Exterieur

Beoordelingen van Barceló Isla Canela

4 out of 5
Barceló Isla Canela
Paseo de los Gavilanes, s/n, Isla Canela, Ayamonte, Huelva

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 136 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met mooi zwembad en zonnetuin.
Mooi hotel met een prachtig zwembad. Het hotel ligt direct aan het strand. Als je iets meer wilt gaan doen is een huurauto gemakkelijk. Op loopafstand is er niet veel te doen wel een prachtig rustig strand. Het eten in het hotel is prima. Er is een hele grote eetzaal dit is nogal massaal. In dit hotel waren vooral Duitse toeristen.

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel wel een rustige omgeving
Prima vakantie gehad

8/10 – Goed

kees, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed hotel in een zeer rustige omgeving
prima hotel voor een hele rustige vacantie.Direct aan het mooie brede strand

6/10 – Redelijk

Juanito, Genk

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Fijn hotel vlak aan het strand.
Fijn hotel ideaal gelegen aan het strand. Zwembad en ligstoelen in orde. Kamers zijn erg verouderd en werden ook niet zo netjes onderhouden, oppervlakkig gepoetst. Kamers worden vernieuwd hebben ze ons verteld aan de receptie. Eten in orde, keuze genoeg en steeds goed aangevuld. Prijs kwaliteit wel in orde, hadden ook korting expedia, super!!

8/10 – Goed

Catrien .ketting, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker eten
Prima

10/10 – Uitstekend

Scott, Langley

Positief: Voorzieningen
Very nice hotel with friendly staff.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 4 nov 2023
Dear Scott, Thank you very much for your kind feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us and that our team members added to this experience positively.It is nice to know that you were pleased with our decor.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

syed

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fernando

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Valérie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bon hôtel, cuisine excellente et variée mais trop salée et emplacement trop bruyant. Personnel très accueillant et serviable. Remercier les femmes chambre ! Piscine très jolie. Met à proximité. Difficulté pour louer une voiture car trop cher.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 7 okt 2023
Chère Valérie,Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié notre cuisine excellente et variée, ainsi que notre personnel accueillant et serviable. Nous tenons également à remercier les femmes de chambre pour leur travail remarquable. Il est agréable de savoir que vous avez aimé notre jolie piscine et la proximité de la plage.Nous prenons note de vos commentaires concernant la salinité des plats et le bruit, et nous nous excusons pour les désagréments occasionnés. En ce qui concerne la location de voiture, nous comprenons que les tarifs peuvent être élevés, mais nous espérons que cela n'a pas affecté votre séjour dans son ensemble.Au plaisir de vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience parmi nous. Bien à vous,Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Belinda

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 22 sep 2023
Dear Belinda,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that we exceeded your expectations and that you had a lovely stay with us. Our team works hard to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

EDWARD

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location however here are the negatives: 1. Buffet does not include any drinks including the breakfast buffet. 2. Loose tiles around the pool walk areas. 3. Finicky air-conditioning thermostat. 4. Food at buffet did not have a great selection
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 18 sep 2023
Dear Edward, Thank you for your review.We are glad to hear that you appreciated our nice location near the beautiful Isla Canela Beach. However, we regret to learn about the issues you encountered during your stay. We apologize for any confusion regarding the drinks at the buffet. While our All Inclusive program includes a wide range of beverages.Regarding the loose tiles around the pool area, we appreciate your observation and will address this issue with our maintenance team to ensure a safer environment for our guests. We also apologize for any inconvenience caused by the air-conditioning thermostat and the food selection at the buffet. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our services and offerings for future guests.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Samuel

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Mark, Ribchester

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Having to pay an extra 300 to move to a room with a useable balcony was the only negative and no coffee/tea making facilities in the room
12 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 2 mei 2023
Dear Mark, Thank you for your review.We regret that coffee and tea making facilities are only available in certain categories of rooms; a full description of our services can be found online. We look forward to welcoming you back. Best regards,Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

John

Reisde met familie
You will need to upgrade your room
You will need to upgrade your room. I booked a junior suite and had to view 3 rooms before finding a suitable room (room 2109 is good). Reception was not pleasant and I felt uncomfortable asking to see other rooms. The male receptionist was rude. The resort is right across from the beach which is nice. The resort itself does not have a lot of atmosphere and it was filled with older German tourists. You cannot bring food to your sunbed by the pool and the drinks are served in plastic cups. There were plenty of sunbeds available. The food was good enough (we stayed half board). Breakfast was nice but dinner was hit and miss. There are 2 supermarkets within 5 mins from the hotel so you can pick up break, ham and cheese for lunch. The hotel is located 1 hour away from Faro airport so please factor in the cost of the taxi into your holiday (approx €160) All in all, it was lovely to get some sun and the hotel was adequate.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 30 apr 2023
Dear John,Thank you for your review.We are happy that our beach-side location was just what you were looking for. We are also glad that you appreciated our high standards. However, we are sorry that you were not entirely satisfied with the level of service delivered by our team and rest assured that this critical feedback will be addressed with the relevant managers. Rest assured that we have noted your comments about the drinks. We are always looking for ways to improve our guests' experience and so appreciate your feedback.We look forward to welcoming you back. Best regards,Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Elena

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

RAFAEL

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Barbara L.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing and very family friendly.
This resort is very family friendly, lots of activities around the pool for all ages. I encourage you to get the all inclusive. Nice walking trail that parallels the beach and easy beach access. There is an exercise room. They offered yoga and water exercise classes. The lounge never had a bartender while we were there. It does have ping pong, pool, and other table games. It's a lovely salt cleaned pool that is treated and cleaned daily. Closed at 7:30 pm and opened between 10 & 11 am. When we were there. Mosquitoes are bad at dusk so don't leave your balcony door open. I didn't know about the pay parking until i arrived. The food was generous and plentiful, and overall quite good, but most of the grilled meats were overdone. We had a relaxing and comfortable stay.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 30 aug 2022
Dear Barbara,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.Moreover, thank you for your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We are also very pleased to know that you appreciated the room we accommodated you in and that you found it to be comfortable with our high standards upheld.Lastly. it is a pleasure to know that our pool and installations met your expectations.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

CRISTINA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel una maravilla, pero los alrededores muy sucios y poco cuidados. La playa muy bonita pero con muchas algas y medusas.
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 30 aug 2022
Estimada Cristina, Ha sido un placer haberle tenido como huésped en el Barceló Isla Canela y le damos las gracias por dedicar unos minutos para hacernos llegar sus sensaciones.Le agradecemos sus excelentes valoraciones sobre la amabilidad en la atención y la calidez en el trato de todo nuestro personal.Quedamos a la espera de su pronto regreso. Un cordial saludo.Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

2/10 – Ontzettend slecht

James

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Swimming pool not climatized water at about 21 celsius, additionally if you leave your hammock vacant for one hour they have a draconian policy of removing your personal belongings from your pool hammock. This information was not provided at check in. Some tiles by the poll broken. Hotel parking 15 euros per night expensive. Buffet food was good some days better than others. Bar staff and waiters helpful. Entertainment crew friendly. These points raised with customer services who listened and encouraged me to write to them but was unable to give me a business card. I felt management hiding behind the Barcelo name seemed sure business would continue coming and not very interested in making our stay more relaxing
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Joaquim, Newark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

antonio silva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 1 jul 2022
Estimado Antonio, Me gustaría darle las gracias por compartir esta opinión sobre su reciente estancia en el hotel Barceló Isla Canela. Una vez más le agradecemos su amable opinión de nuestro hotel y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro. Saludos cordiales,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ficou aquém das expectativas.
Hotel agradável em frente à praia. Diria 3 estrelas e não 4! Quarto pequeno para 2 adultos e 1 criança. Casa de banho com ótimo chuveiro. Não havia estendal para estender toalhas ou fatos de banho na varanda minúscula. Pequeno almoço ótimo! Excelentes frutas e muita variedade. Jantar ficou a desejar todos os dias que estivemos. Apesar de haver muita variedade de pratos, não tinham sabor e estavam mal confeccionados. Bar da piscina com muita pouca variedade de bebidas. A zona da piscina é pequena e muito desorganizada. Não existe o controle das toalhas a marcarem ponto nas espreguiçadeiras. Há quem deixasse as toalhas nas espreguiçadeiras todo o dia e não as usavam enquanto outros hóspedes que sem ter espreguiçadeiras tinham que estender as toalhas no chão. Todos os funcionários no geral muito atenciosos e prestativos. Experiência a não repetir. Ficamos bastante desiludidos.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

sergio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito bom com jardins muito bem cuidados. Frigobar ineficiente deixando as bebidas inadequadas ao consumo. Ducha de banho excelente.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 15 jun 2022
Caro Sergio, agradecemos o tempo despendido a partilhar o seu feedback. As nossas acomodações encontram-se amplamente equipadas, contudo, lamentamos que o minibar não tenha sido insuficiente. Iremos analisar a situação, mas em contrapartida oferecemos bar, restaurante e serviço de quartos. No entanto, é ótimo saber que ficou agradado com a sua experiência na nossa companhia, nomeadamente, devido à limpeza, conforto e dos serviços prestados, para além disso, prezamos muito a sua referência à qualidade da cabine de duche. Folgamos em saber que pode desfrutar dos magníficos espaços exteriores e que os jardins o deixaram maravilhado. Será um prazer recebê-lo novamente. Cumprimentos, Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Analita

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

João

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The resort is very pleasant.
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Excellent location for beach and local restaurants
7 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Sergio

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo bien
La estancia fue correcta. El hotel está muy bien pero la playa tiene muchas algas.
10 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager op 6 sep 2021
Estimado huésped, Muchas gracias por decidirse por el Barceló Isla Canela a la hora de disfrutar de sus vacaciones. Recibimos con sumo agrado su notable valoración con una satisfactoria puntuación, si bien lamentamos que la presencia puntual de algas en la playa le haya ocasionado alguna molestia. Este es un fenómeno natural que, de manera puntual, aparece en todas las playas de nuestra costa, en función de las mareas y de otro factores naturales. Las algas no impiden el baño pero, como le digo, sentimos si no fue de su agrado. Gracias, por otro lado, por sus buenas apreciaciones sobre el hotel en general. Nos alegra leer que todo estuvo bien y que tanto usted como su familia han pasado unos días agradables con nosotros. Tenga por seguro que constantemente estamos volcados en mejorar para ofrecer a nuestros huéspedes en cada momento la mejor de las estancias. Será para todos nosotros un enorme placer tener la oportunidad de volver a darles la bienvenida en próximas ocasiones. Reciba un cordial saludo. Barceló Isla Canela, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El trato de los camareros, animadores y recepcionistas
11 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Essen war sehr gut und das Personal sehr nett. Die Anlage ist sehr schön und es hat genügend Liegen. Vermisst habe ich eine Wc Bürste. Schade, dass für die Liegen am Strand extra bezahlt werden muss. Trotz all Inklusive musste man gewisse Getränke bezahlen. Die Putzfrauen haben sehr laut diskutiert auf den Zimmergängen, trotz nicht stören Schildern an der Tür.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó la comida , el servicio , la ducha el personal y la atención
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

María Isabel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Felicitas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
El cuarto de baño Y no me gustó el espacio pequeñas habitaciones
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo casi perfecto, pero si quieres descansar después de las 9 de la mañana imposible por el ruido de las camareras de pisos y sus carros. Comentar que las paredes son de papel, como tengas vecinos ruidosos se oye todo. El buffet fue de más a menos, suponemos que por los días de la semana que eran.
4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Fernando

1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Yolanda, Madrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien situado en primera línea de playa. Habitaciones super agradables y hotel muy bonito
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Experience Manager op 12 mrt 2020
Estimado cliente, Gracias por tomarse un tiempo para valorar nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros y estamos encantados de saber que disfrutó de su estancia. Esperamos tener la oportunidad de saludarle de nuevo pronto. Un saludo, Barceló Isla Canela

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Jesus Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Jose vicente

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
La habitación un poco pequeña y el baño en la habitación
8 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Optimo para férias
6 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tranquilidad y cercanía de la playa No me gusto que pedí una habitación doble standard y me dieron una doble con baño adaptado , no me dieron opción al cambio
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Barceló Isla Canela op 2 okt 2019
Estimado huésped, Agradecemos sus comentarios después de su reciente visita. Dado que siempre tratamos de mejorar, sus comentarios son cruciales para nuestro éxito futuro. Sentimos sinceramente leer su insatisfacción con su habitación. Sin embargo, nos gustaría aprovechar esta oportunidad para aclarar que asignamos nuestras habitaciones de acuerdo con la categoría de la habitación reservada por nuestros clientes. Es por eso que facilitamos la información detallada de cada tipo de habitación en los diversos medios online. Desafortunadamente, por la alta ocupación en que se encontraba el Hotel, no hemos tenido posibilidad de presentarle otra tipologia de habitación así que, le recomendamos solicitar siempre información sobre el tipo de habitación que reserva para garantizarle que cumple con sus deseos vacacionales. Por otra parte nos alegramos que la tranquilidad de nuestro Hotel y la cercanía a la playa le han hecho disfrutar. Esperamos volver a recibirlo pronto. Un Saludo

8/10 – Goed

Alfredo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019