Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Appartement, 2 slaapkamers, keuken laden

Appartement, 2 slaapkamers, keuken
Hoogtepunten
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Appartement, 2 tweepersoonsbedden, keuken laden

Appartement, 2 tweepersoonsbedden, keuken
Hoogtepunten
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Appartement, meerdere slaapkamers, keuken laden

Appartement, meerdere slaapkamers, keuken
Hoogtepunten
Verwarming
Keuken
Flatscreentelevisie
Een slaapbank
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lindaustraße 12, Bad Ischl, Öberösterreich, 4820
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Boutiquehotel Hubertushof
Boutiquehotel Hubertushof
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 11 beoordelingen
De prijs is € 277
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 15 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 25.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Good Rooms Bad Ischl
Good Rooms Bad Ischl Bad Ischl
Hotel Good Rooms Bad Ischl Hotel
Hotel Good Rooms Bad Ischl Bad Ischl
Hotel Good Rooms Bad Ischl Hotel Bad Ischl
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Good Rooms Bad Ischl
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 jan 2025
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
N
8 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
N
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Holly
5 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holly
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Emre
Reisde met familie
11 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Emre
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Karin
23 jul 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karin
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Emre
Reisde met familie
30 mei 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emre
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
nermin
21 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
nermin
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Edith
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edith
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Timothy
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timothy
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
tsang
15 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tsang
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018