Terras

Beoordelingen van Hotel Central

Hotel Central
Promenadestraße 3 - 96047, Bamberg

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 39 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 81 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Holger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
C
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander, Heilbronn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frühstück super. Sehr sehr freundliches Personal. Parkkarte vom Hotel zum Pauschalpreis, 5 min entfernt. Zimmer absolut in Ordnung, Badezimmer und Dusche super. Nur zu empfehlen. Jederzeit gerne wieder.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Heike

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Hui Mei

Positief: Netheid, personeel en service
Good location and breakfast
Very good location. The price to the whole service and the environment is relatively reasonable. Breakfast is very good!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zentral. Schöne Zimmer mit großzügig geschnittenen Bad mit Regendusche.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Rosemary

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Despite being recently renovated there was no coffee and tea making facilities and no refrigerator. The office closed at 6pm.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Maureen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel!
This is a nice, clean hotel close to all the sights. I arrived when there was still someone at the desk. I didn't need to fill out a Covid card like the online check-in requested. It was the fastest check-in that I have ever had! Very nice receptionist, too. I didn't try the breakfast as it was going to cost way too much.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Judith

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No or limited wifi
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Michel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre et salle de bain très spacieuse.
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Youngsoo

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Central op 9 mei 2023
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback

8/10 – Goed

Johannes

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Pelagia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war super, gerne wieder

10/10 – Uitstekend

Dagmar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles sauber und ausreichend. Idealer Ausgangspunkt für ein Wochenende

6/10 – Redelijk

Javier

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Central op 18 nov 2022
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.

10/10 – Uitstekend

Jan-Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Central op 12 okt 2022
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.

4/10 – Matig

Claude

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Dominik

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ulrich

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes Hotel in zentraler Lage
Sehr freundliches Personal. Moderne Ausstattung des Zimmers. Sehr gutes Frühstück
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ute

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schöner Altstadtcharme mit modernen Zimmern
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevlig och hjälpsam personal.
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Achim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Gerhard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zweckmäßiges Hotel in optimaler Lage
Unser Zimmer war sauber und offenbar vor nicht allzulanger Zeit optimal renoviert worden. Gerade der Sanitärbereich wurde bei kleiner Grundfläche schön und zweckmäßig gestaltet. Eine Parkmöglichkeit des Hotels war fußläufig in wenigen Minuten zu erreichen. Die Lage im Altstadtbereich ist einfach optimal.
2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Niels Grøn

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Trine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint og centralt beliggende i Bamberg
Hotellet ligger centralt i Bamberg, men der er meget roligt. Hotellet har meget små værelser og der er hverken køleskab eller aircon på værelserne. Hotellet har godt styr på håndteringen af covid-19, og man føler sig tryg. Ifølge hotels.com var der parkering til rådighed, men det er i et offentligt parkeringshus 3-400 meter væk. Receptionen var lukket, da vi ankom, men vi havde fået meget præcise forklaringer på, hvordan vi skulle tjekke ind og komme ind på værelserne. Morgenmaden kan man vælge til under corona-situationen. Vi havde valgt den fra og hentede selv morgenmad ved den nærliggende bager. Jeg ville vælge hotellet igen.
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Peter, Düsseldorf

Positief: Netheid
Die Rezeption war bereits um 20.30 Uhr geschlossen und die Parkmöglichkeit recht versteckt angeblich irgendwo in der Nähe. Bei der Such danach habe ich um die Ecke andere, deutlich einladenere Hotels mit offenbar geöffneter Rezeption gesehen (war somit also nicht coronabedingt) und jedenfalls in einem Fall mit integrierter TG. Positiv waren die sehr konsequenten Coronaschutzmassnahmen und die Freundlichkeit des Personals im Frühstücksbereich.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr zu empfehlen
Wir hatten ein sehr ruhiges Zimmer zum Innenhof und konnten mit geöffneten Fenster schlafen. Die Bedienung zum Frühstück war supernett. Klasse ist die feine Auswahl an Bio-Produkten.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay. Quick walk to the Christmas markets and Dom cathedral. Beautifully updated room
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Central op 7 dec 2019
We are glad that you had a great stay in Bamberg and in Hotel Central!

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Claudia Kundmüller op 30 nov 2019
Herzlichen Dank!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Die Unterkunft ist wirklich sehr niedlich und die Einrichtung moderner als erwartet! Es ist kein Kühlschrank auf den Zimmern vorhanden, aber das hat nicht gestört. Es gibt eine große Sache zu bemängeln: Wenn man das Gepäck abstellen möchte, weil man z.B.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Claudia Kundmüller op 13 okt 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bieten sowohl anreisenden, wie auch abreisenden Gästen die Möglichkeit, ihr Gepäck in unserer Lobby/Aufenthaltsraum unterzustellen. Dies ist ein kostenfreier Service, der gerne genutzt wird.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Central op 19 okt 2019
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr zentral gelegene unterkunft, saubere kleine zimmer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Central op 19 okt 2019
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

8/10 – Goed

Norbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Central op 17 okt 2019
Danke, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Hotle Central op 19 okt 2019
Danke, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben. Leider wissen wir nicht, was Ihnen nicht so gut bei uns gefallen hat.

8/10 – Goed

Patrizia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Central op 17 okt 2019
Danke, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
밤베르크 시내 중심가에서 아주 가까운 호텔이라서 시내를 걸어서 갈 수 있습니다. 다만 호텔 자체 주차장이 없고 공용주차장에 주차하고 본인이 별도로 요금을 지불해야 하는 점이 차로 여행하는 사람에게는 조금 불편할 수 있습니다
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Central op 17 okt 2019
Das Parkhaus Zentrum Süd liegt nur 3 Gehminuten vom Hotel entfernt. Die Gebühren betragen für 24 Std. 12 Euro. Vor dem Hotel befindet sich eine Haltezone, um Gepäck aus- und einzuladen.

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As it’s says in the name it ideally located. We stayed when it was unbearably hot but the fan in the room helped. Overall nice place to stay.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Henning

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

victor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyoppusset med god standard og veldig sentral beliggenhet.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
総合的にとても良かったです
バス停の近く、タクシー乗り場の近くで楽だった。メイン駅からも歩いて行ける距離でかつ、ほとんど一本道なのでわかりやすかった。 ホテルの人が観光場所までの案内を地図に書いてくれてわかりやすかった。 ホテルは綺麗で、水も用意されていた。しかしシャワーの水がお手洗いの方まで流れてしまって、飛び散らないように入るのが大変だった。
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Larissa, Lüneburg, de

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr Gute Lage. Freundliche Personal. Große Auswahl beim Frühstück.
3 nachten verbleven in april 2019