Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van Holiday Inn Ashford North A20

4 out of 5
Holiday Inn Ashford North A20
Maidstone Road A20, Hothfield, Ashford, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 193 van 550 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 251 van 550 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 550 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 550 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 550 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reservatie is fout gelopen! Hotel zegt dat fout bij Expedia ligt. Expedia zegt dat hotel in fout is! Wat een amateurisme!!
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel voor bezoek aan Londen of Kent
Vanaf de ferry in Dover in slechts 30 minuten naar het hotel rijden. Fijne uitvalsbasis om Kent te bezoeken. De mooie plaats Canterbury op slechts 30 minuten rijden. Ook naar Londen (met eigen auto of trein vanaf Ashford station) is eenvoudig. Londen op ruim 1 uur rijden met eigen auto.. Outletshopping in Ashford bij de Designer Outletstores op slechts 15 minuten rijden.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ben op 23 jan 2019
Thank you for your feedback. We really appropriate all feedback received and we look forward to welcoming you back soon. Kind Regards Ben Waldron Area Front Office Support Manager

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

M B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Fijn en rustige hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Maaike, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel voor een overnachting op de doorreis. Wel veel lawaai van de snelweg en de staat van het hotel is echt wel wat verouderd.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Frederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met veel mogelijkheden
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Mark, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location close to Dover and Channel Tunnel
Excellent experience, would definitely stay there again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Voor ons een aanrader.
Ideaal hotel om met het gezin te overnachten. Prima service en lekker eten. Goede ligging. Goede verhouding prijs kwaliteit.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gunstig gelegen hotel aan spoor
Met de trein vanuit Charing is London goed te bereizen. Bij treinstation kun je de auto parkeren voor twee pond per dag. Ook andere plekken in Kent zijn prima bereikbaar zoals Canterburry. Hotel is prima, alleen de ligging bij de snelweg veroorzaakt herrie. Ramen kunnen wel open, maar dit is door geluidsoverlast niet plezierig. In de winter is dit geen probleem.

10/10 – Uitstekend

sue, belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ZEER MOOI HOTEL
ruim kamers fijn bedden al bij al zeer comfortabel zeer goed ontbijt

10/10 – Uitstekend

Ruud, Vught

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Mooie erg ruime kamers met twee twee persoonsbedden, die heerlijk liggen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Normal
Just any regular hotel besides a highway. Not bad, not great, but did enjoy breakfast

4/10 – Matig

Peter Heijnis, Nijmegen

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mag geen holliday inn heten
Matig, vervallen hotel. Veel achterstallig onderhoud. Opstaande randen van de vloerbedekking. Sanitair oud. Redelijk eten. Wijnkaart maar geen voorraad. ( volgens de bediening door wissel van leverancier ) wiffi alleen gratis in de hotel lobby. Op de kamers tegen vergoeding. Bediening in. Het restaurant zeer vriendelijk. Redelijke prijzen.

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel, ruime kamers, restaurant tegenover het hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed als tussenstop
Badkamer had een gedateerde uitstraling verder primavschoon hotel met behulpzaam personeel.

8/10 – Goed

Victor, Geldrop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meer dan gemiddeld doorgangshotel
In de beoordeling heb ik niet meegenomen dat de aironditioning op de kamers buiten gebruik was. Verder een prima hotel, zeer gunstige prijs prestatie verhouding, mogelijk door de defecte airco. Zelfs bij de hoge buitentemperatuur was het op de kamer aangenaam. Het continentale ontbijt biedt een uitgebreide keuze aan gerechten.

6/10 – Redelijk

M.R

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Nice spacious room, but elevatorshaft as neighbour
Room was large and clean, breakfast fine with good choice of food and drinks. But.... avoid room 141 as it is adjacent to the elevators. After a long trip our family needed an early night, We fell asleep around 1.00 am when the elevator was no longer used every 30 seconds. At 5.30 staff or guests started using the elevator again and this was our very early wake-up call. This room should not be used or should come with a warning about its 'neighbour'.

8/10 – Goed

Hans, Soest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig overnachtingshotel. Prima opening naar Kent en London. Aanrader als dichtsbijzijnde stad:Canterbury

8/10 – Goed

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
As always staff and service excellent, however we had poor WiFi reception in our room this time but there was renovation works being carried out on other floors which may have effected the signal.. Cooked breakfast is always tasty and well served! Overall we enjoyed our stay and hope to return soon :)
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Lauryn Parker - Reservations & Reception Manager op 23 mrt 2024
Thank you for your lovely review, I will ensure to inform the staff of your comments. We really appreciate the feedback from guest to further enhance our experience and service. We hope you enjoyed your stay & wish to welcome you back to the hotel in the future.

10/10 – Uitstekend

Alessandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff, convenient stay
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lauryn Parker - Reservations & Reception Manager op 23 mrt 2024
Thank you for your lovely review, I will ensure to inform the staff of your comments. We really appreciate the feedback from guest to further enhance our experience and service. We hope you enjoyed your stay & wish to welcome you back to the hotel in the future.

10/10 – Uitstekend

Nic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Chloe on reception was excellent, really helpful and informative and fixed my TV.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lauryn Parker - Reservations & Reception Manager op 19 feb 2024
Thank you for your lovely review, I will ensure to pass this onto the team at our morning meeting. We hope you enjoyed your stay & we wish to welcome you back in the future.

8/10 – Goed

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodating and pleasant friendly staff. Comfortable and clean room. Good dining options plus varied and freshly cooked breakfast. Situated close enough to Ashford and access to the M20 and in a rural quite setting. Will definitely stay again when next in the area.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Lauryn Parker - Reservations & Reception Manager op 19 feb 2024
Thank you for your lovely review, I will ensure to pass this on to our colleagues. We hope you enjoyed your stay & we wish to welcome you back in the future.

10/10 – Uitstekend

Sarah

2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

PHILIP

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Lauryn Parker - Reservations & Reception Manager op 3 nov 2023
Good Evening,Please could you kindly elaborate on the reason for leaving a two star review for our hotel.We take our feedback seriously in order for us to know where we need to work on our services in the futue.Many thanks - i look forward to hearing from you.

2/10 – Ontzettend slecht

Anna

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel did not happen
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, and excellent staff
Greeat service and attentive staff, very clean and a good breakfast in the morning, A mention for Marta the duty manager who is a asset to the hotel
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

brian, congelton

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are absolutely amazing to the visitors
2 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Beverley

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Aliaksandr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Stay
Very clean and respecting the virus restriction rules. Very friendly and helpful staff.
6 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

mark

Positief: Netheid, personeel en service
little tired but good staff
Veryfriendly and helpful staff. Plenty of parking space. Good size room but decor was quite tired. The armchairs had warn upholstery, the carpet was well worn. This hotel is quite remote from any town or facilities.
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

william

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Sophie, Chester

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely room, easy check in. Lots of hand sanitiser and one way system in place.
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Helen, London

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Unfortunately we stayed during large renovations to the foyer, bar & dining room so my low score is reflective of the state of the hotel at the time of our stay. I had prepaid with no refund but if I’d known about the renovations I would not have booked here. Staff were helpful and provided room service for meals but we really wanted to sit in the bar upon arrival and relax. I read on another review the rib steak was very good and it didn’t disappoint. Other food ordered by our group was okay. Staff were very helpful. The room was quite dark with no overhead lighting and lamps didn’t really help other than mood lighting. Room was clean & spacious. SkyTV was a bonus.
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

LewisShenton, Lowestoft

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arrival I thought we were walking through Beirut. The entrance is a complete building site, I understand that refurbishments need to happen however guests should at least be pre earned as a matter of courtesy. The kids play area opposite was closed, the gym was closed, I couldn’t even be bothered after that to look at anything else. I thought I’d just got off a dingy in Dover when breakfast was served to me in a brown paper bag. The one positive I have is the staff were very friendly and helpful.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable night
This hotel is undergoing renovation, which we understood when we booked. We only stayed a single night as a stopover after returning from France. Reason we booked was air con was available, something lacking in the sweaty Premier Inns, which are prevalent in this area. Hotel is tired and in need of renovation, but was clean and we had a comfortable night. I booked breakfast, but only thing available was a grab and go bag full of sugary rubbish - skip that and pick up something outside of hotel if you need breakfast.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Daniel

Negatief: Comfort kamer
Bad beds
We had 2 double beds in the room but one of them you couldn’t even sleep on it as it had a dip in the middle and you felt you rolled into it
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Natalie

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

stuart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Corona strikes again
The check in was good But the system used for us to order meals and drink via room service needs rethinking .in the room there is no menu ! You could put the menu on the door like the fire instructions .. l realise this is because of Corona hence my tip of putting menu on the door this way it will not get touched .. the girl on the desk said l should photograph the menu in reception ... Not really the best way though ... The breakfast was not the best really .1 baby bell cheese no bread or bread roll two very small sweet cakes and a slice of pineapple and a slice of melon ...not really worth at all what we paid .. and the coffee was undrinkable ... So all in all the breakfast really let's the hotel down
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Jay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean and pleasant
It was a pleasant stay. More importantly, the hotel was observing the 2 meter social distancing and hand sanitisers were available at the reception desk and on the way out. Inside, the room was clean and air conditioner was perfect on a hot day.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Meg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay
Great stay, lovely, comfy and everything we needed
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice room with a large comfortable bed and large screen TV with Sky. Had rib eye steak in the restaurant which was cooked well and the Stilton sauce was delicious.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

sharron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check in staff brilliant! Changed us to a family room no problem!! Thanks! Breakfast staff were attentive 100%
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Dan op 22 jan 2020
Dear Sharron Thank you for your fantastic review, look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards Daniel Clarke Reception Manager

8/10 – Goed

peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great value
The Hotel was clean and nicely laid out the staff were friendly and efficient. The room was great not too big or small with a nice sized tv with plenty of channels etc the WiFi worked great (I was as far away from the reception area as you could get and signal strength was really good) My only personal issue was the bed was a bit too soft for me i usally prefer a solid mattress but others would have loved the bed. Overall a good place for a couple of nights
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Dan op 22 jan 2020
Dear Peter Thank you for your fantastic review, look forward to welcoming you back again soon. Kind regards Daniel Clarke Reception Manager