Exterieur

Beoordelingen van Hampton by Hilton Astana Triumphal Arch

3 out of 5
Hampton by Hilton Astana Triumphal Arch
Mangilik El Avenue 43A, Astana

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 46 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and friendly service, flexibil staff. No sauna in the sport space. Very important when you have such a cold winters .
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

LEONIDAS M

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
good location
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nurbol

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel with friendly staff.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Nataliya

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Glynda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were only here for a few hours for a layover between flights but the staff were great and the room was clean and comfortable.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room and staff were helpful. Outside grounds and landscaping weren't in keeping with the nice facility
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service,clean and nice room
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is super helpful and friendly. I would stay here again anytime.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

yevgeniya

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Все хорошо ! Отличный отель ,чисто уютно ,персонал вежливый и приветливый ! Рекомендуем !
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Jenya

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Sergey, Houston

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bilge

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
that was in not good bed was no good I fall on the floor 2 times
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Timerlan

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Erjan Leroy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay immensely! The staff was friendly and nice. The location of the hotel is great! The breakfast was delicious! I stayed there with my family on vacation and would love to stay again if I ever visit the city again! Keep up the great job!
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Dana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

MICHAEL ANDREW

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is fine but the rooms are very small. Really for a single person on business. Not recommended for a couple on vacation.
5 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

ILKER

2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Fatih mehmet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Farkhad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Farkhad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Vassiliy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Близость к аэропорту, уютные номера и хороший завтрак
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Amina op 11 apr 2021
Уважаемый Гость, искренне благодарим Вас за уделенное время и за высокую оценку деятельности команды Hampton by Hilton Astana! Мы рады, что у Вас осталось положительное впечатление от Вашего проживания. Нам хорошо, когда хорошо Вам, ведь наша цель - сделать пребывание гостей отеля максимально комфортным. Будем рады видеть Вас снова! C уважением, Жумабекова Амина - менеджер отдела по работе с гостями

10/10 – Uitstekend

Vladislav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Прекрасный отель.
Прекрасный отель с хорошим расположением и вкусным завтраком!!
5 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Adema Bektakimova - guest service supervisor. op 6 jan 2021
Уважаемый Владислав, благодарим Вас за выбор нашего отеля Hampton by Hilton и оставленный отзыв. Мы очень рады, что Вы остались довольны проживанием и достойно оценили наши завтраки и расположение отеля. Очень надеемся на Вашу дальнейшую лояльность и будем очень рады видеть Вас в стенах нашего отеля! С уважением, Бектакимова Адема - супервайзер отдела по работе с гостями.

10/10 – Uitstekend

Gorozhankin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный недорогой бизнес-отель на левом берегу
Отличный отель для тех кто любит минимализм,чистоту и уют. Понравилс завтрак
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Adema Bektakimova - guest service supervisor. op 6 jan 2021
Уважаемый г-н Горожанкин, благодарим за оставленный отзыв и уделенное время. Мы искренне рады, что проживание оставило у Вас положительные эмоции и Вы остались довольны проживанием в целом. Выражаем Вам благодарность за высокую оценку дизайна нашего бренда Hampton и достойную оценку нашего завтрака. Надеемся на Вашу дальнейшую лояльность и будем рады видеть Вас в стенах нашего отеля вновь!

8/10 – Goed

Oleg

4 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo hotel con buon rapporto qualità prezzo
Hotel di buon livello, nuovo e confortevole, non lontano dall'aeroporto. Ottima colazione e ottimo rapporto qualità prezzo
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Valentina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Mika

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

YILDIRIM

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
They had availability but asked for extra money for early check-in. I stay in Hampton Inn hotels in different locations and this is the 1st time they asked for money for early checkin... something is wrong in that hotel..
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Mariya Temerova, General Manager op 24 jun 2019
Dear Yildirim, Thank you for your recent stay at Hampton by Hilton Astana Triumphal Arch. We are constantly looking for guest feedback on how we can improve on your stay, and we appreciate you taking the time to give us your thoughts. I am very sorry to notice that you are not satisfied with our early check-in payment conditions, this is local rule which is described in your booking confirmation, we charge this to provide the breakfast for the first morning and extra cleaning. Again, thank you for taking the time to help us make Hampton by Hilton Astana better and if I can be of any further assistance please let me know, I look forward to seeing you again soon

6/10 – Redelijk

YILDIRIM

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
They had availability but asked for extra money for early check-in. I stay in Hampton Inn hotels in different locations and this is the 1st time they asked for money for early checkin... something is wrong in that hotel..
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Jörg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Farkhad

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Проблема с бронированием возникла, отель не видел бронь на Hotels, пришлось долго ждать и в конце концов я забронировал повторно номер (за счет бонусов) чтобы быть уверенным что мне дадут номер
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staffs are very nice and property is clean. Closer to airport but bit away from center.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Olga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

James, Ladysbridge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place
Great place.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect place to organize meetings
Great facilities for meeting - Huge hall with plugs for computers, drinks , ...
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Maxim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hampton Hotel
Very clean and modern hotel with the beautiful design. The staff is very helpful and friendly . This hotel in Astana is one of the best Hampton hotel around the world I have ever stayed
6 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, great personnel. Thank you for helping in getting some really good pizza at night.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

GEORGE

The hotel is brand new, and although there is still quite a lot of construction going on in the area, you cannot fault the property itself. The rooms are comfortable, and the staff are helpful. The breakfast buffet was very decent, and the waffles were a bonus. The internet was quite good. There are a few eateries nearby, but otherwise it is a new area of the city that is being developed, and currently only good for access to the Astana Arena for sports events. Otherwise, you'll either have to walk quite a bit to the city centre, or take a taxi, which is not expensive. Depending on the nature of visit, I would definitely stay here again in the future.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Dr Owen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent new hotel. Breakfast could be better.
This seemed like a very new hotel when I stayed. The staff were friendly and helpful and the building was very clean inside. The help yourself breakfast at this Hampton Hilton was simple and minimal and the coffee made by the coffee machine tasted bad. Next to the hotel is development land and there is churned up bare earth close to the entrance which we had to walk over a couple of times getting from or to taxis. Luckily the ground was frozen otherwise the area would have been very muddy.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mariya Temerova op 21 nov 2018
Dear Dr Owen, Thank you for your recent stay at Hampton by Hilton Astana Triumphal Arch and for being one of the first to stay at our new hotel. Being a new property, we are constantly looking for guest feedback on how we can improve on your stay, and we appreciate you taking the time to give us your thoughts. I am happy to hear you found the helpfulness of hotel staff and cleanliness to your liking. I am very sorry to notice that you are not satisfied with our breakfast and the surrounding area. Again, thank you for taking the time to help us make Hampton by Hilton Astana better and if I can be of any further assistance please let me know, I look forward to seeing you again soon Making you happy, makes us happy!

8/10 – Goed

Lolo, Astana

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I don't know if the three rodent traps in the lobby bothered most or the fact that no one could get our room temperature lower. The thermostat was locked. There was construction work outside our window and it was biting cold. So opening the window was not optimal. The maids touched up the room in a big hurry not exchanging the mugs or glasses, nor taking out dishes from the cafe. But the front desk staff was helpful and friendly.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mariya Temerova, General Manager op 17 nov 2018
Dear Guest, Thank you for your recent stay at Hampton by Hilton Astana Triumphal Arch and for being one of the first to stay at our new hotel. Being a new property, we are constantly looking for guest feedback on how we can improve on your stay, and we appreciate you taking the time to give us your thoughts. I am happy to hear you found the helpfulness of hotel staff to your liking. I am very sorry to notice that you are not satisfied with your room and temperature in it. Unfortunately there are some works by government authorities we can't affect, but we would be happy to provide additional blanket or change your room per your request. Please know that your feedback is important to us to help guide decisions that are made improve our hotel. Again, thank you for taking the time to help us make Hampton by Hilton Astana better and if I can be of any further assistance please let me know, I look forward to seeing you again soon Making you happy, makes us happy!

8/10 – Goed

Vera

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Da usare in caso di viaggi d'affari
Per viaggio d'affari è veramente comodo, con tutti i servizi, colazione abbondante.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mariya Temerova, General Manager op 2 nov 2018
Dear Vera, Thanks for staying with us at the Hampton by Hilton Astana Triumphal Arch! I am pleased to hear that you enjoyed your stay and breakfast! We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Making you happy, makes us happy!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

New hotel, very good infrastructure
New hotel, so the staff still need some adjustments but they are trying to do their best.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Aidana op 2 okt 2018
Dear guest, Thank you for sharing with us your feedback! We will do all our best to improve service skills our team. Looking forward to welcoming you back at Hampton by Hilton Astana hotel!