Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 41 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
24
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 41 beoordelingen" "
8 - Goed
15
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 41 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 41 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 41 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
9,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Carolina
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes und zuvorkommendes Personal, alles zu Fuß erreichbar, Preis Leistung Verhältnis passt perfekt.
Sehr empfehlenswert, komme gerne wieder.
Carolina
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Shjon
28 aug 2022
Shjon
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Kasper
9 jul 2022
Kasper
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Dusan
9 jan 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Dusan
3 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
SANG JIN
Reisde met familie
3 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful hotel for whom wants spa
The staff at a front desk was very kind and friendly. This hotel gave the alpen therme to all the hotel guests. The therme was fantastic.
SANG JIN
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Nice Rating from South Korea op 9 nov 2021
Dear Mr. Sang Jin,
thank you very much for the rating!
We hope to welcome you again in our hotel!
Best regards,
Hotel Germania Team
10/10 – Uitstekend
Anoby Jose
7 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anoby Jose
3 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Herta, Österreich
Reisde met een groep
10 jan 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles ok. Habe Michaele wohl gefühlt. Immer wieder
Herta
2 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super, dass im arrangement die nutzung der alpentherme inkludiert ist. Hoteleigener wellnessbereich ist nicht in betrieb...schade, keine bar, kein restaurant direkt im hotel. Für den preis ist frühstücksbuffet akzeptabel. Keine minibar, nur leerer kühlschrank.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Martin
8 jan 2020
Positief: Netheid
Martin
8 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Brigitte
Reisde met een groep
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
.
.
Brigitte
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trevlig personal och mysigt hotell trots att det är ganska stort. Spa avdelningen var stängd och personalen på hotellet löste det snyggt och erbjöd närliggande thermalbad men det ligger drygt 5-600 meter bort vilket vi inte var beredda på. Helhet mycket bra och prisvärt hotell.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Team Germania op 18 jul 2019
Tack för bra feedback
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Manager - Ali CAN op 8 jul 2019
Thank you for your Feedback!
10/10 – Uitstekend
Oskar
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell med bra service, hade dock inte barnsäng, men det avhjälptes med en bäddsoffa och ett liggande bord som stöd.
Oskar
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Ali CAN Hotel Manager op 8 jul 2019
Dear Mr. Oskar,
Thank you for your feedback.
Kind Regards
10/10 – Uitstekend
PANAGIOTA
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great place to stay in Bad Hofgastein.
A large hotel close to the centre of Bad Hofgastein, with a good pool and decent wellness facilities. Good housekeeping with clean rooms and common areas and a great breakfast buffet. Good value for money.
PANAGIOTA
6 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Alexander Neßlinger, Hoteldirektor op 31 mrt 2019
Dear Panagiota, many thanks for your stay with us and your great review. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us very much and are looking forward to welcoming you back soo again! Best wishes from the entire team.
8/10 – Goed
Dieter
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dieter
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Alexander Neßlinger, Hoteldirektor op 18 mrt 2019
Lieber Herr Dieter,
vielen Dank, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Haus verbracht haben und für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber und hoffen, Sie schon bald wieder bei uns zu begrüßen!
Herzliche Grüße aus GASTEIN,
Alexander Neßlinger & das gesamte Germania Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Alexander Neßlinger, Gastgeber op 4 mei 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Haus und Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber und hoffen, Sie schon bald wieder in GASTEIN zu begrüssen.
10/10 – Uitstekend
Stuart
16 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stuart
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Alexander Neßlinger op 17 okt 2018
Dear Stuart,
many thanks for your stay with us and your great review here on Expedia. We are very happy that your were satisfied with us.
We hope to welcoming you back soon again.
Best regards from Gastein,
Alexander Neßlinger & the Germania Team
10/10 – Uitstekend
Betty, Duncan, B.C.
27 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staying at Germania is like coming home, but you need to have wash cloths (face cloths) in America for non European travellers.
Betty
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Alexander Neßlinger, Hoteldirektor op 31 mrt 2019
Dear Betty, many thanks for your regular stays with us and your review here on Expedia.de. We are very happy that you have enjoyed it once more. Looking forward to you next visit! Best regards from the entire team.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
big room and clean
Very nice area,
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Alexander Neßlinger op 26 sep 2018
Dear guest,
many thanks for your stay with us and your gret review.
We are very happy that you have enjoyed your stay and look forward to meet you soon again in Gastein.
Best wishes,
Alexander Neßlinger & the Germania team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Alexander Neßlinger op 15 aug 2018
Dear guest,
many thanks for your stay with us and your great review.
We are very happy that you have enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon again.
Best regards from Gastein!
Alexander Neßlinger & the Germania team
8/10 – Goed
Ólafur
19 feb 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Ólafur
7 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Alexander Neßlinger, Hotel Manager op 1 mrt 2018
Dear Ólafur,
thank you very much for your stay with us and your great review on Hotels.com. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back soon again.
Best wishes from Bad Hofgastein.
Alexander Neßlinger & the team of the AKZENT Hotel Germania Gastein
8/10 – Goed
Vladimir
9 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vladimir
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Alexander Neßlinger op 12 feb 2018
Dear Vladimir,
many thanks for your stay with us and yor great review. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back soon again. Best wishes from Bad Hogastein. Alexander Neßlinger & the team of the AKZENT Hotel Germania Gastein.
10/10 – Uitstekend
Sam
19 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday
Nice hotel
Sam
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Alexander Neßlinger, Hotel Manager op 31 mrt 2019
Dear Sam,
many thanks for your great review here on Hotels.com. We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back soon again. Best wishes from Bad Hogastein. Alexander Neßlinger & the team of the AKZENT Hotel Germania Gastein.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Alexander Nesslinger op 14 aug 2017
Lieber Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt im AKZENT Hotel Germania Gastein. Wir freuen uns sehr über Ihre positive Bewertung und hoffen, Sie schon bald wieder in unserem Haus zu begrüssen.
Herzliche Grüße,
Alexander Neßlinger & das gesamte Team
8/10 – Goed
Jan
19 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett bra hotell till ett attraktivt pris.
Placerat bra i centrum på byn.
Jan
Reactie van Alexander Nesslinger op 4 apr 2017
Dear Jan,
many thanks for your stay with us and your great review.
Hope to welcoming you back soon again.
Best regards,
Alexander Nesslinger & the team of the AKZENT Hotel Germania Gastein
8/10 – Goed
Mikko
2 mrt 2017
Negatief: Personeel en service
Nice hotel with mountain views
Good hotel, near pedestrian zone. Breakfast ok, good pool but overcrowded, Receptionist tried to doublecharge and after spelling noted that charge was already been paid months ago (never regretted!!)
Mikko
Reactie van Alexander Nesslinger op 15 mrt 2017
Dear Mikko,
thank you very much for your stay with us and your review on Hotels.com. We are always happy to receive the review from our guests to improve our service. I am sorry to hear that you had trouble during your check-out but hope that everything had been solved positive.
Looking forward to your next stay with us.
Best regards,
Alexander Nesslinger & the whole team
8/10 – Goed
Mihai
20 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I ticked all the boxes : Sauna , Relaxation , Skiing , Skating .
Mihai
Reactie van General Manager op 3 mrt 2017
Dear Mihai,
many thanks for your stay with us and your great review.
We are very happy to see that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back soon again.
Best wishes,
Alexander Nesslinger & the whole team
10/10 – Uitstekend
Manoj, Doha
19 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome view of the valley from the room
The hotel set in the countryside was a very pleasant experience. The room was spacious, and had a balcony overlooking the valley. It was so refreshing sight from the room that one can just sit and relax in the chairs provided in the balcony.
All facilities were there in the hotel and the pleasing staff were ready to assist and help.
Breakfast spread was ok with lots of local stuff.
Manoj
Reactie van Alexander Nesslinger, HOST op 5 nov 2016
Dear Manoj, many thanks for your great review here on Expedia. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us and are looking forward to welcome you back soon again.
Best regards from the entire team of the AKZENT Hotel Germania Gastein.
10/10 – Uitstekend
Gitte
2 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gitte
Reactie van General Manager op 26 aug 2016
Dear Mrs. Gitte, many thanks for your great review on Hotels.com.
We are very happy to hear that you have enjoyed your stay fully with us and are looking forward to welcoming you back soon again.
Best wishes from Gastein, the team of the Hotel Germania Gastein.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Kurhotel
Angenehm und freundlich, wie ein Kurhotel sein soll. Gutes Essen, guter Spa Bereich.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Alexander Nesslinger op 25 jun 2016
Lieber Anonymus,
herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung über hotels.com. Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.
Herzliche Grüße aus Bad Hofgastein, Ihr Team vom Hotel Germania
4/10 – Matig
Herbert
30 jan 2016
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht in diesem Zimmer
Wir waren zum zweiten Mal im Germania. Dieses Mal war das Zimmer eine Katastrophe.
Annehmbar nur: - wenn man Straßenlärm mag, - neben dem Aufzug das Hotelleben hautnah erleben möchte.
M.E ist dieses Zimmer nicht vermietbar.
Das Essen war wieder ausgezeichnet. Damit bin ich voll zufrieden.
Annehmbarer Wellnessbereich
Herbert
Reactie van Alexander Neßlinger, Geschäftsführer op 10 feb 2016
Lieber Herbert, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns leid zu hören, dass Sie sich beim letzten Aufenthalt nicht wohlgefühlt haben. Bitte geben Sie bei der nächsten Reservierung Ihre Wünsche an, damit wir diese berücksichtigen können. Gerne werden wir das Lob an die Küche weiterleiten.
Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
Reactie van Alexander Nesslinger op 9 apr 2016
Lieber Anonymous,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Haus und Ihre Bewertung.
Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.
Alles Liebe,
das gesamte Team des Hotel Germania.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gourmet Hotel
Die Bezeichnung Gourmet Hotel ist nicht übertrieben! Das Service ist kompetent und freundlich. Wir kommen gerne allein wegen des Essens wieder.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Alexander Neßlinger op 22 jan 2016
Lieber Gast, vielen herzlichen Dank für diese tolle Bewertung. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns zu begrüssen und kulinarisch verwöhnen zu dürfen. Ihr Team vom Hotel Germania.
10/10 – Uitstekend
Meike, London
7 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ski trip
The hotel was relaxing and pleasant with a nice spa. It is a quiet place to stay with easy access to the ski resort of Angertal and busses to Schlossalm. It would be nice if there was some possibility to make tea or coffe in the room as there is a small kitchen but no cooking equipment.
Meike
Reactie van Alexander Nesslinger op 26 mrt 2016
Dear Meike, many thanks for your great review. We hope you enjoyed your stay very much with us and look forward to welcoming you back soon.
For your next stay please simply inform us in advance or during your stay if you wish to have a water kettle or coffee machine (Senseo) in your room.
Best wishes,
The team from the hotel Germania
10/10 – Uitstekend
Yvette
14 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr freundliches Personal.Halbpension sensationell. Empfehlenswert!!!
Yvette
Reactie van Alexander Nesslinger op 26 mrt 2016
Liebe Yvette,
WOW, 5 von 5 Punkten. Herzlichen Dank für diese ganz tolle Bewertung. Gerne gebe ich das Lob für unsere Küche an unseren Küchenchef und sein Team weiter & ebenso natürlich dem restlichen Team.
Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.
Ihr Team vom Hotel Germania
10/10 – Uitstekend
Milan, Skopje
22 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Great stay. Wonderfull and kind staff,especially Charlie who really knows his job.
Milan
Reactie van Alexander Nesslinger op 21 mei 2016
Dear Milan,
many, many thanks for this lovely comment & review.
We are very happy to hear that you have enjoyed your stay so much and look forward to welcoming you back soon again.
We will forward your details to Charlie, of course ;-)
Best wishes,
Alexander Nesslinger
Hotel Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Et helt ok hotell, men er for voksne mennesker
Geverifieerde reiziger
Reactie van Alexander Nesslinger op 21 mei 2016
Dear Anonymus, thank you very much for this review and we hope to welcoming you soon again.
Best regards,
the team of the Hotel Germania
10/10 – Uitstekend
American in it, American in Italy
5 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
This hotel was by far one of the best we have stayed in ever. The atmosphere is friendly and warm when you arrive. The staff from every area of the hotel go out of there way to make your stay great.
If you stay in this hotel it would behoove you to pay the extra 10 euro for full board because the food is fantastic. The rooms are quite large and I like the fact that the toilette and shower are in 2 different rooms. Overall we had a wonderful time and intend to return in September.
This hotel is certainly comparable to a 5 star based upon the service alone.