Fotogalerie voor Bristol Hotel





VIP Access
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Familiekamer (Chambre Familiale Supérieure) laden

Familiekamer (Chambre Familiale Supérieure)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een espressoapparaat
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

44 Cours Jean Jaures, Avignon, Vaucluse, 84000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel de l'Horloge
Hotel de l'Horloge
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.75 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 17 voor volwassenen en ca. EUR 8.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bristol Avignon
Bristol Hotel Avignon
Bristol Hotel Hotel
Bristol Hotel Avignon
Bristol Hotel Hotel Avignon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Bristol Hotel
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
9,0
Locatie
8,6
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Daniël, Leiden
26 jun 2024
Daniël
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
KIEKENS
20 dec 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
KIEKENS
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Jenny
17 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een stedentrip
Jenny
3 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Vincent
Reisde met partner
18 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
wilbert, amsterdam
17 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
located within city walls
wilbert
1 nacht verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
sarah, utrecht
10 sep 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden in Avignon
sarah
8/10 – Goed
Jo
7 aug 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bezienswaardigheden goed bereikbaar
Jo
8/10 – Goed
Arman
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Arman
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chikao
Reisde met een groep
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chikao
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Collette
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Collette
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Elizabeth
Reisde met partner
24 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jose
Reisde met familie
19 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stacy
19 sep 2025
Stacy
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
mylene
18 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
mylene
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Chris
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MISA
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MISA
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
David
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Yu
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SHINYA
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINYA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adriana, Aventura
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Voorzieningen