Kameruitzicht

Beoordelingen van Marhaba Hotel Aswan

3 out of 5
Marhaba Hotel Aswan
Corniche El Nil, Aswan, Aswan

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 76 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sugey, Alajuela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel un poco viejo pero bien para lo que pagamos, la piscina no la usamos solo la vimos sin embargo no dan ganas de querer meterse se ve descuidada, me gusto que hay varios restaurantes cerca y se puede ir a pie, el trato del personal excelente
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sugey, Alajuela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel tranquilo de facil acceso el trato excepcional del personal, el hotel es un poco antiguo sin embargo todo funciona bien, las dos noches que estube hospedada tebia tour muy temprano asi que nos alistaron el desayuno, un poco basico pero bien de todo un poco.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Lawrence

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property had good central location. Restaurant was not open for dinner. Breakfast was limited. Air conditioner had no temperature control. Bellman kept crowding onto the elevator so he could push buttons and collect a tip.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Great location but no service
Super nice balcony view overseeing Nile River. Location less than 10 mins walk to train station. Old hotel that aircon remote was not working for one room and another doesn’t have aircon for 3 nights. Reported to staff but no one attend to issue. No cleaning service for throughout stay for 3 nights. Breakfast was provided but very limited variety. Better to eat out nearby.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satisfied for the staying. Next to Aswan train station and market, Good location.
2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

hengameh

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not stay here. I read the prior reviews and reluctantly stayed here due to no other availability when I landed in Aswan. Upon arrival the bedroom was dirty, hair on the sheets, NO OPERATING HEATER, stains on bed pillows and dirty chairs. My family and I slept using our jackets as blankets as linens were not clean. You could hear music and the hustle and bustle of outside well into 2/3am. The staff however was very polite and friendly. Expedia said we could pay in local currency, but upon arrival they said Expedia charges them and they wanted US dollars instead. Location was great, however I would give this hotel 0 stars if I could.
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Carlos

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Darren

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I tried to book and the cost was showing as £89 including local taxs and charges, when I got there I was charged 4032.EGP works out in uk £126.00. That was £36. pounds over the price. We had a twin room the sheets on the bed had already been slept in I could smell that. The next day I told them about the bed and it was changed.
2 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

jenny, Fairfax

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was outdated, dirty and food was not good. Location was good. I will request a refund paid $150 a night and saw the rate for $30. Do not pay more then $30 for this place. Staff does not speak English. One door main a check in lady friendly. Can’t not even provide a knife to cut an apple because the kitchen was close really!!

4/10 – Matig

Barunava

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel I have ever stayed
This review is based on my stay (28th-30th December 2022). I paid $260.00 for two nights (nightmare!) 1. Location is perfect. THEY DO NOT HAVE ANY FREE AIRPORT SHUTTLE. They are located 30 Km away from the Aswan airport. Airport transfer may cost you 30-60 USD for each person. 2. Rooms, are dirty, smelly, and very old. 3. Airconditioning system does not work. 4. Bathroom is dirty. 5. Breakfast is the worst. The second cup of tea or coffee will be charged, in case you want to have it. 6. Only good for someone who speaks Arabic.
2 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Shinya

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アスワン駅に近く、安い
全体的に古く、素人がやっている感じのホテル。部屋にドライヤーはなく、他の方が、ドライヤーを何回もリクエストしていた。私も頼んでみたが反応無し。信じられない。アスワンツアーも4AM発の8人混載で160ドルってプライベートタクシー価格!通りに面した部屋で、サッシがガタガタスカスカで夜も賑やか。バストイレ洗面所が扉が半分くらいしか開かない程コンパクト。日本のワンルームの方が全然良い。移動の時間を節約したい方はお勧め。
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Charles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Reservation clerk op 19 aug 2022
Thank You Mr.clickner, we hope to see you back here soon.

10/10 – Uitstekend

Brent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place for a short trip
Comfortable quiet and convenient
3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van ahmed awad op 17 jun 2021
thank you and we hope see you again

4/10 – Matig

Ladisleydi

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth it
It was definitely not worth the money, especially for Egypt. Rooms were not clean, no soap, no towels, no paper towels. My toilet was broken and had to ask to be moved otherwise I would have spent the entire night listening to them attempt to fix it. Moved to a room next to a party, which the Hotel did take care of. the location is good if you want to stay next to the train station, which is why I chose it in the first place, but it was not worth the money. This should be a $30 a nigh Hotel, max and not $50.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van ahmed awad op 7 jan 2021
we promise you we will do update for our hotel and also we e are so sorry for what you force and wait development for stain square by movement of Aswan cos very close from our hotel and we will do final update for our hotel when this development fins hing

4/10 – Matig

Lucie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
Décevant
Je vais juste dire que cet hôtel ne mérite pas 3 étoiles et vérifié l'état de la chambre avant payé.
4 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van RESERVATION op 23 nov 2020
ALL YOUR WORDS LIE

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good value for money
Very good value for money. Amazing rooftop views. Included half board food delicious. We tried in room massage and was relaxing. Old building but considering price, it was a good stay. Good location, cheap shopping right next to hotel.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van ahmed op 2 mrt 2020
we are welcome

4/10 – Matig

sunjeong

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
물도하나안줌 히터안됨 전구하나고장 조식박스는 훌륭 그외는 다별로임
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van AHMED op 23 jan 2020
BUT U DIDN,T TELL ANT BODY IN HOTEL EVEN HELP YOU

4/10 – Matig

Wiliam, Sydney

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very ordinary offering that in no way reflects a three star rating. Check in was difficult, wifi hopeless, breakfast options limited, TV didn’t work consistently- the place is just not up to the required grade. Not cheap by any means, better alternatives exist I’m sure, although Aswan is a town you don’t need to spend much time in. Good if you like deserts! Get in and get out fast as possible is my advice.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van ahmed op 23 dec 2019
by name department of hotel we say to you we are so sorry for what happen for you for your staying in our hotel and we promise you we will do update for every thing in hotel reason for your Complaint

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When we arrived at night it was dark and the lobby looked old but in the morning with the lights on, it is a lovely, new hotel. The room was comfortable, the staff helpful, and the surrounding area walkable--if you can ignore the persistence of vendors who will not let you just enjoy the city.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van ahmed awad op 11 dec 2019
thank you for this words and we are welcome for you by any time

10/10 – Uitstekend

Janet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Right by Aswan train station.
Great location, within walking distance of train station. Staff is great, and they are helpful with tours to Abu Simbel.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van shoukry op 27 jul 2019
Dears we do our best for our customers see you best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Services and people work there are so nice 👍 but the property is old and the room are not nice
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van shoukry op 20 jul 2019
we do work in up date property

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel tres bien situé. Vue magnifique sur le Nil. Personnel tres sympathique.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van ahmed op 29 mrt 2019
u are welcome

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good and near the transportation, and in the city central
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van ahmed op 29 mrt 2019
thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the city central and near theold market and main transportations
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van ahmed op 29 mrt 2019
thanks

2/10 – Ontzettend slecht

T.K, 日本

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテルではありません。先ず、予約した部屋と違う部屋にされました。交渉しても理解できない弁明だけで結局NG。部屋も入ってみたら準備ができておらず、汚く薄汚れていました。はっきり言って、おすすめしません。夜は肌寒いので毛布を頼んだら、これも破れのある毛布でした。部屋でのWiFiも遅い。(ロビーは何とか大丈夫) 従業員の教育も十分ではなく、大した用事でもないのに、チップを要求したりします。まともな従業員もいますが、二度と行きたくないホテルでした。良いところは、駅に近い事だけでした。
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van ahmed op 29 mrt 2019
we are so sorry for everything happen with u and we are promise we will make update for everthing

4/10 – Matig

HSIN YUN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地點好但住宿品質差
鄰近火車站、市集、鬧區,但飯店很舊,飯店人很好但冬天很冷沒暖氣,廁所沒有很乾淨氣味不好聞又有一個關不掉抽風機
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good in general. Travel assistance staff have their own interests at heart and were not helpful to the budget traveler. Front of desk manager could not have been more helpful. A Nice hotel, central to rail station with markets at the back, and ferry harbour and tomb of the nobles to look over. Pretty.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

サーミー, 東京

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋のシャワーが壊れて使えなかったが、クレームで別の部屋に替えてくれた。冷蔵庫、スリッパ、ドライヤーなどがなかった。 ホテル施設が全体的に老朽化している。 駅や繁華街に近く食事や買い物等に便利な反面、周囲は夜まで騒音が酷く安眠を妨げられる。
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Hiro, New York, NY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good budget hotel close to Aswan train station. This hotel can provide you with box breakfast for early morning tour to Abu Simbel, etc., free of charge. The facility is a bit old, but you will get what you paid for. The hot water tank was switched off due to a mistake by room maid. So, I have to put up with cold shower for the 1st night. But once the hot water tank was switched on, I was able to take a decent, hot shower for the 2nd night. The sunset view from the roof was good, free bonus.
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Jordan

Les prix sont différents pour les touristes et pour les locaux ce n'etait pas les prix affichés et que j'ai réservé sur hotel.com : dès l'arrivé mauvaise surprise. L'acceuil est très froid (sauf pour Saad le Bawab qui a le soucis sincère d'être au petit soin) L'hotel sale et vieillisant pas du tout a la hauteur de son prix, qui a surement vu ses heures de gloire dans les années 90... Chambre très étroite et bruyante La piscine toujours à l'ombre à partir de 10h du matin est inutilisable. Grosse déception surtout de la part du personnelle... En revanche le rooftop donne une super vu sur le Nil
2 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Sri

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A decent hotel
Comfortable room with good wifi in the room
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van ahmed op 25 sep 2018
thank you and your are welcome for any time

2/10 – Ontzettend slecht

Rainylor, Canada

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I took one look at this hotel and left it is very run down and dirty. The pictures must have been taken a long time ago as the furniture is shabby and old. The was not a sole in this hotel as there are much better options with the economy in Egypt the way it is.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van ahmed op 22 sep 2018
You are right and we promise you we will renew the furniture of the owners

10/10 – Uitstekend

tasato, fukuoka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ナイル川に面した景色の良いホテル
ホテルは清潔で、スタッフも親切フレンドリーです。朝食も美味しく、夕食(有料)安くて美味しいです。又アスワンに行ったら、絶対に泊まります!
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van ahmed awad op 14 jun 2018
thank you and you are welcome for any time

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
We had to wait in the hot not air conditioned lobby for 30 mins or so while they finished our room. The restaurant food was not very good and they only had like 2 things to choose from. The tour we booked through the hotel was confusing. We thought we had booked a full tour including transport, tickets, and guide. Upon arriving at the destination we had a lot of confusion with our drivers since they did not speak English and we had to purchase our own tickets and guide. The room was clean and provided enough beds for our family.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van ahmed awad op 14 jun 2018
i,m so sorry for any problem force u and we promise u we will do update for every think

6/10 – Redelijk

ひろ, 京都

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
良い悪いの混在したホテルです
☆良い点 ・アスワン駅から徒歩5分以内 ・船乗場も近い ・従業員がフレンドリー、英語も問題なし ・Wifiは部屋でも問題なく繋がる ・ナイル川の情景を楽しめる ◇普通な点 ・部屋の清掃は可もなく不可もなく ・冷蔵庫はあり、ただしミネラルウォーターの用意はなし ・テレビあり、ただし私の部屋は電源が入りませんでした ・お湯は出ますが大変温い ★悪い点 ・バスタオルが雑巾のよう ・ヘアドライヤーなし ・タクシーの配車手数料が高額(100£E) ロケーション重視なら良いですし、アメニティ重視なら悪いと思います。
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van ahmed awad op 14 jun 2018
i,m so sorry for any problem force you and we hope come back again and we promise u solve all this

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

wei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店离阿斯旺火车站很近,在尼罗河边,并且离市场也很近,位置很好,早餐很棒,服务人员也很好
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Hossam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Pierluigi

Positief: Comfort kamer
Fine for what you pay
Overall it's not bad but it is an old hotel that's needs some upgrades, you get what you pay for so nothing to complain..it is located in a busy area just behind there is the souk and excellent Egyptian restaurant like Makka restaurant. They gave us a triple room although the booking was for a standard for no extra fee.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van ahmed op 18 feb 2018
we will try do update for our hotel

6/10 – Redelijk

Ashraf

Positief: Comfort kamer
موقع أكثر من رائع ومستوي خدمة ونظافة مقبول الحمامات ضيقة
3 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van احمد عوض op 10 feb 2018
يشرفنا زيارتك فى اى وقت

8/10 – Goed

Cristina, Roma

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel al centro di Aswan
il Marhaba è un hotel al centro di Aswan e di fronte la Corniche, il lungo Nilo, nel periodo invernale, dove anche in Egitto fa freschetto è uno dei pochi hotel economici che hanno anche l'aria condizionata calda, quindi ottimale. Non è presente il phon invece.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van ahmed op 13 jan 2018
pl z write by English i can,t understand french

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スークのすぐ近くの最高の立地でした
ホテルスタッフは、みんな親切でした。早朝からツアーに参加するので、早いチェックアウトでしたが、朝食を箱詰めにしていただきました。
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van A. op 23 aug 2017
dear sir ,greetings from Marhaba thanks for giving from your time to write your feed back about the hotel and we hope to be our guest in your next visit to Egypt

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Near Railway Station
The building is old . The breakfast is poor.
3 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Kamal, Columbia, SC

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to Nile
Towels are of very poor quality, hot water in the shower and lift are unpredictable.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Beware! Closed down!
Terrible experience! Arrived exhauted at 1am only to be informed the hotel had CLOSED DOWN. NO Refund, no contact so I could organise something else! We ended up not only losing our mpney for the fully paid room, but then had no choice butvto fork out 3 times that again for another room, as with no internet and female in the middle of the night I didnt have the luxury of being picky. Abolutely furious and disgusted they are still taking bookings!!!