Sapphire Hotel Baku

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Baku

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sapphire Hotel Baku

Lobby
Kamervoorziening
Ingang accommodatie
Familie suite | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Gang

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Een kluis
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Familie suite

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
  • 34 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Samed Vurgun Street, 23, Baku, AZ1095

In de buurt

  • Nizami Straat - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Stratencircuit van Bakoe - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Winkelcentrum 28 - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Fonteinplein - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Flame Towers - 3 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Icherisheher - 7 min. rijden
  • Bakoe (GYD-Heydar Aliyev Intl.) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪M'EAT - ‬1 min. lopen
  • ‪Dana Burger-çi - ‬2 min. lopen
  • ‪Boho Tea Room - ‬2 min. lopen
  • ‪«2/5 Mərtəbə» Pub - ‬1 min. lopen
  • ‪Prime Karaoke - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Sapphire Hotel Baku

Hotel in de buurt van Nizami Straat
Sapphire Hotel Baku ligt niet alleen in de buurt van Stratencircuit van Bakoe maar biedt ook faciliteiten zoals een kapsalon, een stomerij/wasserijservice en een bar. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant met Oost-Europese gerechten, Sadaf, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een 24-uurs businesscentrum.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en oppasservices (toeslag)
  • Een lift, vergaderruimtes en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Sapphire Hotel Baku bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Azerbeidzjaans, Engels, Russisch en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi, kabelinternet (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 08.30 uur: AZN 20 voor volwassenen en AZN 20 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Sadaf

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimte

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen AZN 30.00 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: AZN 1.10 per persoon, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. AZN 20 voor volwassenen en ca. AZN 20 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: AZN 60 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor extra bed: AZN 30.00 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sapphire Baku
Sapphire Hotel Baku
Sapphire Hotel Baku Baku
Sapphire Hotel Baku Hotel
Sapphire Hotel Baku Hotel Baku

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sapphire Hotel Baku?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Sapphire Hotel Baku te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sapphire Hotel Baku?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Sapphire Hotel Baku uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Sapphire Hotel Baku een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van AZN 60 per voertuig.

Waar ligt Sapphire Hotel Baku?

Dit hotel ligt in het centrum van Baku, binnen 5 minuten lopen van Nizami Straat en Stratencircuit van Bakoe. Ook Heydar Aliyev-paleis en Academisch Staatstheater voor Opera en Ballet van Azerbeidzjan liggen binnen 10 minuten lopen. Icherisheher ligt op 20 minuten lopen.

Beoordelingen over Sapphire Hotel Baku

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 11 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Elnar

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
i LIKE THIS HOTEL A LOT, i USULLY STAY THERE ALREADY FOR MORE THAN 8 YEARS, BUT HOW IT WAS BEFORE AND NOW TOTALY DIFFERENT A LOT OF THINGS BROKEN IN THE ROOM, CLEANING OUFULL,
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

ms, 東京

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋も綺麗、朝食もバリエーション豊富で美味しかったです。
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

AntoineChamy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only thing which was good was the location. Apart from that everything was very bad. No telephone in the room, no room service, no tissue paper, no amenities , breakfast very poor. When we asked for for omelette , they said they have no more eggs. When we checked in, they put us in a dirty room with bad smell. We booked a deluxe room, and the room was standard, and small. We had to carry our suitcases to the room. No restaurant was open apart from the breakfast. Mini bar was poor and the drinks were warm. The coffee in the room was not replenished, and the spoons were in plastic. Bedsheets were not changed. It is definitely not a 5* hotel as mentioned. I would not even consider it as a 2* hotel. It was a very bad experience
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

fatma

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
الفندق لاباس فيه يمكنكم توسعه اللوبي لاتساع عدد اكثر من الزوار الغرفه لايوجد تكييف فيها ممكن انا اريد استخدم المكيف بالنسبه للافطار بامكانكم تقديمه بافضل من ذلك وكذلك اضافه خدمه للاحتفال بالغرفه احضار كعكه وشموع وورد لايه مناسبه سوا كانت عيد زواج او عيد ميلاد
5 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Maccao, UK

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Internet not working very slow speed and patchy. No chair next to office table. 30 degrees in room and despite a couple of calls no one ever came to the room to fix it, so had to leave the window open throughout the night. The curtains are see through, so as soon as the sun comes out you will be awake. On the positive side and this is why I raised my rating point by one, the breakfast waiter (seemed like a restaurant manager) managed to make a really good impression on me. He was very friendly, attentative and wanted to help. Wanting me to have a great time at breakfast.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There was no coffee/tea machine in the room and restrant were closed but rest of the services were almost excellent.
3 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

AYALA

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Dr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good location. Not far from Nizami. Nearby metro station and Spar supermarket and many restaurants. Spacious comfortable rooms. Though rooms facing front Street have better sun exposure and more light, they get noisy at night from nearby nightclubs. Breakfast buffet is very good. Staff are helpful. WiFi is free and acceptable speed.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Abdullah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Maryam

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Worstest Hotel in Baku

The worstest hotel I ever stayed on it, the most rudest reseptionest I ever met. He was taking in very rude way and requested an extra 60 ANZ per day for my daughter (7years) as he said it is the policy of the hotel. But in Hotels site which is typing in the confirmation booking that any extra bed is available and it cost 20 AZN . I told him that I will pay what is in the booking but he keep neglecting me and talking in local language to another reseptionest . After refusing, I ask him nicely to cancel the booking, but he refuse . I ask him to contact the Hotels , but he reply that they have international number and he will not call as he said it’s expensive... Finally after taking to some one on phone, he reduced it to 30 AZN /day ... once we receive the room the bed was having 4 small hairs which clearly appeared. I ask the housekeeper to Chang it , but she said that she just Chang it before while.. I ask there supervisor to chick it and directly she let them change the bedding... it was very auwful hotel . The carpet was staing with katup from previous visitor, but they clean it only after I ask them....
2 nachten verbleven in december 2017