koffiezetapparaat / waterkoker
Elektrische waterkoker
Kabel-/satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabel/satellietzenders
Een kluis
Verwarming
Haardroger
Privébadkamer
Koffiezetapparaat / waterkoker
Elektrische waterkoker
Kabel-/satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Eastwell Park, Boughton Lees, Ashford, England, TN25 4HR

In de buurt

  • Willesborough Windmill - 8 min. rijden - 8.2 km
  • Ashford Designer Outlet - 9 min. rijden - 7.0 km
  • Port Lympne Wild Animal Park - 17 min. rijden - 21.8 km
  • Port Lympne Wild Animal Park and Gardens - 20 min. rijden - 23.4 km
  • Kathedraal van Canterbury - 21 min. rijden - 23.0 km

Lokaal vervoer

  • Ashford Wye Station - 3 min. rijden
  • Luchthaven Gatwick (LGW) - 61 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Stag - ‬4 min. rijden
  • ‪McDonald's - ‬4 min. rijden
  • ‪Catch - Fish n Chips - ‬3 min. rijden
  • ‪The Bybrook Barn - ‬5 min. rijden
  • ‪Tickled Trout - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa

Hotel met een chique stijl
Bij Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa kun je uitkijken naar faciliteiten zoals golfmogelijkheden ter plaatse, een terras en een tuin. Geniet van een diepe bindweefselmassage, een manicure/pedicure en een gezichtsbehandeling bij Champneys, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en een kindermenu, en je geniet er van diners in de openlucht. Bij het fitnesscentrum worden fitnesslessen gegeven. Verder biedt de accommodatie voorzieningen zoals stomerij-/wasservices, een bar en een conferentiecentrum aan. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stoombad en een sauna.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad en een binnenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), conciërgeservices en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en vergaderruimtes
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi, kluisjes en roomservice.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: GBP 18 voor volwassenen en GBP 15 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge

Restaurants ter plaatse

  • The Manor
  • The Pavilion

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Bubbelbad
  • Fitnesslessen
  • Golf
  • Sauna
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Seizoensgebonden buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum (519 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Bubbelbad
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hydrotherapie
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabehandelingsruimtes
  • Stoombad
  • Zwangerschapsmassages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 etages
  • 3 gebouwen
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 10 per accommodatie, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. GBP 18.00 voor volwassenen en ca. GBP 15.00 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 10 per accommodatie, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Zwembadtoeslag: GBP 60 per dag
  • Spatoeslag: GBP 60 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot september.
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 10.00 uur.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Eastwell Manor Champneys Hotel Ashford
Eastwell Manor Ashford
Eastwell Manor Hotel
Eastwell Manor Hotel Ashford
Eastwell Manor Ashford, Kent
Eastwell Manor Champneys Hotel
Eastwell Manor Champneys
Eastwell Manor, Champneys &
Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa Hotel
Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa Ashford
Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa Hotel Ashford

Veelgestelde vragen

Is Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad en een seizoensgebonden buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 07.00 uur tot 10.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van GBP 10 per accommodatie, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa?

Dit wellness hotel in Ashford ligt op 2,6 km van Kent Downs en binnen 10 km afstand van Hollywood Bowl en Godinton House and Gardens. Ook St Mary The Virgin Church en Ashford Museum liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Eastwell Manor, Champneys Hotel & Spa

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 243 van 597 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 156 van 597 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 107 van 597 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 597 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 42 van 597 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

W.P.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

beautiful

Beautiful place and surroundings with great food. Room quite small with far too small bed (140cm?) and inadequate curtains: sunlight wakes you up at 4:30h!
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Franciscus, IJsselstein

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Great location, but service of personell didn't match up to the quality of location
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Mack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geweldige plek in hartje Kent

Heel mooi hotel. Ook de naastgelegen cottages zijn heel luxe. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Check de pub The Three Chimneys, op 15 min rijden. Een geweldige pub met goed eten en local ales.

10/10 – Uitstekend

Liza

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was wonderful
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Bethany

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Matthew

1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Jaime

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed here as a birthday treat for my partner, however with the amount i paid for the room around £200 i did not expect the last persons hair on the bathroom floor, mould in the shower, a bathtub that doesnt drain, mould around the edges of the bathroom. I asked for a fridge so keep champagne cold and got delivered a broken one, nd when i phone and politley informed them of this i did not get a replacement. Upon leaving i was going to mention all these things but the receptionist was already flustered due to abother couple complaining so i didnt want to add this in too as it is down to whoever hires the cleaning employees not the receptionist. I wouldnt stay here again especially for that money. However the food in the restuaraunt gardenia was amazing and i would dine there again! So maybe just go for a massage and dinner then stay at a nice premier inn.
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

roderick

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
The Spa is not included in the hotel offering
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Nicholas

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eastwell Manor is simply a stunning property with a beautiful building. We were unable to avail ourselves of any of the spa options, but there are many. We enjoyed our time immensely. Both evenings we dined in the bar, which has an extremely limited menu. If we had one complaint that would probably be the one. The staff was extremely accommodating.
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

James

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff don't listen and are generally unhelpful. The rooms are so noisy - each door for the bedrooms can only be closed loudly so if you are not the last to bed you are woken every time one of half a dozen close rooms return.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Bidhen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no running hot water to bath and we were asked to shower in the spa which is quite a distance away so very inconvenient.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Christine

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Hannah

2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service

Disappointing service

Grounds are stunning, room comfortable but couldn’t get WiFi chrome cast to work - frustrating. Service in bar shocking, everyone was complaining. Was given a pizza that did not have correct ingredients on it as per menu, kitchen had decided to improvise due to having run out of ingredients without any communication. Not to be awkward but my son didn’t want a pizza smothered in gherkins as he doesn’t like them. This is not ok, especially if someone were to have allergies! No apology or acceptance of mistake. Distinct absence of customer care. Staff at breakfast good.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Fareha

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Terrance

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Martin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
£296 for a small dirty room is unacceptable. Took photo as did colleagues who had a similar experience. No breakfast included. Also provided with dirty cups and glasses which my fellow guests also encountered. The room was not worthy a 2 star hotel let alone a Champneys. Would never return.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Stewart

Reisde met partner
Positief: Netheid
The hotel was a splendid surprise being a true manor in the style of a stately home with extensive grounds. We stayed in the Mews cottages which provided a large well equipped room and bathroom.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Great grounds!
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Rachel

1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Scott

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Zoe

1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Karolina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

AVOID- caused bad foot poisoning

My stay at this hotel back in March 2025 was very disappointing, followed a series of issues that ruined the overall experience. The spa facilities were notably dirty, with unsanitary conditions and several key amenities, such as the sauna and jets, being non-operational. The dining experience was equally disheartening. The restaurant's food quality was shockingly poor, failing to justify its expensive prices. Wl me e were initially informed by multiple staff members, including the front desk and a waitress, about a £35 dinner voucher per person. This promise influenced our menu selections, only to be rescinded upon payment, leading to considerable frustration and a breach of trust. The situation escalated further when both my partner and I suffered severe food poisoning shortly after dinner. This not only ruined our evening but also cast a pall over the entire weekend. During checkout, I overheard other guests voicing similar complaints about the misleading voucher situation, highlighting a systemic problem of unprofessionalism. The hotel staff's dismissive and rude handling of these issues. They took my contact details saying they will investigate but failed to follow up on my complaint, further compounded my dissatisfaction. I strongly advise potential guests to listen to the negative reviews and avoid this establishment unless they are prepared for disappointment and financial loss.
1 nacht verbleven in maart 2025