Whiz Prime Hotel Balikpapan

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Balikpapan

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Whiz Prime Hotel Balikpapan

Voorkant van accommodatie
Vergaderfaciliteit
Vergaderfaciliteit
Serveert ontbijt, Indonesische gerechten
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Roomservice
De huidige prijs is € 23
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standard Single Room

  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standard Double Or Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Jend Sudirman no. 321, Balikpapan, East Kalimantan, 76114

In de buurt

  • Winkelcentrum E Walk - 9 min. lopen - 0.8 km
  • BSB Beach - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Plaza Balikpapan - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Ruko Bandar - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Strand van Kemala - 4 min. rijden - 4.4 km

Lokaal vervoer

  • Balikpapan (BPN-Sepinggan Intl.) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Iga Bakar Mas Giri - ‬2 min. lopen
  • ‪Pecel Ayam BP - ‬5 min. lopen
  • ‪Depot Simpang Empat - ‬2 min. lopen
  • ‪Bakso & Mie Ayam Lik Min - ‬1 min. lopen
  • ‪Depot Simpang Empat - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Whiz Prime Hotel Balikpapan

Hotel in het stadscentrum
Bij Whiz Prime Hotel Balikpapan zijn er de volgende voorzieningen: een stomerij/wasserijservice, een 24-uurs businesscentrum en een restaurant. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle incheckservice en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een kluis bij de receptie, een bankethal en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Conciërgeservices, vergaderruimtes en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 166 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: IDR 65.000 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Manggar

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Spa

  • Massage

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 65000 per persoon
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Whiz Prime Balikpapan Hotel
Whiz Prime Balikpapan
Whiz Prime
Whiz Prime Hotel Balikpapan
Whiz Prime Hotel
Whiz Prime Balikpapan
Whiz Prime Hotel Balikpapan Hotel
Whiz Prime Hotel Balikpapan Balikpapan
Whiz Prime Hotel Balikpapan CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Whiz Prime Hotel Balikpapan?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Whiz Prime Hotel Balikpapan?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Whiz Prime Hotel Balikpapan van één nacht voor twee volwassenen op 29 jul. 2025 min. € 22,94, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Whiz Prime Hotel Balikpapan te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Whiz Prime Hotel Balikpapan?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Whiz Prime Hotel Balikpapan uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Whiz Prime Hotel Balikpapan?

Dit hotel ligt in het centrum van Balikpapan, binnen 10 minuten lopen van Aquaboom Waterpark, Winkelcentrum E Walk en BSB Beach. Ook Pentacity Mall en Plaza Balikpapan liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Whiz Prime Hotel Balikpapan

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 22 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

daniel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay at Balikpapan

Strategic hotel, need improvement for cleaning
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Hussein

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place, and friendly staff.
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Really great value clean comfortable hotel.

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Budy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel yg nyaman untuk bermalam

Hotel yang bersih dan nyaman untuk kita bermalam,
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good for stay with good price

Good hotel to stay, keep maintaining the good services
7 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Bachtiar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best value hotel in balikpapan

Best value hotel

6/10 – Redelijk

Sisi, Jakarta

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice hotel near beach

Comfortable hotel, location near beach. Unfortunately the toilet leaked all through the room.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

only bugget hotel.

only bugget hotel. we can not expect good service.no resturant.

10/10 – Uitstekend

Mahesh, Sri Lanka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly staff

Staff is very friendly and helpful.. The hotel is situated in a convenient location and easily accessible to nearby shopping malls, pubs and clubs..The room is very clean .

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

COmfortable

Hotel looks new and comfortable, room is a bit small but functional. Hotel staff is nice and friendly, always ready to help. At this price, that's all anyone can ask for.

8/10 – Goed

RICHMAN, bandung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

liburan dan bisnis

Hotel baru yg bersij dgn pelayanan yang ramah sayang kamar terlalu kecil dan lahan parkir kurang

10/10 – Uitstekend

Ardian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ardian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome

6/10 – Redelijk

Sigit

Positief: Netheid
Nice. If u only need some place to sleep

10/10 – Uitstekend

Frans, Tarakan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel

Good service. Will definitely recommend this hotel to friends.

8/10 – Goed

Frans, Tarakan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great hotel.

Good service. Comfortable stay. Great location.

8/10 – Goed

Pang, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean hotel.

Good and clean. Only funny part is that the shower room and toilet is sperated.

8/10 – Goed

Pang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and clean.

8/10 – Goed

Rangga, Bandung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel nyaman harga lumayan

Menyenangkan. Hotel baru dengan harga standar yg ga terlalu mahal. Sarapannya juga enak. Hanya saja belum ada restorannya.

2/10 – Ontzettend slecht

EK

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Very Disapointing Hotel

- Check in - they could not find my reservation, it takes several minute to check in - Room - It was dark, missing lamp for working desk. - Location- Its great location located on Jl.Jend.Sudirman but the noise of vehicle at midnite annoyed me very much -Safety - Poor, Supposed to check out that day, but I extend 1more night there. Went out for a while (100% sure door was locked) and come back in the afternoon with my room's door was opened , lucky I put everything in my luggage locked. nothing missing. - Staff- Poor, I automatically asked for refund money for that night. But They still busy to find out who's fault it was. either me as the guest or the housekeeping. At the end they apologize and refund the money for that night.