Center City Hotel Baku

1.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met gratis ontbijt bij een winkelcentrum in Baku

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Center City Hotel Baku

Restaurant

Beoordelingen

3,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 26 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

Deluxe suite

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 3 twijfelaars

Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Exclusieve kamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Economy eenpersoonskamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 19 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
33, Aziz Aliyev St, Starbucksin Karsisi, Baku, 1001

In de buurt

  • Stratencircuit van Bakoe - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Maagdentoren - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Fonteinplein - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Nizami Straat - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Flame Towers - 16 min. lopen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Icherisheher - 11 min. lopen
  • Bakoe (GYD-Heydar Aliyev Intl.) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cup Cup Coffee - ‬6 min. lopen
  • ‪Gloria Jean's Coffees - ‬5 min. lopen
  • ‪Bomond - ‬4 min. lopen
  • ‪Paul - ‬5 min. lopen
  • ‪Shah Palace Baku - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Center City Hotel Baku

Hotel in de buurt van Stratencircuit van Bakoe
Center City Hotel Baku biedt faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een terras en ligt ook nog eens in de buurt van Nizami Straat. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, koffie/thee in de lobby en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Privétuinen, kinderstoelen en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans en Russisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderstoel
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Buiten

  • Barbecue
  • In een provinciaal park
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 10 november 2024 tot 25 november 2024 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: AZN 1.10 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: AZN 25 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Voor een kluisje op de kamer worden kosten in rekening gebracht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Azerbeidzjan een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 1 star toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Baku City Hotel
Hotel Baku City Hotel Baku
Baku Baku City Hotel Hotel
Hotel Baku City Hotel
Baku City Hotel Baku
Istanbul City Hotel Baku
Baku City Hotel
Center City Hotel Baku Baku
Center City Hotel Baku Hotel
Center City Hotel Baku Hotel Baku

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Center City Hotel Baku?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Center City Hotel Baku te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Center City Hotel Baku?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Center City Hotel Baku uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Center City Hotel Baku een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van AZN 25 per voertuig.

Waar ligt Center City Hotel Baku?

Dit hotel ligt in het centrum van Baku, binnen 10 minuten lopen van Stratencircuit van Bakoe en Nizami Straat. Ook Nizami Museum en Maagdentoren liggen binnen 5 minuten lopen. Icherisheher ligt op 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Center City Hotel Baku

Beoordelingen

3,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 12 beoordelingen

5,0/10

Netheid

3,6/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst bleek er geen kamer beschikbaar, allemaal stuk !! Maar 'natuurlijk' was al iets geregeld: 10 minuten met de auto (1 uur lopen). Heb geen bewijs maar lijkt op oplichting.
6 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

AVIHAY

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Tomas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Desastre. No respetan las reservas

El hotel denego el check in alegando que la habitación se encontraba fuera de servicio. Nunca informó con anticipación esto y es claro que habían sobrevendido las habitaciones.
4 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

nazan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

müsteri magduriyeti

rezervasyonumuz olmasına ragmen misafırıme odası verılmedi konaklama gerceklestırelemendi. odeme yapılan konaklama garanti konaklama dıye belirtıyorsunuz fakat misafır magduriyeti yasıyoruz. iademi ıstıyorum
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Macok

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

bidragare

vi fick inget boande där i hotelet , tyvärr hotelet kunde inte erbjuda mig något room där .. jag hamnade i svårt situation .. då hittade jag ett annat boende . jag är fortfarande väntar på min återbetalning hos hotels...
5 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfortunately everything i saw in your site was wrong and they have a lotvof roll to charge more , they charged more than 200 $ more , if i didn't pay before i wouldn't stay one minute there, this hotel less than 3 star , unfortunately i lost my times there ,
3 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Tom

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awful - Avoid - Room sold on.

I arrived at the hotel only to find out my room had been sold on. I waited over an hour for what I can only assume was for one of the two receptionists to pluck up the courage to tell me that they were planning to put me in a taxi & send me 20mins out of the city centre to another hotel. I asked to be down graded to any available room or even pay extra just to stay in that hotel in that location which had been the only reason I had picked the hotel in the first place. At the time of booking (which had been months in advanced) there were plenty of cheaper hotels on the outskirts of the city if location wasn’t important to me. I made a last minute search for a nearby hotel but with nothing local available I had no option but to get in the cab which dropped me at another hotel 15mins away who knew nothing about the situation & refused to give me a room. While I was trying to contact hotels.com who had me in a queue the taxi driver reappeared and asked me to get back in his taxi where he drove for a further 5mins before dropping at another hotel (Instanbul Gold) who did know about the situation. They offered me a room but I was so unhappy with the location I made another attempt to call hotels.com but again just held in a queue. I also emailed & tweeted. In the end I had no choice but to take the room. The area was awful, poor street lighting & unfinished pavements & roads. I required 9 taxis over the following 2 days of the trip. Something I wouldn’t have with original location.
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Graeme, Wales

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would like to give this property no stars but I have to give it 1 star for location. I booked the hotel for the Formula 1 Grand Prix. Upon arrival I was told that there was an issue witht the room and Expedia had been innformed, I had not heard from Expedia so it was news to me. I was offered a room in another hotel miles away from where I was, so not accepted. They did however have a small room available for an extra charge, having no real choice I paid the extra. It was small, with no natural light, no controllable air-con so room was stifling at night and freezing during the day. Location excellent. Obviously the room I had booked had been sold at the higher price. I wasn't the only person to have been caught out by this and this hotel is not the only one to do this unacceptable practice. I have compleined to Expedia about this and they are currently on zero stars for their (NON) response.
4 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
I paid for one extra night before I arrived to ensure I could check in to my room straight away. I informed Expedia and the hotel that this was my intention and yet I still had issues checking in and finding my reservation. I was given a lesser room than I booked before staff had realised the error. Simply not good enough service by Expedia or the hotel!
6 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Not bad

So so
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019