Terras

Beoordelingen van Keylany Hotel

3 out of 5
Keylany Hotel
25 Keylany Street, Aswan

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 129 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Alex

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Zeer vriendelijke personeel, kamers zijn redelijk
Het hotel ligt vlakbij de leuke markt/souc van Aswan en ook op een steenworp afstand van de Nijl. Het personeel is heel vriendelijk en denkt goed met je mee. De prijzen voor een trip naar Abu Simbel zijn laag. Ze zijn er niet op uit om zoveel mogelijk aan je te verdienen. Ook het ontbijt is erg goed, zeker voor Egyptische normen. De kamer is maar zozo, zeker de badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken en was niet heel erg schoon. Geen wifi in de kamer, alleen in de lobby.

4/10 – Matig

Morais, romain le puy

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel sympathique et serviable mais ne peux masquer la vétusté du bâtiment et des équipements... les photos sont très vieilles et trompeuses
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Mohamed Elamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

AHCENE

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Point fort: petit déjeuner sur la terrasse
Très grande disponibilité d’un personnel fort sympathique et plein d’égards et très attentionné. Hôtel pas très bruyant pour un établissement de centre-ville situé à quelques encablures du grand souk d’Assouan
7 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Very nice staff. You get what you pay for.at this establishment.
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Shah, New York, NY

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positive: Staff was friendly Running hot water Negetive: Room had flies and dust Less amenities than other hotels Room and bathroom condition were bad Took long time to connect to wifi No wifi in the rooms Breakfast wasn't good Sold us expensive tours Price was high for what it is
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

delphine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel très bien placé, mais pour le coup bruyant. Équipe au top , excursions à des prix corrects. Petits dejeuners copieux servis sur la terrasse. Chambre correcte mais la douche est d'un autre âge, comme la clim.
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
二度と泊まりたくない。
掃除が行き届いていない。かなり、汚いです。 外から聞こえる車の音、夜中の大声、早朝のスピーカーから流れるコーランで眠れません。 とても、三つ星とは思えません。ゲストハウス並でしょうか。
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Putul, Toronto

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible horrible horrible.... management is super lazy and careless about there guest. Rooms a damp and smelly. Bathroom is leaked. The wall and window of the room is broken. When I asked for toilet paper they have a opened ( probably) used roll of paper. Nothing at all what is shows I the picture. Also rooms doesn't have any charging outlet. Don’t waste your money.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

nathaniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No esta mal
El hotel esta bastante alejado del aeropuerto, pero en el centro de la ciudad, no aceptan tarjetas de credito ni debito a psar de que en la aplicacion pone que si, tienen que llevar obligatoriamente libras egipcias (hay un casa de cambio de moneda cerca), del hotel al aeropuerto y viceversa son masomenos 12 €, ya que no hay Uber en esa ciudad. Por lo demás la atencion del hotel fue buena, bastante barata la noche y todo limpio y ordenado.(por las noches es dificil dormir plr los ruidos de la calle)
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Keylany hotel team op 5 feb 2020
Thanks for your feedback Wish you a pleasant time

10/10 – Uitstekend

Nga Wun

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Carter

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi was only available in “lobby”. There were no premium channels as mentioned, nor a view of the city. Overpriced for the lack of quality. The staff is very kind.
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Keylany hotel team op 22 jan 2020
Thanks for your feedback , wish you an amazing vacation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
歡迎入住,省錢的地方
旅店是一家老旅館,提供各種服務,而且也是非常努力維持他的完整性,因為鄰近大街會比較吵,所以請記得耳塞,早餐也努力維持品質,但一分錢 一分貨
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Keylany hotel team op 29 jan 2020
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Denis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
privat parking - great staff and food
great staff, great location, clean, great food, privat parking, very safe!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Keylany hotel team op 22 jan 2020
Thanks for your feedback , wish you an amazing vacation

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
물이 안나오는 호텔은 처음
물이 나오지않아 샤워는 물론 못했고 변기물도 내리지 못했다.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Passable
L'hôtel est trop cher pour la prestation. Il manque d'entretiens. Une propreté moyenne. Notre salle de bain fuyait, même s'ils avaient appelé quelqu'un pour réparer. Extrêmement bruyant à cause de la route et des fenêtres pas isolés ! Après, le petit déjeuner est ultra copieux. Les gens serviables, nous ont arrangé toutes nos visites.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Keylany hotel team op 22 jan 2020
Thanks for your feedback , hope it helps us to improve our service , wish you an amazing vacation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Adequate hotel. Staff was great.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Keylany hotel team op 22 jan 2020
Thanks for your feedback , wish you an amazing vacation

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Place was nasty. Price was decent, but this is "Egypt",price should be good.
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Alexander Nathan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
When I don’t like something I usually prefer not to say anything but in this case I just could not be silent. Keylani is a horribly run down and dirty hotel. I will never stay there again, despite its excellent location and very helpful and friendly staff. The owners clearly neglect its condition. The bathrooms are disgusting. The breakfast area is filthy. The furniture is decrepit.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が驚くほど貧しい。
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Chun-chieh

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
這邊離夜市近,離火車站遠一點,走路可到,
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Keylany hotel team op 27 nov 2019
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

LAGirl89, Los Angeles

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super friendly staff!!! Beyond helpful!!! Our breakfast was prepared at 4am before our trip to Abu Simbel. We also had some delicious fa
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Keylany hotel team op 26 nov 2019
Thank you for your feedback We appreciate it

8/10 – Goed

Alejandra

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Yes the hotel is a little run down but the service is excellent! The hotel manager was very helpful, the staff very kind and welcoming. Great location, just a few feet from the Nile and the Aswan Bazaar. If you are going to buy souvenirs this is the place. If you are looking for Athentic cuisine, ask the hotel manager for suggestions, he is the best!
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Keylany hotel team op 26 nov 2019
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Debra

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Past it’s prime
There was a mouse in our room. Management did move us to another room but both looked like they needed a good scrubbing. Probably the worst place I’ve stayed at in terms of cleanliness. On the positive side, the staff was friendly and did the best they could to accommodate us.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아스완 저렴하고 좋은 숙소
로비에서 아스완 관련 투어 예약할 수 있어서 좋았습니다. 빨래 문의하면 "정가" 가격표 보여주면서 체크해서 돌려달라고 합니다. 오전에 맡겨서 16시에 받음. 택시투어/펠루카 2시간 등등 모두 예약 가능합니다. 아침 무료로 제공되고 맛있었습니다. 에어컨 소리가 비행기소리보다 크니까 감안하고 가세요. 생각보다 10배는 더 큽니다. 커봐야 얼마나 크겠어 하고 갔던 저희도 생각보다 더 커서 옮길까 고민했습니다. 진짜 큼. ㄹㅇ 큼. 개큼. 와이파이 객실에서 안됨.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Keylany hotel team op 31 okt 2019
Thank you for your feedback Wish you lots of amazing trips all over the world

6/10 – Redelijk

Tatiana

Positief: Personeel en service
Funcionários simpáticos
O hotel precisa de uma reforma urgente, mas esses reparos são facilmente esquecidos com a simpatia dos funcionários. Lugar ok para 1 ou 2 noites.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
推薦
旅館人員非常友善。 設備方面則略為陳舊單運作良好。
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Romaric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A conseiller sauf si vous cherchez le grand confor
Un bon pied à terre à Assouan mais très basique ! Il ne faut pas s’attendre à un 5* en terme de chambre et d’aménagement mais ce n’est pas insalubre loin de la ! Le personnel est aux petits soins !
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Crystal, New York

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfied customers
They were very helpful and always smiling. Helped us with getting around and finding good places to eat.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Keylany hotel team op 25 jul 2019
Thanks a lot for your feedback , looking forward for you next visit

6/10 – Redelijk

CHIH-CHENG

Positief: Personeel en service
房間簡單,淋浴水龍頭輪流故障,不過老闆很快修復,老闆推薦的旅遊行程價格公道。
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Keylany hotel team op 30 jun 2019
Thank you for your feedback

8/10 – Goed

T

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is close to market so that easy to find food and things you need. *staffs are nice and helpful *room is old but things are clean so it’s comfortable *nice housekeeping service
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Keylany hotel team op 30 jun 2019
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Shan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Tiana

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
雖然很便宜,但是基本品質還是要顧一下啊
淋浴間排水不良,第二天還停水
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room was nice for a budget hotel. it looked old but it has mini fridge, tv, good aircondition, hot and cold shower, complete toiletries and clean towels. everything we needed was there. the staff was very kind and helpful. we availed the abu simbel trip for a very cheap price compared to other tour operators. they provided wake up call to ensure that we won't miss our trip. they also gave us breakfast box because the trip to abu simbel was too early. we will definitely book this hotel again in the future
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Keylany hotel team op 5 jun 2019
Thank you for beautiful review and feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
低価格のオプショナルボードクルージングがとてもよかった。
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Keylany hotel team op 5 jun 2019
Thank you for beautiful review and feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルは古く、2泊しましたが、入った形跡はあるのに清掃されていませんでした。エアコ
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Keylany hotel team op 5 jun 2019
Thank you for your review and feedback

10/10 – Uitstekend

Kai, Japan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
近くにスークもあったし歩いて10分弱の所にあるMakaniというところを宿の人に教えてもらったが最高によかったです。 スタッフの方は全員フレンドリーで楽しくお話しもできてよかったです。 帰るときもタクシーを捕まえてくれ駅まで送って一緒に来てくれました。 コスパは最高です
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Keylany hotel team op 31 mei 2019
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Photos mensongères, tres sale, pas de "piscine" le rooftop est à l'abandon.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Justine

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Abdeen op 23 mei 2019
Thank you for staying with us And thank you for your feedback Keylany hotel team

4/10 – Matig

serge

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mauvaise expérience à Assouan
Arrivé dans cet hôtel lieu très sombre chambre avec minuscule fenêtre donnant sur cour entièrement remplie de résidus! Petit déjeuner très sommaire sans fruits sans laitages sans beurre . Le jacuzzi de l'établissement est Crasseux . Bassin vide transats dans un état pitoyable . Receveur de douche rouillé et en option des cafards dans la partie salle de bain. Nous avons payé la première nuit et avis fuit cet endroit lugubre. Nous ferons un signalement dans le guide du Routard conseillé dans sa dernière édition. Photos témoins à suivre
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
personnel très aimable et disponible. chambre agréable. mais la terrasse est laissée à l’abandon, le petit déjeuner est abondant mais quelconque et la proximité de deux mosquées rend le calme très aléatoire.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Keylany hotel team op 5 jun 2019
Thank you your feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
아침에 아스완 도착했는데 얼리체크인 할수 있게 도와줘서 좋았다. 카운터에서 파는 물도 주변 슈퍼와 가격이 같았다.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Keylany hotel team op 23 mei 2019
Thank you very much for your feedback

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Keylany hotel team op 1 mei 2019
Thank you very much for your reservation and thanks for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Keylany hotel team op 5 jun 2019
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

MHR, Florida

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was nothing unique about the property except That it was uniquely bad. Internet was not available for the whole stay one of my required amenities. TV and remote did not work. Took three times before they worked. No one picked up phone at reception every time there was a problem I had to walk down to reception. The bathroom had broken fixtures, peeling shower pan and no hot water. Bath towels were washed but had stains. Finally after 2 to 3 hours my room was changed. Where things did work the bathroom and towels had the same issues. When I took a shower the shower pan was too small and shower curtains a joke the whole bathroom got flooded. the hot water tap was so hot that when I tried to shut off hot water I almost burnt myself. The staff were generally nice, polite and helpful but had very little to work with. In the morning reception clerk was sleeping on the couch and was very reluctant to get up and help him and complained how tired he was. Breakfast was OK but no one was there for a second cup of coffee. There is no elevator and hot tub was out of order. Overall a very frustrating and terrible experience. The hotel is less than two stars and I would not recommend anyone to use this property. In fact I would recommend that Expedia not offer this property as a choice
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
old building. but clean and kind. good breakfast. good location.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Keylany hotel team op 13 apr 2019
Thank you very much for your feedback , looking forward to see you again