İstanbul Gold Hotel Baku

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in barokstijl met een restaurant bij het congrescentrum in Baku

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor İstanbul Gold Hotel Baku

Voorkant van accommodatie
Lobby
Elite kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Receptie
Gang

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Slaapzaal, alleen voor mannen (2 beds)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Economy kamer, geen ramen

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Elite suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
  • 40 m²
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Elite driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Elite vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Elite kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

İstanbul Gold Hotel Baku ligt in Baku en is gelegen bij een winkelcentrum. Heydar Aliyev-paleis en Academisch Staatstheater voor Opera en Ballet van Azerbeidzjan zijn twee lokale bezienswaardigheden. Andere attracties in de omgeving zijn bijvoorbeeld Baku Entertainment Centre en Baku Boulevard Carrousel. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Stratencircuit van Bakoe of Tofik Bakhramov Stadium op het programma heeft staan.
Kaart
Nesimi Rayonu Mireli Qasqay kucesi 142, Travmatologiya Hastahanesinin yani, Baku, Nesimi Rayonu, 01600

In de buurt

  • Nizami Straat - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Stratencircuit van Bakoe - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Winkelcentrum 28 - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Cultureel Centrum Haydar Aliyev - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Fonteinplein - 5 min. rijden - 4.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Ganjlik - 11 min. lopen
  • Bakoe (GYD-Heydar Aliyev Intl.) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪City Club Baku - ‬3 min. lopen
  • ‪McDonald’s - ‬4 min. lopen
  • ‪«Kral» Şadlıq Sarayı - ‬9 min. lopen
  • ‪Yaban Pub - ‬7 min. lopen
  • ‪Buyukfirat - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

İstanbul Gold Hotel Baku

Hotel in de buurt van Stratencircuit van Bakoe
Met voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice, een restaurant en een snackbar/delicatessenwinkel kom je niets tekort bij İstanbul Gold Hotel Baku. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een portier/piccolo en een waterkoeler
  • Een lift, een 24-uurs receptie en meertalig personeel
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 55 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Lakens van Egyptisch katoen, traagschuimmatrassen en donzen dekbedden
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, mini-koelkasten en gratis baby-/kinderbedjes

Gesproken talen

Azerbeidzjaans, Engels, Russisch en Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: AZN 5 voor volwassenen en AZN 3 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Minikoelkast
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hoogpolig tapijt in de kamer
  • Lift (107 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Barokarchitectuur
  • Gebouwd in 2018
  • Gemeenschappelijke woonkamer

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: AZN 1.10 per persoon, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. AZN 5 voor volwassenen en ca. AZN 3 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Huren op lange termijn is mogelijk.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Azerbeidzjan een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 2 stars toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

İstanbul Gold Hotel Baku Hotel Baku
İstanbul Gold Hotel Baku Hotel
İstanbul Gold Hotel Baku Baku
Istanbul Gold Baku Baku
İstanbul Gold Hotel Baku
İstanbul Gold Baku Hotel Baku
İstanbul Gold Baku Hotel Hotel
İstanbul Gold Baku Hotel Hotel Baku

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij İstanbul Gold Hotel Baku?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij İstanbul Gold Hotel Baku te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij İstanbul Gold Hotel Baku?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag.

Tot hoe laat kan ik bij İstanbul Gold Hotel Baku uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt İstanbul Gold Hotel Baku?

Dit hotel ligt in het zakendistrict, binnen 2 km afstand van Ganjlik Mall en Tofik Bakhramov Stadium. Ook Winkelcentrum 28 en Nizami Straat liggen binnen 3 km afstand. Station Ganjlik ligt op 11 minuten lopen en naar 8 Noyabr Metro Station is het 29 minuten lopen.

Beoordelingen over İstanbul Gold Hotel Baku

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 61 beoordelingen

5,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel leek net een gevangenis. De kamers hadden geen ramen en de muren waren enorm dun en de buren kon je duidelijk horen. Tijdens mijn verblijf werd mijn kamer nooit gepoetst. Het hotel ligt enorm ver van het centrum. Geen aanrader!!
6 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Shahida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toilet not working but they gave us another facility to use
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Caoilte

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the price of the hotel it is really hard to complain but I just wish the bed sheets, carpet and bathroom was cleaner .
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Caoilte

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
For the price of the hotel it is really hard to complain but I just wish the bed sheets, carpet and bathroom was cleaner .
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Caoilte

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the price of the hotel it is really hard to complain but I just wish the bed sheets, carpet and bathroom was cleaner .
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Zairyab

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They gave me room on 3rd floor and elivator was not working then they changed the room then ac was not working
3 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Bilal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All in all - Absolutely pathetic Hotel Please don't fall for fake reviews and photos, Hotel is not at all maintained Firstly, I booked Elite Double room and I never received and I was promised that I will get it on my 2nd night, However they never gave me Secondly, They will not give you key for your room since they dont have it. Which basically does not give you any security concerns. Everytime you have to go to reception to tell the reception guy to open your room with master key Thirdly, Room are not at all clean. I once called house keeping and they appeared after 2 long hours at night, she meant I slept late and also disturbed my sleep. Also, I had seen Cockroaches running on Fridge Finally, Only good thing is the breakfast which is decent only. Don't expect much honesty. They basically destroyed My HoneyMoon experience!
5 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Heelay

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Kind staff 😊
6 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Zain ul

2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Kazukiyo, San Francisco

Located in a convenient place.
12 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Embiya sude

Negatief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Siphan

9 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Berkehan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Oguzhan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Odanin kapisi gorevli tarafindan gece uyurken acildi. Guvenli bir yer degil.
3 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Kassam

Negatief: Personeel en service
..
7 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Abdullah

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

SAIM

2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Karugh

2 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ozan Akan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Türkiye Dış İşleri Bakanlığının web sayfasında Gürcistan'dan Azerbaycan'a karayolu ile geçilebileceği yazdığından otomobilim ile sınır kapısına ulaştık. Sınırın Azerbaycan tarafından kapatıldığını ve geçemeyeceğimizi öğrendik. Hemen otele hem İngilizce hem Türkçe mesaj yazarak rezervasyonu iptal etmesini istedik. İptal edillmediği gibi cevap yazan dahi olmadı.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Karugh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Vichell

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were unprofessional, often busy on devices despite standing at the desk for a few minutes, this happened on different occasions. they will not even look up to acknowledge you unless you say something first, not even “hello” or “one moment please” so you are left standing there with no signal that they are aware of your presence. when they do provide service it’s with such attitude that you feel you are inconveniencing them. the room smelled like mold. The bathroom smelled putrid of old sewage pipes, the tiny vent fan inside the bathroom does not run. The shower & the bathroom door handle was rusty. When this issue was brought up to the staff, we asked for any solution - even an air freshener would’ve helped, it was ignored. The extra blankets in the room closet had various stains. Even found a coarse hair in the sheets that did not match any of our own hair, it looked like a pubic hair to be honest - which is startling and disgusting, as it was not the only hair found among the sheets. The whole door and frame will quiver when opening and closing the door. Breakfast is over priced, 10 monat/person. For the price we paid per night of stay it was absolutely not worth it. I could never stay here again even if you paid me, I would caution any travellers booking here to reconsider. For the same price we had an complete opposite experience at Miraj hotel about 15mins away. The hotel was clean and well kept, the staff at Miraj were always friendly and accommodating.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Svetlana

1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Saba

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 of the 4 reception staff were very rude, no manners or custiomer service to them. Refused to provide an iron until the next day, abd still did not send it to my room. The breakfast (that we had chosen the hotel for) was "not working" and we were not given room keys as they were "not working" they had to let us into our rooms each time, The walls were thin, could hear next door talking, snoring etc. One of our two rooms didn;t have a window. The sheets and bedding was awful polyester material, very uncomfortable.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2024