Sapphire City Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met een dakterras bij een winkelcentrum in Baku

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sapphire City Hotel

Terras
Executive kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Receptie

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Plasmatelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Executive kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Kitchenette
Plasmatelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
64, Nizami Street, Baku, AZ1095

In de buurt

  • Nizami Straat - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Stratencircuit van Bakoe - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Fonteinplein - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Maagdentoren - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Flame Towers - 2 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Icherisheher - 14 min. lopen
  • Bakoe (GYD-Heydar Aliyev Intl.) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Central Baku - ‬1 min. lopen
  • ‪Pızza Inn - ‬2 min. lopen
  • ‪Happy Moon's - ‬1 min. lopen
  • ‪Mado Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Xan Tea Club - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Sapphire City Hotel

Hotel met een chique stijl in de buurt van Nizami Straat
Sapphire City Hotel ligt niet alleen dicht bij Stratencircuit van Bakoe maar biedt ook faciliteiten zoals een dakterras, een stomerij/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant met Oost-Europese gerechten, Sapphire City Terrace, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een 24-uurs receptie, een bankethal en een kluis bij de receptie
  • Conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Sapphire City Hotel zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en bidets
  • Plasmatelevisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Azerbeidzjaans, Engels, Russisch, Spaans en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: AZN 25 voor volwassenen en AZN 25 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Sapphire City Terrace

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Buiten

  • Dakterras
  • In een provinciaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Tapijt in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Plasma-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen AZN 50.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: AZN 1.10 per persoon, per nacht.
  • Administratieve toeslag: AZN 1.3 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. AZN 25 voor volwassenen en ca. AZN 25 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: AZN 60 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor extra bed: AZN 50.0 per nacht
  • Administratietoeslag: AZN 1.3 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Azerbeidzjan een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sapphire City Baku
Sapphire City Hotel Baku
Sapphire City Hotel Hotel
Sapphire City Hotel Hotel Baku

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sapphire City Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Sapphire City Hotel?

Vandaag, 18 jul. 2025, kost een verblijf bij Sapphire City Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 28 jul. 2025 min. € 92,13, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Sapphire City Hotel te parkeren?

Bij Sapphire City Hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sapphire City Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Sapphire City Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Sapphire City Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van AZN 60 per voertuig.

Waar ligt Sapphire City Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Baku, vlak bij Nizami Straat en Stratencircuit van Bakoe. Ook Fonteinplein en Nizami Museum liggen binnen 10 minuten lopen. Icherisheher ligt op 14 minuten lopen.

Beoordelingen over Sapphire City Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 32 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vikesh

4 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Abdalwahab, Tampa

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They close all the air condition and they say its all one system and they can’t open it for different room, small room with a tiny window nobody can breath from it, its very bad i had to cancel the other two night and move to a better 5 star hotel, also they is no parking, the staff is bad nobody speak english, we order ice and they deliver it after 45 minutes, the bed was broken, nobody helped us with the bags, no laundry open i called before 6 PM and then they told me the laundry closed, overall the hotel is very bad i dont recommend it to anyone
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Zakhar

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Abdulsalam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Good stay

Room size small Best Location Next room another building and in night they start very high sound music Very very very helpfully cleaning staff
7 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Wafaayazk, Dubai

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The property in terms of location is superb, the room I stayed in opened up to the lively Nizami street. Tastefully furnished, clean and comfortable rooms. However everything that works for this property means nothing when they have a bunch of utterly incompetent, egocentric & inhospitable staff members who quite literally take zero interest in providing basic services to their guests (like a quick & efficient check in) let alone their wellbeing. I stayed at their other property in Bayil for two nights on the same trip, Sapphire City could learn a thing or two about hospitality from that team.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

RAUL OSCAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

EXCELENTE ATENCION Y UBICACION

REALMENTE MUY BUENA EXPERIENCIA Y MUY BIEN UBICADO
4 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

جيد

المعرف مستهلكة والاسصنصير واحد فقط بطئ وإزعاج من الشباب الموجود في الغرف المجاورة الموقع ممتاز
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
日本人宿泊者が比較的に多いと聞いて予約したが、当日チェックインしようとしたら「予約がない」と言い張られました。 結局、急遽自分で別のホテルを予約する始末。 途上国ではよくあることですが、このホテルは予約情報未着の大きなリスクがあります。とてもお勧めできるホテルではありません。
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived at the hotal at 3.00 pm and waited nearly 2 hours before getting access to our rooms
8 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

فندق كثير عليه نجمتين two stars hotel

الفندق لا يصلح للعائلات بسبب وجود غرف شباب قرب العائلات وسماع أصوات مزعجة عند الفجر بسبب وجود فتيات المراقص Not good for family because thy all single in hotel and lasting noise all night
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Hussin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتاز لايوجد الا مصعد واحد فقط
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Aleksei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Осторожнее при оплате

Пытались добавить 18% налога к сумме оплаты, которая была указана на сайте Hotels.com После нескольких минут дебатов оформили по цене сайта.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

nawal

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

غرفة باطلاله على مدخنة المطعم

الفندق موقعه جميل ولكن الاطلاله لم تكن على المدينه كما كان مذكور في وصف الغرفه وهي غرفه رقم 100 وقد تم احتساب المبلغ على اساس ما تم ذكره في الموقع .
4 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Suood

3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

jasim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very good staff and good service 👌

super good
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Tareq

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

سيئ ولا انصح به ولكن موقعه والفطار ممتازين

الغرف بعضها ليس بها نوافذ او تكييف والبعض الاخر نوافذها عاليه عن المستوى الطبيعي
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ابوظبي

ممتعه
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

salem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
عدم وجود تكيف وطلاله غير جيدة ومصعد واحد فقط
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing

Avery thing
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

ST, Japan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

快適に宿泊できるホテルでした。

・場所がイマイチわかり難いがニザミ通り(Nizami Street)の噴水の前です。 ・部屋はきれいで(一人では無駄に)広い、バスタブなし(の部屋でした)。 ・ミネラルウォーター(500mL)×2本/泊もらえました。 ・ミニバー(冷蔵庫)付(の部屋でした)。 ・朝食のメニューは4泊しましたがほぼ同じ。紅茶がおいしかった。  「Continental Breakfast」とありましたが普通のビュッフェスタイル。 ・ジムがあるということでしたがカギがかかっていて使えませんでした。 ・歯ブラシはありませんでしたがシャンプーとリンスあり。
4 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

bashiri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

БАКУ красавец город

Я коренная Бакинка приехала с друзьями с Израиля. Мы были с 12,03 по 16,03.Гостиница находиться в хорошем месте. Чистая уютная. Хорошие завтраки.Очень отзывчивый персонал. СПАСИБО БОЛЬШОЕ ВСЕМ.
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

AHMAD

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Great location

Great location but very uncomfortable bed. Good service, could have been better from receptionists though.
3 nachten verbleven in maart 2018