Garden Court Hotel Aylesbury

3.5-sterrenaccommodatie
Mediterraanse accommodatie met gratis parkeerplaatsen in Aylesbury

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Garden Court Hotel Aylesbury

Exterieur
Kiosk voor inchecken/uitchecken
Ontbijtbuffet
Vergaderfaciliteit
Comfort kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken | Badkamer | Een bad/douchecombinatie, een diep bad, gratis toiletartikelen

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Buckingham Road, Aylesbury, England, HP19 0FY

In de buurt

  • Buckinghamshire County Museum - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Aylesbury Waterside Theatre - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Stoke Mandeville Hospital - 6 min. rijden - 4.1 km
  • Waddesdon Manor - 13 min. rijden - 11.3 km
  • ZSL Whipsnade Zoo - 26 min. rijden - 27.4 km

Lokaal vervoer

  • Aylesbury Station - 5 min. rijden
  • Londen (LTN-Luton) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Weavers - ‬3 min. rijden
  • ‪The Hop Pole Inn - ‬19 min. lopen
  • ‪KFC - ‬3 min. rijden
  • ‪Horse & Jockey - ‬7 min. lopen
  • ‪Dairy Maid Aylesbury - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

Garden Court Hotel Aylesbury

Hotel in het stadscentrum
Bij Garden Court Hotel Aylesbury kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een 24-uurs businesscentrum.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een rookvrije accommodatie en een bagageopslagruimte
  • Een computerstation, gratis kranten en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Garden Court Hotel Aylesbury beschikken over gemakken zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en draagbare ventilatoren
  • Badkamers met diepe baden en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Italiaans, Pools, Portugees, Sloveens en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks gratis welkomstreceptie

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Handgreep naast het toilet
  • Luisterhulpmiddelen
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 2 etages
  • Gebouwd in 1990
  • Mediterrane architectuur
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Bureau
  • Draagbare ventilator
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 10.00 uur en 18.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In het restaurant van deze accommodatie wordt op vrijdag, zaterdag en zondag geen diner geserveerd.

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is in december, januari en februari gesloten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Holiday Inn Garden Court Hotel Aylesbury
Court Aylesbury Aylesbury
Garden Court Hotel Aylesbury Hotel
Best Western Garden Court Aylesbury
Garden Court Hotel Aylesbury Aylesbury
Garden Court Hotel Aylesbury Hotel Aylesbury

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Garden Court Hotel Aylesbury?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Garden Court Hotel Aylesbury te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Garden Court Hotel Aylesbury?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Garden Court Hotel Aylesbury uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Garden Court Hotel Aylesbury?

Dit hotel ligt in het centrum van Aylesbury, binnen 2 km afstand van Jubilee Square en Buckinghamshire County Museum. Ook Aylesbury Waterside Theatre en Stoke Mandeville Hospital liggen binnen 5 km afstand. Aylesbury Station ligt op 29 minuten lopen.

Beoordelingen over Garden Court Hotel Aylesbury

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 365 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 365 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 365 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 44 van 365 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 365 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Stuart

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Overpriced

No food facilities, a reception that shuts up shop at 11pm, a room that was tatty and with A/C that was out of order.
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Nel

1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

lee

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
There was no baby cot, but on the Expedia site I put that the child was under 1. I was informed that this was your fault.
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

This will be a lovely hotel again

Unfortunately the hotel is being refurbished but remains open. Shower didn't work properly, didn't work this out until 0630 and it was too late to complain. Staff were lovely and doing the best they could. Was worried by the presence of a security guard, this was compounded by the reception door glass being smashed. The restaurant was closed as well, this was not noted when I booked and was a total disappointment. Air conditioning was hanging off the wall. This will be a lovely hotel again once the refurb is finished, however, for now it is rather disappointing.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Mr Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel was ok it was a bit a tired however work was going on. It was a shame the restaurant was shut. The receptionist was very helpful
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

hilary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice stay

lovely reception lady, room spotless, free parking,very helpfull staff,
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Joao

Reisde met partner
Why is the property available to be booked online during the night if there isn’t anyone there to check in guests? You should close your property online between 11pm to 7am like many other properties do! Very disappointed when I booked, paid online and when arrived, no one there to check me in. And the funniest part is that the property claim to have 24h room service. Another lie, otherwise I would have been checked in.
1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Beverley

Negatief: Personeel en service
For the price it was disappointing , paper cups accompanying the kettle , extemly basic , and was told we didn’t have to be in by any certain time as security was on the front desk all night after 11pm to let us in. We were stuck out in the cold for half an hour trying to arouse the security (very obviously sleeping ) ring the doorbell banging on the door then having to ring the hotel , no answer but we could hear it ringing from outside, we were left standing thinking how were we going to get in, then emerged the security from the back , opened the door and didn’t even speak one word to us, how rude as we had been stuck outside in the cold for 30mins , would not choose here again
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Annette

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Tried hotel that needs a complete up grade,

2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Graham

Positief: Netheid, comfort kamer

OK but…

Stayed here previously when visiting Waddesdon Manor as handy location. Large bed room and comfortable bed adequate bathroom and all clean. However, no bar or restaurant facilities. Only 5 vehicles in car park whilst local Premier Inn is packed. I wonder why?
2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

John

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Disappointed.......

We stayed here three years ago and it was convenient and satisfactory. This time no restaurant facilities so had to look elsewhere to eat. Room was ok bed quite comfortable but tea/coffee facilities a bit sparse and paper cups a first. To be honest the hotel is quite tired and needs refurbising to keep up with standards required these days. The staff were very friendly and courteous
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sleeping in the car would be preferable!!

Cleanliness is of little consequence when you have been woken up in the early hours of the morning by a violent drunk who had fought past the security guards in a vain attempt to get more alcohol and was hammering on guest's doors until calmed down by security. The broken glass door is a reminder of this violent incident. We had paid in advance for 3 night's but left after 2 , the receptionist not even bothering to ask why, far less offering a refund. No restaurant , no bar, a shabby room , a broken hairdryer (and no replacement available from reception) and all of this for ONLY £115 per night. We will dine out on this dreadful experience at every possible opportunity and have vowed never ever to stay at any Best Western "hotel" in future.
3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Sarah

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Neil

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Andrew

Zakenreiziger
Negatief: Netheid

Not value for money

Booked two rooms and expected better if I’m honest. Didn’t feel clean and needs a revamp.
4 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Oliver

Negatief: Netheid, personeel en service

worst hotel in Aylesbury

The room was dirty the staff where rude when we told them about it . Wasnt told we had acsess to gym and swimming pool till the day we was leaving people smoking drugs out side i payed 105 pound a night too stay in a crack den shocking
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Gavin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Basic and tired, but clean and comfortable.

The hotel was fine for what I wanted: A bed for the night after meeting friends and to charge my electric car. The staff were friendly and wanted to help, and offered me a free beer on check in, which was appreciated. The room was very clean. What was disappointing was that the rooms were tired, with a very small TV that didn't appear to have any HD channels and no power sockets near the bed. Also I was very surprised to see the hotel was not serving breakfast, blaming Covid even though restrictions would have allowed it. It was functional and reasonable value for the price paid, but I won't be rushing back.
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

David

Grubby

2 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Carol

Negatief: Personeel en service

Makeover due

Didn't know restaurant was closed so only a take out breakfast, which we declined. Reception not always manned but some big bloke with 'Security' on his back sat in the area all the time, playing games on his phone. At one point there were several men hanging around outside and a woman with pink hair, smoking. The fire doors were all open. The beds were hard so we didn't sleep well. The tap dripped. The loo seat was loose. The aircon unit didn't appear to work and just flashed all night along with the fire alarm. The rooms weren't serviced but we got more teabags etc. from Reception. Room was a good size but drab, brown, with unattractive art work. We've stayed with you before and it was fine. I think this place could just do with a makeover.
2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Tired looking

It's an average hotel thats in need of a spruce up. Most of what I saw inside and outside was looking tired. Signs of better days. I would have like to have known before booking that the restaurant was closed and only a packed breakfast was available. Restrictions were lifted a while ago so not sure why this is.
3 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Edward

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021