Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Voorzieningen
24-uursreceptie
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met satellietzenders
Meer
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 14.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Speciale incheckinstructies
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Dit pension is speciaal bedoeld voor quarantaine. De accommodatie kan alleen boekingen ontvangen van reizigers die verplicht zijn om in quarantaine te gaan (bijv. internationale reizigers). Je wordt mogelijk bij aankomst gevraagd om bewijs hiervan te tonen.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Deze accommodatie heeft toestemming om BPO- (Business Process Outsourcing) en OFW-reizigers (Overseas Filipino Worker) te accepteren.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Reddoorz Bacolod Bacolod
RedDoorz @ Downtown Bacolod Bacolod
RedDoorz @ Downtown Bacolod Guesthouse
RedDoorz @ Downtown Bacolod Guesthouse Bacolod
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij RedDoorz @ Downtown Bacolod?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Hoe laat kan ik inchecken bij RedDoorz @ Downtown Bacolod?
Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij RedDoorz @ Downtown Bacolod uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt RedDoorz @ Downtown Bacolod?
Dit pension in Bacolod ligt binnen 5 minuten lopen van Bacolod Public Plaza en San Sebastian Cathedral. Ook SM City Bacolod Northwing en Bredco-haventerminal liggen binnen 15 minuten lopen.
Beoordelingen over RedDoorz @ Downtown Bacolod
Beoordelingen
5,2
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 10 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 10 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 10 beoordelingen
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 10 beoordelingen
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 10 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
4,8/10
Netheid
5,8/10
Personeel en service
3,4/10
Voorzieningen
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel ever
The second to the worst hotel condition I have rented in my life. Furniture and bathroom condition I would expect in a condemned hotel to be demolished.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Claro Jesus
Reisde met familie
8 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claro Jesus
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
Kiselda
Reisde met een groep
7 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
When you open the cr, you can smell a foul odor and for sure didn’t clean the place at all., seems like it wasn’t cleaned before we checked in. Linens are not newly washed also.
Kiselda
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 mrt 2020
Average Accommodations needs improvement
Spartan conditions- toilet and bath with hot shower, double sized bed with aircon, clean white bed linens, two towels, toothbrush with toothpaste. No air exchange or vent. Staff needs more attentiveness training.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Improve services
Mosquitoes presence can be felt in the room. They can easily enter our room 1 each time we open it. My sons were dengue victims 22 and 49 platelets.
Thus post trauma is normal.The comfort room is dirty and the water is grayish. I booked a room with 3 beds as shown in the picture but ended with 2 beds only. A customer may pay at least cost provided with clean room.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 dec 2019
Negatief: Netheid
a little bit old hotel
for the is good and near in the SM City and the market ,the cleanliness ,,at the time when we are inside our room..a little bit smelly and the bin was full..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 nov 2019
It was just a five minute walk from the SMX convention center.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Cris
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RedDoorz Bacolod
Staff was friendly and accommodating.
Cris
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst place to stay.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was not given a room even though I already paid for it online. The front desk personnel just told me to raise my concern to expedia for a refund. I travelled long to Bacolod but this is what I get?? Too unprofessional.